Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Barbie's baby

+77
Star007
L!ND@
JustMeDaan
Steep
Mees
SleepingBeauty
Liadan
Ilargi
ekjir@M
Monte
vlinder-19
Laced
loura
Minx
Bubbelicious
Mint
CCC
luenca
Diese
teletascha
Gympie
Paper Crown
boekenwurm83
Parisienne
Toet
kippiee
M@niek
Barbabella
Puggle
Rouxxxe
Mute_
luisa
Summerlovin
sanne-84
SarahKey
Susan
Linda
Rapunzel
Lejow
Appeltje
Rose
Sarah1985
Tania
Twellie
LDJ
Inge
Papillio
VeryCherry
ijsjemeisje
Printje
Caramba
Caribbeanlover
Ella
Marin
Verde
TukTuk
ExpressoB
Didi
Rush
Phileine
Mermaid
yellow
Mamsie
InweCulnamo
PrimaBella
Niki
Shy
Error
kwak
love
Filoria
Bliss
Lady Starstruck
Sushi
Clapperdie
Ibbeltje
Kaboutertje
81 plaatsers

Pagina 12 van 15 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 21:02

De verloskundige heeft wel tegen mij gezegd dat ik moest proberen om zo min mogelijk te schreeuwen, die energie kon ik dan weer gebruiken voor het opvangen van de wee. Ik was blij dat ze dat zei, ik vond het een goede tip.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Linda di 9 okt 2012 - 8:30

Gooide ze dat hondje nou echt zo hard op het balkon? Of zag ik dat verkeerd? :shock:

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:31

Net een aflevering gezien. Maar ik moet wel zeggen dat ik het ontzettend zielig vind hoe ze met het hondje omgaan. Vooral de voorstukjes van de volgende week. Sad

Angelina is wel een mooi meisje hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  M@niek di 9 okt 2012 - 8:32

Oo my god, hoe ze dat hondje oppakt! Volgens mij kreeg ie nog een oplawaai met de handdoek.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  PrimaBella di 9 okt 2012 - 8:34

Dat ze dat hondje maar snel ergens heen brengen waar hij de zorg en opvoeding krijgt die hij nodig heeft! Neutral
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  luenca di 9 okt 2012 - 9:09

PrimaBella schreef:Dat ze dat hondje maar snel ergens heen brengen waar hij de zorg en opvoeding krijgt die hij nodig heeft! Neutral

+ 1 , stelletje asocialen, vind je t gek dat ie alles kapot maakt en binnen schijt. hopelijk gaat ze wel beter voor angelina zorgen, de alcohol vond ze in ieder geval al belangrijker dan borstvoeding geven , of gaat dat niet met neptieten? :P
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  CCC di 9 okt 2012 - 9:28

shygirl87 schreef:
PrimaBella schreef:Dat ze dat hondje maar snel ergens heen brengen waar hij de zorg en opvoeding krijgt die hij nodig heeft! Neutral

+ 1 , stelletje asocialen, vind je t gek dat ie alles kapot maakt en binnen schijt. hopelijk gaat ze wel beter voor angelina zorgen, de alcohol vond ze in ieder geval al belangrijker dan borstvoeding geven , of gaat dat niet met neptieten? Barbie's baby - Pagina 12 253468018

Arm beestje :S

En wbt borstvoeding of flesvoeding, je bent geen betere moeder als je bv geeft.... Een kind word heus niet slechter op fv... Dus vind dat een beetje een rare opmerking...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:29

chococupcake schreef:
shygirl87 schreef:
PrimaBella schreef:Dat ze dat hondje maar snel ergens heen brengen waar hij de zorg en opvoeding krijgt die hij nodig heeft! Neutral

+ 1 , stelletje asocialen, vind je t gek dat ie alles kapot maakt en binnen schijt. hopelijk gaat ze wel beter voor angelina zorgen, de alcohol vond ze in ieder geval al belangrijker dan borstvoeding geven , of gaat dat niet met neptieten? Barbie's baby - Pagina 12 253468018

Arm beestje :S

En wbt borstvoeding of flesvoeding, je bent geen betere moeder als je bv geeft.... Een kind word heus niet slechter op fv... Dus vind dat een beetje een rare opmerking...

Volgens mij geeft ze geen borstvoeding, zag haar Angelina al snel de fles geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 19:19

Vond met dat kwaad worden op haar hondje vooral haar stem heel eng klinken. Vind het gewoon zielig! Arm beest! 't Is niet te hopen dat ze har zelfbeheersing later ook zo verliest bij haar dochtertje. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Mint di 9 okt 2012 - 19:42

Ik vind Samantha echt zo'n vreselijk mens he.. Na de aflevering van gisteren wil ik er niet eens meer naar kijken. Hoe ze met haar hond omging, walgelijk..
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Caribbeanlover di 9 okt 2012 - 21:57

Ik vond het echt zo zielig voor de hond. Arm dier wordt zo het balkon opgepleurd met een hoop geschreeuw. Hij is zo door hun omdat zij hem niet op hebben gevoed en hem amper uitlaten vind je het gek dat hij zijn behoefte binnen doet en sloopt. Hun kind verschonen ze toch ook de hele dag ed, nou de hond moet ook elke dag een aantal keren uit worden gelaten.Echt serieus de dierenbescherming moet daar langs komen ook omdat hij geen eens ingeent was en al 3 wkn liep te krabben voordat ze wat ondernamen, nou Jake dan he. Rare man, maar hij geeft nog tenminste een beetje om de hond.

Iedereen maar zeuren dat het beter is als hij weg gaat. Zijn ze dan echt allemaal zo achterlijk en niet doorhebben dat het Barbies en Michaels schuld is hoe hij is?!

Wat een achterlijke lui die 2!Twisted Evil

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Bubbelicious wo 10 okt 2012 - 2:28

Caribbeanlover schreef:Ik vond het echt zo zielig voor de hond. Arm dier wordt zo het balkon opgepleurd met een hoop geschreeuw. Hij is zo door hun omdat zij hem niet op hebben gevoed en hem amper uitlaten vind je het gek dat hij zijn behoefte binnen doet en sloopt. Hun kind verschonen ze toch ook de hele dag ed, nou de hond moet ook elke dag een aantal keren uit worden gelaten.Echt serieus de dierenbescherming moet daar langs komen ook omdat hij geen eens ingeent was en al 3 wkn liep te krabben voordat ze wat ondernamen, nou Jake dan he. Rare man, maar hij geeft nog tenminste een beetje om de hond.

Iedereen maar zeuren dat het beter is als hij weg gaat. Zijn ze dan echt allemaal zo achterlijk en niet doorhebben dat het Barbies en Michaels schuld is hoe hij is?!

Wat een achterlijke lui die 2!Twisted Evil

Echt + 1!! Vind het zo zielig voor dat beestje
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Caribbeanlover wo 10 okt 2012 - 4:26

Ik ben absoluut op tegen als men hun hond weg doet onder het mom/smoes ''we hebben geen tijd, iemand is allergisch'' maar in dit geval is het dier beter af dan bij Barbie. Ze zou serieus klachten kunnen krijgen van de dierenbescherming ed en dan vind ik niet zo gek!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Bliss wo 10 okt 2012 - 4:33

Caribbeanlover schreef:Ik ben absoluut op tegen als men hun hond weg doet onder het mom/smoes ''we hebben geen tijd, iemand is allergisch'' maar in dit geval is het dier beter af dan bij Barbie. Ze zou serieus klachten kunnen krijgen van de dierenbescherming ed en dan vind ik niet zo gek!

"Iemand is allergisch" vind ik geen smoes, als je daar achter komt, kun je een beest toch niet houden?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 4:53

Bliss schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik ben absoluut op tegen als men hun hond weg doet onder het mom/smoes ''we hebben geen tijd, iemand is allergisch'' maar in dit geval is het dier beter af dan bij Barbie. Ze zou serieus klachten kunnen krijgen van de dierenbescherming ed en dan vind ik niet zo gek!

"Iemand is allergisch" vind ik geen smoes, als je daar achter komt, kun je een beest toch niet houden?

Die discussie is al eerder met CBL gevoerd ... Barbie's baby - Pagina 12 561177
Op de vraag of je dan een familielid op straat moet zetten kwam toen geen antwoord geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Caribbeanlover wo 10 okt 2012 - 7:00

Mensen roepen dat te vaak zomaar als ze ineens jeuk hebben. Zonder ook maar onderzoek te hebben gedaan en dat de HA echt zegt dat het echt komt door de hond/kat oid kan je het nooit, maar dan ook NOOIT zeker weten!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 7:29

Caribbeanlover schreef:Ik vond het echt zo zielig voor de hond. Arm dier wordt zo het balkon opgepleurd met een hoop geschreeuw. Hij is zo door hun omdat zij hem niet op hebben gevoed en hem amper uitlaten vind je het gek dat hij zijn behoefte binnen doet en sloopt. Hun kind verschonen ze toch ook de hele dag ed, nou de hond moet ook elke dag een aantal keren uit worden gelaten.Echt serieus de dierenbescherming moet daar langs komen ook omdat hij geen eens ingeent was en al 3 wkn liep te krabben voordat ze wat ondernamen, nou Jake dan he. Rare man, maar hij geeft nog tenminste een beetje om de hond.

Iedereen maar zeuren dat het beter is als hij weg gaat. Zijn ze dan echt allemaal zo achterlijk en niet doorhebben dat het Barbies en Michaels schuld is hoe hij is?!

Wat een achterlijke lui die 2!Twisted Evil
CBL, ik geloof dat wij het met elkaar eens zijn. Ik vind het ook zielig voor dat hondje dat ie niet normaal opgevoed wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  luenca do 11 okt 2012 - 21:28

chococupcake schreef:
shygirl87 schreef:
PrimaBella schreef:Dat ze dat hondje maar snel ergens heen brengen waar hij de zorg en opvoeding krijgt die hij nodig heeft! Neutral

+ 1 , stelletje asocialen, vind je t gek dat ie alles kapot maakt en binnen schijt. hopelijk gaat ze wel beter voor angelina zorgen, de alcohol vond ze in ieder geval al belangrijker dan borstvoeding geven , of gaat dat niet met neptieten? Barbie's baby - Pagina 12 253468018

Arm beestje :S

En wbt borstvoeding of flesvoeding, je bent geen betere moeder als je bv geeft.... Een kind word heus niet slechter op fv... Dus vind dat een beetje een rare opmerking...

nee dat bedoel ik ook niet, maar het lijkt erop dat ze de fles kiest zodat ze zelf ook weer aan de fles kan lurken en om die reden dan flesvoeding geven zodat ze kan zuipen vind ik echt niet normaal..tijdens de zwangerschap zat ze al continue te klagen dat ze niet kon drinken...tja, had je van tevoren kunnen weten he. nee ik vind haar geen goed voorbeeld wat dat betreft. en aan dierenverwaarlozing doet ze ook al, dat de dierenbescherming daar niet is geweest nav dat programma snap ik niet.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Minx do 11 okt 2012 - 22:01

Ik vind sommige dingen niet helemaal fair die hier gezegd worden. Barbie gaf direct na de bevalling aan dat ze helemaal geen behoefte had aan alcohol. De avond die je ziet is de verjaardag van Michael. Ze hebben netjes oppas geregeld en ik denk dat de ouders van barbie daar wel zo vaak zijn dat die net zo vertrouwd zijn voor de kleine als michael is. En ergens verwacht ik ook wel dat het wel mee valt hoeveel ze gedronken heeft die avond. Bij oh oh cherso was ze elke avond knetterlam en kon ze niet meer op haar benen staan. Nu na 9 maanden niets gedronken te hebben heeft ze nergens last van. Tv kan veel verdraaien.

Hoe ze met gucci omgaan vind ik niet echt kunnen. Dat beestje heeft gewoon geen opvoeding gehad. Dat is wel hun eigen schuld. Wat ik trouwens ook nog steeds niet snap is dat ze niet gewoon een flinke bench voor dat beestje hebben gekocht voor de momenten dat ze niet thuis zijn. Gucci moet wel echt vaker uitgelaten worden. En over de inentingen kun je een discussie aan gaan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  loura vr 12 okt 2012 - 0:48

Dat hondje moet echt naar een ander gezin. Gewoon zielig dit. Ze gaan totaal verkeerd om met dat beest. Laat hem lekker bij die Jake. Lijkt me een veel beter baasje en een stuk liefdevoller.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 0:36

shygirl87 schreef:
chococupcake schreef:
shygirl87 schreef:
PrimaBella schreef:Dat ze dat hondje maar snel ergens heen brengen waar hij de zorg en opvoeding krijgt die hij nodig heeft! Neutral

+ 1 , stelletje asocialen, vind je t gek dat ie alles kapot maakt en binnen schijt. hopelijk gaat ze wel beter voor angelina zorgen, de alcohol vond ze in ieder geval al belangrijker dan borstvoeding geven , of gaat dat niet met neptieten? Barbie's baby - Pagina 12 253468018

Arm beestje :S

En wbt borstvoeding of flesvoeding, je bent geen betere moeder als je bv geeft.... Een kind word heus niet slechter op fv... Dus vind dat een beetje een rare opmerking...

nee dat bedoel ik ook niet, maar het lijkt erop dat ze de fles kiest zodat ze zelf ook weer aan de fles kan lurken en om die reden dan flesvoeding geven zodat ze kan zuipen vind ik echt niet normaal..tijdens de zwangerschap zat ze al continue te klagen dat ze niet kon drinken...tja, had je van tevoren kunnen weten he. nee ik vind haar geen goed voorbeeld wat dat betreft. en aan dierenverwaarlozing doet ze ook al, dat de dierenbescherming daar niet is geweest nav dat programma snap ik niet.

Damn, wat een aannames zeg. Wie weet kan ze geen borstvoeding geven of wil ze het gewoon niet. Maar om te roepen dat ze de ene fles voor de andere verruild vind ik heel erg voorbarig van je. Ook al lijkt het misschien zo, het wil nog altijd niet zeggen dat het daadwerkelijk ook zo is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 0:57

Het is ook montage he. Als ze een doorsnee gezinnetje laten zien dan kijkt er niemand meer naar het programma, domweg omdat het niet spraakmakend genoeg is. Het blijft televisie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  M@niek di 16 okt 2012 - 8:02

Ok het niveau is weer lekker hoog Neutral

Maar zet hij nou gewoon die wagenbak met kind los op de achterbank?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Caribbeanlover di 16 okt 2012 - 20:08

loura schreef:Dat hondje moet echt naar een ander gezin. Gewoon zielig dit. Ze gaan totaal verkeerd om met dat beest. Laat hem lekker bij die Jake. Lijkt me een veel beter baasje en een stuk liefdevoller.

Ze zegt dat ze de hond houd, nou dat moet ik nog maar eens zien. Het zal me niks verbazen als ze hem toch wel doet. Jake vind ik maar en vies mannetje. Waarom is hij haar manager, hij ziet er niet uit. Hij wilde toen wel oppassen, ging naar de dierenarts omdat zij beide te dom zijn om er sowieso ooit heen te gaan, maar hij zei dat hij de hond niet wilde hebben.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 20:18

Caribbeanlover schreef:
loura schreef:Dat hondje moet echt naar een ander gezin. Gewoon zielig dit. Ze gaan totaal verkeerd om met dat beest. Laat hem lekker bij die Jake. Lijkt me een veel beter baasje en een stuk liefdevoller.

Ze zegt dat ze de hond houd, nou dat moet ik nog maar eens zien. Het zal me niks verbazen als ze hem toch wel doet. Jake vind ik maar en vies mannetje. Waarom is hij haar manager, hij ziet er niet uit. Hij wilde toen wel oppassen, ging naar de dierenarts omdat zij beide te dom zijn om er sowieso ooit heen te gaan, maar hij zei dat hij de hond niet wilde hebben.

:O
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 12 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 15 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum