Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

te moe om te drinken

4 plaatsers

Ga naar beneden

te moe om te drinken Empty te moe om te drinken

Bericht  peach di 27 sep 2011 - 7:48

Mijn dochter is sinds gister soms te moe om te drinken. Ze slaapt nu best wel weer veel en als ik dr dan wakker maak voor de fles ( overdag) is ze nog te moe.
Wat zal ik doen? uurtje later doen? of zou het zomaar een dagje zijn?
ze is trouwens 6 wkn en krijgt 7 x 90 a 100 cc per x.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

te moe om te drinken Empty Re: te moe om te drinken

Bericht  Flower_L di 27 sep 2011 - 7:49

peach schreef:Mijn dochter is sinds gister soms te moe om te drinken. Ze slaapt nu best wel weer veel en als ik dr dan wakker maak voor de fles ( overdag) is ze nog te moe.
Wat zal ik doen? uurtje later doen? of zou het zomaar een dagje zijn?
ze is trouwens 6 wkn en krijgt 7 x 90 a 100 cc per x.

Ik zou haar dan wat langer laten slapen, en proberen om 'goed wakker' te krijgen voor je haar gaat voeden. Niet te warm aankleden e.d. tijdens voeden.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

te moe om te drinken Empty Re: te moe om te drinken

Bericht  Pien di 27 sep 2011 - 7:52

wij hebben haar alleen de eerste weken wakker gemaakt voor de fles maar zijn daar toen ze een week of 5 was mee gestopt. ze dronk dan zo slecht de fles, viel continu in slaap. we zijn toen ook van 6 naar 5 flessen overgegaan.

zijn overigens ook overgestapt op een difrax fles, de avent fles die we gebruikte moest ze zoveel moeite voor doen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

te moe om te drinken Empty Re: te moe om te drinken

Bericht  peach di 27 sep 2011 - 7:59

Pien hoeveel cc dronk ze met 5 wkn? Hier hebben we ook de difrax fles. Ze dronk de goed alleen nu opeens niet meer. of zou het een sprongetje zijn?
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

te moe om te drinken Empty Re: te moe om te drinken

Bericht  Pien di 27 sep 2011 - 8:01

5 keer 120cc water met 4 scheppen

toen ze er nog 6 per 24uur kreeg, kreeg ze 90cc water met 3 scheppen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

te moe om te drinken Empty Re: te moe om te drinken

Bericht  Mama_1987 di 27 sep 2011 - 9:03

Hoi Peach,

wij hadden dus hetzelfde probleem met ons zoontje van 4 weken. Maar vandaag ben ik naar het consultatiebureau geweest en het daar uitgelegd. Die mevrouw daar vertelde me dat hij geen 7 voedingen meer hoeft maar 6 keer 120 cc of 5 keer 150 cc. Wij zijn daar vandaag mee begonnen en merken al heel veel verschil! Hij slaapt nu veel langer achter elkaar en zijn flessen gaan bijna helemaal leeg.

Het ligt ook aan het gewicht van je kindje hoeveel flessen hij kan krijgen. Onze zoon was bij de geboorte 3208 gram en nu (4 weken) woog hij 3960 gram. Dus al flink gegroeid. Ik zou als ik jou was gewoon een keer proberen om hem om de 4 uur te gaan voeden met 120 cc. Hier gaat dat echt veel beter! Onze zoon heeft dan veel meer honger.

Succes. Groetjes
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

te moe om te drinken Empty Re: te moe om te drinken

Bericht  peach di 27 sep 2011 - 19:22

Mama_1987 schreef:Hoi Peach,

wij hadden dus hetzelfde probleem met ons zoontje van 4 weken. Maar vandaag ben ik naar het consultatiebureau geweest en het daar uitgelegd. Die mevrouw daar vertelde me dat hij geen 7 voedingen meer hoeft maar 6 keer 120 cc of 5 keer 150 cc. Wij zijn daar vandaag mee begonnen en merken al heel veel verschil! Hij slaapt nu veel langer achter elkaar en zijn flessen gaan bijna helemaal leeg.

Het ligt ook aan het gewicht van je kindje hoeveel flessen hij kan krijgen. Onze zoon was bij de geboorte 3208 gram en nu (4 weken) woog hij 3960 gram. Dus al flink gegroeid. Ik zou als ik jou was gewoon een keer proberen om hem om de 4 uur te gaan voeden met 120 cc. Hier gaat dat echt veel beter! Onze zoon heeft dan veel meer honger.

Succes. Groetjes

Welk schema heb jij nu dan?
Hier wel een kleine meid. Met 4 wkn woog ze bijna 3 kilo. ze zeiden toen dat ze het wel nodig had. Heb de eerste maand 8 voedingen gegeven en nu sins 2 wken 7. Ik mocht toen maar ophogen naar 80 cc van cb,maar heb 100 gedaan en dat ging allemaal op. Alleen nu gewoon te moe om te drinken. Merk als ze daatvor goed wakker is dan gaat de 100 cc we gewoon op
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

te moe om te drinken Empty Re: te moe om te drinken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum