Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onderneem jij `s avonds veel?

+30
kwak
Roza
SoGood
Blond
Rapunzel
*Noosa
Zonnetje
Tinus
Mizz_S
Cheesegirl
Japie
loura
Marin
litllejoy
Bazinga
Twellie
VeryCherry
Polly
Lieke128
Arwyn
LDJ
Caramba
Rovine
Parisienne
Zininzon
Macelka
Snack a Jack
Sarah1985
Ibbeltje
Rush
34 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Rush zo 1 apr 2012 - 21:37

Ik merk de laatste tijd dat ik door de week `s avonds echt geen zin meer heb om iets te doen. Niet dat ik moe ben, maar ik ben gewoon liever thuis. Beetje laptoppen, tv kijken, poetsen, wat administratie doen, klusje hier en daar, tuintje gezellig maken, houtkacheltje aan en buiten relaxen etc. Sporten kan ik me ook niet echt toe zetten, maar daar moet ik me gewoon even overheen zetten, want dat is echt wel weer nodig.

Ik heb geen zin om naar iemand toe te gaan, af te spreken of een terrasje/kroegje te pakken. Ik had laatst al een huismus topic geopend, maar volgens mij ben ik dat nu officieel haha.

Dus wat onderneem jij `s avonds allemaal nog?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 21:39

Weinig maar ik maak dagen van 05.15 tot 18.00 uur en vaak ben ik te moe om iets te ondernemen. Probeer het wel want aan huis gekluisterd zitten vind ik ook niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Ibbeltje zo 1 apr 2012 - 21:40

Nee weinig. Soms ook pas om half 8 /8 uur klaar met eten en dan heb ik geen zin meer om wat te doen. Ik vind het heerlijk om juist s avonds niet teveel meer te hoeven ondernemen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Sarah1985 zo 1 apr 2012 - 21:45

Nee totaal geen zin in. Wij gaan tegenwoordig na het eten een half uur wandelen. En daarna doen we niks meer. Heel zelden gaan we weg avonds. Ben blij dat ik eindelijk eens rustig kan zitten thuis
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Ibbeltje zo 1 apr 2012 - 21:46

Dat is wel al super elke dag na het eten half uur wandelen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Rush zo 1 apr 2012 - 21:49

Samen met m`n vriend weggaan, of iets ondernemen vind ik wel leuk en daar heb ik ook wel zin in. Maar 'iets voor mezelf doen' buiten de deur, met vriendinnen ofzo, dan zit ik liever thuis denk ik.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Snack a Jack zo 1 apr 2012 - 21:50

Ik doe 's avonds ook vrij weinig. Soms is mijn man pas tegen 19.00 thuis en dan moeten we nog eten. Daarnaast heb ik weinig zin om 's avonds nog weg te gaan. Vind het heerlijk als ik thuis ben na een dag werken. Lekker met de laptop op de bank of tv kijken.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Macelka zo 1 apr 2012 - 21:52

Onderneem s' avonds vrij weinig. Ligt er ook wel aan hoeveel avonden ik moet werken.
Als ik niet zoveel s' avond moet werken, ga we nog weleens keer op vitite of ga sporten
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 21:53

Nee weinig. Nu sowieso niet omdat ik zo ver zwanger ben maar ook voor deze zwangerschap was ik niet vaak weg. Als ik met vriendinnen afspreek is dat wel vaak 's avonds maar dat is de laatste weken sowieso wat minder ivm drukte (van die vriendinnen) en dan nog hooguit 1x in de week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 21:56

Ook weinig. Eerdere weken nog wel studie en andere dingen voor mijn werk, maar daar heb ik nu ook geen energie meer voor.
Na de bevalling wil ik wel op salsales gaan trouwens. Een keer er tussenuit door de week, even wat anders. Lijkt me heerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Zininzon zo 1 apr 2012 - 21:59

Qua sociale activiteiten onderneem ik niet zo heel veel 's avonds.
Wel heb ik regelmatig een vergadering van mijn vrijwilligerswerk, eet ik een avond bij mijn vriend, train ik een avond, probeer ik hard te lopen, etc.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Parisienne zo 1 apr 2012 - 22:10

Ik onderneem ook niet veel 's avonds hoor. Ben bijna elke avond alleen (vriend werkt in de horeca) en vind het heerlijk als N. lekker ligt te slapen zodat ik mijn eigen dingen kan doen. Ik kijk tv (zonder rekening te houden met een ander), doe wat in het huishouden, ga verder met m'n naaiproject(en) of andere creatieve bezigheden.. heb genoeg te doen.

Eens in de zoveel weken spreek ik met wat vriendinnen af om wat te gaan drinken, maar vaak heb ik daar niet eens zin in Embarassed Niet dat ik niks met hun wil doen, maar vind het dan jammer dat ik die avond niet, net als alle andere avonden, lekker thuis kan zitten. Ja, ik ben wel een aardige huismus!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Rovine zo 1 apr 2012 - 22:12

Nee, op werkdagen heb ik ongeveer 4 uur voor mezelf, in die tijd moet ik ook koken, douchen, eten en eventueel huishouden of boodschappen doen. Ben allang blij als ik dat in 1 dag gepropt krijg. Soms doe ik het ook wel, maar niet te vaak.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Caramba zo 1 apr 2012 - 22:12

's Avonds onderneem ik eigenlijk niets. Als ik een dag heb gewerkt, ben ik blij dat ik thuis zit en niets meer hoef te doen.
Heel af en toe vind ik het wel eens fijn om even bij iemand langs te gaan. Maar dat komt maar zelden voor.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 22:13

Ik eet minstens 1x per week bij een van mijn vriendinnen, en er komt elke week wel iemand eten of we gaan naar de film. Verder hockey ik op woensdagavond en ga ik zeker 1x per week naar de kroeg of een verjaardag of een feestje. Dus ik ben regelmatig 's avonds weg. Soms heb ik er ook geen zin in als ik thuis op de bank zit, maar als ik er eenmaal ben is het altijd leuk! Ik vind het belangrijk om mijn vriendinnen regelmatig te zien en hoe leuk ik het ook met mijn vriend vind, ik vind het ook heel belangrijk en leuk om mijn vriendschappen te onderhouden. En leuke dingen doen is gewoon leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  LDJ zo 1 apr 2012 - 22:13

Weinig en nu momenteel al helemaal.
Wat we nog wel eens doen naar vrienden ofzo, maar die wonen hier in de buurt.
Of naar mijn (schoon) ouders.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Rush zo 1 apr 2012 - 22:14

Nou moet ik ook zeggen dat ik altijd wel 'veel' met 1 vriendin deed `s avonds, maar zij werkt nu iedere avond tot 21:15 en daarna heb ik vaak helemaal geen zin meer om nog weg te gaan. Als zij dan niet zou werken, zou ik wel vaker iets met haar doen, bioscoop of terrasje.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 22:25

Soms heb ik een week dat ik niet zoveel thuis ben door etentjes of andere dingen. Eerst werkte ik elke avond. Nu heb ik het al een tijdje rustig. Vind het wel lekker, maar ik heb ook wel de behoefte iets te gaan doen. Misschien een sport ofzo, maar ik weet niet zo goed wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 22:33

Nu het weer wat lekkerder weer wordt gaan we wel vaker doordeweeks na het werk naar de stad in de buurt een stukje rondlopen, hapje eten en nog wat winkels kijken. Of met een vriendin zwemmen en nog een ijsje eten ofzo. In de winter bijna niets, ik moet ook één avond per week naar school en daar ben ik dan de hele week kapot van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 22:37

Het scheelt ook wel dat het lekkerder weer is en langer licht inderdaad. Dan kom ik uit mijn werk en denk ik ohh wat zal ik eens voor leuks gaan doen! Heb dan gewoon veel meer energie ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Arwyn zo 1 apr 2012 - 22:39

Ik doe bar weinig 's avonds..
Soms wat werk voorbereiden, maar dat was het wel zo'n beetje..

Vroeger deed ik veel meer 's avonds, er was een periode dat ik maar 1 of 2 avonden in de week thuis was.

Vind wel dat ik weer eens wat meer moet gaan doen 's avonds. Even sporten of zo.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  LDJ zo 1 apr 2012 - 22:40

Idd, dat het langer licht is scheelt ook wel weer een boel.
Heerlijk.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Rush zo 1 apr 2012 - 22:41

Powerbabe schreef:Het scheelt ook wel dat het lekkerder weer is en langer licht inderdaad. Dan kom ik uit mijn werk en denk ik ohh wat zal ik eens voor leuks gaan doen! Heb dan gewoon veel meer energie ook.
Haha, dat moet ik ook nog beseffen. Dan denk ik om 7 uur 'goh wat is het nog licht, heerlijk'. En dan om 8 uur denk ik dat weer hahaha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Lieke128 zo 1 apr 2012 - 22:56

Dit is best een goed topic voor mij geloof ik!

Ik heb vaak het gevoel, en vraag me niet waarom, dat ik iedere avond iets zou moeten ondernemen, omdat ik anders saai ben. (Maar als je me vraagt of een vriendin van me, die ook vaak thuis is, saai is, zeg ik nee ;-)).

Ik heb denk ik ook een verkeerd beeld, ik denk dat iedereen elke avond uiteten gaat, bioscoopje gaat pakken of iets dergelijks. Dat komt misschien omdat ik midden in de stad woon en dus iedere avond de restaurantjes vol zie zitten. Waarschijnlijk zijn dat iedere avond andere mensen, haha, maar toch.

Ik doe nu twee avonden in de week sporten, ben gemiddeld ook wel twee avonden bij vriendinnen, andersom of ergens in de stad, dus waarom dan niet genieten van een avondje alleen thuis?

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 23:08

Ik werk altijd 's avonds (horeca) dus dan kan ik geen andere dingen gaan doen. Als ik dan eens een avond vrij ben vind ik het heerlijk om lekker thuis op de bank/in de tuin te hangen, maar heb dan ook wel eens het idee dat ik mijn tijd verdoe :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum