Pakjes drinken
+19
Annemie
Bruintje Beer
PapillonRose
Liadan
Coco
kwak
_Lana_
RYW
Paper Crown
Jasmine
moepie
Aimee
Mamsie
Filoria
Theeleut
Steep
koNijntje
loesje
peach
23 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pakjes drinken
Mij dochter van 13 maanden,heeft wel eens pakje drinken te pakken van me neefje en als je dan even niet oplet is het dus gewoon helemaal op. Geven jullie wel eens een pakje sap aan een kindje van net 1 jaar? En welke dan?
Ze is trouwens echt boos als je het afpakt
Ze is trouwens echt boos als je het afpakt
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: Pakjes drinken
Wij namen en nemen pakjes mee als we ergens verder weg naar toe gaan (fristi of appelsap) Hij vind het erg lekker en het is makkelijk.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
t heeft ook 2x een pakje drinken gehad en vond zichzelf helemaal stoer!
wij hebben toen wicky sinaasappelsap gegeven, hij vond het heerlijk en werd ook boos wanneer wij het pakje af pakten..
wij hebben toen wicky sinaasappelsap gegeven, hij vond het heerlijk en werd ook boos wanneer wij het pakje af pakten..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ja hoor, wicky, appelsap, fristi.. Er zit standaard een pakje appelsap in zijn tas.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
onze dochter krijgt eigenlijk nooit pakjes. Als we weg gaan, vul ik haar rietjesbeker, of krijgt ze op locatie wel wat.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:onze dochter krijgt eigenlijk nooit pakjes. Als we weg gaan, vul ik haar rietjesbeker, of krijgt ze op locatie wel wat.
+1, wel heeft mijn moeder ooit van die pakjes in huis. Van die Roosvicee pakjes en appelsap
Gast- Gast
Nee, nooit. Ik heb altijd een rietjesbeker bij. Of hij drinkt uit mijn flesje water.
Hij heeft wel eens fristi op tijdens de lunch buitenshuis en ook wel eens een sapje.
Dochter krijgt 1 pakje sap mee naar school. Als we weg gaan vul ik voor haar een beker of ddrinkfles. Pakjes zijn wel handig, maar ik vind het zoveel extra gesjouw met boodschappen halen en de ruimte die in het inneemt. Één fles aanmaaklimonade vind ik in dat opzicht vele malen beter
Hij heeft wel eens fristi op tijdens de lunch buitenshuis en ook wel eens een sapje.
Dochter krijgt 1 pakje sap mee naar school. Als we weg gaan vul ik voor haar een beker of ddrinkfles. Pakjes zijn wel handig, maar ik vind het zoveel extra gesjouw met boodschappen halen en de ruimte die in het inneemt. Één fles aanmaaklimonade vind ik in dat opzicht vele malen beter
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Tomas drinkt water en melk en vindt dat heerlijk. Zou niet weten wat de voordelen zijn van die zoete sappen. En voor onderweg werkt een rietjesbeker of een flesje met water prima inderdaad.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
De kleine drinkt hier water en de oudste 2 krijgen alleen een pakje taksi mee naar school. Ik haat bekers!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, eigenlijk nooit. Vind het veel te zoet en teveel suiker bevatten. Vooral Fristi. Kijk voor de gein eens hoeveel troep daar in zit. Hier gewoon een beker of een flesje gevuld met drinken.
Gast- Gast
Filoria schreef:Tomas drinkt water en melk en vindt dat heerlijk. Zou niet weten wat de voordelen zijn van die zoete sappen. En voor onderweg werkt een rietjesbeker of een flesje met water prima inderdaad.
Nouja, ik zie het voordeel wel, als hij verder niets wil drinken
Ik was er ook van overtuigd dat ik nooit 'vloeibare suiker' aan mijn zoontje zou geven, maar hij moet toch drinken en blieft geen water of thee. Als ik thuis ben krijgt hij gewoon een extra slok borstvoeding, maar ik kolf niet meer genoeg om hen ook als ik aan het werk ben altijd alleen meer melk te geven. Dus zal hij best eens een sapje krijgen.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Is dat niet gewoon een kwestie van aanwennen Aimee? Als je vanaf het begin dat spul niet geeft, raakt hij er toch ook niet aan gewend?
Gast- Gast
Hier krijgt dochter het wel.
Als we weg gaan neem ik een pakje mee. (niet als we boodschappen gaan doen ofzo of op de koffie ergens, maar als we langere tijd weg gaan of moeten rijden) Thuis mag ze af en toe ook een pakje, dit vind ze geweldig! Maar als we thuis zijn krijgt ze meestal gewoon drinken in een beker.
Als we weg gaan neem ik een pakje mee. (niet als we boodschappen gaan doen ofzo of op de koffie ergens, maar als we langere tijd weg gaan of moeten rijden) Thuis mag ze af en toe ook een pakje, dit vind ze geweldig! Maar als we thuis zijn krijgt ze meestal gewoon drinken in een beker.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
J. krijgt ook gewoon pakjes. Als we in de stad zijn, haal ik op de terugweg vaak zo'n setje met drie pakjes icetea zonder suiker. Daar krijgt ze er dan eentje van.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Luce schreef:Is dat niet gewoon een kwestie van aanwennen Aimee? Als je vanaf het begin dat spul niet geeft, raakt hij er toch ook niet aan gewend?
Lekker denigrerend "dat spul".
Mamsie- Ratel
Mamsie schreef:Luce schreef:Is dat niet gewoon een kwestie van aanwennen Aimee? Als je vanaf het begin dat spul niet geeft, raakt hij er toch ook niet aan gewend?
Eh..? Nou dat is dan niet bewust hoor Jeetje, dat je dat er achter kan zoeken.
Gast- Gast
Luce schreef:Is dat niet gewoon een kwestie van aanwennen Aimee? Als je vanaf het begin dat spul niet geeft, raakt hij er toch ook niet aan gewend?
maar als er dan vervolgens gewoon niks gedronken wordt, heb je ook een probleem.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Luce schreef:Is dat niet gewoon een kwestie van aanwennen Aimee? Als je vanaf het begin dat spul niet geeft, raakt hij er toch ook niet aan gewend?
maar als er dan vervolgens gewoon niks gedronken wordt, heb je ook een probleem.
Klopt. Maar dan is hij/zij er dan toch ook al aan gewend? Als je het bestaan er niet van weet.. Misschien steeds meer verdunnen en zo 'afkicken'?
Gast- Gast
Luce schreef:Rejoy. schreef:Luce schreef:Is dat niet gewoon een kwestie van aanwennen Aimee? Als je vanaf het begin dat spul niet geeft, raakt hij er toch ook niet aan gewend?
Klopt. Maar dan is hij/zij er dan toch ook al aan gewend? Als je het bestaan er niet van weet.. Misschien steeds meer verdunnen en zo 'afkicken'?
ik bedoel nog voordat ze ooit sapjes oid had gehad. Y. heeft nooit goed gedronken, als ik hier een beker water aan het begin van de dag op tafel zet, staat ie 's avonds nog op precies dezelfde pek. Ook toen ze nog niks anders kreeg dan water en thee dronk ze slecht, maar toen kreeg ze nog redelijk veel melk en was het geen probleem.
Van een glas thee drinkt ze soms wel wat, maar meer omdat ze het gezellig vindt om samen met mama thee te leuten, niet omdat ze het lekker vindt of dorst heeft.
Gast- Gast
Luce schreef:Rejoy. schreef:Luce schreef:Is dat niet gewoon een kwestie van aanwennen Aimee? Als je vanaf het begin dat spul niet geeft, raakt hij er toch ook niet aan gewend?
Mja, dat verdunnen is wel een goede maar ik denk dat niemand vanaf dag 1 zijn kind taksi/fristi aanbiedt. Soms zijn kids best picky met drinken, mijn zusje heeft bijv tot d'r 4de verjaardag nooit anders dan appelsap gedronken. Verdund, dat wel. Maar toch.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Luce schreef:Mamsie schreef:Luce schreef:Is dat niet gewoon een kwestie van aanwennen Aimee? Als je vanaf het begin dat spul niet geeft, raakt hij er toch ook niet aan gewend?
Het kwam op mij over als of je vindt dat iemand z'n kind vergif voorzet.
Mamsie- Ratel
Oh, L. heeft ook nooit goed gedronken hoor. Het is dat ik hem nu uitleg en vertel dat hij goed moet drinken dat hij het doet. Maar als het aan hem lag deed hij het ook nauwelijks.
Maar wat ze dan drinken kan je natuurlijk dan wel zelf bepalen. Verdunde appelsap vind ik bijv weer anders dan Fristi. Of diksap is ook een prima alternatief. Je hoeft je kind natuurlijk geen frisdrank of sterke suikerdrankjes te geven.
Maar wat ze dan drinken kan je natuurlijk dan wel zelf bepalen. Verdunde appelsap vind ik bijv weer anders dan Fristi. Of diksap is ook een prima alternatief. Je hoeft je kind natuurlijk geen frisdrank of sterke suikerdrankjes te geven.
Laatst aangepast door Luce op di 4 sep 2012 - 0:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mamsie schreef:Luce schreef:Mamsie schreef:Luce schreef:Is dat niet gewoon een kwestie van aanwennen Aimee? Als je vanaf het begin dat spul niet geeft, raakt hij er toch ook niet aan gewend?
Het kwam op mij over als of je vindt dat iemand z'n kind vergif voorzet.
Dan kwam dat verkeerd op jou over.
Gast- Gast
Overigens (deels natuurlijk een verkooptruc I know) hebben ze tegenwoordig suikervrije Wicky. Ik heb er alleen niet op gelet of dit nou vervangen is door Aspartaam...
Gast- Gast
Jetje schreef:Overigens (deels natuurlijk een verkooptruc I know) hebben ze tegenwoordig suikervrije Wicky. Ik heb er alleen niet op gelet of dit nou vervangen is door Aspartaam...
Wicky is zoet. Als het niet door suiker gezoet wordt, wordt het wel ergens door gezoet. Dus 1+1=2.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: