Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Barbie's baby

+77
Star007
L!ND@
JustMeDaan
Steep
Mees
SleepingBeauty
Liadan
Ilargi
ekjir@M
Monte
vlinder-19
Laced
loura
Minx
Bubbelicious
Mint
CCC
luenca
Diese
teletascha
Gympie
Paper Crown
boekenwurm83
Parisienne
Toet
kippiee
M@niek
Barbabella
Puggle
Rouxxxe
Mute_
luisa
Summerlovin
sanne-84
SarahKey
Susan
Linda
Rapunzel
Lejow
Appeltje
Rose
Sarah1985
Tania
Twellie
LDJ
Inge
Papillio
VeryCherry
ijsjemeisje
Printje
Caramba
Caribbeanlover
Ella
Marin
Verde
TukTuk
ExpressoB
Didi
Rush
Phileine
Mermaid
yellow
Mamsie
InweCulnamo
PrimaBella
Niki
Shy
Error
kwak
love
Filoria
Bliss
Lady Starstruck
Sushi
Clapperdie
Ibbeltje
Kaboutertje
81 plaatsers

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 0:39

Sinds wanneer heb ik kinderen, Reva?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Ilargi do 18 okt 2012 - 0:42

Maura schreef:Sinds wanneer heb ik kinderen, Reva?

+1, beetje lullig om dat juist na dat (moedige!) topic van Maura zo aan te halen...
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Caribbeanlover do 18 okt 2012 - 1:55

Laatst was ze op tv, zegt mijn man ''wat is het toch ook een hoer zeg''

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 2:03

Caribbeanlover schreef:Laatst was ze op tv, zegt mijn man ''wat is het toch ook een hoer zeg''

Wat, vriendelijk, van jouw man zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Lejow do 18 okt 2012 - 4:56

Pippa schreef:
Caribbeanlover schreef:Laatst was ze op tv, zegt mijn man ''wat is het toch ook een hoer zeg''

Wat, vriendelijk, van jouw man zeg.

Met een onjuiste woordenschat..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  ekjir@M do 18 okt 2012 - 7:05

Puggle schreef:
ekjir@M schreef:
Laced schreef:
Printje schreef:Ik zeg ook niet dat ze achterlijk is, ik vind haar echt lief voor haar kindje maar geen voeding meenemen vond ik wel raar ja.

Nou,dan ga ik mij maar diep schamen in een hoekje. Vergeten we allemaal niet weleens iets?

Dan ga ik me maar nog veel dieper schamen want ik vergeet zelfs de luiers...

Ik ben zelfs een paar keer de fles vergeten, die kon ik dan vervolgens kopen Barbie's baby - Pagina 14 394967

Oh die ben ik ook wel eens vergeten Barbie's baby - Pagina 14 394967 Als mijn hoofd niet vast zat lag die de hele dag op het nachtkastje. Ik vergeet zelfs de schoenen van de oudste mee te nemen op vakantie. Die zat keurig in de auto met z´n blote voeten omdat het zo warm was en z'n schoenen nog keurig bij de voordeur te wachten tot we thuis kwamen...

M´n vriend stapt ook altijd heel demonstratief de auto in met de opmerking ´Hebben we alles mee?? Anders is dat wat we vergeten zijn wel weer te koop'

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Liadan do 18 okt 2012 - 7:11

Parisienne schreef:
Puggle schreef:
ekjir@M schreef:
Laced schreef:
Printje schreef:Ik zeg ook niet dat ze achterlijk is, ik vind haar echt lief voor haar kindje maar geen voeding meenemen vond ik wel raar ja.

Nou,dan ga ik mij maar diep schamen in een hoekje. Vergeten we allemaal niet weleens iets?

Dan ga ik me maar nog veel dieper schamen want ik vergeet zelfs de luiers...

Ik ben zelfs een paar keer de fles vergeten, die kon ik dan vervolgens kopen laughcry
Ik ben ook weleens een fles vergeten. Netjes alles bij aan voeding, luiers, etc., maar ik mocht wel even een nieuwe fles gaan kopen Laughing
Ik ben wel eens luiers vergeten toen we naar het strand gingen. Mijn dochter poepte helemaal langs haar luier toen we er net waren. Mijn moeder is toen bij een andere moeder op het strand gaan vragen of ze een luier mocht hebben voor mijn dochter.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Caribbeanlover do 18 okt 2012 - 18:43

De slimste uit haar familie is haa broer die niet in de publiciteit wil anders hadden we hem wel eens gezien. Wel jammer, wil hem wel een keer zien als is het maar even om te zien of ze op elkaar lijken ofzo.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  SleepingBeauty vr 19 okt 2012 - 2:47

Was dit de laatste aflevering?

Ik vind ze wel een lief gezinnetje.
Maar ze blijven natuurlijk bijzonder, ook met dat kind naar de sexshop. silent
En zo heerlijk ongegeneerd overal over praten...
Ik maak me wel zorgen om dat hondje daar, vind het gewoon echt zielig hoe daar mee om gegaan wordt!

Mja als het een standaard gezinnetje was, dan keken wij er niet naar met z'n allen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 2:51

SleepingBeauty schreef:Was dit de laatste aflevering?

Ik vind ze wel een lief gezinnetje.
Maar ze blijven natuurlijk bijzonder, ook met dat kind naar de sexshop. silent
En zo heerlijk ongegeneerd overal over praten...
Ik maak me wel zorgen om dat hondje daar, vind het gewoon echt zielig hoe daar mee om gegaan wordt!

Mja als het een standaard gezinnetje was, dan keken wij er niet naar met z'n allen.

zou dat niet gewoon in opdracht zijn van de programmamakers?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 9:44

Kijkt iemand nu Van der Vorst ziet sterren? Ook daar zijn Barbie en Michael te gast. Nu een stuk serieuzer en emotioneler dan in hun eigen soap, naar mijn idee dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Printje vr 19 okt 2012 - 9:47

Ik kijk ook en dat viel mij idd ook op.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Mees vr 19 okt 2012 - 9:49

Megara schreef:Kijkt iemand nu Van der Vorst ziet sterren? Ook daar zijn Barbie en Michael te gast. Nu een stuk serieuzer en emotioneler dan in hun eigen soap, naar mijn idee dan.

Zit ik inderdaad ook te kijken.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Sarah1985 vr 19 okt 2012 - 9:49

Ik kijk ook. Heftige bevalling had ze. En leuk dat het zoontje er is
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Steep vr 19 okt 2012 - 10:08

Ik heb dat stukje over haar bevalling net gemist.. Iemand in een notendop?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  JustMeDaan vr 19 okt 2012 - 11:51

Nadat het hoofdje van hun kindje geboren was bleek dat ze met haar schouder achter het schaambeen bleef hangen en dat ze er niet door kon, gyneacoloog heeft toen met haar vingers eerst het armpje laten komen en toen lukte het uiteindelijk toch.
Hiervoor heeft Barbie wel op handen en knieen moeten zitten. Nogal heftig vond ik, ook omdat ze zei dat de kleine er bijna niet meer geweest was. Had ook anders af kunnen lopen.
En dit was de eerste keer dat ze dat deelden met de media.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 20:50

Ik heb gisteren ook Van der Vorst ziet sterren gekeken en ik vind ze een hele lieve papa en mama en volgens mij zijn ze ook wel lief voor het hondje. Ik vind het ook een prachtig meisje.

Hun leven wordt uitvergroot met een vergrootglas om het entertainmentgehalte hoog te houden maar volgens mij zijn ze helemaal niet zo uitzonderlijk vreemd. Ja oké, ze houdt van over de top maar wie doet ze er kwaad mee, sterker nog het is haar trademark. En ik snap ook dat ze het werken noemt, als ze nou gewoon lekker op de bank TV zit te kijken, dan is het niet interessant genoeg dus worden ze de hele tijd maar bezig gehouden. Ik heb de serie niet gevolgd en soms wel stukjes gezien maar volgens mij is het gewoon 1 wasse neus en is merendeels gewoon groter gemaakt dan hoe het is, vooral die gast die de serie zeg maar "inspreekt" en al die muziekjes etc. erom heen, maakt het entertainment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Caribbeanlover za 20 okt 2012 - 3:59

JustMeDaan schreef:Nadat het hoofdje van hun kindje geboren was bleek dat ze met haar schouder achter het schaambeen bleef hangen en dat ze er niet door kon, gyneacoloog heeft toen met haar vingers eerst het armpje laten komen en toen lukte het uiteindelijk toch.
Hiervoor heeft Barbie wel op handen en knieen moeten zitten. Nogal heftig vond ik, ook omdat ze zei dat de kleine er bijna niet meer geweest was. Had ook anders af kunnen lopen.
En dit was de eerste keer dat ze dat deelden met de media.

Het is zwaar geweest dat geloof ik, maar dat angelina er bij niet meer geweest zou zijn is denk ik wat overdreven en dan hadden ze vast andere maatregelen getroffen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 4:30

Weet jij dat ze die maatregelen niet getroffen hebben dan? Wat een onzin, dat zal ze heus niet voor haar lol vertellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  L!ND@ za 20 okt 2012 - 6:04

Caribbeanlover schreef:
JustMeDaan schreef:Nadat het hoofdje van hun kindje geboren was bleek dat ze met haar schouder achter het schaambeen bleef hangen en dat ze er niet door kon, gyneacoloog heeft toen met haar vingers eerst het armpje laten komen en toen lukte het uiteindelijk toch.
Hiervoor heeft Barbie wel op handen en knieen moeten zitten. Nogal heftig vond ik, ook omdat ze zei dat de kleine er bijna niet meer geweest was. Had ook anders af kunnen lopen.
En dit was de eerste keer dat ze dat deelden met de media.

Het is zwaar geweest dat geloof ik, maar dat angelina er bij niet meer geweest zou zijn is denk ik wat overdreven en dan hadden ze vast andere maatregelen getroffen.
Zo! Wat klets jij ontzettend uit je nek zeg! Ik heb hetzelfde meegemaakt (schouderdystocie) en daar kan een kindje wel degelijk aan overlijden als er niet meteen wordt ingegrepen. Als het hoofdje van het kindje geboren is, draait normaal gesproken het lichaam, waardoor de rest van het lichaam geboren wordt. Doordat het kindje echter vast zit achter het schaambeen, kan dit niet en komt het klem te zitten. Op het moment dat het hoofd geboren is, wil het kindje meteen gaan ademen. Alleen kan dit dan niet, omdat de longen niet vol gezogen kunnen worden met lucht, omdat het lijf klem zit in het geboortekanaal. Hierdoor is er wel degelijk een kans dat het kindje stikt!!! Mijn dochter is kwam blauw en slap ter wereld en huilde niet. Ze moest mee met een kinderarts, die haar wilde beademen. Gelukkig was dit op het laatste moment niet nodig, omdat ze ineens besloot om dat toch nog zelf te doen. Het is dus absoluut niet overdreven als zij aangeeft dat het kantje boord was, dus let in het vervolg a.u.b. een beetje op met je vooroordelen en wat je zegt. Het spijt me als je vindt dat ik hier nogal heftig op reageer, maar als je zoiets mee hebt gemaakt, vergeet je dat de rest van je leven niet meer!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  ekjir@M za 20 okt 2012 - 6:41

Caribbeanlover schreef:
JustMeDaan schreef:Nadat het hoofdje van hun kindje geboren was bleek dat ze met haar schouder achter het schaambeen bleef hangen en dat ze er niet door kon, gyneacoloog heeft toen met haar vingers eerst het armpje laten komen en toen lukte het uiteindelijk toch.
Hiervoor heeft Barbie wel op handen en knieen moeten zitten. Nogal heftig vond ik, ook omdat ze zei dat de kleine er bijna niet meer geweest was. Had ook anders af kunnen lopen.
En dit was de eerste keer dat ze dat deelden met de media.

Het is zwaar geweest dat geloof ik, maar dat angelina er bij niet meer geweest zou zijn is denk ik wat overdreven en dan hadden ze vast andere maatregelen getroffen.

Zeker zelf nooit bevallen? Mijn dochter hebben ze moeten beademen direct na de geboorte omdat haar hoofdje al geboren was maar haar lijfje nog even moest wachten omdat de navelstreng om haar nek zat.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 8:20

CBL, ga lekker onzin uitkraaien over gourmetten ofzo maar niet over zaken waar je geen verstand van hebt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 9:13

Liadan schreef:
Parisienne schreef:
Puggle schreef:
ekjir@M schreef:
Laced schreef:
Printje schreef:Ik zeg ook niet dat ze achterlijk is, ik vind haar echt lief voor haar kindje maar geen voeding meenemen vond ik wel raar ja.

Nou,dan ga ik mij maar diep schamen in een hoekje. Vergeten we allemaal niet weleens iets?

Dan ga ik me maar nog veel dieper schamen want ik vergeet zelfs de luiers...

Ik ben zelfs een paar keer de fles vergeten, die kon ik dan vervolgens kopen laughcry
Ik ben ook weleens een fles vergeten. Netjes alles bij aan voeding, luiers, etc., maar ik mocht wel even een nieuwe fles gaan kopen Laughing
Ik ben wel eens luiers vergeten toen we naar het strand gingen. Mijn dochter poepte helemaal langs haar luier toen we er net waren. Mijn moeder is toen bij een andere moeder op het strand gaan vragen of ze een luier mocht hebben voor mijn dochter.

haha mijn zwager was bij de geboorte van mijn eerste neefje de maxicosi vergeten.. Konden ze niet naar huis :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Caribbeanlover za 20 okt 2012 - 11:21

ekjir@M schreef:
Caribbeanlover schreef:
JustMeDaan schreef:Nadat het hoofdje van hun kindje geboren was bleek dat ze met haar schouder achter het schaambeen bleef hangen en dat ze er niet door kon, gyneacoloog heeft toen met haar vingers eerst het armpje laten komen en toen lukte het uiteindelijk toch.
Hiervoor heeft Barbie wel op handen en knieen moeten zitten. Nogal heftig vond ik, ook omdat ze zei dat de kleine er bijna niet meer geweest was. Had ook anders af kunnen lopen.
En dit was de eerste keer dat ze dat deelden met de media.

Het is zwaar geweest dat geloof ik, maar dat angelina er bij niet meer geweest zou zijn is denk ik wat overdreven en dan hadden ze vast andere maatregelen getroffen.

Zeker zelf nooit bevallen? Mijn dochter hebben ze moeten beademen direct na de geboorte omdat haar hoofdje al geboren was maar haar lijfje nog even moest wachten omdat de navelstreng om haar nek zat.

Nee gelukkig niet!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Caribbeanlover za 20 okt 2012 - 11:23

Shoesdontlie schreef:CBL, ga lekker onzin uitkraaien over gourmetten ofzo maar niet over zaken waar je geen verstand van hebt...

Dus omdat ik niet heb meegemaakt kan ik er geen verstand van hebben, wat een onzin! Je hoeft echt niet alles mee te maken om er wat vanaf te weten.

Zeg liever wat tegen diegene hier die zeiden dat het zo overdreven was dat ze zo blerde terwijl niemand wist wat er aan de hand was.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 14 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum