Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

+9
Teddyaapje
Zininzon
Zonnetje
sanne-84
Parisienne
Printje
Snoes
mzcharlotte
Susan
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 6:14

*


Laatst aangepast door Razz_ op za 15 sep 2012 - 10:04; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 6:16

Mogelijkheid dat je zwanger bent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 6:21

Ik voel me helaas wel zo maar ik ben net hevig ongesteld geweest en een paar dagen terug had ik ook een negatieve test

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Susan ma 10 sep 2012 - 6:27

Is er iets gebeurd drie weken geleden?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  mzcharlotte ma 10 sep 2012 - 6:32

Te veel hooi op je vork?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 6:34

Nee, ik kan echt niks verzinnen waardoor het zou komen. Er zijn wel kleine dingen zoals zwanger willen worden, woning te koop maar dat is allemaal al wat langer bezig dan 3 weken. Het slechte slapen heb ik al wel wat langer en daar heb ik sinds kort melatonine (3 mg) tabletjes gekregen en die helpen wel. Maar die wil ik liever niet iedere dag gebruiken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 6:48

Razz_ schreef:Nee, ik kan echt niks verzinnen waardoor het zou komen. Er zijn wel kleine dingen zoals zwanger willen worden, woning te koop maar dat is allemaal al wat langer bezig dan 3 weken. Het slechte slapen heb ik al wel wat langer en daar heb ik sinds kort melatonine (3 mg) tabletjes gekregen en die helpen wel. Maar die wil ik liever niet iedere dag gebruiken
Uhmm.. maar werkt melatonine niet alleen als je hem elke dag inneemt? Één pil doet niet zoveel, toch? Het is juist de regelmaat/vast moment innemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 6:51

Het is voor mij voor in te slapen. Doorslapen gaat goed. Ik moet 'm een half uur voordat ik ga slapen innemen en als ik dat doe merk ik dat ik sneller in slaap val. Of ik 'm nu iedere dag neem of om de 2 dagen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  mzcharlotte ma 10 sep 2012 - 6:52

Melatonine is iets natuurlijks, dus waarom zou je dat niet trouw innemen? En juist gebeurtenissen die zich opstapelen, kan op een gegeven moment gewoon te veel zijn.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 6:54

Smikkell schreef:
Razz_ schreef:Nee, ik kan echt niks verzinnen waardoor het zou komen. Er zijn wel kleine dingen zoals zwanger willen worden, woning te koop maar dat is allemaal al wat langer bezig dan 3 weken. Het slechte slapen heb ik al wel wat langer en daar heb ik sinds kort melatonine (3 mg) tabletjes gekregen en die helpen wel. Maar die wil ik liever niet iedere dag gebruiken
Uhmm.. maar werkt melatonine niet alleen als je hem elke dag inneemt? Één pil doet niet zoveel, toch? Het is juist de regelmaat/vast moment innemen.

Klopt, melatonine moet je dagelijks innemen. Dan zou je op een gegeven moment meer uitgerust wakker moeten worden, waardoor je ook minder prikkelbaar kunt worden. Je kunt het ook gerust dagelijks innemen, het is een lichaamseigen stof door absoluut niet verslavend is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Snoes ma 10 sep 2012 - 6:58

Wat vervelend om te lezen, Razz. Ik heb verder geen tips voor je, maar wil je wel een dikke knuffel geven hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Printje ma 10 sep 2012 - 8:42

Wat vervelend zeg, het klinkt idd een beetje alsof het gewoon allemaal even te veel is. Misschien dat als je het wat 'uitlegt' aan je man/collega's etc dat ze er wat rekening mee kunnen houden, dat je het dus helemaal niet zo bedoeld.

heb je geen hobby waar je wat rust en afleiding in kan vinden?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Parisienne ma 10 sep 2012 - 8:45

Ik zou de melatonine ook zeker een tijdje dagelijks innemen. Kan geen kwaad, is een natuurlijke stof. N. krijgt het ook (5 mg) en een dag overslaan is hier geen succes. Dat doen we niet (meer) Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  sanne-84 ma 10 sep 2012 - 8:48

Je hebt wel t een en ander op je pad, en de een kan daar beter mee omgaan dan een ander.
Ik herken het verder nit, dus kan je alleen maar een knuffel gevn hug
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Zonnetje ma 10 sep 2012 - 9:22

Ik kan ook alleen maar zeggen dat ik het heel vervelend voor je vind. Ik heb helaas geen tips, alleen wel een dikke knuffel hug
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Zininzon ma 10 sep 2012 - 9:30

Stapelstress is de naam van wat jij ervaart, de emmer is vol, je bent uit balans.
Vaak kun je stress (of stressvolle situaties) niet echt voorkomen, maar je kunt er wel voor zorgen dat er positieve dingen tegenover staan. Wat voor jou werkt is heel persoonlijk, sporten, shoppen, muziek luisteren, creatief bezig zijn, etc. Verder mag je hulp vragen en 'nee' zeggen om jezelf wat te ontlasten, zorg goed voor jezelf!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Teddyaapje ma 10 sep 2012 - 9:57

Hoelang slik je de melatonine? Ik heb er geen verstand of ervaring mee maar misschien is dit wel een bijwerking die het bij jou geeft? Ik ben het ook niet echt eens met dat t allemaal geen kwaad kan omdat t natuurlijk is...dat zijn tabak en cannabis bijv. ook.

Het zou heel goed kunnen dat je onbewust meer stress hebt aant zwanger willen worden en aan de verkoop van jullie woning dan wat je zelf in de gaten hebt.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 19:17

Wat naar, Razz Sad Ik kan mij wel een beetje vinden in Teddyaapje? Is het geen onbewuste stress door het zwanger willen worden en de verkoop van het huisje en misschien andere oorzaken wat toch veel stress opleverd en dat je daardoor zo slecht slaapt? Je bent druk bezig en je hebt zo veel aan je koppie dat dit best zou kunnen. Denk aan jezelf meid. Neem de rust en wil niet te snel. Een hele dikke knuffel hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 19:25

Teddyaapje, waarom die vegelijking? Melatoine maakt een mens zelf aan. Alleen sommige mensen met inslaapproblemen slikken extra omdat ze te weinig aanmaken. Dat is niet met tabak en canabis? Ik begrijp die vergelijking niet echt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 19:31

Dropdraakje schreef:Teddyaapje, waarom die vegelijking? Melatoine maakt een mens zelf aan. Alleen sommige mensen met inslaapproblemen slikken extra omdat ze te weinig aanmaken. Dat is niet met tabak en canabis? Ik begrijp die vergelijking niet echt?
Ik ook niet. Vergelijk het dan met insuline, dat neem je ook niet af en toe en hoort ook door het lichaam aangemaakt te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  TukTuk ma 10 sep 2012 - 19:39

Teddyaapje schreef:Hoelang slik je de melatonine? Ik heb er geen verstand of ervaring mee maar misschien is dit wel een bijwerking die het bij jou geeft? Ik ben het ook niet echt eens met dat t allemaal geen kwaad kan omdat t natuurlijk is...dat zijn tabak en cannabis bijv. ook.

Het zou heel goed kunnen dat je onbewust meer stress hebt aant zwanger willen worden en aan de verkoop van jullie woning dan wat je zelf in de gaten hebt.

Melatonine is een hormoon dat in je hersenen aangemaakt wordt, dat is wel iets anders als wiet of tabak..
Het zorgt er voor dat je moe wordt etc ( het regelt in feite je dag/nacht ritme) en het kan zijn dat het hormoon te weinig aangemaakt wordt waardoor je dus slechter / veel later inslaapt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 20:15

Misschien dat dat het ook wel is. Dat de emmer gewoon tot de rand toe vol is. Ik weet het niet maar ik voel me ook een beetje 'verdoofd'. Net of ik niks meer wil voelen zeg maar. Normaal huil ik best snel maar nu kan ik me eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst heb gehuild. M'n gevoel lijkt ook even uitgeschakeld te zijn. Want bijv. dat ik uitval tegen mensen de ik nauwlijks ken dat deed ik normaal echt nooit en nu heb ik er plat gezegd een beetje schijt aan Sad

En wbt die melatonine. Ik heb vorige week bijv. niks ingenomen, en deze week al 3. En ik merk geen verschil s'ochtends zeg maar. Wel s'avonds voordat ik naar bed ga maar als ik wakker word voel ik me gewoon normaal. Geen last van bijwerkingen ofzo

Ik heb wel ooit tegen het randje van overspannen zijn gezeten. Maar dat voelde toch anders. Toen kon ik me nauwlijks naar iets verzetten, bleef het liefst heel de dag thuis in bed en huilde best veel. Ik ben nu veel harder

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 21:53

AngelNyn schreef:
Teddyaapje schreef:Hoelang slik je de melatonine? Ik heb er geen verstand of ervaring mee maar misschien is dit wel een bijwerking die het bij jou geeft? Ik ben het ook niet echt eens met dat t allemaal geen kwaad kan omdat t natuurlijk is...dat zijn tabak en cannabis bijv. ook.

Het zou heel goed kunnen dat je onbewust meer stress hebt aant zwanger willen worden en aan de verkoop van jullie woning dan wat je zelf in de gaten hebt.

Melatonine is een hormoon dat in je hersenen aangemaakt wordt, dat is wel iets anders als wiet of tabak..
Het zorgt er voor dat je moe wordt etc ( het regelt in feite je dag/nacht ritme) en het kan zijn dat het hormoon te weinig aangemaakt wordt waardoor je dus slechter / veel later inslaapt.
Ja dat begrijp ik wel. Weet wat melatoine doet. Ik begrijp alleen niet wat de link is tussen een stof wat je zelf aanmaakt en tabak en canabis, vind de vergelijking een beetje scheef, sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  TukTuk ma 10 sep 2012 - 22:12

Dropdraakje schreef:
AngelNyn schreef:
Teddyaapje schreef:Hoelang slik je de melatonine? Ik heb er geen verstand of ervaring mee maar misschien is dit wel een bijwerking die het bij jou geeft? Ik ben het ook niet echt eens met dat t allemaal geen kwaad kan omdat t natuurlijk is...dat zijn tabak en cannabis bijv. ook.

Het zou heel goed kunnen dat je onbewust meer stress hebt aant zwanger willen worden en aan de verkoop van jullie woning dan wat je zelf in de gaten hebt.

Melatonine is een hormoon dat in je hersenen aangemaakt wordt, dat is wel iets anders als wiet of tabak..
Het zorgt er voor dat je moe wordt etc ( het regelt in feite je dag/nacht ritme) en het kan zijn dat het hormoon te weinig aangemaakt wordt waardoor je dus slechter / veel later inslaapt.
Ja dat begrijp ik wel. Weet wat melatoine doet. Ik begrijp alleen niet wat de link is tussen een stof wat je zelf aanmaakt en tabak en canabis, vind de vergelijking een beetje scheef, sorry!

Huh ik snap je reactie niet? :P Ik vind het juist ook een hele rare vergelijking, en legde Teddyaapje juist uit wat Melatonine is en dat het een rare vergelijking is? :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Happinaz ma 10 sep 2012 - 22:46

Wat naar voor je. Je wilt gewoon lekker in je vel zitten. Ik snap je frustratie heel goed.

Je schrijft dat je net heel heftig ongesteld bent geweest en dat je, je voelt alsof je zwanger bent. Sorry als ik iets heftigs aansnijd, maar zou het misschien kúnnen dat je zwanger was en dat je een eventuele miskraam hebt gehad?
De hormonen gieren wellicht nog door je lijf? Ik hoop het vanzelfsprekend helemaal niet, maar om alles uit te sluiten?

Verder denk ik dat het goed is om je huisarts te bezoeken. Soms helpt het ook om even te rationaliseren met een 'vreemde' in plaats van met de mensen die dicht bij je staan en hun mening al klaar hebben. De huisarts kan wellicht wat nieuwe vragen stellen welke nieuwe inzichten geven.

Sterkte, ik hoop dat je snel weer beter in je vel zit.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum