Pakjes drinken
+19
Annemie
Bruintje Beer
PapillonRose
Liadan
Coco
kwak
_Lana_
RYW
Paper Crown
Jasmine
moepie
Aimee
Mamsie
Filoria
Theeleut
Steep
koNijntje
loesje
peach
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Pakjes drinken
Tip voor de mama's die last hebben van lekkende bekers:
Koop er één van het merk Sigg (te koop via onder andere Zalando). Die bekers gaan jaren mee, kunnen in de vaatwasser, en lekken niet. Je kunt ze ondersteboven in je tas meenemen en het gaat gewoon goed
Koop er één van het merk Sigg (te koop via onder andere Zalando). Die bekers gaan jaren mee, kunnen in de vaatwasser, en lekken niet. Je kunt ze ondersteboven in je tas meenemen en het gaat gewoon goed
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
C.iske krijgt pakjes drinken op school of onderweg. Meestal appelsap, soms chocomel, roosvicee of soyamelk.
J.anneman heeft zijn rietjesbeker en krijgt soms een pakje appelsap.
J.anneman heeft zijn rietjesbeker en krijgt soms een pakje appelsap.
Gast- Gast
Pakjes nemen wij alleen mee als we weggaan de hele dag.
Dit is dan taksi of wicky
Dit is dan taksi of wicky
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Rejoy. schreef:onze zoon krijgt eigenlijk nooit pakjes. Als we weg gaan, vul ik zijn rietjesbeker, of krijgt ze op locatie wel wat.
Hier hetzelfde.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hier krijgt dochter bijna iedere dag wel een pakje. Ze drinkt erg slecht en een pakje vindt ze erg leuk om uit te drinken. Ik baal er zo van dat ze tegenwoordig geen pakjes water meer verkopen. Ik let wel op suikers en zoetstoffen.
Ik wilde eerst liever ook dat dochter alleen water en thee zou drinken. In het begin ging dat wel. Maar nu hoeft ze het niet meer. Ik heb liever dat ze iets drinkt, dan niets. Dus dan maar pakjes en sapjes.
Ik wilde eerst liever ook dat dochter alleen water en thee zou drinken. In het begin ging dat wel. Maar nu hoeft ze het niet meer. Ik heb liever dat ze iets drinkt, dan niets. Dus dan maar pakjes en sapjes.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda, vind ze het niet leuk om uit zo;n flesje van bijvoorbeeld Spa Blauw te drinken? Daar zit zo'n tuutje op.
Gast- Gast
Annemie schreef:Rejoy. schreef:onze zoon krijgt eigenlijk nooit pakjes. Als we weg gaan, vul ik zijn rietjesbeker, of krijgt ze op locatie wel wat.
Hier hetzelfde.
Ik moest even goed de quote lezen: Rejoy een zoon?
Maar toen viel het kwartje: je hebt dochter verwijderd en er zoon van gemaakt.
*althans, dat Hoop ik voor Rejoy *
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Annie24 schreef:Annemie schreef:Rejoy. schreef:onze zoon krijgt eigenlijk nooit pakjes. Als we weg gaan, vul ik zijn rietjesbeker, of krijgt ze op locatie wel wat.
Hier hetzelfde.
Haha ik dacht ook al....rejoy heeft iets te vertellen
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ja hebben we wel in huis, maar gebruiken het zelden haha. Moet ze eens op gaan maken, want vaak nemen we gewoon haar rietjes beker mee en roosvicee en of een flesje water etc.
Gast- Gast
Flower_L schreef:Annie24 schreef:Annemie schreef:Rejoy. schreef:onze zoon krijgt eigenlijk nooit pakjes. Als we weg gaan, vul ik zijn rietjesbeker, of krijgt ze op locatie wel wat.
Hier hetzelfde.
Haha ik dacht ook al....rejoy heeft iets te vertellen
Ja, sorry, we kwamen er gisteren achter dat er toch een piemeltje aan zit.
Gast- Gast
Filoria schreef:Tip voor de mama's die last hebben van lekkende bekers:
Is dat een soort sportbidon?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ja zoiets, maar je hoeft geen 'zuigkracht' te hebben om eruit te drinken. Dus ook jongere kindjes kunnen er prima mee overwegDarius schreef:Filoria schreef:Tip voor de mama's die last hebben van lekkende bekers:
Is dat een soort sportbidon?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: