Hoeveel pakjes/rompertjes
+4
Pien
SarahKey
Floor
truestar
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoeveel pakjes/rompertjes
Aangezien de vorige al 4,5 jaar geleden is ben ik benieuwd hoeveel pakjes en rompertjes jullie hadden aangeschaft in maatje 50 en hoeveel in maatje 56?
Op internet vind ik wel lijstjes maar daar staat bijv op 2 pakjes in maatje 56 en dat lijkt me veels te weinig
Op internet vind ik wel lijstjes maar daar staat bijv op 2 pakjes in maatje 56 en dat lijkt me veels te weinig
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Hoeveel pakjes/rompertjes
Wij hebben er 2 in maat 50 (rompers en pakjes/setjes) en 4 in maat 56.
Geen idee of het genoeg is, maar als we tekort komen is het zo bijgehaald door mijn man of moeder neem ik aan. (bovendien weten we het geslacht niet en als er dan iets bijgehaald moet worden kan een pakje/setje misschien meer gericht op het geslacht gekocht worden).
Geen idee of het genoeg is, maar als we tekort komen is het zo bijgehaald door mijn man of moeder neem ik aan. (bovendien weten we het geslacht niet en als er dan iets bijgehaald moet worden kan een pakje/setje misschien meer gericht op het geslacht gekocht worden).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nu 2 setjes maat 50. (vestje, shirtje en broekje), maar heel wat meer in maat 56. Ik heb 4 zachte broekjes en iets van 7 of 8 shirtjes. (heb het eerste pakje niet meegeteld trouwens)
Rompers, heb er nu 6 ofzo, allemaal gekregen. Heb zelf via marktplaats er 11 bijgekocht maat 50/56 en dat vind ik meer als genoeg.
Rompers, heb er nu 6 ofzo, allemaal gekregen. Heb zelf via marktplaats er 11 bijgekocht maat 50/56 en dat vind ik meer als genoeg.
Wij wisten het geslacht en dus hebben we aardig wat gekocht.
In maat 50 hadden we maar 1 setje en hebben we er uiteindelijk 3 bijgekocht. Toch heeft ze dat 6 weken aan gehad. Daarnaast hadden we 10 pakjes van maat 56.
Rompers heb ik veel te veel. Ze draagt eigenlijk voornamelijk rompers met spaghettibandjes of lange mouwen. Heb in maat 56 zeker 12 rompers die nog helemaal nieuw zijn. We gebruiken er ongeveer 8 dus daar zou ik ook voldoende aan gehad hebben.
In maat 50 hadden we maar 1 setje en hebben we er uiteindelijk 3 bijgekocht. Toch heeft ze dat 6 weken aan gehad. Daarnaast hadden we 10 pakjes van maat 56.
Rompers heb ik veel te veel. Ze draagt eigenlijk voornamelijk rompers met spaghettibandjes of lange mouwen. Heb in maat 56 zeker 12 rompers die nog helemaal nieuw zijn. We gebruiken er ongeveer 8 dus daar zou ik ook voldoende aan gehad hebben.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Rompertjes in maat 50 heb ik nog niet..
Wel wat rompers 50/56 en de rest van de rompers zijn in maatje 56..
Ik heb 2 pakjes gewoon zacht broekje en shirtje in maat 50..
In maatje 56 heb ik 6 van die pakjes, en dan nog wat boxpakjes en "gewone" kleertjes.
Ik ben zo bang dat ze de pakjes in maatje 50 nauwelijks dragen?! Ik kan me het niet meer herinneren van m'n dochter of ze die heeft aangehad.. Maar zij woog ook ruim 4 kilo bij de geboorte.
In maatje 56 heb ik 6 van die pakjes, en dan nog wat boxpakjes en "gewone" kleertjes.
Ik ben zo bang dat ze de pakjes in maatje 50 nauwelijks dragen?! Ik kan me het niet meer herinneren van m'n dochter of ze die heeft aangehad.. Maar zij woog ook ruim 4 kilo bij de geboorte.
truestar- Fluisteraar
Ik heb gister toevallig rompertjes geteld haha.. en kom uit op 17 rompers maat 50 of 50-56... maar goed er is geen een zelf gekocht :-)
verder zullen er nog wel wat bij komen omdat ik niet de kleding van de meiden heb door gekeken waar daar nog bij zit.
Qua broekjes maatje 50 of 50-56 heb ik er een stuk of 10 en truitjes ook... maar ook daar zal nog wat bij komen van de meiden..
2 stuks lijkt me wel zeer weinig.. beetje uitgaande van 2 rompers per dag net die heerlijke poepluiers en dan ook 2 setjes per dag/broekjes per dag... dan red je het niet lang...
liefs
verder zullen er nog wel wat bij komen omdat ik niet de kleding van de meiden heb door gekeken waar daar nog bij zit.
Qua broekjes maatje 50 of 50-56 heb ik er een stuk of 10 en truitjes ook... maar ook daar zal nog wat bij komen van de meiden..
2 stuks lijkt me wel zeer weinig.. beetje uitgaande van 2 rompers per dag net die heerlijke poepluiers en dan ook 2 setjes per dag/broekjes per dag... dan red je het niet lang...
liefs
Gast- Gast
Ik zou denk ik wel meer halen dan wat er standaard op de uitzetlijstjes staat. Twee in maat 50 lijkt me wel weinig, tenzij het een groot kindje wordt. Aan de andere kant is er zo wat bijgehaald als je tekort mocht komen natuurlijk.
Maar denk wel dat je meer nodig hebt, er is zo wat vies en wassen doe je misschien ook niet elke dag alles.
Hoeveel ik precies had weet ik niet exact, wel behoorlijk veel Maar had ook wel erg veel gekregen. In maat 50 had ik wel minder dan 56 trouwens. Toch heeft ze maat 50 nog ongeveer een week of 6 gedragen, dus alles is wel gebruikt.
Maar denk wel dat je meer nodig hebt, er is zo wat vies en wassen doe je misschien ook niet elke dag alles.
Hoeveel ik precies had weet ik niet exact, wel behoorlijk veel Maar had ook wel erg veel gekregen. In maat 50 had ik wel minder dan 56 trouwens. Toch heeft ze maat 50 nog ongeveer een week of 6 gedragen, dus alles is wel gebruikt.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
truestar schreef:
Hier ben ik ook 'bang' voor. Daarom 2 setjes en als ons kindje echt klein is, hebben we zo wat bijgehaald, desnoods via een webshop of we sturen oma op pad.
truestar schreef:Rompertjes in maat 50 heb ik nog niet..
Ligt er inderdaad aan hoe groot je kindje bij de geboorte is. Hier was hij 3130 gram en 49,5 cm en hij heeft het toch wel zo'n 2 maanden aangekund (denk ik, kan het mij niet goed meer herinneren ).
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Je kunt ook rompertjes in maat 50/56 kopen.
Mijn dochter heeft die toen ruim 4 maanden aangehad.
Ik heb ook rompertjes met korte en met langen mouwen.
En ze krijgen hier elke dag een schone romper aan (zeker de kleinste)
Mijn dochter heeft die toen ruim 4 maanden aangehad.
Ik heb ook rompertjes met korte en met langen mouwen.
En ze krijgen hier elke dag een schone romper aan (zeker de kleinste)
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ik heb even alles gepakt wat ik tot nu toe heb aan rompers..
1 romper in maatje 50
15 rompers in maatje 50/56
7 rompers in maatje 56
6 pakjes maatje 50
2 pakjes maat 50/56
6 pakjes maat 56
3 vestjes in maatje 56
En 1 spijkerbroekje met shirtje in maat 56
Heb toch meer als gedacht.. Alles lag in verschillende dozen, laatjes en tasjes en heb de pakjes in maatje 50 allemaal gekregen dus had geen idee meer van hoeveel ik er nu had..nu alles even in 1 curverbox doen, is misschien toch overzichtelijker
Zouden jullie dan nog rompers in maatje 50 bijhalen?
1 romper in maatje 50
15 rompers in maatje 50/56
7 rompers in maatje 56
6 pakjes maatje 50
2 pakjes maat 50/56
6 pakjes maat 56
3 vestjes in maatje 56
En 1 spijkerbroekje met shirtje in maat 56
Heb toch meer als gedacht.. Alles lag in verschillende dozen, laatjes en tasjes en heb de pakjes in maatje 50 allemaal gekregen dus had geen idee meer van hoeveel ik er nu had..nu alles even in 1 curverbox doen, is misschien toch overzichtelijker
Zouden jullie dan nog rompers in maatje 50 bijhalen?
truestar- Fluisteraar
Zou ik niet doen, 50/56 lijkt me klein genoeg. Dat hebben ze hier allebei ook maar een paar weken aangehad, in shirtjes en broekjes kon het op zich wel wat langer maar die rompertjes waren toch wel vrij gauw te krap.
Gast- Gast
Als je kindje erg klein is en maat 50/56 is te groot dan heb je zo een paar kleine rompertjes erbij gekocht.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Arden schreef:Zou ik niet doen, 50/56 lijkt me klein genoeg. Dat hebben ze hier allebei ook maar een paar weken aangehad, in shirtjes en broekjes kon het op zich wel wat langer maar die rompertjes waren toch wel vrij gauw te krap.
Ja dat dacht ik ook.. Ik kan me namelijk echt niet herinneren dat Yasemin maatje 50 heeft gedragen.. Maar goed met ruim 4 kilo lijkt me dat ook wel logisch toch? Ik had voor haar alle rompers in 50/56 en volgens mij alle pakjes ook in 50/56 of zelfs 56..
En Susan daar heb je inderdaad gelijk in, het is zo bijgekocht, we wonen midden in het centrum en de Hema is nog geen 3 minuten lopen.. Dus dan kan ik zo m'n vriend of moeder op pad sturen..
truestar- Fluisteraar
Mijn dochter was ook ruim 4 kilo en zij heeft wel kort maat 50 aangehad, maar ik had voornamelijk pakjes in 56, ik had al gerekend op een groter kindje. Wij hebben ook geen 50 bijgehaald.
Gast- Gast
IK zou niks meer bij halen Truestar. Wacht even je echo's af en de voorspellingen van je kindje. Stel dat je op een extreem klein kindje geschat word, kun je misschien wat 50 bijhalen. Of stel nou dat je ze kindje groot schatten, weet je dat je wel voort kunt met die paar kleine pakjes.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:IK zou niks meer bij halen Truestar. Wacht even je echo's af en de voorspellingen van je kindje. Stel dat je op een extreem klein kindje geschat word, kun je misschien wat 50 bijhalen. Of stel nou dat je ze kindje groot schatten, weet je dat je wel voort kunt met die paar kleine pakjes.
Dat is inderdaad ook nog een optie! Alleen geloof ik niet zo in die schattingen ;-)
Bij Yasemin had ik een vrij kleine compacte buik waardoor ze me met 38w4d nog een groeiecho wilden doen.. Ik mocht toen "geluk" hebben als ze rond de 2500 gram zou wegen.. Yasemin is geboren met 39w2d en woog ruim 4 kilo.. Dat vond ik nogal een verschil haha.. Ik laat het er voor nu even bij..
We zullen ook vast nog wel wat krijgen, en anders halen we het gewoon nog bij..
truestar- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Advies over rompertjes
» Pakjes drinken
» Volle melk (in pakjes)
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Pakjes drinken
» Volle melk (in pakjes)
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: