Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zoontje hard gevallen, dokter bellen?

+4
Twellie
Liadan
Annemie
liesje
8 plaatsers

Ga naar beneden

Zoontje hard gevallen, dokter bellen? Empty Zoontje hard gevallen, dokter bellen?

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 6:26

Mijn zoontje is hard gevallen en hij heeft nu een grote blauwe plek op zijn voorhoofd. Hij was behoorlijk van slag en huilerig. Net toen ik hem naar bed bracht, raakte hij overstuur en braakte hij wat. Hij wilde niet eten maar wilde wel een snoepje en heeft nog gespeeld, bewogen en gelachen. Hij is naar mijn weten niet buiten bewustzijn geweest.

Zouden jullie de dokter bellen ivm een eventuele hersenschudding? Ik denk zelf dat het gewoon veel indruk heeft gemaakt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoontje hard gevallen, dokter bellen? Empty Re: Zoontje hard gevallen, dokter bellen?

Bericht  liesje do 30 aug 2012 - 6:29

Je kan bellen en ik denk dat je dan een wekadvies zal krijgen
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Zoontje hard gevallen, dokter bellen? Empty Re: Zoontje hard gevallen, dokter bellen?

Bericht  Annemie do 30 aug 2012 - 6:32

Bij mijn zoontje was gisteren precies hetzelfde gebeurd, voorover op de tegels gevallen,hij heeft nu ook een flinke blauwe plek en bult op zijn voorhoofd... als je het niet vertrouwd kun je altijd de hap of huisarts om advies vragen. Wij hebben niet gebeld, maar mijn zoontje had ook niet overgegeven.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Liadan do 30 aug 2012 - 6:36

Ik zou wel bellen, vooral omdat hij ook heeft overgegeven. Misschien is er niks aan de hand, maar misschien willen ze hem toch even zien.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 7:54

Heb gebeld, om de twee uur wakker maken.

Gast
Gast

Bericht  Twellie do 30 aug 2012 - 8:31

Schrikken zulke dingen zeg, sterkte ermee vannacht.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 8:32

Goed dat je gebeld hebt, zou ik ook gedaan hebben, vooral i.c.m het huilerig zijn en overgeven. Sterkte vannacht.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 30 aug 2012 - 9:09

Ik snap niet zo goed dat je er nog over twijfelde als hij op zijn hoofd is gevallen en later heeft overgegeven. Gelukkig heb je gebeld, hopelijk knapt hij snel op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Printje do 30 aug 2012 - 9:27

Succes vannacht!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Mida4you do 30 aug 2012 - 10:03

Ons dochtertje ( toen was ze nog net geen 1 jaar ) is een bij de kdv een keer van de picknick bank op de zijkant van haar hoofdje gevallen. Dikke bult en veel huilen. Een uurtje later kreeg ze braakneigingen en hebben we voor de zekerheid de huisartsenpost gebeld. Waarschijnlijk toch een lichte hersenschudding en ik moest haar elk uur wakker maken ( heb die nacht echt geen oog dichtgedaan ) volgende dag had ze gelukkig nergens last meer van! Dus goed van je dat je hebt gebeld.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Lejow do 30 aug 2012 - 17:47

Hoe is de nacht gegaan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 23:13

De grote blauwe bult van gisteren is nog maar een klein blauw plekje. Het gaat erg goed met hem en hij heeft nergens last van.

Susan, ik snap je reactie maar al lerende word je wijzer.

Gast
Gast

Bericht  liesje do 30 aug 2012 - 23:35

fijn dat het weer goed gaat. het is altijd schrikken als zoiets gebeurd en ik had ook gebeld
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 9:19

Dat is schrikken! Gelukkig gaat het weer goed. Bij braken en niet direct huilen, moet je altijd bellen.
En boter op de plek smeren voortkomt een bult en blauwe plek. Werkt echt wonderbaarlijk goed!

Gast
Gast

Bericht  Twellie vr 31 aug 2012 - 9:21

Fijn dat er niks aan de hand blijkt te zijn!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: