S.O.S. verbouwing. Vrouw geeft man een klap!
Pagina 1 van 1
S.O.S. verbouwing. Vrouw geeft man een klap!
Er was niks op tv, dus dan maar wat zappen.
Er was een vrouw die alleen maar ellende had meegemaakt ivm de verbouwing van haar huis.
Ze verteld dat ze de aannemer zat was, ruzie had gehad en hem een klap had gegeven.
Kan me voorstellen dat ze kwaad was dat hij niks goed deed, maar een vreemde een klap geven gaat me te ver.
Wat vinden jullie?
Er was een vrouw die alleen maar ellende had meegemaakt ivm de verbouwing van haar huis.
Ze verteld dat ze de aannemer zat was, ruzie had gehad en hem een klap had gegeven.
Kan me voorstellen dat ze kwaad was dat hij niks goed deed, maar een vreemde een klap geven gaat me te ver.
Wat vinden jullie?
Gast- Gast
Re: S.O.S. verbouwing. Vrouw geeft man een klap!
Ik heb het niet gezien, maar ik kan me inderdaad niet voorstellen dat ik snel een aannemer een dreun zou verkopen.
Gast- Gast
Twellie schreef:Ik heb het niet gezien, maar ik kan me inderdaad niet voorstellen dat ik snel een aannemer een dreun zou verkopen.
+1.
Gast- Gast
Moet jij eens zien wat jij doet als je zo gefrustreerd bent..
Gast- Gast
Nou boos worden, maar slaan zeker een vreemde vind ik te ver gaan er zijn grenzen hoor!
Dus jij slaat zo iemand dus begrijp ik?!
Gast- Gast
Ik heb het ook gezien. Stond er wel van te kijken. Al denk ik dat het eerder een "klapje" was. Die vrouw was al over de 60 en leek me vooral erg gefrustreerd.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Nou boos worden, maar slaan zeker een vreemde vind ik te ver gaan er zijn grenzen hoor!
Nee, dat zei ik niet. Maar ik kan me wel situaties voorstellen waarin iemand dat doet, wat het zeker niet goedpraat.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Wanneer komt de klap?
» Ik klap dicht in een groep.
» wc verbouwing
» De verbouwing
» Wanneer komt de klap?
» Ik klap dicht in een groep.
» wc verbouwing
» De verbouwing
Pagina 1 van 1