Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog meer mensen die inval werk spannend vinden?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Nog meer mensen die inval werk spannend vinden? Empty Nog meer mensen die inval werk spannend vinden?

Bericht  SleepingBeauty di 13 dec 2011 - 8:29

Hoi,
Ik zit er heel vaak tegen aan te hikken.
Elke keer als ik inval werk doe, dan vindt ik het gewoon een beetje eng.
Vooral in het ziekenhuis waar ik gewoon nog niet zoveel ervaring in heb en waar ik soms aan m'n lot overgelaten voel.
Elke keer is het weer spannend, of de afdeling leuk is. Of collega's een beetje behulpzaam zijn.

Gelukkig werk ik nu wat meer vast, op een vaste afdeling. Maar ik moet er wel wat bij doen. Dus ik ontkom er ook nog niet aan.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer mensen die inval werk spannend vinden? Empty Re: Nog meer mensen die inval werk spannend vinden?

Bericht  Tiara di 13 dec 2011 - 8:42

Ik herken het wel, ik vind het ook altijd erg spannend op een nieuwe afdeling. Als ik er dan een paar keer ben geweest niet heel erg meer. Alleen nog met collega's dan die ik nog nooit heb gezien. Maar ik heb dat ook vaak dat ik denk dat ze me niet goed genoeg vinden of dat er geen leuke collega's zijn. Het went nooit eigenlijk, ik heb er eigenlijk altijd last van. Gelukkig werk ik nu op wat vastere groepen.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer mensen die inval werk spannend vinden? Empty Re: Nog meer mensen die inval werk spannend vinden?

Bericht  silly-one di 13 dec 2011 - 10:24

Het ligt er bij mij een beetje aan op wat voor school ik ga invallen. Voor het regulier onderwijs heb ik niet echt spanning, dat lukt wel. Maar morgen mag ik op een VSO met kinderen met auditieve beperkingen invallen en dat is de eerste keer. Tevens moet ik Beeldende Vorming gaan geven en ik weet totaal niet wat de bedoeling is dus dat is wel spannend. Maar ik zorg gewoon dat ik morgen ruim op tijd aanwezig ben zodat ze mij goed wegwijs kunnen maken en zodat ik mij goed kan voorbereiden.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer mensen die inval werk spannend vinden? Empty Re: Nog meer mensen die inval werk spannend vinden?

Bericht  SleepingBeauty wo 14 dec 2011 - 5:26

Fijn dat jullie het een beetje herkennen...
Ik mag morgen weer. Kan me er nu al wel tegen aan zien.
Mja ik moet vanavond ook nog een paar uurtjes werken op mijn andere werk, dus dan heb ik niet zoveel tijd om er over na denken.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer mensen die inval werk spannend vinden? Empty Re: Nog meer mensen die inval werk spannend vinden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum