Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Barbie's baby

+77
Star007
L!ND@
JustMeDaan
Steep
Mees
SleepingBeauty
Liadan
Ilargi
ekjir@M
Monte
vlinder-19
Laced
loura
Minx
Bubbelicious
Mint
CCC
luenca
Diese
teletascha
Gympie
Paper Crown
boekenwurm83
Parisienne
Toet
kippiee
M@niek
Barbabella
Puggle
Rouxxxe
Mute_
luisa
Summerlovin
sanne-84
SarahKey
Susan
Linda
Rapunzel
Lejow
Appeltje
Rose
Sarah1985
Tania
Twellie
LDJ
Inge
Papillio
VeryCherry
ijsjemeisje
Printje
Caramba
Caribbeanlover
Ella
Marin
Verde
TukTuk
ExpressoB
Didi
Rush
Phileine
Mermaid
yellow
Mamsie
InweCulnamo
PrimaBella
Niki
Shy
Error
kwak
love
Filoria
Bliss
Lady Starstruck
Sushi
Clapperdie
Ibbeltje
Kaboutertje
81 plaatsers

Pagina 15 van 15 Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Star007 za 20 okt 2012 - 11:31

Caribbeanlover schreef:
Shoesdontlie schreef:CBL, ga lekker onzin uitkraaien over gourmetten ofzo maar niet over zaken waar je geen verstand van hebt...

Dus omdat ik niet heb meegemaakt kan ik er geen verstand van hebben, wat een onzin! Je hoeft echt niet alles mee te maken om er wat vanaf te weten.

Zeg liever wat tegen diegene hier die zeiden dat het zo overdreven was dat ze zo blerde terwijl niemand wist wat er aan de hand was.

Wat een onzin dat jij zegt dat het waarschijnlijk wat overdreven is! Jij was er geloof ik niet bij? En ja ik denk dat als je zelf nooit een bevalling hebt meegemaakt ( weet niet of je kinderen hebt?), je het je iets minder kunt voorstellen hoe traumatisch zo'n moment kan zijn.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 11:34

Caribbeanlover schreef:
JustMeDaan schreef:Nadat het hoofdje van hun kindje geboren was bleek dat ze met haar schouder achter het schaambeen bleef hangen en dat ze er niet door kon, gyneacoloog heeft toen met haar vingers eerst het armpje laten komen en toen lukte het uiteindelijk toch.
Hiervoor heeft Barbie wel op handen en knieen moeten zitten. Nogal heftig vond ik, ook omdat ze zei dat de kleine er bijna niet meer geweest was. Had ook anders af kunnen lopen.
En dit was de eerste keer dat ze dat deelden met de media.

Het is zwaar geweest dat geloof ik, maar dat angelina er bij niet meer geweest zou zijn is denk ik wat overdreven en dan hadden ze vast andere maatregelen getroffen.

Zoals?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  JustMeDaan za 20 okt 2012 - 11:34

CBL toen er commentaar werd gegeven op haar gegil(wat overigens meer vrouwen doen) wist inderdaad niemand nog wat er daar binnen gebeurde. Dus kan je alleen je mening geven op basis wat je weet

Jij zegt dat haar verhaal onzin is dat haar kindje had kunnen overlijden terwijl je weet wat er aan de hand was.
Alleen duidelijk heb je er dus inderdaad geen verstand van.
En ik ben zelf ook nog nooit bevallen, maar ik weet wel dat een kindje kan overlijden in zo een situatie.
Waar haal jij het lef vandaan dat ze overdrijft terwijl je gewoon weet wat er aan de hand is geweest!! Had anders even op google gekeken meid. Want je stoot hier veel mensen mee tegen het hoofd die dit hebben meegemaakt.


Laatst aangepast door JustMeDaan op za 20 okt 2012 - 11:37; in totaal 1 keer bewerkt

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  JustMeDaan za 20 okt 2012 - 11:36

Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:
JustMeDaan schreef:Nadat het hoofdje van hun kindje geboren was bleek dat ze met haar schouder achter het schaambeen bleef hangen en dat ze er niet door kon, gyneacoloog heeft toen met haar vingers eerst het armpje laten komen en toen lukte het uiteindelijk toch.
Hiervoor heeft Barbie wel op handen en knieen moeten zitten. Nogal heftig vond ik, ook omdat ze zei dat de kleine er bijna niet meer geweest was. Had ook anders af kunnen lopen.
En dit was de eerste keer dat ze dat deelden met de media.

Het is zwaar geweest dat geloof ik, maar dat angelina er bij niet meer geweest zou zijn is denk ik wat overdreven en dan hadden ze vast andere maatregelen getroffen.

Zoals?

Ze denkt vast dat je dan gewoon door kan trekken of nog tijd hebt voor een keizersnede ofzo.
Gewoon doortrekken had denk ik zo een gebroken sleutelbeen al dan niet met erbse parese op kunnen leveren.
En een keizersnede is op zo een moment echt geen tijd voor!! Verdoving en ok klaar maken duurt veel te lang.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 11:38

JustMeDaan schreef:
Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:
JustMeDaan schreef:Nadat het hoofdje van hun kindje geboren was bleek dat ze met haar schouder achter het schaambeen bleef hangen en dat ze er niet door kon, gyneacoloog heeft toen met haar vingers eerst het armpje laten komen en toen lukte het uiteindelijk toch.
Hiervoor heeft Barbie wel op handen en knieen moeten zitten. Nogal heftig vond ik, ook omdat ze zei dat de kleine er bijna niet meer geweest was. Had ook anders af kunnen lopen.
En dit was de eerste keer dat ze dat deelden met de media.

Het is zwaar geweest dat geloof ik, maar dat angelina er bij niet meer geweest zou zijn is denk ik wat overdreven en dan hadden ze vast andere maatregelen getroffen.

Zoals?

Ze denkt vast dat je dan gewoon door kan trekken of nog tijd hebt voor een keizersnede ofzo.
Gewoon doortrekken had denk ik zo een gebroken sleutelbeen al dan niet met erbse parese op kunnen leveren.
En een keizersnede is op zo een moment echt geen tijd voor!! Verdoving en ok klaar maken duurt veel te lang.
Daarom. Ik was alleen benieuwd hoe CBL die andere maatregelen dan voor zich zag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  ekjir@M za 20 okt 2012 - 19:52

Caribbeanlover schreef:
Shoesdontlie schreef:CBL, ga lekker onzin uitkraaien over gourmetten ofzo maar niet over zaken waar je geen verstand van hebt...

Dus omdat ik niet heb meegemaakt kan ik er geen verstand van hebben, wat een onzin! Je hoeft echt niet alles mee te maken om er wat vanaf te weten.

Zeg liever wat tegen diegene hier die zeiden dat het zo overdreven was dat ze zo blerde terwijl niemand wist wat er aan de hand was.

In de geval heb jij er echt geen verstand van nee.

We zullen jou een keer vacuüm trekken, daarna door een buis heen duwen waar je hoofd net niet doorheen past en zodra je hoofd eruit is het vacuüm eraf halen. Geloof me, zo benauwd heb je het nog niet eerder gehad

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Lejow za 20 okt 2012 - 19:56

Caribbeanlover schreef:
Shoesdontlie schreef:CBL, ga lekker onzin uitkraaien over gourmetten ofzo maar niet over zaken waar je geen verstand van hebt...

Dus omdat ik niet heb meegemaakt kan ik er geen verstand van hebben, wat een onzin! Je hoeft echt niet alles mee te maken om er wat vanaf te weten.

Zeg liever wat tegen diegene hier die zeiden dat het zo overdreven was dat ze zo blerde terwijl niemand wist wat er aan de hand was.

laughcry
Ben nog steeds wel benieuwd naar wat jij dan vindt wat ze hadden moeten doen..
Verder eens met ekjir@M. Zelf maar eens uittesten misschien?
Maken wij ondertussen op ons gemak een OK klaar om je er even uit te snijden...

En inderdaad, je hoeft echt niet alles meegemaakt te hebben om er verstand van te hebben, maar hier heb je duidelijk GEEN kaas van gegeten.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Parisienne za 20 okt 2012 - 20:07

Nee CBL, jij hebt hier blijkbaar geen verstand van. Duidelijk.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 20:33

ekjir@M schreef:

In de geval heb jij er echt geen verstand van nee.

We zullen jou een keer vacuüm trekken, daarna door een buis heen duwen waar je hoofd net niet doorheen past en zodra je hoofd eruit is het vacuüm eraf halen. Geloof me, zo benauwd heb je het nog niet eerder gehad
lol!

Wáárom zie ik nu een CBL voor me in volle glorie die vacuüm getrokken wordt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Puggle za 20 okt 2012 - 23:35

Hahaha lol!

Zoiezo, als het hoofdje er al uit is dan kun je toch helemaal geen keizersnede meer doen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Stuiterbal za 20 okt 2012 - 23:47

CBL mijn zoon zat er nog helemaal in en zijn hartslag kelderde al dramatisch dus laat staan als het hoofdje al is geboren maar het lijfje nog niet.

Maar meid als jij het beter weet...... popcorn
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Minx zo 21 okt 2012 - 0:11

Die gaat hier echt niet meer reageren hoor. Echt elke keer val ik weer in een nieuwe verbazing.
Krijg er een beetje het gevoel bij dat je denkt dst het niet kan omdat ze beroemd is en daarom allemaal wat word aangedikt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Rupsie zo 21 okt 2012 - 0:15

Ik wil me ook wel even in deze discussie mengen.
Heb vd Vorst ook zitten kijken en ik moet zeggen het was een herkenbaar verhaal.

Bij mijn 2e kindje is tijdens de bevalling precies hetzelfde gebeurd als wat er bij barbie gebeurde.
De bevalling op zich verliep voorspoedig, was een thuisbevalling.
Eenmaal werd zijn hoofdje geboren en toen zat hij vast. Er was geen beweging in te krijgen. Hij bleef dus ook achter het schaambot steken.
Op het moment zelf heb ik niet alles meer meegekregen maar mijn man wel. En ik kan je zeggen dat het erg heftig was.
Alles werd klaargelegd van zuurstof tot weet ik wat nog meer. Na een paar minuten zonder zuurstof was ook mijn zoontje al blauw aangelopen.
En hij moest er uit, Er werd van alles geprobeerd en ook ik moest omdraaien op handen en voeten.
UIteindelijk na veel getrek en gedoe is hij eruit gekomen. Gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden, maar dit had heel makkelijk wel gekund.

De bevalling is nog vaak besproken met verloskundige etc. Er zijn natuurlijk veel scenario's,hij had zwaar gehandicapt kunnen zijn, tot aan overlijden toe.

Gelukkig is mij dat alles bespaard gebleven, maar ik kan je zeggen dat het een heftige bevalling is geweest.
Als je het dan zo op tv door haar verteld word, dan moet ik zelf ook weer slikken en natuurlijk is haar verhaal heel herkenbaar.

Mijn zoontje bleek ook te groot / zwaar te zijn, het paste gewoon niet. Na deze bevalling is ook in mijn dossier gezet dat ik nooit meer thuis mocht bevallen en ook nooit meer overtijd mocht lopen.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Stuiterbal zo 21 okt 2012 - 0:35

En CBL wat hebben we daar nog op te zeggen ???? Jij met je grote mond altijd. Kind baar eens een baby op de normale manier dan piep je al anders !

Rupsie hug wat heftig.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  smooch zo 21 okt 2012 - 6:54

@ Rupsie, jou verhaal had ik ook kunnen typen, bij mij is het ook zo gegaan en dat is behoorlijk heftig om mee te maken.
Mocht ik in de toekomst weer zwanger worden dan krijg ik extra controles en ik mag ook niet over tijd lopen of thuis bevallen, ik was nu zelfs 2 weken te vroeg bevallen. Dus ik zal in de toekomst ingeleid moeten worden ook omdat mijn dochter te groot/zwaar was.

Ik heb de aflevering niet gezien vrijdag, maar ik had het al van mijn moeder gehoord. Die belde mij meteen om te zeggen dat bij Barbie precies het zelfde is gebeurd als bij mijn bevalling.

smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Lejow zo 21 okt 2012 - 9:39

Puggle schreef:Hahaha lol!

Zoiezo, als het hoofdje er al uit is dan kun je toch helemaal geen keizersnede meer doen.

Tuurlijk wel joh..
Hop, terugproppen die handel!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Parisienne zo 21 okt 2012 - 10:14

En CBL, wat heeft u hierop nog te zeggen?



Zo jammer, dat ze na de discussies gewoon 'verdwijnt'.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Puggle ma 22 okt 2012 - 9:42

Lejow schreef:
Puggle schreef:Hahaha lol!

Zoiezo, als het hoofdje er al uit is dan kun je toch helemaal geen keizersnede meer doen.

Tuurlijk wel joh..
Hop, terugproppen die handel!

Tuurlijk eitje joh Wink

Ach Cbl verdwijnt toch altijd na zoiets ik sta er niet meer van te kijken.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Amber- di 23 okt 2012 - 2:36

JustMeDaan schreef:
Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:
JustMeDaan schreef:Nadat het hoofdje van hun kindje geboren was bleek dat ze met haar schouder achter het schaambeen bleef hangen en dat ze er niet door kon, gyneacoloog heeft toen met haar vingers eerst het armpje laten komen en toen lukte het uiteindelijk toch.
Hiervoor heeft Barbie wel op handen en knieen moeten zitten. Nogal heftig vond ik, ook omdat ze zei dat de kleine er bijna niet meer geweest was. Had ook anders af kunnen lopen.
En dit was de eerste keer dat ze dat deelden met de media.

Het is zwaar geweest dat geloof ik, maar dat angelina er bij niet meer geweest zou zijn is denk ik wat overdreven en dan hadden ze vast andere maatregelen getroffen.

Zoals?

Ze denkt vast dat je dan gewoon door kan trekken of nog tijd hebt voor een keizersnede ofzo.
Gewoon doortrekken had denk ik zo een gebroken sleutelbeen al dan niet met erbse parese op kunnen leveren.
En een keizersnede is op zo een moment echt geen tijd voor!! Verdoving en ok klaar maken duurt veel te lang.

CBL, jij hebt vaak ook werkelijk waar geen idee waar je het over hebt he.
Bij de bevalling van mijn zoon zakte ook steeds het hartje weg en hij bleef te hoog in mijn bekken hangen, hij is er toen met spoed metde vacuumpomp uit getrokken. Je wil niet weten hoe dat voelt een baby wat eruit getrokken word maar wat eigenlijk niet past. En wat justmedaan hierboven zegt is bij mijn zoontje dus gebeurd. Hij heeft zijn sleutelbeen gebroken en heeft zenuwschade in zijn arm (erbse parese).
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  M@niek zo 30 dec 2012 - 8:07

In het nieuwe jaar komt er een nieuwe reeks. Huisje, boompje barbie! Ben benieuwd.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 15 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 15 Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum