Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

weekendje weg zonder man en kind

+18
Fearie
Annie24
smooch
Ella
Snoes
Twellie
Susan
Shy
PiP
CCC
Annemie
SarahKey
LDJ
NoorA
Mida4you
Parel
Rush
pino101
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

weekendje weg zonder man en kind - Pagina 2 Empty Re: weekendje weg zonder man en kind

Bericht  Fearie do 6 sep 2012 - 6:45

Als je man/vriend het goed vindt, waarom zou je dan niet gaan? Zelf zou ik denk ik niet snel gaan, maar dat is meer omdat ik mijn zoontje niet zo lang zou kunnen missen. Ben na een dagje uit altijd al blij dat ik thuis ben.
Mijn vriend zou wss niet staan te springen als ik een weekend weg ga, als ik met vriendinnen ga is het niet zo erg. Maar alleen, zou hij niets vinden.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg zonder man en kind - Pagina 2 Empty Re: weekendje weg zonder man en kind

Bericht  Linda do 6 sep 2012 - 6:54

Wat een aparte reactie van je vriendin. Heeft ze zelf ook kinderen?

Ik ga regelmatig een nachtje met een aantal vriendinnen in een hotelletje slapen. Heerlijk! Lekker uit eten, ouwehoeren, drinken en heel laat slapen. We doen dat altijd voor iemand z'n verjaardag, degene die jarig is hoeft dan niet te betalen. Dat is sowieso 4 keer per jaar.
Man blijft thuis met dochter, dat gaat meestal gewoon goed.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg zonder man en kind - Pagina 2 Empty Re: weekendje weg zonder man en kind

Bericht  pino101 do 6 sep 2012 - 21:08

Mijn vriend vind het oke dat ik ga, ik ga immers niet alleen maar met 4 collega´s. Daarbij gaat hij altijd 1 x per jaar een weekend weg met de voetbalvereniging en dat vind ik ook prima.

Ergens denk ik dat mijn vriendin misschien wel een beetje jaloers is. Zelf heeft ze niet zo makkelijk oppas geregeld als ze een keer weg wil/moet. Haar kinderen, dochter van 3 en zoontje van 1, hebben ook nog bijna nooit ergens anders geslapen. Dus de oppas komt altijd naar hen toe, waardoor ze dus ook op tijd weer thuis moeten zijn. Ook heb ik het idee dat ze haar kinderen niet graag alleen laat bij haar man omdat hij zich maar heel weinig met de opvoeding en verzorging bemoeit.

Mijn kindje slaapt wel geregeld bij opa´s en oma´s omdat ik smorgens al vroeg moet werken en de opa´s en oma´s dan ook niet zo vroeg uit bed hoeven.

Ik ga dus heel erg genieten dit weekend!! Ik ben vorig jaar ook geweest en voel me daarna weer even helemaal opgeladen om weer te zorgen voor mijn kindje. En omdat ik een weekend weg ben hou ik echt niet minder van mijn vriend en kind! Ik ga ze juist ook heel erg missen.
pino101
pino101
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg zonder man en kind - Pagina 2 Empty Re: weekendje weg zonder man en kind

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 21:43

Als ik de kans had dan zou ik het ook doen. Jammer genoeg zit dat er niet in.
Geniet ervan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg zonder man en kind - Pagina 2 Empty Re: weekendje weg zonder man en kind

Bericht  Roodkapje do 6 sep 2012 - 21:57

Gewoon heerlijk gaan genieten...!!

Wij gaan ook wel eens samen zonder kinderen weg... We gaan in oktober met zn 4en ( man, ik en oudste 2 dochters) 3 dagen naar Ibiza. O. van dan 2 jaar en J. van dan bijna 4 mnd blijven bij opa en oma logeren. Hoeveel opmerkingen ik daar al niet over heb gehad... Of het niet zielig is voor de jongste 2, waarom we niet met het hele gezin gaan etc.
Wij willen gewoon even bijkomen van de heftige periode rondom J's geboorte. De 2 meiden hebben door het lange verblijf in het ziekenhuis geen echte zomervakantie gehad ...
Jammer dat mensen zo reageren maar het houdt mij niet tegen hoor.. Ik hoor het aan en dat is het dan... je mag best je mening geven maar je kan niet verwachten dat ik opeens alles annuleer omdat iemand er zo over denkt...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg zonder man en kind - Pagina 2 Empty Re: weekendje weg zonder man en kind

Bericht  Sophiee do 6 sep 2012 - 22:02

Als je het kan, waarom niet? Ik zou het zelf niet willen, maar dat komt meer omdat ik al 48-uursdiensten draai en als ik thuis ben ook echt bij mijn gezinnetje wil zijn!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg zonder man en kind - Pagina 2 Empty Re: weekendje weg zonder man en kind

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 23:00

Rush schreef:Nee, echt asociaal. Suspect

Wacht maar totdat je zelf moeder bent. Dan praat je wel anders clown

TO, gewoon lekker weg gaan Very Happy Het is niet zo dat als je kinderen en een man hebt, je ineens niet meer weg mag zonder hun. Gelukkig ook maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg zonder man en kind - Pagina 2 Empty Re: weekendje weg zonder man en kind

Bericht  kwak do 6 sep 2012 - 23:01

stiekem ben ik wel jaloers op mensen die dat kunnen, weg zonder man en kind!
Ik kan het gewoon niet, ik voel me veel te veel verantwoordelijk en wil veel te graag de zorg dragen voor beide en ik kan ze echt heel moeilijk alleen laten. Zelfs een hele dag weg vind ik moeilijk en doe ik maar zelden.
dat is mijn zwakke plek en dat weet ik. Ik zou het best fijn vinden om een nachtje weg te gaan met een vriendin maar ik kan/durf het gewoon niet.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg zonder man en kind - Pagina 2 Empty Re: weekendje weg zonder man en kind

Bericht  Annie24 do 6 sep 2012 - 23:10

Roodkapje schreef:Gewoon heerlijk gaan genieten...!!

Wij gaan ook wel eens samen zonder kinderen weg... We gaan in oktober met zn 4en ( man, ik en oudste 2 dochters) 3 dagen naar Ibiza. O. van dan 2 jaar en J. van dan bijna 4 mnd blijven bij opa en oma logeren. Hoeveel opmerkingen ik daar al niet over heb gehad... Of het niet zielig is voor de jongste 2, waarom we niet met het hele gezin gaan etc.
Wij willen gewoon even bijkomen van de heftige periode rondom J's geboorte. De 2 meiden hebben door het lange verblijf in het ziekenhuis geen echte zomervakantie gehad ...
Jammer dat mensen zo reageren maar het houdt mij niet tegen hoor.. Ik hoor het aan en dat is het dan... je mag best je mening geven maar je kan niet verwachten dat ik opeens alles annuleer omdat iemand er zo over denkt...

Ik vind het juist een super idee van jullie om op die manier jullie meiden alle aandacht te geven. Ook voor hen is het idd een moeilijke tijd geweest. hug
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg zonder man en kind - Pagina 2 Empty Re: weekendje weg zonder man en kind

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 23:17

Een nachtje kan ik wel, maar een weekend vind ik te lang. Op één of andere manier vind ik dat niet goed voelen tegenover de kinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg zonder man en kind - Pagina 2 Empty Re: weekendje weg zonder man en kind

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 5:12

Gewoon lekker gaan, niks mis mee vind ik zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg zonder man en kind - Pagina 2 Empty Re: weekendje weg zonder man en kind

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum