Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer komt de klap?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer komt de klap? Empty Wanneer komt de klap?

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 23:34

Dat het echt over en voorbij is?

Kwam het bij jullie gelijk of duurde het een tijdje?
Ik zit nu in best een zware relatiecrisis en ik voel geen gemis ofzo. Ik denk niet aan het probleem of aan hem en vraag me af of dit een overleefmodus is of dat het gewoon zegt dat de relatie niet goed is/was.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer komt de klap? Empty Re: Wanneer komt de klap?

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 23:36

Bij mij kwam die klap een maandje of 2-3 geleden pas, inmiddels ben ik er gelukkig wel weer overheen.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie do 6 sep 2012 - 23:41

Oeh dat vind ik een moeilijke in jouw situatie. Was deze relatie misschien toch een uitvlucht na je lange huwelijk en ben je er eigenlijk nu achter dat dat het was en meer niet. Of ben je verdoofd omdat je na je huwelijk dacht dat je de liefde weer gevonden had en je nu dus idd op de overleef stand staat.
Ik denk dat alleen jij dat antwoord kan geven.

Wel wil ik je veel sterke wensen en ik hoop dat je mensen om je heen hebt die je even een dikke knuffel geven.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 0:06

Mamsie schreef:Oeh dat vind ik een moeilijke in jouw situatie. Was deze relatie misschien toch een uitvlucht na je lange huwelijk en ben je er eigenlijk nu achter dat dat het was en meer niet. Of ben je verdoofd omdat je na je huwelijk dacht dat je de liefde weer gevonden had en je nu dus idd op de overleef stand staat.
Ik denk dat alleen jij dat antwoord kan geven.

Wel wil ik je veel sterke wensen en ik hoop dat je mensen om je heen hebt die je even een dikke knuffel geven.

Dit denk ik dus ook.

Het was geen uitvlucht. Ik geef oprecht om hem en ik vind hem echt leuk maar het werkt gewoon niet door bepaalde omstandigheden en dat weet ik ook wel. Hem echt los te laten vind ik zo ontzettend moeilijk omdat ik ook niet weet wat ik voel want ik voel niets.

Gast
Gast

Bericht  Caro vr 7 sep 2012 - 1:18

Ik ben wel de laatste die jou daar antwoord over kan geven, want ik sta momenteel ook nog in standje 'overlevingsmodus'.. Denk ik althans. Ik vind het heeeel lastig om dat te bepalen hoor.. want 'horen' wij niet compleet kapot te gaan van verdriet? In plaats daarvan voel ik me over het algemeen best vrolijk.. Het is een raar iets.

Ik kan je dus ook eigenlijk NUL raad geven.. doe gewoon wat je wil doen en voel je zoals je je voelt. Ga je niet druk maken of je nu in de overlevingsmodus zit of niet, als je dat zit: dan kom je er vanzelf ook weer uit en geef je dan toe aan je eventuele verdriet.. Leef in het moment. Ik probeer me maar niet druk te maken over wat ik hoor te voelen oid.. het is zoals het is!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mamsie vr 7 sep 2012 - 1:40

Caro schreef:Ik ben wel de laatste die jou daar antwoord over kan geven, want ik sta momenteel ook nog in standje 'overlevingsmodus'.. Denk ik althans. Ik vind het heeeel lastig om dat te bepalen hoor.. want 'horen' wij niet compleet kapot te gaan van verdriet? In plaats daarvan voel ik me over het algemeen best vrolijk.. Het is een raar iets.

Ik kan je dus ook eigenlijk NUL raad geven.. doe gewoon wat je wil doen en voel je zoals je je voelt. Ga je niet druk maken of je nu in de overlevingsmodus zit of niet, als je dat zit: dan kom je er vanzelf ook weer uit en geef je dan toe aan je eventuele verdriet.. Leef in het moment. Ik probeer me maar niet druk te maken over wat ik hoor te voelen oid.. het is zoals het is!

Ik vind dit eigenlijk hele goede raad.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mina88 vr 7 sep 2012 - 1:45

Lastige situatie, heel herkenbaar helaas ook.

Bij mij kwam de klap pas later... eerst ook geen gemis, en geen gevoel, hooguit een van goh wat raar nu alleen... maar verder viel het mee.

Misschien ook wel te snel er overheen gestapt oid want hier komt de klap nu, ruim 1,5 mnd later pas... en goed ook....

Hoop dat het jou mee gaat vallen, en inderdaad zoals hier boven gezegd, probeer je er niet te druk om te maken, leef in het hier en nu.

Als het komt dan komt het, alles op z'n tijd, en misschien gaat het ook wel meevallen.

Veel sterkte iig
mina88
mina88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 29
Punten : 36
Registratiedatum : 23-11-11

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 5:19

Dank jullie wel.

Ik had gehoopt het vanavond af te kunnen sluiten met hem maar niets van hem gehoord en ik vertik het om hem iets te sturen. Nu duurt het dus nog langer Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 8:27

Ik weet niet veel van jouw achtergrond, maar ik heb ooit een serieuze relatie verbroken met iemand met wie ik samenwoonde en waarmee ik 6 jr mee ben samen geweest. Dat grote verdriet kwam niet. Ik was vrolijk en voelde me steeds meer mezelf. Een andere liefde waar ik me toen heb ingestort was wel pijnlijk, want dat ging te snel en was te veel. Daar zijn wel heftige gevoelens bij komen kijken, maar dat ebde na 2 maanden weer weg. Ik ben me na het verbreken van die relatie steeds vrijer en mezelf gaan voelen. Dat grote verdriet is nooit gekomen, terwijl ik dat wel verwachtte.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 16:01

Bij mij kwam destijds de klap ongeveer 5 maanden later. Ik weet niet hoe het in jouw geval is, maar ik had na de breuk wat dingen te regelen zoals een nieuw huis, ik had net een nieuwe baan e.d. Daar heb ik me uit een soort van overlevingsmodus helemaal ingestort en toen ik mijn eigen plek weer had en ik niks meer te regelen had, toen kwam de klap.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 20:16

Hij heeft me gisteren via WA gedumpt. De klap is inmiddels behoorlijk hard gevallen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: