Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Taakstraf voor Barbies man.

+2
Minx
Caribbeanlover
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Caribbeanlover wo 18 apr 2012 - 9:16

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/04_april/entertainment/taakstraf-voor-barbie_s-man-mike.xml

Dat het geen lieverdje was was al bekend.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Minx wo 18 apr 2012 - 10:50

Ik vroeg me al af wat die man deed naast sporten en 6 keer per dag het huis schoonmaken
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 10:56

Hij werkt in een café, toch? En ik moet bekennen dat ik een wietplantage nog niet eens zo erg vind.

Toen ik uit het huis was vertrokken, heeft mijn ex ook een wietplantage in huis gehad. Toen ze hem er uiteindelijk voor wilden pakken, was hij op de vlucht geslagen. laughcry En dat was het type nerd eerste klas. Wellicht dat hij daarom ook dacht te kunnen vluchten voor de wet. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Twellie wo 18 apr 2012 - 12:19

Ik vind hem eigenlijk best als een lieverd overkomen eigenlijk.

Wel vraag ik me af of hij siliconen in zijn lippen heeft laten spuiten. Ze zijn heel vol en van de zijkant gezien steken ze uit.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 19:17

Lekker belangrijk! Slim tja ik vind van niet, maar maakt je dat dan gelijk een slecht mens (geen lievertje, onderbouw dat eens, CBL) Wie weet is het wel eens schat van een kerel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 19:26

Nee, geen slecht mens maar niet bepaald een voorbeeld voor zijn toekomstige kind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 19:43

Zelda schreef:Nee, geen slecht mens maar niet bepaald een voorbeeld voor zijn toekomstige kind.
ow daar kan ik mij wel in vinden maar CBL gaf aan dat het geen lievertje is, waaruit blijkt dat dan? Alleen om die wietplantage? Maar is zie dat nu even los van elkaar? Dat het onverantwoord is zeker maar dat het geen lievertje is, begrijp ik dan weer niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  SarahKey wo 18 apr 2012 - 19:57

Maura schreef:Hij werkt in een café, toch? En ik moet bekennen dat ik een wietplantage nog niet eens zo erg vind.

Toen ik uit het huis was vertrokken, heeft mijn ex ook een wietplantage in huis gehad. Toen ze hem er uiteindelijk voor wilden pakken, was hij op de vlucht geslagen. laughcry En dat was het type nerd eerste klas. Wellicht dat hij daarom ook dacht te kunnen vluchten voor de wet. nerd

Op internet las ik ergens dat hij schilder is, jaja angel

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  VeryCherry wo 18 apr 2012 - 20:00

Al runt die vent een bordeel, het zal me de reet roesten eerlijk gezegd.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Caribbeanlover wo 18 apr 2012 - 20:29

Het is toch algemeen bekend dat als iemand zich met wapens, drugs etc etc etc bezig houdt dat diegene dat niet bekend staat als een lieverdje. Dat heeft niks te maken met dat iemand niet lief kan zijn tegen zijn vrouw ofzo.

Ik heb die uitspraak niet verzonnen. Laten we eerlijk wezen het is nou eenmaal een foute jongen ongeacht of hij goed is voor Barbie.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 20:55

het was niet eens een wapen CBL een nepwapen dus wie weet wat dat was. Een plastic pistooltje van de kermis? Ook staat er betrokkenheid d.w.z. dat hij deze zelf niet had en ik lees nergens dat er daadwerkelijk bewijs is dat hij daarbij betrokken is dus dat dat nog onderzocht moet worden. Ook is dit al van vorig jaar en niet recent nieuws ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Rush wo 18 apr 2012 - 20:59

VeryCherry schreef:Al runt die vent een bordeel, het zal me de reet roesten eerlijk gezegd.
Daar is toch ook niets mis mee? Wij (ik en een vriendin) hebben ooit plannen gehad voor een hoerenboot, om het maar even plat te zeggen haha. Nooit uitgewerkt natuurlijk, maar het lijkt me wel gaaf om een schoon, legaal en fris bordeel te runnen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  VeryCherry wo 18 apr 2012 - 22:17

Nee, dat vind ik ook niet. Zoiets maakt je namelijk niet per direct 'geen lieverdje'
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 6:03

Weet er iemand hoe oud die Michael eigenlijk is? Volgens mij zit er best een flink leeftijdsverschil tussen Barbie en hem

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 6:06

Razz_ schreef:Weet er iemand hoe oud die Michael eigenlijk is? Volgens mij zit er best een flink leeftijdsverschil tussen Barbie en hem

Ik dacht rond de 27, dus dat valt mee. Hij lijkt wel ouder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 6:09

Ja joh ik dacht serieus tegen de 40 met al die rimpels ik z'n gezicht haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 6:13

Razz_ schreef:Ja joh ik dacht serieus tegen de 40 met al die rimpels ik z'n gezicht haha

Misschien iets ouder, maar volgens mij nog geen 30, of er net overheen. Teveel zonnebank denk ik.Taakstraf voor Barbies man. 394967 En al die zooi in je lijf zal ook weinig goeds doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 18:52

Caribbeanlover schreef:Het is toch algemeen bekend dat als iemand zich met wapens, drugs etc etc etc bezig houdt dat diegene dat niet bekend staat als een lieverdje. Dat heeft niks te maken met dat iemand niet lief kan zijn tegen zijn vrouw ofzo.

Ik heb die uitspraak niet verzonnen. Laten we eerlijk wezen het is nou eenmaal een foute jongen ongeacht of hij goed is voor Barbie.

Goh, ik hou mij ook met wapens bezig, ben ik nu ook geen lievertje?

Kijk eens niet zo zwart/wit joh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 19:33

Cimic, ik snap eigenlijk wel wat CBL bedoelt. Ze bedoelt mensen die zich met louche zaakjes bezighouden, wapenhandel, drugshandel etc. Dat zijn ook meestal geen lieverdjes.

Ik mag hopen dat jij je op een legale manier bezighoudt met wapens laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 20:01

Zelda schreef:Cimic, ik snap eigenlijk wel wat CBL bedoelt. Ze bedoelt mensen die zich met louche zaakjes bezighouden, wapenhandel, drugshandel etc. Dat zijn ook meestal geen lieverdjes.

Ik mag hopen dat jij je op een legale manier bezighoudt met wapens Taakstraf voor Barbies man. 394967

Hahah wees niet bang denk maar eens aan mijn werk, dat bedoelde ik Wink Wat ik soms strorend vind is dat CLB niet verder kijkt dan haar neus lang is. Ze had het over MENSEN-iemand die zich bezig houden met wapens, als ze even verder nadenkt zijn er ook mensen in Nederland die zich ook met wapens bezig houden op een andere manier. Militair, Politie, mensen op een schietvereniging als hobby. Zijn die dan allemaal slecht? Bij slecht denk ik aan de gedachtengang die iemand heeft? Vermoorden omdat je iemand niet mag/moet of iemand zijn/haar gezicht niet aanstaat, of iemand neerschieten uit zelfverdediging (militair, Politie). Daar zit nogal verschil in. Snapt wel wat CBL bedoelt en ook jou Zelda, maar het komt er zo raar uit. Ik ben echt geen slecht mens omdat ik met een wapen om kan gaan en kan schieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Caribbeanlover vr 20 apr 2012 - 0:36

Politie ed vind ik heel wat anders. Denk je nou echt dat ik zo dom ben? Blijkbaar wel.

LieverDje en niet LieverTje.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 0:51

Eens met CBL. Ik vind het ook geen lieverdje en dat beeld heb ik, vanwege zijn opvliegendheid, grove woorden, rare uitspraken en nu dus deze zaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Caribbeanlover vr 20 apr 2012 - 1:04

Idd

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Twellie vr 20 apr 2012 - 1:05

Maar mijn eerder gestelde prangende vraag: wat denken jullie, heeft hij siliconen in zijn lippen??
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 1:10

Caribbeanlover schreef:Politie ed vind ik heel wat anders. Denk je nou echt dat ik zo dom ben? Blijkbaar wel.

LieverDje en niet LieverTje.
Ow sorry mevrouw voor mijn spelVout, zou u voortaan even de zinnen beter willen formuleren want anders begrijp ik het niet. Taakstraf voor Barbies man. 394967

Edit CBL, natuurlijk mag je ergens iets van vinden maar onderbouw het dan even? Je roept heel vaak, ik vind, ik vind, ik vind maar bekijk het nu eens niet zwart/wit maar een keer grijs, groen, geel, paars of whatever. Bovendien was mijn mening een voorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Taakstraf voor Barbies man. Empty Re: Taakstraf voor Barbies man.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum