Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op vakantie zonder je kind

+18
Bolleke
Snoes
Mamsie
Rush
Happydobby
Darius
Smaragdje
Chelle
Phileine
pitbullgup
Curious
Fearie
ekjir@M
Pien
VeryCherry
Susan
Rovine
Printje
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 0:43

Ik heb een beetje getwijfeld om dit topic te openen want ik ben een beetje bang voor commentaar..

Mijn vriend en ik hebben een toevalstreffer gehad: de ouders van een vriend van hem hebben een appartementencomplex in Spanje waar wij voor 300 euro inclusief alles 5 nachten kunnen blijven. We gaan dus op vakantie (voor mij de eerste keer zo ver weg...) dit hebben we dus last minute besloten.

Ik moest wel even slikken want.....mijn zoon kan niet mee. Het is een golf-resort (mijn vriend en zijn vriend spelen allebei golf) en voor mij is het gewoon leuk om mee te gaan omdat het aan het strand ligt en ik even kan relaxen. Ik wil echt heel graag gaan.

Oppas is geregeld, schoonmoeder wil wel 6 dagen de zorg op zich nemen. Ik wéét dat mijn zoon in goede handen is, maar toch knaagt het gevoel aan mij dat je als ouders zijnde je kind altijd mee moet nemen op vakantie. Wat vinden jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Printje di 12 jul 2011 - 0:44

Ik vind het juist ook heel goed, al zou ik het zelf ook heel erg moeilijk vinden hoor maar ik vind het juist erg knap dat je dit doet!!!!! Waarom zou je kind altijd mee moeten op vakantie, hij heeft daar toch niets aan? Waar hij blijft zal hij denk ik juist lekker verwend gaan worden en kan hij lekker spelen. Je hoeft je nergens schuldig om te voelen hoor denk juist dat je hem een plezier doet door hem niet mee te nemen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Rovine di 12 jul 2011 - 0:46

Wie benadeel je ermee? M. vindt het vast leuk verwend te worden door oma, oma zal het wel leuk vinden met hem te tutten.

Of het zo hoort weet ik niet of je je al te druk om moet maken, zolang niemand ongelukkig wordt van de situatie... waarom niet?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Susan di 12 jul 2011 - 0:46

Ik kan me best voorstellen dat je het moeilijk vindt, maar ik denk dat het je ook wel goed zal doen, even vijf dagen helemaal niets moeten en lekker bijkomen. Als ik jou was zou ik me niet al te schuldig voelen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 0:47

Lekker doen! Lijkt me ook wel eens lekker. Wij willen eind dit jaar of volgend jaar ook een weekend samen weg zonder zoon. Gewoon even geen papa en mama zijn. Niks mis mee. Als je weet dat je zoon in goede handen is, lekker van genieten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  VeryCherry di 12 jul 2011 - 0:48

Meis, wat heerlijk voor jullie zeg! Gewoon doen, je geeft zelf al aan dat alles goed geregeld is. Ik ben ook wel is 5 dagen weggeweest zonder mijn zoontje. Dat was weliswaar naar een festival, maar niet in Nederland. Je hoeft je niet schuldig te voelen, je wordt er echt niet een slechte moeder van!!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 0:50

Meid gewoon doen en ga genieten. Geniet van je welverdiende rust ! Even bijtanken om weer terug te komen met een flinke dosis energie ! Je zoon is in goede handen dus alles is oke !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 0:52

Gewoon doen!
Zolang je er maar een goed gevoel bij hebt! En je niet de hele vakantie loopt op te vreten door een schuldgevoel.
Dat is denk ik het belangrijkste.

Persoonlijk zou ik het niet doen.
Dat is echt niet aan mij besteed. Maar als het voor jou/jullie goed voelt... Waarom niet?

Rust lekker uit en hopelijk kun je lekker bijtanken.
Veel plezier Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Pien di 12 jul 2011 - 0:57

Ik denk dat het alleen maar héél erg goed is voor je!! Even weg uit de dagelijkse sleur, even tijd voor jezelf!! Probeer te genieten van de tijd voor jezelf want ik weet zeker dat je kleine mannetje het heerlijk zal hebben bij zijn oma (waar hij aan liefde en aandacht ook niks te kort zal krijgen...)

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  ekjir@M di 12 jul 2011 - 0:57

Ik zou er geen moment over na hoeven denken. Lekker doen om even bij te tanken en weer eens tijd voor jezelf te hebben. Als je zoon verder in goede handen is bij oma. Het is maar voor een weekje en je blijft niet weg.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 1:00

Ik ben wel opgelucht na het lezen van jullie reacties. Ik had gedacht dat er een aantal moeders het flink af zouden keuren haha.
Ik hou in gedachten dat we met mijn zoon ook heus nog wel een weekendje/midweekje weg gaan, ergens waar het voor hém wel leuk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 1:04

Al zouden mensen wel zeggen dat ze het niet vonden kunnen, zou je dan niet op vakantie gaan? Iedereen heeft wel eens een mening. Feit is dat je niet alleen maar mama bent, maar ook Storm. Dus even tijd voor jezelf in de vorm van vakantie is hartstikke prima. Mijn ouders gingen ook wel eens met elkaar een weekje weg hoor toen ik klein was. Ging gewoon uit logeren, vond ik hartstikke leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Fearie di 12 jul 2011 - 1:05

Ik zou me ook niet te druk maken, eventjes zonder je zoontje is ook lekker. Genieten van de vakantie met z'n 2-en, tijd besteden aan jullie samen.
Je zoontje zal het vast leuk vinden bij oma, daar worden ze toch altijd beter verwend.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Pien di 12 jul 2011 - 1:06

James schreef:Al zouden mensen wel zeggen dat ze het niet vonden kunnen, zou je dan niet op vakantie gaan? Iedereen heeft wel eens een mening. Feit is dat je niet alleen maar mama bent, maar ook Storm. Dus even tijd voor jezelf in de vorm van vakantie is hartstikke prima. Mijn ouders gingen ook wel eens met elkaar een weekje weg hoor toen ik klein was. Ging gewoon uit logeren, vond ik hartstikke leuk.
eens!!

en daarnaast heb je het zelf ook nog eens heel erg nodig volgens mij? dus uiteindelijk krijgt je kleine ventje straks een mama terug van vakantie die heerlijk heeft kunnen bijtanken, uitrusten en genieten van het mooie weer!! ik zie alleen maar voordelen... Very Happy

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 1:07

James schreef:Al zouden mensen wel zeggen dat ze het niet vonden kunnen, zou je dan niet op vakantie gaan? Iedereen heeft wel eens een mening. Feit is dat je niet alleen maar mama bent, maar ook Storm. Dus even tijd voor jezelf in de vorm van vakantie is hartstikke prima. Mijn ouders gingen ook wel eens met elkaar een weekje weg hoor toen ik klein was. Ging gewoon uit logeren, vond ik hartstikke leuk.

Voor kinderen is dat volgens mij net zo leuk als op vakantie gaan.
Ze hebben er vaak (op jongere leeftijd) toch geen benul van en Spanje of Nederland maakt voor hun al helemaal niet uit.

H. is zaterdag voor het eerst uit logeren geweest.
Ik moest huilen toen ze weggingen ( om 17u ) en toen we haar de volgende dag om 13u gingen halen had ze wel geteld 1 keer mama geroepen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Curious di 12 jul 2011 - 1:09

Volgens mij heb jij het hartstikke verdient even weg te gaan (zonder je zoon!)!!
En voor je zoon is t toch ook een uitje, vakantie bij oma! Ik vond dat als kind maar al te leuk!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 1:13

Ik heb mijn zoon al veel vaker uit logeren gebracht dus dat scheelt denk ik wel in mijn beslissing. Hij gaat gemiddeld 1 keer in de week uit logeren zodat wij weg kunnen met vrienden of kunnen gaan stappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  pitbullgup di 12 jul 2011 - 1:20

Is toch heerlijk meid... Ik heb er niet zo'n moeite mee als het voor een keer is en 6 dagen. Vind je zoon vast geweldig om een weekje te logeren bij oma en opa

De tante en oom van mijn man die gaan elk jaar zonder kinderen op vakantie (en het liefst nog 2x per jaar). Dat vind ik dus niet kunnen aangezien die kinderen in zo'n week over 3 adressen worden verdeeld om te logeren.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 1:21

Ik vind het altijd zo grappig als mensen zeggen dat ze het van mij wel begrijpen maar dan vervolgens over een familielid/kennis beginnen die in hun ogen het toch echt te bont maakt laughcry dat merk ik vaker haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 1:23

Oh wat fijn voor jullie! Volgens mij kunnen jullie die vakantie allebei wel heel goed gebruiken. En wat is er nou fijner voor je zoon dan dat mama en papa vol positieve energie weer terug komen smile!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  pitbullgup di 12 jul 2011 - 1:24

Nou ja ik vind het dus wel een verschil maken als het een keer zo uitkomt. Maar als je dat standaard 2x per jaar gaat doen en de kinderen in een week tijd bij 3 verschillende adressen zitten lijkt me dat niet ideaal voro de kids (en degene die oppassen).
Als jij dat ook zo zou doen vind ik ook dat je het te bont maakt Wink :P
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Phileine di 12 jul 2011 - 1:27

Fijn toch, even lekker een weekje weg. Probeer ervan te genieten, je weet dat je zoon in goede handen is en hoeft hem niet heel lang te missen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Chelle di 12 jul 2011 - 1:29

Ik geef je groot gelijk, lekker doen!
Ik zou er zelf niet aan moeten denken zonder mijn kind weg te gaan. Maar ze is ook maar pas 2,5 maand oud. Ik zie er zelfs zooo erg tegenop om haar straks naar het kdv te brengen. Cry
Hoop dat ik ook een beetje zoals andere moeders ga worden die ook gewoon hun kindje uit logeren laten gaan.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 1:31

Chelle, toen mijn zoontje 2,5 maand oud was wilde ik niet eens zonder hem een boodschap halen Very Happy
En als de vakantie voor 2 weken was geweest had ik het ook niet gedaan hoor, ik was laatst zo blij dat ik hem op kon halen na 2 nachten bij oma.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Chelle di 12 jul 2011 - 1:32

Storm schreef:Chelle, toen mijn zoontje 2,5 maand oud was wilde ik niet eens zonder hem een boodschap halen Very Happy
En als de vakantie voor 2 weken was geweest had ik het ook niet gedaan hoor, ik was laatst zo blij dat ik hem op kon halen na 2 nachten bij oma.

Oh, dus zo gek is dat niet van mij? haha!! Ik was net even alleen weg en dan mis ik haar gewoon echt! Ze was gewoon bij mijn man gebleven. Pfff, zacht-ei dat ik ook ben!
Dus er is nog hoop voor mij!? laughcry
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum