Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Langst zonder jouw kind(jes)

+27
Roodkapje
Bruintje Beer
Annemie
Thunder
Theezakje13
Dolphinne
Theeleut
dizzy
Mikki
Filoria
RYW
banjer49
Smaragdje
Mamsie
Happydobby
Susan
PiP
Parisienne
Printje
Linda
duckie
PapillonRose
Liadan
Flip Fluitketel
teletascha
Tania
Flower_L
31 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Langst zonder jouw kind(jes) Empty Langst zonder jouw kind(jes)

Bericht  Flower_L wo 12 okt 2011 - 8:42

Wat is de langste tijd dat je zonder jouw kindje(s) was? En waarom?

hier 2x volledig weekend (2nachten). 1x meidenweekend en 1xpersoneelsweekend.

Vond beide keren best moeilijk, vooral op de laatste dag...wilde toen echt graag terug.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langst zonder jouw kind(jes) Empty Re: Langst zonder jouw kind(jes)

Bericht  Tania wo 12 okt 2011 - 8:43

Een dag, als hij bij de gastouder is. J. heeft nog nooit ergens gelogeerd, dat is tot nu toe nog niet nodig geweest.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  teletascha wo 12 okt 2011 - 8:44

Tot nu toe is ongeveer 12 uur weg het langste (werken met aansluitend zakendiner is een paar keer voorgekomen). Vrijdag hebben we een bruiloft, en dan gaat beeb voor het eerst bij opa en oma slapen.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Flip Fluitketel wo 12 okt 2011 - 8:44

Hier gaat ze regelmatig een nachtje weg als wij beide moeten werken. Maar langer dan dat is nog niet gebeurd. Ik heb er nooit z'on moeite mee, maar ben altijd wel weer blij als ze thuis is.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 8:45

Afgelopen Juli zijn mijn man en ik een paar dagen weg geweest naar Belgie. Van donderdag middag 12.00 tot zaterdag 16.00 middag. Ik miste hem wel en dacht vaak aan hem maar ik vond het toch ook wel even fijn om lekker met z'n tweetjes weg te zijn. We willen het er in gaan houden dat we elk jaar een weekend samen weg gaan

Laatst aangepast door Razz_ op wo 12 okt 2011 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Liadan wo 12 okt 2011 - 8:45

Het langst is een dag geweest. De kinderen zijn nog nooit een nacht ergens anders geweest (en ik ook niet zonder hen).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 8:46

ruim 5 weken.. Dat was afgelopen juni/juli, heb vrijwilligerswerk gedaan in een kinderproject in Peru.

Heftige en vooral intense reis waar ik geleeft werd en thuis niet 'echt' gemist heb. Uiteraard veel aan ze gedacht en blij als ik een keer kon bellen en dolgelukkig dat ik weer thuis was maar had het niet willen missen!

Verder zie ik ze regelmatig een dag/nacht niet vanwege mijn werk. En gaan we 1 keer per jaar met zijn 2en of met vrienden een midweek/lang weekend skien.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose wo 12 okt 2011 - 8:46

Ik denk hooguit een uur of 12. En dat was in de eerste 2 dagen na de bevalling, toen we nog in het ziekenhuis lagen. Ik lag op de kraamafdeling en A. op de kinderafdeling.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  duckie wo 12 okt 2011 - 8:48

een weekend 4 nachtjes, we hadden een personeelsuitje van met hotelovernachting van vrijdag op zaterdag en dan kwamen we zaterdagavond weer terug en zondags brengen we haar altijd weer weg voor het oppassen dus is ze daar gebleven... verder ook wel eens 2 nachtjes ivm oppassen door de weeks als ik moet werken
en standaard slaapt ze elke week 1 nachtje bij mn ouders ook ivm oppas

en toen ze 3 maand was heeft ze 5 nachtjes in het zkh gelegen maar dan was ik overdag wel bij haar

vind het altijd erg lastig als ik haar niet zie... elke week 1 nachtje ben ik ondertussen wel aan gewend maar langer vind ik echt vreselijk maar ja soms is het gewoon zo...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Linda wo 12 okt 2011 - 8:48

Ik ben Ă©Ă©n keer een nachtje weggeweest, van ongeveer 17.00 uur tot de volgende dag 10.00 uur. Samen met vriendinnetjes in een hotel geslapen. Dl was bij ml thuis. Ik was er zo aan toe om even weg te zijn, ik heb d'r ook niet gemist. Embarassed

Ik zou haar nu ook best een nachtje bij opa en oma laten slapen. Ik voed nog steeds om de 2 a 3 uur en dat breekt me op. Een nacht doorslapen zou heerlijk zijn. Alleen manlief ziet het niet zitten om haar weg te brengen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Flower_L wo 12 okt 2011 - 8:50

Petra* schreef:ruim 5 weken.. Dat was afgelopen juni/juli, heb vrijwilligerswerk gedaan in een kinderproject in Peru.

Heftige en vooral intense reis waar ik geleeft werd en thuis niet 'echt' gemist heb. Uiteraard veel aan ze gedacht en blij als ik een keer kon bellen en dolgelukkig dat ik weer thuis was maar had het niet willen missen!

Verder zie ik ze regelmatig een dag/nacht niet vanwege mijn werk. En gaan we 1 keer per jaar met zijn 2en of met vrienden een midweek/lang weekend skien.

Wow...vijf weken. Hoe reageerden jouw kindjes erop? Denk idd dat het scheelt wanneer je geleefd wordt.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje wo 12 okt 2011 - 8:51

Hij heeft in totaal 3x bij opa en oma gelogeerd, 2x voor 1 nachtje en 1x voor 2 nachtjes. As vrijdag gaat hij weer daar slapen want dan hebben we een personeelsfeestje van mijn man.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 8:53

Flower_L schreef:
Petra* schreef:ruim 5 weken.. Dat was afgelopen juni/juli, heb vrijwilligerswerk gedaan in een kinderproject in Peru.

Wow...vijf weken. Hoe reageerden jouw kindjes erop? Denk idd dat het scheelt wanneer je geleefd wordt.

Het is heel goed gegaan.. Vooral voor Dylan vergt het veel voorbereiding maar het scheelt zeker dat hij het wel gewend is omdat mijn partner vaak weg is voor zijn werk waaronder een aantal uitzendingen van 5 maand of langer dus dan is 5 weken goed af te tellen met behulp van een kalender. Verder heeft Lynn er niet veel van meegekregen, was nog geen jaar en heeft zich prima vermaakt met iedereen om haar heen smile Sander was veel thuis dus voor hun 3en een heerlijk om echt tijd voor elkaar te maken *hij is ook met ze op vakantie geweest in die periode* smile

Gast
Gast

Bericht  Parisienne wo 12 okt 2011 - 8:59

N. gaat regelmatig logeren bij mijn vader of bij mijn moeder. Het langst achter elkaar dat ze weggeweest is, is 2 dagen en dus twee nachten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 9:03

Het langste dat ik zonder S.enna was zal 3 weken zijn, alle tijd dat M.ara in het ziekenhuis lag heb ik haar bijna niet gezien, dagen niet soms een uurtje. Dat was echt zwaar. Het langste dat ik M.ara niet heb gezien zal iets van 8 uurtjes zijn, een werkdag langer niet. Om eerlijk te zijn zie ik ook als een blok op om straks 7 tot 8 weken in het Ronald MC Donald huis te wonen. Zo lang zonder S.enna Sad

Gast
Gast

Bericht  PiP wo 12 okt 2011 - 9:08

2 dagen, we hadden een personeelsuitje van vrijdag op zaterdag en waren `s middags om 18 uur terug. De volgende dag zouden we naar mijn moeder gaan(de oppas) voor 1e paasdag. Ze is toen dus daar gebleven, zo konden we ook weer een keer lekker uitslapen!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Susan wo 12 okt 2011 - 9:15

Ezra is twee keer een nachtje uit logeren geweest, dus wat zal het geweest zijn, 12 uur maximaal. Yrsa is nooit zonder ons uit logeren geweest, ik ben wel eens een dagje weg en dat mijn ouders oppassen, ik denk 8 uurtjes maximaal.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Happydobby wo 12 okt 2011 - 9:17

Ehhh 2 a 3 uur, langer nog niet. Moet over 4 weken wel weer gaan werken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 9:18

Ik zie S de ene week 2 dagen niet en de andere week 5 dagen niet.

Nu vallen die 2 dagen nog mee omdat ik dan in de avond uren tijd heb voor mijn hobby buiten de deur.
Maar die 5 dagen zijn afschuwelijk. We zijn nu 8 maanden uit elkaar en ik begin er langzaam aan te wennen.
Ik vraag me alleen af of het ooit echt went !

Gast
Gast

Bericht  Mamsie wo 12 okt 2011 - 9:20

Phoe geen idee. G en V denk ik een dag en nacht en S niet langer dan 8 uur.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Smaragdje wo 12 okt 2011 - 9:27

Het langst is is 4 uur, dan geef ik hem altijd weer drinken. Daarna moet ik dan wel weer een uur of 3/4 terug om te werken voordat ik weer kom. Langste is 1x per week 11,5 uur, maar dan ben ik wel nog drie keer een voeding wezen geven.

Laatst aangepast door Smaragdje op wo 12 okt 2011 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje wo 12 okt 2011 - 9:29

Stuiterbal schreef:Ik zie S de ene week 2 dagen niet en de andere week 5 dagen niet.
Nu vallen die 2 dagen nog mee omdat ik dan in de avond uren tijd heb voor mijn hobby buiten de deur.
Maar die 5 dagen zijn afschuwelijk. We zijn nu 8 maanden uit elkaar en ik begin er langzaam aan te wennen.

pfff dit lijkt me inderdaad echt zo erg. Was het wel je eigen keuze om het zo te verdelen. Ik heb zoiets mocht ik ooit gaan scheiden dan 1x in de twee weken een weekend en de rest gewoon bij mij. Lekker egoistisch maar goed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 9:33

Het langste dat ik haar ooit gemist heb is twee hele dagen, ik moet wel eens op pad voor mijn werk. Had ik de eerste keer heel erg veel moeite mee, nu niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 9:38

Printje schreef:
Stuiterbal schreef:Ik zie S de ene week 2 dagen niet en de andere week 5 dagen niet.

pfff dit lijkt me inderdaad echt zo erg. Was het wel je eigen keuze om het zo te verdelen. Ik heb zoiets mocht ik ooit gaan scheiden dan 1x in de twee weken een weekend en de rest gewoon bij mij. Lekker egoistisch maar goed

Ja we hebben er samen voor gekozen. Ik vind namelijk dat S net zoveel recht heeft op zijn papa als op mij. Hij is voor hem een goede papa en ik wil S dat niet ontnemen en mijn ex natuurlijk ook niet.
Het blijft een feit dat het wel moeilijk is ja !

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 12 okt 2011 - 9:40

Stuiterbal schreef:
Printje schreef:

Ja we hebben er samen voor gekozen. Ik vind namelijk dat S net zoveel recht heeft op zijn papa als op mij. Hij is voor hem een goede papa en ik wil S dat niet ontnemen en mijn ex natuurlijk ook niet.
Het blijft een feit dat het wel moeilijk is ja !

Dat is natuurlijk ook aan de ene kant wel zo maar aan de andere kant ik zorg altijd veel meer voor hem en ben ook meer thuis. Hopelijk komt het er nooit van.....ik zou dan niets anders willen dan 1x per 2 weken. Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: