Inleiden, hoe werkt dat precies?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Inleiden, hoe werkt dat precies?
Mijn zus moest zich vanmorgen om half 9 in het ziekenhuis melden omdat ze haar vandaag gaan inleiden. Nu vraag ik me af wat ze precies gaan doen vandaag. Kan iemand hier haar ervaringen met mij delen? Ik wil mijn zus natuurlijk niet lastig vallen met smsjes of telefoontjes, die heeft het waarschijnlijk al druk genoeg!
Ter info, ze is zaterdagnacht al in het ziekenhuis geweest met een ballonnetje en ze had daarna 2 cm ontsluiting, maar omdat de verloskamers vol waren wilden ze haar nog niet inleiden, vandaar dat ze vandaag terug moest komen..
Ter info, ze is zaterdagnacht al in het ziekenhuis geweest met een ballonnetje en ze had daarna 2 cm ontsluiting, maar omdat de verloskamers vol waren wilden ze haar nog niet inleiden, vandaar dat ze vandaag terug moest komen..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Inleiden, hoe werkt dat precies?
Toen ik ingeleid werd had ik ook al wat ontsluiting, ik kreeg s'morgens gel ingebracht...dit deed niet echt veel. Rond 12u hebben ze toen mijn vliezen gebroken en aangesloten op een infuus met weeenopwekkers, toen ging het aardig vlot.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Ik.kreeg gel ingebracht, bij 2cm vliezen gebroken.en.aan t infuus. Weeen kwamen.snel, zonder weeenopwekkers.
Gast- Gast
Op de dag van inleiden bleek ik al 3 cm ontsluiting te hebben (nergens last van gehad). Ze hebben toen gelijk mijn vliezen gebroken, infuus gekregen om de weeën op te weken en 6 uur later had ik mijn meisje in mijn armen
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Ik had al 4cm ontsluiting toen de gyn zomaar even ging kijken of ik inleidbaar was met 37+4.
De volgende ochtend aan het infuus, vliezen werden gebroken en toen was het eigenlijk ook zo gebeurd. Ging heel snel toen.
De volgende ochtend aan het infuus, vliezen werden gebroken en toen was het eigenlijk ook zo gebeurd. Ging heel snel toen.
Gast- Gast
Dit klinkt wel een beetje als het verhaal van mijn zus, ware het niet dat haar ontsluiting door een ballonnetje is veroorzaakt. Ze had vanmorgen ook drie cm en haar vliezen zijn doorgeprikt waarna ze een infuus hebben ingebracht. Ik hoop dat het bij haar ook zo snel gaat!_Jet schreef:Op de dag van inleiden bleek ik al 3 cm ontsluiting te hebben (nergens last van gehad). Ze hebben toen gelijk mijn vliezen gebroken, infuus gekregen om de weeën op te weken en 6 uur later had ik mijn meisje in mijn armen
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Soortgelijke onderwerpen
» Vragen over inleiden
» Hoe werkt een ballonkatheter precies en hoe voelt het?
» Inleiden..
» Inleiden
» Inleiden dmv ballon
» Hoe werkt een ballonkatheter precies en hoe voelt het?
» Inleiden..
» Inleiden
» Inleiden dmv ballon
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: