Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op vakantie zonder kind?

+21
ellibre
Poisongirl
ekjir@M
SarahKey
Flower_L
RYW
Star007
Linda
Floor
Roodkapje
holaagirl
PiP
Viva
Parisienne
Bruintje Beer
Barbabella
Susan
Flip Fluitketel
blondje1313
Jasmine
Fiebje
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Op vakantie zonder kind?

Bericht  Fiebje vr 9 maa 2012 - 0:47

Zoals de titel al zegt; zijn er hier meiden zonder kindje(s) op vakantie geweest? Zo ja hoelang en hoe is dat je bevallen? En wie paste er op je kindje?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Jasmine vr 9 maa 2012 - 0:52

Nee, wij zijn nog nooit langer dan een avond zonder J. weg geweest. Ow, wacht, ze heeft één keer een nachtje bij opa en oma geslapen, omdat wij de volgende ochtend heel vroeg weg moesten. Voor de rest gaat ze gewoon mee.

Het lijkt me ook helemaal niks om zonder haar op vakantie te gaan. Ik zou haar vreselijk missen en ik ben van mening dat je vakantie viert met je gezin/familie. Daar maakt een kindje ook deel van uit.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  blondje1313 vr 9 maa 2012 - 0:54

Ik wil dit jaar graag een weekend met mijn man naar Rock Werchter, en daar neem je geen baby mee naartoe. Dus als dat doorgaat zijn we 4 dagen met zijn tweeën weg en is Lotte bij mijn broer of bij mijn ouders.
Maar het is nog niet zeker of het doorgaat, mijn man vindt het wel lang zonder haar.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 0:55

Ja, 2 weken. Mijn vriend was thuis en als hij werkte waren de kinderen op het kdv of bij mijn ouders. Is me heel goed bevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Flip Fluitketel vr 9 maa 2012 - 0:58

J. gaat hier regelmatig een nachtje logeren bij haar opa en oma's. Een weekend zonder haar weg gaan zou ik nog wel kunnen. Overigens nog niet voorgekomen trouwens. Maar langer dan een weekend zou ik niet trekken zonder haar denk ik.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Susan vr 9 maa 2012 - 1:00

Ik heb vorige week met een vriendin een minicruise naar Newcastle gemaakt, dus dat was twee nachten. Dion was gewoon thuis, normaal gaan we meestal in het weekend naar het vakantiehuisje van mijn ouders, dat heeft hij ook gewoon gedaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 1:02

Ja, weekendje Spanje of paar nachtjes weg. Over 2 a 3 maanden wil ik 5 dagen naar mijn broer in Turkije gaan die daar nu bijna 1 jaar woont.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Barbabella vr 9 maa 2012 - 1:03

De max. tot nu toe is 1 nacht zonder hem. Vandaag gaan we met zijn tweetjes een weekend weg en hij gaat 3 nachtjes naar oma. Langer zou ik echt niet willen.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 1:16

We zijn 3 dagen en 2 nachten naar Belgie geweest met z'n 2-en en mijn schoonmoeder bleef bij ons in huis. Dit jaar willen we weer met z'n tweetjes weg en dan gaat hij naar mijn ouders. 2 nachten vind ik persoonlijk genoeg. Een week of zo zou ik niet willen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Bruintje Beer vr 9 maa 2012 - 2:58

Ja wij gaan weleens zonder de kids een weekend weg.
Toevallig gaan we volgend weekend 3 dagen naar Belgie en dan logeren ze bij mijn moeder.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Parisienne vr 9 maa 2012 - 3:10

Wij zijn 4 nachten achter elkaar zonder N. geweest. Zijn samen een (lang) weekend naar Parijs gegaan. N. heeft toen geslapen bij mijn moeder en stiefvader en mijn vader en stiefmoeder (de ene helft bij de een, de andere helft bij de ander). Dit ging zo i.v.m. hun werk. Dit is verder perfect gegaan! N. was toen overigens 1 jaar en 3 maanden oud.

Verder gaat ze vaak logeren, gemiddeld zo'n 2 keer per maand. In het begin was het wel even moeilijk en miste ik haar wel, maar nu is het alleen maar heerlijk omdat wij even een avondje kunnen bijkomen. Toen we naar Parijs gingen heb ik ook geen heimwee gehad. Ik miste N. natuurlijk wel, maar niet zo erg dat ik naar huis wilde.

Logeren (ook meerdere nachten achter elkaar) bevalt hier dus goed, voor zowel N. als voor vriend en mij.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Viva vr 9 maa 2012 - 3:45

Jasmine schreef:Nee, wij zijn nog nooit langer dan een avond zonder J. weg geweest. Ow, wacht, ze heeft één keer een nachtje bij opa en oma geslapen, omdat wij de volgende ochtend heel vroeg weg moesten. Voor de rest gaat ze gewoon mee.

Het lijkt me ook helemaal niks om zonder haar op vakantie te gaan. Ik zou haar vreselijk missen en ik ben van mening dat je vakantie viert met je gezin/familie. Daar maakt een kindje ook deel van uit.
+1.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  PiP vr 9 maa 2012 - 3:49

2x 2 nachten wegens een personeelsuitje.

Een langere vakantie zou ik zelf niet doen, een vakantie betekend voor mij weg met mijn gezin.

Misschien als ik iets aangeboden krijg om met iemand mee te gaan en mijn man blijft bij haar, dat ik het wel zou doen.
Maar ik zou niet alleen samen met mijn man een week naar de zon oid gaan.
Heb er niks tegen als een andere het doet, maar dat is mijn gevoel erbij.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 4:00

Ik ben 7 dagen naar Spanje geweest met mijn vriend. Ik heb ontzettend genoten. Mijn schoonmoeder paste een week op onze zoon. Hij was toen net 2 geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  holaagirl vr 9 maa 2012 - 4:03

Wij zijn een keer 4 dagen naar rome geweest. Toen was hij bij mijn ouders en schoonouders. Ik miste hem wel maar genoot ook heel erg van het samenzijn met mijn vriend.
Net 3 dagen op schoolkamp geweest, hij bleef bij papa. Dat vond ik prettiger!
In april ga ik 10 dagen voor mijn wel naar marokko. Dit vind ik wel erg lang. Hij is gewoon bij papa en kdv. Ik heb het er nu al best moeilijk mee, maar het is een -once in a lifetime- kans! Dus ga er wel voor! *snik*
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Roodkapje vr 9 maa 2012 - 6:15

Wij gaan met regelmaat weg zonder kinderen. 1 van ons of beide. Samen zijn we weggeweest 2 dagen naar Londen, 4 dagen op huwelijksreis naar Noorwegen, 3 dagen Stockholm, 2 dagen Oslo en 3 dagen Marrakech.

Mijn man is naar Edinburgh geweest met zijn werk voor 5 dagen. Hij gaat ook elk jaar 2 weken op kamp.

Verder ben ik het meest weg Wink Parijs / Disney met vriendinnen 4 dagen, Roadtrip Florida + cruise Carribean 15 dagen, regelmatig dagjes of 2 dagen naar Londen. Weekendjes weg met vriendinnen.

Als wij samen weg zijn passen opa en oma op of mijn schoonmoeder ( mits niet langer als 1 nacht). Als hij weg is zorg ik voor de kinderen en ben ik weg zorgt hij voor de kinderen. Wij vinden het heerlijk om er af en toe samen even tussenuit te zijn.. Ik vond de vakantie in Florida + cruise wel heel lang zonder kinderen.. maar heb wel genoten. Toen we op het schip zaten was bellen heel duur dus dan voel je je wel van de buitenwereld afgesloten, verder belden we veel.

We zitten nu te denken voor als we 1 jaar GP hebben ( 1 november) om dan weer samen weg te gaan... Het zal waarsch. Ijsland of China worden. We hebben dan net weer een kleintje erbij dus we wachten even af hoe het dan gaat en dan boeken we pas. Zelf ga ik over 2.5 week 2 dagen naar Londen met een vriendinnetje.

Ook ga ik wel eens met de kinderen weg en laat ik papa en O. thuis. Met de oudste ben ik een keer 2 dagen naar Londen geweest toen ze 4 was. Nu ga ik in mei met de 2 dochters naar Parijs.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Floor vr 9 maa 2012 - 6:30

Roodkapje, wat een ondernemende mensen zijn jullie. Maar dat waren jullie dan vast ook al voordat de kinderen er waren.
Mijn man is dat ook wel wat meer maar ik totaal niet, laat mij het liefst maar thuis. Ik ging soms (1x per 2 jaar ofzo) een avondje naar een musical of concert maar dan sliep ik 's nachts ook weer gewoon thuis. Nu ga ik helemaal niet meer weg en als ik van huis ga neem ik onze zoon mee.
Mijn man gaat binnenkort naar het buitenland (10 dagen) en dat lijkt me wel heel erg wennen, we zijn al 12 jaar bij elkaar maar pas 1x 3 nachten niet samen geweest (toen zat hij ook in het buitenland).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Parisienne vr 9 maa 2012 - 6:37

Wat ik overigens wel heb is dat ik tegenwoordig wel altijd thuis wil slapen als we een avondje weg zijn geweest. Als we vroeger in een andere stad uit gingen bijvoorbeeld bleven we vaak bij vrienden daar slapen. Als we nu wat met die vrienden afspreken wil ik 's nachts gewoon naar huis rijden en in mijn eigen bed slapen, ook al is N. uit logeren. Heb er geen behoefte meer aan om bij vrienden te overnachten na een avond uit omdat dat toevallig dichtbij is.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 7:34

H. heeft verplicht een paar nachten bij mijn ouders gelogeerd omdat ik in het ZH lag en mijn man `s avonds laat werkt.
En ze heeft misschien 2 keer gelogeerd bij mijn ouders omdat wij tot laat weg waren maar dan sta ik `s ochtends om 10u alweer op de stoep. Ik kan dat niet zo goed.

Op vakantie gaan (ik versta onder een vakantie een week ofzo) zonder de kinderen zou ik niet kunnen en niet willen.
Een weekendje misschien wel, maar daar moet ik dan wel eerst lang over nadenken Op vakantie zonder kind? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Linda vr 9 maa 2012 - 7:58

Ik ga een aantal keer per jaar met vriendinnen een nachtje in een hotel "slapen" (veel drinken, kletsen en weinig slapen). Man is dan met m'n dochter thuis.

Man en ik zijn nog nooit samen weggeweest. We gaan niet vaak op vakantie of een weekend weg en als we dan een keer gaan, dan gaan we als gezin.

Dochter heeft ook nog nooit ergens anders geslapen, maar ik zit er aan te denken om dat binnenkort wel eens een keertje te doen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Star007 vr 9 maa 2012 - 8:48

Echt een week of langer op vakantie zou ik nooit zonder D. kunnen denk ik. Ik slaap geregeld een nacht zonder haar , als ik een slaapdienst heb en ze heeft ook al 1 x bij opa en oma geslapen. Maar echt een week zonder haar weg, daar heb ik denk ik ook geen behoefte aan. Ik heb het ook afgewezen om als vakantiebegeleiding mee te gaan met de woongroep waar ik werk. Ik zou dan van ma t/m vrijdag mee moeten.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 8:50

Liefs nog geen nacht zonder haar. Een vakantie zonder haar sowieso niet, ook geen weekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  RYW vr 9 maa 2012 - 8:54

Jemig... Mijn zoons zijn om het weekend het hele weekend bij hun vader, en de helft van de vakanties ook. Dus ik ga inderdaad regelmatig op vakantie zonder mijn jongens.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 9:07

RYW schreef:Jemig... Mijn zoons zijn om het weekend het hele weekend bij hun vader, en de helft van de vakanties ook. Dus ik ga inderdaad regelmatig op vakantie zonder mijn jongens.
Vanwaar die 'jemig'? smile dat is in jullie situatie toch ook vrij logisch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  RYW vr 9 maa 2012 - 9:10

Zelda schreef:
RYW schreef:Jemig... Mijn zoons zijn om het weekend het hele weekend bij hun vader, en de helft van de vakanties ook. Dus ik ga inderdaad regelmatig op vakantie zonder mijn jongens.
Vanwaar die 'jemig'? smile dat is in jullie situatie toch ook vrij logisch?

Jemig, omdat ik van sommige mensen lees dat ze geen nacht of weekend zonder hun kind kunnen, terwijl het voor mij zo normaal is. Erg verschillend. Hoezo?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder kind? Empty Re: Op vakantie zonder kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum