Domme zwangerschapsactie...
+13
Snoes
Jezzie
M@niek
iloverose
Jasmine
Alex
Highway
Caroow
Aimee
Coccinelle
Ella
Clapperdie
Printje
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Domme zwangerschapsactie...
Hahahaha Printje
Ik had van de week hetzelfde, maar dan met een ei. Ik had een halve nodig en dat is gelukt, de ene helft zat in de schaal. Beetje jammer alleen dat de andere helft op het aanrecht lag, en toen ik het schoon wilde maken zo op de vloer drupte. Ik vond mezelf wel even heel sneu, maar daarna heb ik er maar gewoon om gelachen.
Ik heb er maar geen foto van gemaakt, anders kon iedereen zien wat voor enorme kluns ik ben
Ik had van de week hetzelfde, maar dan met een ei. Ik had een halve nodig en dat is gelukt, de ene helft zat in de schaal. Beetje jammer alleen dat de andere helft op het aanrecht lag, en toen ik het schoon wilde maken zo op de vloer drupte. Ik vond mezelf wel even heel sneu, maar daarna heb ik er maar gewoon om gelachen.
Ik heb er maar geen foto van gemaakt, anders kon iedereen zien wat voor enorme kluns ik ben
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Katjing schreef:Dropdraakje schreef:Alex schreef:Moet je voor zo'n actie per se zwanger zijn? Dat kan toch de beste overkomen? Ik hoop dat je het schoon hebt gekregen ...
Dat vraag ik mij ook af. Dit kan mij ook zo gebeuren en dat ben ik (nog) niet zwanger. Ik ben ook wel een doos die dit voor elkaar krijgt.
Hoeft niet persé, maar dan heb je wel een beter excuus .
hhahaha nou sinds mijn zwangerschap ben ik gewoon zo'n onhandige doos hahahaha, zulke dingen gebeurde mij nooit voordat ik zwanger was.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Oh maar daarvoor hoef je niet zwanger te zijn hoor
Zo'n actie zou ook echt iets voor mij zijn behalve dat mijn zoon op de wc zou zitten (ik heb geen zoon ).
Hopelijk heb je alles schoon gekregen!
Zo'n actie zou ook echt iets voor mij zijn behalve dat mijn zoon op de wc zou zitten (ik heb geen zoon ).
Hopelijk heb je alles schoon gekregen!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: