Barbie's baby
+77
Star007
L!ND@
JustMeDaan
Steep
Mees
SleepingBeauty
Liadan
Ilargi
ekjir@M
Monte
vlinder-19
Laced
loura
Minx
Bubbelicious
Mint
CCC
luenca
Diese
teletascha
Gympie
Paper Crown
boekenwurm83
Parisienne
Toet
kippiee
M@niek
Barbabella
Puggle
Rouxxxe
Mute_
luisa
Summerlovin
sanne-84
SarahKey
Susan
Linda
Rapunzel
Lejow
Appeltje
Rose
Sarah1985
Tania
Twellie
LDJ
Inge
Papillio
VeryCherry
ijsjemeisje
Printje
Caramba
Caribbeanlover
Ella
Marin
Verde
TukTuk
ExpressoB
Didi
Rush
Phileine
Mermaid
yellow
Mamsie
InweCulnamo
PrimaBella
Niki
Shy
Error
kwak
love
Filoria
Bliss
Lady Starstruck
Sushi
Clapperdie
Ibbeltje
Kaboutertje
81 plaatsers
Pagina 11 van 15
Pagina 11 van 15 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15
Re: Barbie's baby
Ja, achteraf misschien een beetje dom.. maar op dat moment vind ik het echt knap! Maar de reden is niet goed natuurlijk, dat je je opgelaten voelde voor anderen. Fijn dat je dat de andere keren los hebt kunnen laten.
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Youandi schreef:_MamaRosa_ schreef:Youandi schreef:Volgens mij werd er hier ook niet echt neerbuigend op schreeuwen gereageerd, maar meer op het overdreven maken van geluiden.
Pagina 13 bovenaan bedoelde ik. Wel een mening van iemand, maar daar krijg ik dan weer jeuk van.
Weet ik, maar nog steeds denk ik dat ze het bedoelde zoals ik hierboven beschreef: elk pijntje verduidelijken met een jammer/gil, terwijl het dan nog maar net begonnen is. Je hebt echt van die 'Oh my god! I'm gonna die! I'm gonna die!'-vrouwen die zich enorm lopen leeg te gillen. Zonde voor de energie die ze nog hard nodig zullen hebben. Oerkreten vallen daar niet onder, want
het is logisch dat het pijn doet en dat je kracht moet zetten. Ik denk dat ik mezelf ook niet zou kunnen in
houden bij het moment supreme, en dat moet ook kunnen uiteraard!
Dat bedoelde ik idd. Ik ben trouwens echt streng voor mezelf want ik wilde zelf dus echt niet gillen, ik
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Dan kan je wel streng zijn voor jezelf, moet je zelf weten, maar over andere vrouwen hoeft dan toch niet gezegd te worden dat het gillen overdreven is? Ik vind echt dat je niets kan zeggen over andermans bevalling. Ik vind dat eigenlijk gewoon een beetje gemeen om te zeggen. Een vrouw gaat echt niet voor haar lol gillen.
Ik heb het net gezien. De serie heb ik niet gevolgd, maar ik heb de aflevering van gisteren wel even teruggekeken. Ik vond het ook heel ontroerend, de tranen liepen gewoon over mijn wangen.
Ik heb het net gezien. De serie heb ik niet gevolgd, maar ik heb de aflevering van gisteren wel even teruggekeken. Ik vond het ook heel ontroerend, de tranen liepen gewoon over mijn wangen.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Gympie schreef:Dan kan je wel streng zijn voor jezelf, moet je zelf weten, maar over andere vrouwen hoeft dan toch niet gezegd te worden dat het gillen overdreven is? Ik vind echt dat je niets kan zeggen over andermans bevalling. Ik vind dat eigenlijk gewoon een beetje gemeen om te zeggen. Een vrouw gaat echt niet voor haar lol gillen.
Dat is ook ieder voor zich maar je hebt ook mensen die meteen al gillen dat het zo pijn doet, ik denk dat je je energie dan toch anders moet gebruiken. Bijv op One born every minute, sommige daar zijn nog niet eens aan het bevallen en gillen alles al bij elkaar.
Printje- Lady Post-a-lot
Megara schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel afleveringen nog volgen.
Ik dacht dat volgende week de laatste is!
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom vrouwen zich per se willen inhouden tijdens een bevalling. Als er ergens geschreeuwd mag worden, is het wel in een verloskamer, lijkt mij! Tering, zo'n bevalling lijkt me een hel, dan ga je je toch niet ook nog druk maken of je wel of niet gaan schreeuwen?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Megara schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel afleveringen nog volgen.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom vrouwen zich per se willen inhouden tijdens een bevalling. Als er ergens geschreeuwd mag worden, is het wel in een verloskamer, lijkt mij! Tering, zo'n bevalling lijkt me een hel, dan ga je je toch niet ook nog druk maken of je wel of niet gaan schreeuwen?
Ik vind het uberhaupt wel knap dat je je nog druk kan maken. Ik was dat stadium allang voorbij
Mute_- Fluisteraar
Ik keek net de afleving van volgende week. Daar is ze toch wel weer een beetje de oude barbie De opmerkingen vlogen weer op de oren.
Wel ben ik jaloers op haar figuur na de bevalling!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Bliss schreef:Megara schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel afleveringen nog volgen.
Haha nou ik wel. Ik zou het vreselijk vinden als ik dat deed, het past gewoon niet bij mij, en het is zonde van je energie.
Printje- Lady Post-a-lot
Maar Printje, de vorige keer is je dat blijkbaar gelukt maar je weet toch niet hoe het nu gaat zijn? Ik heb een beetje het idee dat je het een keuze vindt of je je inhoudt of niet maar dat is echt niet in alle gevallen zo hoor.
Mute_- Fluisteraar
Clapperdie schreef:Ik keek net de afleving van volgende week. Daar is ze toch wel weer een beetje de oude barbie De opmerkingen vlogen weer op de oren.
Ik ben hem nu aan het downloaden!
Mute_- Fluisteraar
Mute_ schreef:Maar Printje, de vorige keer is je dat blijkbaar gelukt maar je weet toch niet hoe het nu gaat zijn? Ik heb een beetje het idee dat je het een keuze vindt of je je inhoudt of niet maar dat is echt niet in alle gevallen zo hoor.
Ow maar ik zie het echt niet als keuze maar als ik iets in mijn kop heb wat ik niet wil doen....moet er heel veel gebeuren wil ik het wel doen ( in dit soort dingen dan, als het alleen mezelf betreft dus) ik ben ook erg benieuwd deze keer natuurlijk maar ik wil gewoon niet gillen etc dat is gewoon een raar voornemen, net zoals dat ik geen pijnbestrijding wil. Er dus van uitgaande hoe de eerste bevalling was.
Printje- Lady Post-a-lot
Mute_ schreef:Clapperdie schreef:Ik keek net de afleving van volgende week. Daar is ze toch wel weer een beetje de oude barbie De opmerkingen vlogen weer op de oren.
waar kun je dat downloaden?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
M@niek schreef:Mute_ schreef:Clapperdie schreef:Ik keek net de afleving van volgende week. Daar is ze toch wel weer een beetje de oude barbie De opmerkingen vlogen weer op de oren.
Ik doe het via Spotnet!
Mute_- Fluisteraar
Jeetje hoop geplaatst over de laatste aflevering. Ik heb heb zonet terug gekeken. Hahaha kreeg ook gewoon tranen in mijn ogen bij een paar fragmenten, hoe dom maar ik was dus ook niet de enige:P
Super lief hoe ze met hun kindje op haar arm en in het kraamhotel zat. Ook wat ze tegen haar man zei.
Het schijnt dat na een hoop juridisch gedoe, barbies bar niet meer zo heet en je barbie er niet zult zien.
Super lief hoe ze met hun kindje op haar arm en in het kraamhotel zat. Ook wat ze tegen haar man zei.
Het schijnt dat na een hoop juridisch gedoe, barbies bar niet meer zo heet en je barbie er niet zult zien.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Mute_ schreef:M@niek schreef:Mute_ schreef:Clapperdie schreef:Ik keek net de afleving van volgende week. Daar is ze toch wel weer een beetje de oude barbie De opmerkingen vlogen weer op de oren.
Ik doe het via Spotnet!
gedownload! ik krijg me alleen niet ingelogd.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Moniek: ik weet niet hoe het zit met inloggen eigenlijk..
Heb hem net gezien. Ze doet inderdaad heel erg haar best om weer zo ordinair mogelijk over te komen, maar het lijkt niet helemaal te lukken.
Daarna is er trouwens nog 1!
Heb hem net gezien. Ze doet inderdaad heel erg haar best om weer zo ordinair mogelijk over te komen, maar het lijkt niet helemaal te lukken.
Daarna is er trouwens nog 1!
Mute_- Fluisteraar
Die zuster haalde zo haar vinger langs haar (snot)neus en pakte daarna het babytje.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vond haar bevalling er juist enorm relaxed uitzien. Ik heb zelf een weeenstorm gehad van 9 uur, waar ik al die tijd tegen hyperventilatie aanzat, maar al te veel ontsluiting had voor een ruggenprik. Ik heb werkelijk geen tijd gehad om een zinnig woord tegen ie,and te zeggen, laat staan om mijn haar te doen om mooi op de foto te staan net voor het persen.... Ik zat echt te kijken hoe het dus kennelijk ook kan gaan.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Ik vond het ook een mooie aflevering, en ik vind dat ze het super heeft gedaan! Ik heb gehoord dat ze erg uitgescheurd is (zal ook wel, want ze moest op de OK gehecht worden).
Printje, ik hoop van harte dat je kunt bevallen zoals je dat in je hoofd hebt, inclusief niet schreeuwen. Maar ik snap wel waar alle reacties vandaan komen, het lijkt net dat jij als een van de weinigen de wilskracht hebt om niet te schreeuwen en dat anderen dat niet op kunnen brengen. maar dat heb je gewoon niet altijd in de hand. Voel me op de 1 of andere manier best aangesproken hierdoor. Ben zelf echt geen pieperd, heb medisch gezien echt wel het eea mee gemaakt en wil nooit iemand tot last zijn. Maar mijn bevalling vond ik bijzonder pijnlijk en traumatisch. Ik heb bijna 3 uur persweeen weg moeten puffen (want pas 6 cm ontsluiting), nou op de piek van elke wee heb ik echt wel geluid geproduceerd. En bij het persen zelf juist weer geen kick gegeven. Elke bevalling is anders; Je kunt gewoon niet oordelen over een andermans bevalling c.q. pijngrens.
Printje, ik hoop van harte dat je kunt bevallen zoals je dat in je hoofd hebt, inclusief niet schreeuwen. Maar ik snap wel waar alle reacties vandaan komen, het lijkt net dat jij als een van de weinigen de wilskracht hebt om niet te schreeuwen en dat anderen dat niet op kunnen brengen. maar dat heb je gewoon niet altijd in de hand. Voel me op de 1 of andere manier best aangesproken hierdoor. Ben zelf echt geen pieperd, heb medisch gezien echt wel het eea mee gemaakt en wil nooit iemand tot last zijn. Maar mijn bevalling vond ik bijzonder pijnlijk en traumatisch. Ik heb bijna 3 uur persweeen weg moeten puffen (want pas 6 cm ontsluiting), nou op de piek van elke wee heb ik echt wel geluid geproduceerd. En bij het persen zelf juist weer geen kick gegeven. Elke bevalling is anders; Je kunt gewoon niet oordelen over een andermans bevalling c.q. pijngrens.
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Diese schreef:Ik vond het ook een mooie aflevering, en ik vind dat ze het super heeft gedaan! Ik heb gehoord dat ze erg uitgescheurd is (zal ook wel, want ze moest op de OK gehecht worden).
Zo bedoel ik het dus echt niet, ik bedoel zoals iemand anders ook omschreef, echt vanaf de eerste tel al roepen of oid. Je hebt het ook niet in de hand zelf maar ik heb zelf wel het geluk gehad om die controle te houden. Maar nogmaals het was niet beledigend ofzo bedoeld ik doelde maar op die dingen die je ook op tv weleens ziet..
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Diese schreef:Ik vond het ook een mooie aflevering, en ik vind dat ze het super heeft gedaan! Ik heb gehoord dat ze erg uitgescheurd is (zal ook wel, want ze moest op de OK gehecht worden).
Zo bedoel ik het dus echt niet, ik bedoel zoals iemand anders ook omschreef, echt vanaf de eerste tel al roepen of oid. Je hebt het ook niet in de hand zelf maar ik heb zelf wel het geluk gehad om die controle te houden. Maar nogmaals het was niet beledigend ofzo bedoeld ik doelde maar op die dingen die je ook op tv weleens ziet..
maar als iemand het wel op die manier wil doen of doet, dan maakt het toch nog niet uit? Dat jij het niet nodig of raar vindt wil toch niet zeggen dat dit ook zo is? Als iemand het op die manier prettig vindt, wie is een ander dan om er wat over te zeggen of te oordelen?
Gast- Gast
Rejoy dat maakt ook niets uit, ieder heeft haar eigen ding erin maar het lijkt me zonde van je energie
Printje- Lady Post-a-lot
Je kan dan van tevoren allemaal wel weten wat je niet wil tijdens je bevalling, maar in praktijk werkt dat echt niet hoor. Dingen als schreeuwen en vervelende/gemene dingen zeggen tijdens een bevalling gebeurt vaak ongecontroleerd. Ik denk dat er weinig mensen zijn die denken: "Zo, nu ga ik eens even een potje keihard schreeuwen van de pijn." Je kan er op zo'n moment gewoon echt even niks aan doen.Printje schreef:Rejoy dat maakt ook niets uit, ieder heeft haar eigen ding erin maar het lijkt me zonde van je energie
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik was van voor tot achter uitgescheurd en ik heb echt niet veel geschreeuwd maar los daarvan, iedere vrouw beleeft de bevalling anders en als je moet schreeuwen, dan doe je dat toch lekker.Watermeloen schreef:
Waarom is het aanstellerig gedrag als een vrouw tijdens een bevalling schreeuwt? Misschien is ze wel van voor tot achter finaal uitgescheurd... Nou, ik zal je vertellen dat je dan echt niet meer stil bent!
Gast- Gast
Pagina 11 van 15 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15
Soortgelijke onderwerpen
» Taakstraf voor Barbies man.
» Barbies/Samantha's moeder ook achter de webcam!
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Baby!
» Barbies/Samantha's moeder ook achter de webcam!
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Baby!
Pagina 11 van 15
Permissies van dit forum: