Goedemorgen Zaterdag!
+2
Yare
Ibbeltje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Zaterdag!
Goedemorgen!
Volgens mij was er nog geen topic voor vandaag.
Ik heb al heerlijk hardgelopen met nog een flink stuk gewoon wandelen er achter aan (dacht dat er nog een weg was waar ik af kon draaien, maar niet dus, dus moest een stuk omlopen )
Zo nog even het dorp in en dan vanavond feestje van Rovine
Fijne dag!
Volgens mij was er nog geen topic voor vandaag.
Ik heb al heerlijk hardgelopen met nog een flink stuk gewoon wandelen er achter aan (dacht dat er nog een weg was waar ik af kon draaien, maar niet dus, dus moest een stuk omlopen )
Zo nog even het dorp in en dan vanavond feestje van Rovine
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Goedemorgen Zaterdag!
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen na een superleuke date en ik ben er net uit. Vandaag een beetje aanrommelen, studeren, boodschappen doen, programma's terug kijken, een heerlijk dagje dus!!
Ik heb heerlijk geslapen na een superleuke date en ik ben er net uit. Vandaag een beetje aanrommelen, studeren, boodschappen doen, programma's terug kijken, een heerlijk dagje dus!!
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Goedemoren,
Ik heb lekker lang geslapen en ik ga zometeen even lekker naar de markt met mijn man. Daarna misschien even langs mijn schoonmoeder en vanavond een filmpje kijken op de bank.
Fijne dag!
Ik heb lekker lang geslapen en ik ga zometeen even lekker naar de markt met mijn man. Daarna misschien even langs mijn schoonmoeder en vanavond een filmpje kijken op de bank.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen,
bah ik heb beroerd geslapen, ik gok dat dat een middagdutje word want het is tenslotte lekker weekend, dan moet dat toch kunnen!
Mijn zusje komt zometeen even wat reisgidsjes ophalen en daarna gaat ze gelijk door op reis voor ongeveer een maand geloof ik. Vind het vet leuk dat ze dat nu eens echt doet, vroeger wilde ze nooit reizen.
Ik ga ook nog even wat haken, waarschijnlijk even wat zingen, koorliedjes want die zijn nogal roestig geworden door 8 weken vakantie en maandag hebben we weer koor.
Fijne dag allemaal!
bah ik heb beroerd geslapen, ik gok dat dat een middagdutje word want het is tenslotte lekker weekend, dan moet dat toch kunnen!
Mijn zusje komt zometeen even wat reisgidsjes ophalen en daarna gaat ze gelijk door op reis voor ongeveer een maand geloof ik. Vind het vet leuk dat ze dat nu eens echt doet, vroeger wilde ze nooit reizen.
Ik ga ook nog even wat haken, waarschijnlijk even wat zingen, koorliedjes want die zijn nogal roestig geworden door 8 weken vakantie en maandag hebben we weer koor.
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Moguh
Ik heb weinig slaap gehad, want ik moest zonodig een boek kopen donderdag... ja, dan moet je lezen tot half 3 's nachts *zucht* Zero, sukkel doe je bent.
Gelukkig begin ik pas om 09:30 met werken, heb net al een leuke fotoshoot gehad en vandaag staat aan het eind van de dag nog een locatie shoot gepland op het strand, en dan lekker weekend.
Lekker met de beentjes omhoog mn boek lezen en series kijken, even geen gekkigheid dit weekend.
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik heb net het hele huis schoon gemaakt en een was aangezet. Nu douchen, boodschappen doen en was ophangen. Straks komt mijn schoonmoeder thee drinken, vanavond ga ik bij mijn ouders eten en daarna heb ik feest van Rovine!
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk even uitgeslapen, daar was ik aan toe. Nu lekker van het weekend genieten, weinig doen en lekker relaxen
Fijn weekend allemaal
Ik heb heerlijk even uitgeslapen, daar was ik aan toe. Nu lekker van het weekend genieten, weinig doen en lekker relaxen
Fijn weekend allemaal
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen zaterdag