Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Barbie's baby

+77
Star007
L!ND@
JustMeDaan
Steep
Mees
SleepingBeauty
Liadan
Ilargi
ekjir@M
Monte
vlinder-19
Laced
loura
Minx
Bubbelicious
Mint
CCC
luenca
Diese
teletascha
Gympie
Paper Crown
boekenwurm83
Parisienne
Toet
kippiee
M@niek
Barbabella
Puggle
Rouxxxe
Mute_
luisa
Summerlovin
sanne-84
SarahKey
Susan
Linda
Rapunzel
Lejow
Appeltje
Rose
Sarah1985
Tania
Twellie
LDJ
Inge
Papillio
VeryCherry
ijsjemeisje
Printje
Caramba
Caribbeanlover
Ella
Marin
Verde
TukTuk
ExpressoB
Didi
Rush
Phileine
Mermaid
yellow
Mamsie
InweCulnamo
PrimaBella
Niki
Shy
Error
kwak
love
Filoria
Bliss
Lady Starstruck
Sushi
Clapperdie
Ibbeltje
Kaboutertje
81 plaatsers

Pagina 10 van 15 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 20:57

Paper Crown schreef:Ik heb het express niet gekeken. Haha ik kan even geen bevalling zien.

Wat een rare opmerking Bliss... als Barbie het kan dan moet ik het toch ook kunnen.. Rolling Eyes Want?

Ik geloof dat het laatste wat je doet als je aan het bevallen bent letten op wat je zegt en doet. Het doet verrekte pijn (so I've heard) dus excuse me, maar mij zal je ook zeker horen. Barbie's baby - Pagina 10 281626781

Ik snap het, maar je kunt gewoon kijken! Het was echt hartstikke mooi en ontroerend om te zien, en ze schreeuwde helemaal niet zo erg, alleen op het laatst een klein beetje. Ik snap niet waar de reacties vandaan komen dat ze zich aanstelde, ik vond juist dat ze het supergoed deed! Het was echt mooi om te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Tania di 2 okt 2012 - 20:59

M@niek schreef:
Rush schreef:
M@niek schreef:
Megara schreef:
M@niek schreef:
Vond het wel heel bijzonder dat ze echt bij het kleinste zuchtje pijn zei dat ze het niet meer aan kon :O

Zo kwam het op mij niet over. Daarbij is het voor de kijker ook niet te beoordelen hoeveel pijn zij op dat moment had. Vind dit een beetje raar om te zeggen zo. Ieder z'n pijngrens en daarbij het recht om er op een bepaalde manier mee om te gaan.

Ze was anders nog aan het lachen, Ik bedoel het stukje voor de ruggenprik dus niet toen de ruggenprik werd uitgezet want ja dat is dan ineens heel heftig.
Je mag alleen maar huilen als je weeën hebt?

Uhh nee Rolling Eyes maar als je echt heftige weeen hebt ben je niet echt in staat om te lachen, tenminste ikke niet iig.

Ik wel hoor, sta nog lachend op de foto bij de laatste weeen. En die deden echt heel erg veel pijn.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  M@niek di 2 okt 2012 - 21:00

Carrie schreef:
Paper Crown schreef:Ik heb het express niet gekeken. Haha ik kan even geen bevalling zien.

Wat een rare opmerking Bliss... als Barbie het kan dan moet ik het toch ook kunnen.. Rolling Eyes Want?

Ik geloof dat het laatste wat je doet als je aan het bevallen bent letten op wat je zegt en doet. Het doet verrekte pijn (so I've heard) dus excuse me, maar mij zal je ook zeker horen. Barbie's baby - Pagina 10 281626781

Ik snap het, maar je kunt gewoon kijken! Het was echt hartstikke mooi en ontroerend om te zien, en ze schreeuwde helemaal niet zo erg, alleen op het laatst een klein beetje. Ik snap niet waar de reacties vandaan komen dat ze zich aanstelde, ik vond juist dat ze het supergoed deed! Het was echt mooi om te zien.

Ik weet niet of je nu op mij doelt maar ik heb echt nergens gezegd dat ze zich aanstelde of te hard schreeuwde of iets in die richting. Bevallen is pijnlijk dus vrij logisch dat het pijn doet en dat je af en toe een gil laat horen of even flink klaagt. Ik heb het alleen over die ruggenprik gehad (ik ben niet zo´n voorstander van een ruggenprik, maar goed dat is een andere discussie).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Paper Crown di 2 okt 2012 - 21:02

Als ik belachelijk veel pijn heb, ga ik juist lachen. Ik heb wel eens gehoord dat lachen je pijn verzacht door een stofje dat vrijkomt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 21:08

Jij, Printje, en Mute onder andere ja. Dat het raar is dat ze schreeuwt, lacht, au au zegt. Zij moet het doormaken en niet wij. Het lijkt mij ook geen pretje. Dat men uberhaubt commentaar heeft op hoe iemand bevalt snap ik al niet echt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Mute_ di 2 okt 2012 - 21:10

Carrie schreef:Jij, Printje, en Mute onder andere ja. Dat het raar is dat ze schreeuwt, lacht, au au zegt. Zij moet het doormaken en niet wij. Het lijkt mij ook geen pretje. Dat men uberhaubt commentaar heeft op hoe iemand bevalt snap ik al niet echt.

Ik niet hoor? Ik sprak Printje juist tegen dat het schreeuwen gewoon een oerkracht is (en ik het zelf dus ook deed). Ik had het er alleen met Printje over dat ik mij kan voorstellen als je bij het begin van de weeën al 'au au au' gilt dat je dan wel je energie verspilt. Los van Barbie of aanstellen etc.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 21:11

Er is natuurlijk een heleboel geknipt in de opnames waardoor het misschien ook wel lijkt alsof ze eerst lacht en dan de ruggenprik krijgt.
Ik vond het ook een mooie aflevering doordat je haar zo zag veranderen.


Ben ik trouwens de enige die het aso vind dat de hele familie daar friet gin zitten eten terwijl Barbie er misselijk van werd? Als je dat ziet ga je toch lekker op de gang staan eten of in een wachtkamer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 21:12

_Jackie schreef:
Ben ik trouwens de enige die het aso vind dat de hele familie daar friet gin zitten eten terwijl Barbie er misselijk van werd? Als je dat ziet ga je toch lekker op de gang staan eten of in een wachtkamer?
Er is idd veel geknipt, maar op TV zag je niet dat ze dat ter plekke ook zei toch?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  M@niek di 2 okt 2012 - 21:14

_Jackie schreef:Er is natuurlijk een heleboel geknipt in de opnames waardoor het misschien ook wel lijkt alsof ze eerst lacht en dan de ruggenprik krijgt.
Ik vond het ook een mooie aflevering doordat je haar zo zag veranderen.


Ben ik trouwens de enige die het aso vind dat de hele familie daar friet gin zitten eten terwijl Barbie er misselijk van werd? Als je dat ziet ga je toch lekker op de gang staan eten of in een wachtkamer?

Ja daar heb je wel een punt idd, misschien heeft ze al een hele tijd heel veel pijn gehad, op mij kwam het anders over. Schijnbaar heeft ze ook meer als 5 dagen in het zkh gelegen dus er zullen vast dingen zijn die ze niet laten zien/geknipt hebben.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 21:16

Rush schreef:
_Jackie schreef:
Ben ik trouwens de enige die het aso vind dat de hele familie daar friet gin zitten eten terwijl Barbie er misselijk van werd? Als je dat ziet ga je toch lekker op de gang staan eten of in een wachtkamer?
Er is idd veel geknipt, maar op TV zag je niet dat ze dat ter plekke ook zei toch?
Volgens mij wel toch? Ik weet het niet zeker hoor, maar vond het wel een bedje sneu voor haar er uit zien :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  M@niek di 2 okt 2012 - 21:16

Carrie schreef:Jij, Printje, en Mute onder andere ja. Dat het raar is dat ze schreeuwt, lacht, au au zegt. Zij moet het doormaken en niet wij. Het lijkt mij ook geen pretje. Dat men uberhaubt commentaar heeft op hoe iemand bevalt snap ik al niet echt.

Volgens mij (ik weet het wel zeker) heb ik het nergens ovef iets 'raar' vinden.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  M@niek di 2 okt 2012 - 21:17

_Jackie schreef:
Rush schreef:
_Jackie schreef:
Ben ik trouwens de enige die het aso vind dat de hele familie daar friet gin zitten eten terwijl Barbie er misselijk van werd? Als je dat ziet ga je toch lekker op de gang staan eten of in een wachtkamer?
Er is idd veel geknipt, maar op TV zag je niet dat ze dat ter plekke ook zei toch?
Volgens mij wel toch? Ik weet het niet zeker hoor, maar vond het wel een bedje sneu voor haar er uit zien :P

Volgens mij heeft ze dat niet gezegd maar alleen aangehaald in zo'n tussenstukje.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 21:17

_Jackie schreef:
Rush schreef:
_Jackie schreef:
Ben ik trouwens de enige die het aso vind dat de hele familie daar friet gin zitten eten terwijl Barbie er misselijk van werd? Als je dat ziet ga je toch lekker op de gang staan eten of in een wachtkamer?
Er is idd veel geknipt, maar op TV zag je niet dat ze dat ter plekke ook zei toch?
Volgens mij wel toch? Ik weet het niet zeker hoor, maar vond het wel een bedje sneu voor haar er uit zien Barbie's baby - Pagina 10 253468018
Ja, volgens mij zei ze het alleen in zo`n stukje waar ze er achteraf over sprak.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 21:30

M@niek schreef:
Rush schreef:
M@niek schreef:
Megara schreef:
M@niek schreef:
Vond het wel heel bijzonder dat ze echt bij het kleinste zuchtje pijn zei dat ze het niet meer aan kon :O

Zo kwam het op mij niet over. Daarbij is het voor de kijker ook niet te beoordelen hoeveel pijn zij op dat moment had. Vind dit een beetje raar om te zeggen zo. Ieder z'n pijngrens en daarbij het recht om er op een bepaalde manier mee om te gaan.

Ze was anders nog aan het lachen, Ik bedoel het stukje voor de ruggenprik dus niet toen de ruggenprik werd uitgezet want ja dat is dan ineens heel heftig.
Je mag alleen maar huilen als je weeën hebt?

Uhh nee Rolling Eyes maar als je echt heftige weeen hebt ben je niet echt in staat om te lachen, tenminste ikke niet iig.

Ik wel hoor. Zelfs tijdens de persweeën zat ik nog grapjes te maken.Barbie's baby - Pagina 10 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  sanne-84 wo 3 okt 2012 - 0:25

Pff niet alleen tranen mn ogen, maar ze rolden gewoon over mn wangen.. Maja hier zullen hormonen ook wel meespelen!

En ik moest erg wennen aan haar zonder wimpers. Misschien vond ik het nu raar omdat ze wel erg onder de foundation zat, dus nog net eht neutraal was
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Bliss wo 3 okt 2012 - 0:26

Paper Crown schreef:
Wat een rare opmerking Bliss... als Barbie het kan dan moet ik het toch ook kunnen.. Rolling Eyes Want?

Ik druk me wat ongelukkig uit geloof ik. Ik ben erg bang voor bevallingen, vooral omdat het allemaal onbekend terrein voor mij is en ik er eigenlijk niks van af weet. Wat ik gisteren heb gezien is al meer dan ik tot nu toe 'wist' zeg maar en ik vind het best heftig. Toen ik haar daarna weer blij met haar kindje zag, dacht ik gewoon: dan moet ik dat toch ook kunnen? Zij had zich ook nergens in verdiept namelijk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 0:53

Dat vond ik dan wel weer een klein beetje dom eigenlijk.
Dat ze echt nérgens iets vanaf wist. Je hoeft de boel niet tot de bodem uit te pluizen natuurlijk maar een klein beetje van hoe of wat vind ik er wel bij horen. Zoals vorige week dat ze gestript zou worden. "Ze zullen wel iets omhoog geduwd hebben ofzo".
Ja, dat denk ik ook. Ze hebben op een knopje gedrukt waardoor het luikje open gaat en de baby eruit kan...

Ik vond haar trouwens wel stoer hoor. Overigens vraag ik me af in hoeverre ze echt geschreeuwd heeft want volgens mij hingen er ook microfoons enzo op die kamer. Dan klinkt het al snel als geschreeuw.
Verder ben ik het eens met Parisienne volgens mij. Wie ben jij/wie zijn wij om over andermans bevalling te oordelen?
Waarom is het aanstellerig gedrag als een vrouw tijdens een bevalling schreeuwt? Misschien is ze wel van voor tot achter finaal uitgescheurd... Nou, ik zal je vertellen dat je dan echt niet meer stil bent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Clapperdie wo 3 okt 2012 - 1:13

Ze heeft naar wat ik gelezen heb een hele zware bevalling gehad. Achteraf ook nog extra bloed gekregen ofzo.

En inderdaad iedereen doet het op haar eigen manier.

Ik was ook van voor tot achter uitgescheurd maar ik heb geen geluid gemaakt. Dacht zelf nog dat ik er goed vanaf gekomen was Laughing was me dat even een tegenvaller Wink
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Marin wo 3 okt 2012 - 1:14

Ik vond het ook echt wel bijzonder om haar als moeder te zien. Ineens was ze het gewoon. Van feestbeest tot moeder, best bijzonder dat we in die twee (of drie intussen?) jaar haar zo hebben leren kennen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 1:49

.


Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 26 okt 2012 - 21:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 2:00

Volgens mij werd er hier ook niet echt neerbuigend op schreeuwen gereageerd, maar meer op het overdreven maken van geluiden.

Ik begon er over, toen ik Barbie in dat voorstukje hoorde. Daar word ik zenuwachtig van. Brrrr..
Maar uiteindelijk vond ik dat ze zich heel goed hield! Van wat ze hebben laten zien tenminste. In dat voorstuk hebben ze gewoon het ergste laten horen en zelfs dat viel nog mee.

Ik vond het mooie televisie en dat had ik van te voren niet verwacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 2:02

Youandi schreef:Volgens mij werd er hier ook niet echt neerbuigend op schreeuwen gereageerd, maar meer op het overdreven maken van geluiden.




Pagina 13 bovenaan bedoelde ik. Wel een mening van iemand, maar daar krijg ik dan weer jeuk van.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Mute_ wo 3 okt 2012 - 2:12

_MamaRosa_ schreef:ik zat me ook steeds te verontschuldigen en wilde niet in de handen van mijn man en de kraamverzorgster knijpen. Hoe stom achteraf. Daardoor kneep ik te hard in mijn eigen benen en heb ik de zenuwen kapot geknepen in mn ene bovenbeen. Gevoel van de huid is daar 2 jaar uit geweest.



Ik vond het prachtig!

Jemig, wat erg zeg! Wat knap dat je dat kon trouwens, zo 'inhouden'.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 2:13

_MamaRosa_ schreef:
Youandi schreef:Volgens mij werd er hier ook niet echt neerbuigend op schreeuwen gereageerd, maar meer op het overdreven maken van geluiden.




Pagina 13 bovenaan bedoelde ik. Wel een mening van iemand, maar daar krijg ik dan weer jeuk van.Wink

Weet ik, maar nog steeds denk ik dat ze het bedoelde zoals ik hierboven beschreef: elk pijntje verduidelijken met een jammer/gil, terwijl het dan nog maar net begonnen is. Je hebt echt van die 'Oh my god! I'm gonna die! I'm gonna die!'-vrouwen die zich enorm lopen leeg te gillen. Zonde voor de energie die ze nog hard nodig zullen hebben. Oerkreten vallen daar niet onder, want het is logisch dat het pijn doet en dat je kracht moet zetten. Ik denk dat ik mezelf ook niet zou kunnen inhouden bij het moment supreme, en dat moet ook kunnen uiteraard!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 2:30

Mute_ schreef:
_MamaRosa_ schreef:ik zat me ook steeds te verontschuldigen en wilde niet in de handen van mijn man en de kraamverzorgster knijpen. Hoe stom achteraf. Daardoor kneep ik te hard in mijn eigen benen en heb ik de zenuwen kapot geknepen in mn ene bovenbeen. Gevoel van de huid is daar 2 jaar uit geweest.



Ik vond het prachtig!

Jemig, wat erg zeg! Wat knap dat je dat kon trouwens, zo 'inhouden'.

Eerder dom, haha! Wie gaat nu zoveel rekening met anderen houden als ze zelf de pijn doormoet? Zelfs de kraamverzorgster zei me dat, dat ze dat niet vaak zo meemaakte. Ik voelde me gewoon schuldig ofzo, en schaamde me gewoon op dat moment. Terwijl ik niks raars deed natuurlijk, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 10 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 15 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum