Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het koude weer komt er aan, wanneer....

+4
Teddyaapje
chipa
PapillonRose
Spring
8 plaatsers

Ga naar beneden

Het koude weer komt er aan, wanneer.... Empty Het koude weer komt er aan, wanneer....

Bericht  Spring zo 9 okt 2011 - 22:46

doe je de voetenzak in de maxi cosi voor in de auto?

doe je de voetenzak in de kinderwagen?

doe je je kind een warm vest aan?

doe je echt een winterjasje aan?

Wat draagt jou kindje in de herfst/winter in huis?

Ik heb het nooit zo warm in huis, meestal rond de 18 graden.
Mijn dochter is 8 maanden en heeft het snel warm. Ze is de temperatuur in huis gewend.
Maar toch vind ik het wel lastig wat ik haar aan moet doen.
Ik heb het zelf snel koud dus dan ben je geneigd om haar ook sneller wat warms aan te doen..
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het koude weer komt er aan, wanneer.... Empty Re: Het koude weer komt er aan, wanneer....

Bericht  PapillonRose zo 9 okt 2011 - 22:55

Niet, die gebruik ik niet meer omdat ze in de opvolger zit. Ik kleed haar gewoon warm aan deze winter.

Ik denk dat ik de voetenzak in de wandelwagen ga doen zodra het ongeveer onder de 12 graden is en we langere stukken gaan lopen.

Als het fris is, maar nog niet heel erg koud. Vandaag heeft ze een vest aan naar buiten bijvoorbeeld.

Ik denk wanneer ik er zelf ook 1 ga dragen. Ben een koukleum, dus ben er zelf altijd wel op tijd bij.

Tsja, dat is verschillend.. In elk geval een lange broek en een shirt met lange mouwen, soms ook een vestje erover. Maar een andere keer zal het een jurkje met maillot zijn of een lange broek en shirtje met korte mouwen en een vest erover. In elk geval geen blote benen of armen als het buiten koud is, ook niet in huis met de verwarming aan.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Het koude weer komt er aan, wanneer.... Empty Re: Het koude weer komt er aan, wanneer....

Bericht  chipa zo 9 okt 2011 - 23:00

Niet. Hij krijgt wel een fleece dekentje over hem heen en een warm vest of een jasje aan.

Die ga ik denk ik nog wel kopen. Zal pas zijn als hij gaat zitten dus denk ergens volgend jaar. En dan zal het ook wel flink koud zijn.

Nu als we naar buiten gaan en binnen soms ook al als hij alleen een rompertje eronder draagt.

Als het flink waait en koud is. Misschien ook eerdaags al in de ochtenden als we vroeg op pad moeten.

Hij draagt nu een spijkerbroek, rompertje met lange mouw en een gebreid vestje.

Hij heeft het net als ik vrij snel fris, en met deze kleertjes blijft hij mooi op temperatuur.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Teddyaapje zo 9 okt 2011 - 23:27

Ik denk dat T. gewoon t zelfde aankrijgt als ons zeg maar. Ik draag m de laatste tijd veel met de MT en heb nu wel beenwarmertjes voor m besteld omdat hij anders met een stukje blote benen zit. Ook wil ik hem die in de winter hier binnen aandoen. We hebben een tegelvloer zonder vloerverwarming dus die is behoorlijk koud als hij op de grond zit te spelen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Spring zo 9 okt 2011 - 23:35

Oh dat is wel handig Teddy!

Wij hebben ook een stenen vloer zonder vloerverwarming en mijn dochter heeft altijd blote voeten omdat ze haar sokjes uit trekt.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Printje ma 10 okt 2011 - 8:05

Ik heb nooit een voetenzak gehad, nam in de winter altijd gewoon een deken mee die ik om hem heen wikkelde. Vond die voetenzakken veel te duur
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 8:17

niet

niet, gewoon een lekker warme deken erover.

ze krijgt geen warm vest aan, binnen is het altijd rond de 19 graden, zij heeft het dan veel te warm. Zij draagt de hele winter door longsleeves

die heeft ze al aan, i.v.m. de harde wind en op de fiets.

Een romper zonder mouwen of met korte mouwen, een longsleeve, een ongevoerd (spijker) broekje, sokjes en leren slofjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 9:08

Teddyaapje schreef:Ik denk dat T. gewoon t zelfde aankrijgt als ons zeg maar. Ik draag m de laatste tijd veel met de MT en heb nu wel beenwarmertjes voor m besteld omdat hij anders met een stukje blote benen zit. Ook wil ik hem die in de winter hier binnen aandoen. We hebben een tegelvloer zonder vloerverwarming dus die is behoorlijk koud als hij op de grond zit te spelen.

Daar zitten wij dus ook mee, hebben ook plavuizen zonder vloerverwarming. Merkte het van het weekend al dat de kou over de vloer trekt. We hebben bij Ikea een groot speelkleed gekocht en 2 grote kussen voor tegen de tochtstrip bij de deur en daar speelt B. op. Dat scheelt echt veel, merk het zelf ook. Misschien een tip! smile

Gast
Gast

Bericht  duckie ma 10 okt 2011 - 9:22

_Nera_ schreef:
Teddyaapje schreef:Ik denk dat T. gewoon t zelfde aankrijgt als ons zeg maar. Ik draag m de laatste tijd veel met de MT en heb nu wel beenwarmertjes voor m besteld omdat hij anders met een stukje blote benen zit. Ook wil ik hem die in de winter hier binnen aandoen. We hebben een tegelvloer zonder vloerverwarming dus die is behoorlijk koud als hij op de grond zit te spelen.

Daar zitten wij dus ook mee, hebben ook plavuizen zonder vloerverwarming. Merkte het van het weekend al dat de kou over de vloer trekt. We hebben bij Ikea een groot speelkleed gekocht en 2 grote kussen voor tegen de tochtstrip bij de deur en daar speelt B. op. Dat scheelt echt veel, merk het zelf ook. Misschien een tip! smile

wij hebben een M-flor en die is direct op de betonnen vloer gelijmd dus die is ook erg koud.. sokjes trekt ze ook 9 van de 10 keer uit nog voor dat ze goed en wel aan zijn hahaha maar doe je die beenwarmers dan over de broek aan ofzo?? hier hebben we de box nog staan dus nog geen ruimte voor een kleed en mw is zo actief dat ze niet ergens stil gaat zitten spelen.. meer kruipen en langs de tafel lopen ed...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Flower_L ma 10 okt 2011 - 9:58

Spring schreef:doe je de voetenzak in de maxi cosi voor in de auto?

Niet

Niet, doe een deken over zijn benen

Nu buiten, straks ook binnen wellicht

Vanochtend voor het eerst soort van winterjasje, maar vond achteraf niet nodig

Broekje slofjes romper lange mouwen en longsleeve. Of trui/vest en romper korte mouwebn

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  loesje ma 10 okt 2011 - 20:10

doe je de voetenzak in de maxi cosi voor in de auto? nee

doe je de voetenzak in de buggy? nee die heb ik nog niet

doe je je kind een warm vest aan? nee nog niet en buiten heeft hij een herfstjasje aan

doe je echt een winterjasje aan? ja als het straks echt koud gaat worden

Wat draagt jou kindje in de herfst/winter in huis? trui, broekje, romper, sokken, slofjes

loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 20:28

doe je de voetenzak in de maxi cosi voor in de auto? Ik heb geen voetenzakken, maar ik denk dat ik gewoon dekentjes gebruik.

doe je de voetenzak in de kinderwagen? Nog niet van toepassing, liggen nog in de bakjes, maar zodra ze erin gaan binnenkort, gaat de voetenzak er ook bij.

doe je je kind een warm vest aan? De jongste 2 hebben dat nu in de maxicosi als jas, van die lekkere teddyberen-jasjes, compleet met oortjes.

doe je echt een winterjasje aan? Die hebben de oudste 2 sinds het weekend aan.

Wat draagt jou kindje in de herfst/winter in huis?Alle 4 de normale kleren, wat ze de hele dag aan hebben. De jongste 2 trappen/trekken nu elke keer de sokjes uit, dus die hebben nu maillotjes aan onder hun broekje. Dit deed ik trouwens bij mijn zoontje op een gegeven moment ook, zeker als ze in de draagdoek oid gaan, is een maillotje ideaal, jongen of meisje, lekker warm!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: