Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme opmerkingen

+28
Ella
Snoes
Teddyaapje
loesje
Aimee
bolus26
Thunder
Arwyn
sanne-84
Katjing
Susan
Antibes
_Jet
Paper Crown
Floor
Emmayes
xxDila
Prosecco
Raindrop
Wennes
Stokstaartje
Burn
Twellie
Puggle
iloverose
Happydobby
mickey
Caroow
32 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Paper Crown za 8 sep 2012 - 19:24

Mijn collega's maken ook wel eens een opmerking: 'Zo.. S, dat is een toeter he?' ik blaf ze dan af met: 'Mooi he? Wen er maar aan want ik ga nog véél dikker worden!' en dan ben ik nog maar 1,5 kilo aangekomen met 24 weken.

Je zou haar eens de mond moeten snoeren met: wat dacht je dan? Dat baby's gebracht werden door TNT? Ik word dikker ja.. Want IK krijg een kind..

De oma van mijn man zei met een week of 10 ook dat ik vast énorm zou worden. En dat terwijl er letterlijk nog niets te zien was..

Je bent toch niet zó onzeker dat je je helemaal druk gaat maken om dit Caroow? Je ziet toch wat de weegschaal zegt? En ja sommige vrouwen zien er niet uit in de zwangerschap.. Ook dat kan! Ik zie er ook niet uit. Mijn haar stom, huid stom.. En dan die aderen over mijn borsten.. Bleh! Ik heb er echt beter uit gezien maar als ik me druk zou maken om die dingen, dan zouden 't lastige 9 maanden worden!

Kom op meis, trek je er lekker niets van aan! 2 kilo is echt niets!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 19:41

Jaloezie!! Ik kan niets anders bedenken.

Ik kreeg te horen van een collega (met wie ik constant mot heb) dat ze het al lang wist, door al die stemmingswisselingen van mij. Ik wilde bijna zeggen dat die stemmingswisselingen naar haar toe niks met mijn zwangerschap te maken hadden hoor... Maar heb het maar niet gedaan.

Ik krijg ook wel opmerkingen over mijn grote buik, maar zeg dan heel simpel dat ik gewoon niet aan kleine kinderen doe. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 20:10

Ik krijg continue de vraag of het gepland is. Ik zou dat zelf nooit vragen aan iemand, ik vind het behoorlijk onbeleefd. Ik snap goed dat mensen denken dat het niet gepland is, maar om dat nou meteen als eerste vraag te stellen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  _Jet za 8 sep 2012 - 20:59

Wat een naar mens zeg! Bah! Laat je niet gek maken hoor.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Antibes za 8 sep 2012 - 21:03

Zelda schreef:Ik krijg continue de vraag of het gepland is. Ik zou dat zelf nooit vragen aan iemand, ik vind het behoorlijk onbeleefd. Ik snap goed dat mensen denken dat het niet gepland is, maar om dat nou meteen als eerste vraag te stellen...

Misschien dat mensen bang zijn om heel enthousiast te doen als het eigenlijk een lastige situatie zou zijn of vice versa en dat ze dat daarom vrij vlug willen checken?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Susan za 8 sep 2012 - 21:05

Inderdaad jaloezie, je hebt een heel mooi figuur. Wat een stom mens, wat laat ze zich kennen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Katjing za 8 sep 2012 - 21:11

Wat absurd dat iemand zo lelijk kan doen zeg! Dat ligt echt niet aan jouw Caroow, maar aan die persoon! Ik zelf ben overigens een stuk assertiever sinds ik zwanger ben dus iemand die zulke dingen tegen me zou zeggen zou echt al lang een opmerking terug hebben gehad. Je mag wel wat van mij hebben? Ik moet me af en toe echt inhouden zo fel ben ik soms!

Bedenk dat je er echt iets van mág zeggen als iemand jou zo behandeld en het waarschijnlijk de lucht ook klaart als jij er duidelijk van zegt wat je er van vind. Anders geef je haar eigenlijk een soort vrijbrief om maar door te gaan.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 21:17

Zelda schreef:Ik krijg continue de vraag of het gepland is. Ik zou dat zelf nooit vragen aan iemand, ik vind het behoorlijk onbeleefd. Ik snap goed dat mensen denken dat het niet gepland is, maar om dat nou meteen als eerste vraag te stellen...
Gisteren vroeg jij het aan mij..Wink maar ben jij weer zwanger?smile

Caroow, wie het ook is wie dit zegt, ik zou er sowieso iets van zeggen. Dit is echt te absurd. Het. Slaat allemaal nergens op en het is haar zaak niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 21:19

Elodie schreef:
Zelda schreef:Ik krijg continue de vraag of het gepland is. Ik zou dat zelf nooit vragen aan iemand, ik vind het behoorlijk onbeleefd. Ik snap goed dat mensen denken dat het niet gepland is, maar om dat nou meteen als eerste vraag te stellen...
Gisteren vroeg jij het aan mij..Wink maar ben jij weer zwanger?smile

Caroow, wie het ook is wie dit zegt, ik zou er sowieso iets van zeggen. Dit is echt te absurd. Het. Slaat allemaal nergens op en het is haar zaak niet.
Euh nee, ik heb zeker niet aan jou gevraagd of het gepland was, ik vroeg gewoon of je zwanger was. Nee ik ben zelf niet zwanger, maar na 3 jaar vragen ze het nog steeds.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 21:23

Zelda schreef:
Elodie schreef:
Zelda schreef:Ik krijg continue de vraag of het gepland is. Ik zou dat zelf nooit vragen aan iemand, ik vind het behoorlijk onbeleefd. Ik snap goed dat mensen denken dat het niet gepland is, maar om dat nou meteen als eerste vraag te stellen...
Gisteren vroeg jij het aan mij..Wink maar ben jij weer zwanger?smile

Caroow, wie het ook is wie dit zegt, ik zou er sowieso iets van zeggen. Dit is echt te absurd. Het. Slaat allemaal nergens op en het is haar zaak niet.
Euh nee, ik heb zeker niet aan jou gevraagd of het gepland was, ik vroeg gewoon of je zwanger was. Nee ik ben zelf niet zwanger, maar na 3 jaar vragen ze het nog steeds.
Haha nee, je vroeg of ik weer zwanger was idd. Dat bedoelde ik hierboven ook alleen!

Belachelijk dat ze dat zelfs nu nog aan je vragen. Echt onbeschoft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 21:24

Elodie schreef:
Zelda schreef:
Elodie schreef:
Zelda schreef:Ik krijg continue de vraag of het gepland is. Ik zou dat zelf nooit vragen aan iemand, ik vind het behoorlijk onbeleefd. Ik snap goed dat mensen denken dat het niet gepland is, maar om dat nou meteen als eerste vraag te stellen...
Gisteren vroeg jij het aan mij..Wink maar ben jij weer zwanger?smile

Caroow, wie het ook is wie dit zegt, ik zou er sowieso iets van zeggen. Dit is echt te absurd. Het. Slaat allemaal nergens op en het is haar zaak niet.
Euh nee, ik heb zeker niet aan jou gevraagd of het gepland was, ik vroeg gewoon of je zwanger was. Nee ik ben zelf niet zwanger, maar na 3 jaar vragen ze het nog steeds.
Haha nee, je vroeg of ik weer zwanger was idd. Dat bedoelde ik hierboven ook alleen!

Belachelijk dat ze dat zelfs nu nog aan je vragen. Echt onbeschoft.
Oh oke, ik dacht dat je bedoelde dat ik aan jou vroeg of het gepland was, dat zou ik zelf nooit vragen namelijk smile
Ja, na 20 keer dezelfde vraag vind ik het ook niet echt leuk meer om te horen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  sanne-84 za 8 sep 2012 - 21:52

Nou sorrie, zwanger of niet,maar 60 kilo en dik?? Laat haar ogen eens nakijken! Ik zou met grote ogen pardon? zeggen
En tja aankomen tijdens de zwangerschap hoort erbiij. En na 12 weken kun je iemand echt nog niet lelijk zwanger noemen. En mocht dat wel zo zijn, be it, je hebt het niet in de hand (tenzij je weet ik hoeveel extra gaat eten) en je krijgt er íets moois voor terug!
Hier zeggen ze juist, oh krijg je al een buikje? En at vinden ze alleen maar leuk! Terwijl ik dan juist weer twijfel of mensen me dik gaan vinden haha
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Arwyn za 8 sep 2012 - 22:10

Echt een gevalletje jaloezie.
Je bent echt prachtig slank, voor jouw figuur zou ik binnen een tel tekenen!
Niks van aantrekken, die stomme opmerkingen. Ene oor in, andere oor uit. Wie weet wil ze zelf gewoon heel graag zwanger worden en dat ze er nu niet mee kan dealen dat jij het wel bent en zij niet.
Hopelijk trekt ze snel bij!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Thunder za 8 sep 2012 - 22:12

Dat wijf spoort niet!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  bolus26 za 8 sep 2012 - 23:00

allereerst heb je een prachtig figuur! maar ook al had je dat niet en was je wel dik,nou en!! dat is geen reden om zulke opmerkingen te maken. Een collega van mij deeddat oo kregelmatig naar meerdere vrouwen op t werk. toen heb ik op een keer gezegd: weet je als je niks leuks weet te zeggen zeg dan niks. was nog te aardig dus ben ook een keer flink pissig geworden.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Aimee za 8 sep 2012 - 23:14

Vervelend is dat he?
Ik heb ook zo'n 'vriendin'. Ook nu zegt ze nog regelmatig 'nou, het is nog wel aan je figuur te zien dat je zwanger bent geweest he!' of 'er moeten zo te zien nog wat wat kilo's af!'. Terwijl anderen juist zeggen dat ik er slanker uit zie dan voor ik zwanger raakte... Ik was zelf niet assertief genoeg om er wat van te zeggen, als jij dat wel bent zou ik dat echt gewoon doen!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  loesje za 8 sep 2012 - 23:34

ja ik ken het en het is niet leuk om te horen.
ik ben tegelijk met een ander meisje zwanger in de familie die echt mager is. we schelen 7 weken en ik krijg de blik of ik niet te zwaar ben en moet lijnen? nu terwijl ik nog maar 5 kilo ben aangekomen woog 68 kilo voor mijn zwangerschap bij lengte 1.75. Ik ben misschien niet de dunste maar dik ben ik ook niet, ja nu door de baby maar dat is normaal!
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Teddyaapje zo 9 sep 2012 - 9:21

Zou t niet kunnen dat ze jaloers is omdat je zwanger bent? Zou ze zelf misschien een kindje willen? Geen idee wie t is en of dit van toepassing kan zijn maar misschien kun je hier eens naar vragen als ze weer eens zo'n opmerking maakt.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Snoes zo 9 sep 2012 - 21:20

Wat een nare opmerkingen, Caroow. Jij bent absoluut niet dik, hebt een prachtig figuur. Ik krijg inderdaad ook het idee dat ze jaloers is op je. Ofwel op je figuur, ofwel op je zwangerschap, ofwel de combinatie.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Ella zo 9 sep 2012 - 21:21

Wat een rare opmerkingen zeg, zij is jaloers hoor. Ik zou toch proberen er eens wat van te zeggen, anders blijft ze bezig
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 21:46

Wat een stomme opmerkingen! Dat móet wel jaloezie zijn.

Je bent bovendien hartstikke mooi slank, dus die opmerkingen zijn bullshit van de bovenste plank!

Mooi laten gaan, dat soort mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Caroow ma 10 sep 2012 - 1:52

Als ze weer begint zal ik denken aan dit topic, al die lieve dingen die jullie zeggen Very Happy

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Tazz ma 10 sep 2012 - 3:27

Ik snap dat haar reacties hard aankomen, en bij mij zou een negatieve reactie van een bekende langer blijven hangen dan lieve woorden op een forum. Maar echt, wat zij zegt is absolute onzin.

Je hebt een prachtig figuur en ik denk dat je ook super mooi zwanger gaat worden. Meestal zijn mensen die zo negatief doen zelf nogal onzeker en proberen ze zich op deze manier beter te voelen. Erg jammer maar geloof er alsjeblieft niks van!
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 3:37

Caroow schreef:Als ze weer begint zal ik denken aan dit topic, al die lieve dingen die jullie zeggen Very Happy

Ja.. Maar ook meer voor jezelf opkomen hoor.

Sommige mensen denken echt niet na gewoon..
Ik had vandaag mijn eerste werkdag bij een ander bedrijf. Zegt er een collega: "heb jij al een kind?!" dus ik vertel dat ik een zoon van 5 heb. Vraagt ze of ik getrouwd ben. Nee dat ben ik niet, ik heb een vriend. Vraagt ze:" oh..maar dat is wel de vader??"

Zo brutaal vond ik het! Mijn vriend is niet de biologische vader nee, maar hij is mooi wel de papa van mijn zoon! Ik vind het helemaal niet erg om dat tegen mensen te vertellen, maar als het op zo'n manier gaat dan doe ik dat echt niet hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 3:45

Elodie schreef:
Caroow schreef:Als ze weer begint zal ik denken aan dit topic, al die lieve dingen die jullie zeggen Very Happy

Ja.. Maar ook meer voor jezelf opkomen hoor.

Sommige mensen denken echt niet na gewoon..
Ik had vandaag mijn eerste werkdag bij een ander bedrijf. Zegt er een collega: "heb jij al een kind?!" dus ik vertel dat ik een zoon van 5 heb. Vraagt ze of ik getrouwd ben. Nee dat ben ik niet, ik heb een vriend. Vraagt ze:" oh..maar dat is wel de vader??"

Zo brutaal vond ik het! Mijn vriend is niet de biologische vader nee, maar hij is mooi wel de papa van mijn zoon! Ik vind het helemaal niet erg om dat tegen mensen te vertellen, maar als het op zo'n manier gaat dan doe ik dat echt niet hoor.
Oh God ja, die opmerkingen hoor ik ook de hele tijd. Er zijn standaard 3 vragen die ik vaak te horen krijg:

1. Hoe oud ben je dan? Jonge moeder!
2. Was het gepland?
3. Is je vriend de vader van je kind?



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum