Domme zwangerschapsactie...
+13
Snoes
Jezzie
M@niek
iloverose
Jasmine
Alex
Highway
Caroow
Aimee
Coccinelle
Ella
Clapperdie
Printje
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Domme zwangerschapsactie...
BOEM, daar ging mijn lekkere tomatensaus...
Alles was vies..ik was veel te veel tegelijkertijd aan het doen...afwassen/opruimen/koken en zoonlief zat net op de wc....
Alles was vies..ik was veel te veel tegelijkertijd aan het doen...afwassen/opruimen/koken en zoonlief zat net op de wc....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Domme zwangerschapsactie...
en tomatensaus vlekt zo...
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Oeps...Moest het een lasagne worden?
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had bijna precies hetzelfde vandaag met kaassaus! Mijn bloemkool kookte over, vlam in de pan bij mijn vlees en toen ik die in paniek wilde pakken, stootte ik de pan kaassaus van het fornuis...
Gelukkig geen kindjes in de buurt, brrrr!
Gelukkig geen kindjes in de buurt, brrrr!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ai, zo ben ik hoogzwanger van y. Vergeten om de aardappelen na het spoelen af te drogen. Ik gooide ze zeiknat de frituur in om zelf patat te maken. Alles is toen overgekookt en alles zat onder t frituurvet.
Gast- Gast
Coccinelle schreef:Oeps...Moest het een lasagne worden?
Nee een macaronischotel uit de oven van Honig.. volgens collega's erg lekker maar daar heb ik weinig van gemerkt hahaha het rook wel erg lekker trouwens.
Printje- Lady Post-a-lot
Aah neeeeeeeeeee das *** !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is het gelukt met schoonmaken?
Gast- Gast
En heb je nu lekker een big mac gegeten?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:En heb je nu lekker een big mac gegeten?
hhahhahahahahahaha dat wilde manlief wel halen maar het is broodjes kroket geworden. Goed he van mij
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Caroow schreef:En heb je nu lekker een big mac gegeten?
hhahhahahahahahaha dat wilde manlief wel halen maar het is broodjes kroket geworden. Goed he van mij
Heel goed hoor
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Printje schreef:Caroow schreef:En heb je nu lekker een big mac gegeten?
Heel goed hoor
De Bigmac fase is voorbij..het is nu redelijk stabiel hahahaha, geen rare dingen momenteel, op onhandigheid en vergeetachtigheid na dan.
Printje- Lady Post-a-lot
Haha wat zonde! Hopelijk heb je alle vlekken weg gekregen.
Ik had van de week ook een stomme actie, ik was bezig met de inschrijving voor het kdv maar ik maakte constant fouten en ben wel 20x met typex aan de gang geweest, uiteindelijk flink zitten krassen en toen bedacht ik: ik print een nieuwe uit en vul hem nog aals netjes in. Zo gezegd zo gedaan, flink mijn best gedaan en had alles netjes overgeschreven, in de envelop en op de post. Kom ik thuis, zie ik mijn nette overgeschreven exemplaar liggen Kdv hing 3 dagen later aan de telefoon, 'ze kwamen er niet helemaal uit' haha
Ik had van de week ook een stomme actie, ik was bezig met de inschrijving voor het kdv maar ik maakte constant fouten en ben wel 20x met typex aan de gang geweest, uiteindelijk flink zitten krassen en toen bedacht ik: ik print een nieuwe uit en vul hem nog aals netjes in. Zo gezegd zo gedaan, flink mijn best gedaan en had alles netjes overgeschreven, in de envelop en op de post. Kom ik thuis, zie ik mijn nette overgeschreven exemplaar liggen Kdv hing 3 dagen later aan de telefoon, 'ze kwamen er niet helemaal uit' haha
Laatst aangepast door Highway op do 6 sep 2012 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Moet je voor zo'n actie per se zwanger zijn? Dat kan toch de beste overkomen? Ik hoop dat je het schoon hebt gekregen ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Sorry, maar:
Leedvermaak heet zoiets toch?
Leedvermaak heet zoiets toch?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
hahahahhahaha Highway...
Het is gelukkig allemaal weer schoon geworden. Toen manlief thuis kwam is hij boodschapjes gaan halen en ben ik onder de douche gegaan, manlief zei dat ik eruit zag alsof ik iemand geslacht had hahaha onder de rode vlekken zelfs in mijn gezicht.
Het is gelukkig allemaal weer schoon geworden. Toen manlief thuis kwam is hij boodschapjes gaan halen en ben ik onder de douche gegaan, manlief zei dat ik eruit zag alsof ik iemand geslacht had hahaha onder de rode vlekken zelfs in mijn gezicht.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik was 36 weken zwanger en zou met de auto na de winkel.(de dag daar voor waren we na de ikea geweest met de kar achter de auto) nou ik ben net zo als anders heel rustig van huis gegaan (wonen aan doorgaande weg) zo ga ik een vluchheuvel op en dan richting centrum ik dacht nog wat en kanaal heeft auto ik zie nog in achter uit spiegel schrok me en hoedje de kar zat der nog achter Hihi ben rustig na huis gereden heb zo de auto op de oprit gezet mooie was het slot zat der ook nog gewoon op Hihi kan het nog vaak horen
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
ooo my wat een rotzooi haha.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Oh haha, dat is inderdaad niet slim, maar ik moest stiekem toch wel lachen toen ik je foto zag
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
whahhaaaa ik had dit ook vorige week! Potver heel mijn witte vloer en deur eronder hahaha. het leek inderdaad net of er " iets " geslacht was. fijn dat soort dingen....whats next....?
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Alex schreef:Moet je voor zo'n actie per se zwanger zijn? Dat kan toch de beste overkomen? Ik hoop dat je het schoon hebt gekregen ...
Dat vraag ik mij ook af. Dit kan mij ook zo gebeuren en dat ben ik (nog) niet zwanger. Ik ben ook wel een doos die dit voor elkaar krijgt.
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Alex schreef:Moet je voor zo'n actie per se zwanger zijn? Dat kan toch de beste overkomen? Ik hoop dat je het schoon hebt gekregen ...
Dat vraag ik mij ook af. Dit kan mij ook zo gebeuren en dat ben ik (nog) niet zwanger. Ik ben ook wel een doos die dit voor elkaar krijgt.
Hoeft niet persé, maar dan heb je wel een beter excuus .
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Oh wat erg
Zo heb ik een keer mijn pasgekookte rijst in de vieze gootsteen laten vallen. En dat was ook echt de enige rijst die ik in huis had. Toen heb ik de saus maar in de vriezer gedaan en hebben we friet gehaald
Zo heb ik een keer mijn pasgekookte rijst in de vieze gootsteen laten vallen. En dat was ook echt de enige rijst die ik in huis had. Toen heb ik de saus maar in de vriezer gedaan en hebben we friet gehaald
Gast- Gast
Highway schreef:Haha wat zonde! Hopelijk heb je alle vlekken weg gekregen.
Whahaha daar moest ik heel hard om lachen
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: