Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hapjes, groente/fruit of eerst papje?

+10
Aimee
CCC
blondje1313
Jazzlyn
maiadebij
meisje
SarahKey
Papillio
Tania
Shy
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hapjes, groente/fruit of eerst papje? - Pagina 2 Empty Re: Hapjes, groente/fruit of eerst papje?

Bericht  Puggle vr 7 sep 2012 - 7:52

Oh oké. Maar goed ik kan het wel proberen toch en als ze gewoon goed drinkt is het gewoon genoeg tot 6 maanden?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hapjes, groente/fruit of eerst papje? - Pagina 2 Empty Re: Hapjes, groente/fruit of eerst papje?

Bericht  CCC vr 7 sep 2012 - 8:06

Rejoy. schreef:
chococupcake schreef:Lastig he Shy... Ik heb hier ook alweer 20x overnagedacht... Er zijn zoveel meningen erover... Dat ik ook soms niet meer weet hoe of wat, ik heb hier besloten te kijken hoe ze het doet rond de vier maanden wbt de bv en dan kijken we wel verder of ze er behoefte aan heeft. Ik moet ook eerlijk zeggen, dat ik bij het CB hier zo weinig van mee krijg, ik vraag geregeld dingen over voeding maar ze hebben nooit een duidelijk antwoord/ richtlijn... ben ik de enige die dat heeft? Ik had meer begeleiding denk ik verwacht hierin..

met borstvoeding kun je het toch sowieso vol houden tot 6 maanden? Als ze meer wil hebben, leg je haar toch gewoon een keer vaker aan?

Eens hoor Rejoy... Mijn streven is zo lang mogelijk alleen bv te geven... Maar ik hoor zoveel dingen om me heen en iedereen weet het altijd wel beter. Het verbaasde me gewoon dat het CB daar gewoon geen begeleiding in bied, ik vind voeding wel heel belangrijk gezien mijn eigen achtergrond met overgewicht en vind het dan wel prettig met een professional erover te hebben. Maar goed, dat gebeurd gewoon dus niet. Ik ga vanaf 24 sept weer aan het werk en ben nu een voorraadje aan het aanleggen, hoop dat ik er tegenop kan kolven dus daar hangt het ook weer vanaf. Streven is zo lang mogelijk bv... vind het best spannend eigenlijk wat het dus met mijn productie gaat doen allemaal...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happy vr 7 sep 2012 - 8:06

Ons mannetje word steeds meer ontevreden na en tussen zijn flessen. Het cb en kinderarts zeggen dat ik vanaf 4 maanden , morgen mag bijvoeden. Maar ik vind het te vroeg voor fruit en groente dus hij krijgt morgen voor het eerst een schepje rijstebloem door zijn fles sochtends om te kijken hoe zijn darmen daar op reageren.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Happydobby vr 7 sep 2012 - 10:53

Puggle schreef:Dus tot 6 maanden kun je je kindje dus gewoon alleen melk blijven geven? Dat is echt voldoende? Embarassed

jazeker, en tot 1 jaar blijft melk de hoofdvoeding. De eerste tijd eten ze niet zoveel en dat maakt echt niet uit. En met 6 maanden ben je echt niet te laat.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: