Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

S.O.S. verbouwing. Vrouw geeft man een klap!

Ga naar beneden

S.O.S. verbouwing. Vrouw geeft man een klap! Empty S.O.S. verbouwing. Vrouw geeft man een klap!

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:08

Er was niks op tv, dus dan maar wat zappen.
Er was een vrouw die alleen maar ellende had meegemaakt ivm de verbouwing van haar huis.
Ze verteld dat ze de aannemer zat was, ruzie had gehad en hem een klap had gegeven.
Kan me voorstellen dat ze kwaad was dat hij niks goed deed, maar een vreemde een klap geven gaat me te ver.

Wat vinden jullie?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S. verbouwing. Vrouw geeft man een klap! Empty Re: S.O.S. verbouwing. Vrouw geeft man een klap!

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:09

Ik heb het niet gezien, maar ik kan me inderdaad niet voorstellen dat ik snel een aannemer een dreun zou verkopen.

Gast
Gast

S.O.S. verbouwing. Vrouw geeft man een klap! Empty Re: S.O.S. verbouwing. Vrouw geeft man een klap!

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:10

Twellie schreef:Ik heb het niet gezien, maar ik kan me inderdaad niet voorstellen dat ik snel een aannemer een dreun zou verkopen.

+1.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:18

Moet jij eens zien wat jij doet als je zo gefrustreerd bent..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:19

Nou boos worden, maar slaan zeker een vreemde vind ik te ver gaan er zijn grenzen hoor!
Dus jij slaat zo iemand dus begrijp ik?!

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ di 16 aug 2011 - 9:20

Ik heb het ook gezien. Stond er wel van te kijken. Al denk ik dat het eerder een "klapje" was. Die vrouw was al over de 60 en leek me vooral erg gefrustreerd.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:21

Caribbeanlover schreef:Nou boos worden, maar slaan zeker een vreemde vind ik te ver gaan er zijn grenzen hoor!
Dus jij slaat zo iemand dus begrijp ik?!

Nee, dat zei ik niet. Maar ik kan me wel situaties voorstellen waarin iemand dat doet, wat het zeker niet goedpraat.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: