Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

papa's en uiterlijk van kind(eren)

+23
Roodkapje
loesje
yes1984
Twellie
Thunder
Happydobby
Parisienne
Floor
mauwmauw
Tania
Annie24
Muis
Fearie
kwak
Bloempjuh23
Parel
Linda
Susan
-Ieniemienie-
Annemie
Flip Fluitketel
Ayla
Flower_L
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Floor ma 27 aug 2012 - 9:54

Mijn man vind meestal wel dat hij er leuk uit ziet, ziet soms dat hij wat nieuws aan heeft. Hem kleding laten kopen zou wel kunnen maar hij is kleurenblind dus ik ga mee met hem en zoonlief anders weet je echt niet wat voor combi's je krijgt Very Happy
Verder is hij wel erg gericht op het kapsel van onze zoon, hij zegt het direct als hij vind dat z'n haar te lang wordt (en als de kapper pas de week erop kan dan moet ik dus een week aanhoren 'dat hij echt wel geknipt moet worden')
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Parisienne ma 27 aug 2012 - 10:00

Rejoy. schreef:Maargoed, aan de andere kant neemt ie haar ook rustig met ongekamde haren en een pastasmoel mee op visite hoor.

Geweldig! Laughing Herkenbaar.. helaas!

Nee, mijn vriend doet het niet veel wat N. aan heeft. Hij vind het leuk als ze er leuk uitziet en zegt het ook wel eens, maar daar blijft het bij. Hij heeft nog nooit wat voor haar gekocht. Als hij haar eens aankleedt pakt hij het bovenste shirtje en bovenste broekje uit de kast.

Hij heeft een keer een 'gewaagde' poging gedaan: een rokje met legging en t-shirt. De kleur van het t-shirt en de legging pasten totaaaal niet bij elkaar Rolling Eyes En dan ook nog schoenen eronder die qua kleur verre van matchend zijn.. nee, niet zijn ding.

Zelf ziet 'ie er wel leuk uit overigens hoor! :cheering:
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Happydobby ma 27 aug 2012 - 10:06

Mijn vriend koopt ook niks maar heeft wel papa dagen, dan kiest hij de kleding uit.
Pas had M een groen broekje aan met een andere groen kleur t shirt :P

Ik heb maar niks gezegd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Thunder ma 27 aug 2012 - 10:09

Susan schreef:Niet. Hij koopt nooit kleren voor ze, het interesseert hem ook niet echt.
Hier ook.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Twellie ma 27 aug 2012 - 12:13

Linda schreef:Mijn man vindt het leuk om kleren te kopen voor onze dochter. We doen dat ook altijd samen. Als hij dan iets uitkiest wat ik niet zo leuk vind en wat later blijkt dat het toch heel leuk staat, dan moet ik dat 100 keer blijven horen. Laughing

Gister ochtend had hij zelf haar haren in een staartje gedaan!

Nagels knippen doet hij ook altijd, dat heb ik nog nooit gedaan. Embarassed

Bij ons in huis zijn de rollen meestal omgedraaid, bijv ook wat huishouden betreft

Haha, hier zijn de rollen ook vaak omgekeerd. Mijn vriend is van het huishouden. Maar kleertjes zoek ik dan weer uit, ik koop ze en bekijk elke dag wat ze dragen. Laatst was ik op vakantie geweest en ik zag vorige weke foto's terug van een familiebezoekje dat mijn vriend had gedaan met de kinderen: op de foto had mijn oudste dochter een iets langer shirtje aan, maar mijn vriend had het aangezien voor een jurk. De luier stak er nog onder uit :shock: . Hij had haar zo dus ook meegenomen naar de winkel, het arme kind.

Linda, hoe komt het bij jullie dat de rollen omgekeerd zijn? Hier denk ik sowieso omdat ik kostwinner ben en daarnaast ben ik een beetje lui en geef niet zoveel om huishouden. Het moet hier wel schoon zijn, maar netjes vind ik minder belangrijk. Mijn vriend daarentegen vind het heel belangrijk.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 18:33

Mijn man werkt vlakbij het centrum en komt regelmatig thuis met leuke kleren voor J. Laatst zelfs al met iets voor de baby. Ik hoef me ook nooit druk te maken dat J er niet uitziet op zijn papadag. Toen hij nog baby was legde ik wel eens kleren klaar, maar meer omdat hij dan niet wist hoeveel 'lagen' hij aan moest doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 19:21

haha zo leuk om te lezen dit Very Happy

Wij hebben geen kinderen maar ik kan het mij niet voorstellen dat mijn vriend later niets met de kleding van ons kind zou hebben. Hij is zelf ook helemaal gek van kleding (net als ik) en hij kan ook goed combineren. Verder houdt hij ook niet van tuttig of grote plaatjes op T-shirtjes o.i.d. dus qua kledingsmaak voor kinderen liggen we ook mooi op een lijn.

Ben benieuwd of het in de praktijk ook zo zal gaan haha. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Linda ma 27 aug 2012 - 19:38

Tuinstoel, man en ik werken ongeveer evenveel. Ik ben 3 dagen in de week bijna 12 uur per dag van huis. Hij 4 korte dagen van 8 uur. Dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Ik ben gewoon geen huishoudelijk typje. Ik zie het vaak ook echt niet.
Ik lees hier wel eens verhalen en irritaties over mannen en dan herken ik mezelf daar eigenlijk best in. Daarom heb ik het idee dat de rollen bij ons vaak omgedraaid zijn.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 20:07

Die van mij kijkt daar echt niet naar, hoe vaak Y. niet met een vies gezichtje, ongeborstelde haren de deur uit gaat, heb toch wel even gezegd dat ik dat anders wil zien en nu probeert hij zo goed als het lukt zo af en toe een staartje te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  yes1984 ma 27 aug 2012 - 21:35

A. koopt nooit kleren voor J. Maar hij ziet wel wanneer hij een shirtje of broekje voor het eerst aan heeft. Maar hij is nog nooit met iets voor J. thuisgekomen (op een dvd van Erst Bobbie en de Rest na haha).

(Edit: op de dagen dat hij J. aankleed omdat ik al naar mijn werk ben ligt er al kleding klaar. Wel wast hij J. altijd of doet hem 's ochtends in bad. Hij gaat nooit met een vies gezichtje o.i.d. de deur uit)
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  loesje ma 27 aug 2012 - 21:49

.Mijn man gaat wel eens mee voor kleertjes te kopen (vind hij ook leuk)maar ik kies ze vaak uit want hij heeft echt geen smaak Embarassed. Als het aan hem ligt draag hij en a altijd zwarte truien en een spijkerbroek en dan ongeveer een week zonder er dan bij na te denken dat het in de was moet.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 22:02

Hier houd S.ander er zich wel mee bezig,, gaat regelmatig met 1 van de kids (2 tegelijk vind hij onhandig papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 827601 ) om een ijsje te eten en komt dan thuis met een tas vol kleding. Scheelt dat we vaak dezelfde smaakt hebben en dezelfde merken leuk vinden!

S.ander zorgt tijdens zijn verlof en tijdens mijn werkdagen altijd dat de kids aangekleed en wel bij school/oppas aankomen en ze hebben er nog nooit 'gek' uit gezien. Weet wel combi's te maken en heb dan ook nog nooit wat klaar gelegd o.i.d. Hier doet hij dat ook al echt vanaf dag 1 en weet de inhoud van de kasten dus heeft daar geen moeite mee. Zoals staartjes maken ect. heeft hij minder mee dus een knipje in en gaan. Wel staat hij na het douchen/badderen altijd uitgebreid die 20 haren te kammen hehe Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Roodkapje ma 27 aug 2012 - 22:05

Mijn man kleedt de kinderen altijd aan als ik werk. Ik werk tot 8 uur 's ochtends en voor ik thuis ben zijn hun al naar school.
Hij houdt van jurkjes enzo en gelukkig de meiden ook. De 2 meisjes kiezen hun eigen kleding uit en hij doet hun haartjes ( ze borstelen het zelf maar gewoon een staartje, knipje of bloem in het haar... geen vlechtjes oid). O. ziet er bijna altijd goed uit al kan je daar ook weinig aan fout doen... overhemdje , broek etc. Maar soms vergeet hij een boxertje over het luiertje te doen en zie je steeds die luier boven zn broek uitkomen.. dat vind ik niets.

Ik dacht tot gister dat hij het best goed kon voor een vader... maar gister kwam I. thuis met een jurkje met daaronder haar pyamabroek :O Was hij vergeten uit te doen en dacht dat I. het aan had gedaan als legging haha!

Hij gaat nooit met ze winkelen, ook nooit met mij trouwens. Hij heeft een hekel aan winkelen en als hij 1 winkel in gaat (vooral H&M) valt hij bijna in slaap.. hij zegt door de chemische geurtjes ofzo die er hangen... Ik ben degene die ook alles koopt, ook online meestal samen met 1 van de dochters. Hij gaat soms voor zijn werk op reis en neemt dan altijd wel een jurkje ofzo voor ze mee.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Juutjepetuutje ma 27 aug 2012 - 23:04

ik koop meestal de kleertjes, dat is meer omdat hij niet van winkelen houdt/dat liever aan mij over laat!
als hij T. aankleedt moet ik altijd maar afwachten hoe hij er uit ziet, maar meestal gaat het wel goed. ik heb altijd een aantal kleertjes waarvan ik denk hmm niet echt super meer en het lijkt wel of hij dat altijd uit de kast pakt. of hele sombere combinaties ofzo.
wb verzorging, hij doet wel altijd gel in zn haartjes, maar dan meestal echt stekels terwijl ik meer ben van een subtiel kuifje ofzo (weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen haha)
man vergeet vaak tanden te poetsen.

nou ben ik ook wel erg perfectionistisch hoor en wil ik het graag op een manier hoe ik het in mijn hoofd heb.. Embarassed
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 23:07

Mijn man koopt gee kleding voor de kinderen maar zegt wel regelmatig dat ze er leuk uit zien.
Ook voor aankleden heeft hij geen talent. Hij weet altijd de te kleine kleertjes te vinden die ik verstop en als hij een pyjama uitkiest, combineert hij verschillende pyjama's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Filoria ma 27 aug 2012 - 23:08

Flower_L schreef:Zou haast voor de grap eens willen doen...vriend met L. middagje op pad sturen, en kijken waar ze mee thuis komen. Cool
Haha, nou ik ook! Ben heel benieuwd!

Mijn man heeft wel gevoel voor welke kleuren Tomas goed staan en welke niet. Maar combinaties maken en de goede maat uitzoeken kan hij dan weer totaal niet.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  LotteK di 28 aug 2012 - 2:03

Ik koop meestal de kleding alleen voor ze, heel soms doen we het samen. Als hij voor zijn werk naar Amerika gaat dan neemt hij wel altijd veel voor ze mee.

Meestal pak ik de kleding voor de kinderen. Maar als ik er niet ben of als het zo uitkomt, dan kiest hij iets uit en dat kan hij ook erg goed. De kinderen zien er dan altijd leuk uit, vind ik.
Het valt hem ook altijd op, als ze iets nieuws aan hebben en hij zegt regematig dat ze er leuk, schattig of stoer uitzien.

Wat ik wel storend vind is dat hij als hij op pad gaat met de kinderen nooit de haren van onze dochter kamt of netjes doet. Ze heeft dan erg leuke kleertjes aan, maar loopt er verder als een slons bij, dat vind ik dan zo erg. Volgens hem duurt het zo lang voordat 3 kinderen klaar zijn en wil hij dan ook weg en heeft hij geen zin/tijd meer om haar haren nog te doen.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 3:57

Mijn vriend kleed de kinderen regelmatig aan en kleding voor de kinderen kopen gaat meestal ook in overleg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 4:27

Mijn vriend koop nooit iets voor S. Wel als we samen aan het winkelen zijn geeft hij wel zijn mening als ik iets laat zien wat ik mooi vind. En mbt zelf aankleden doen we maar niet haha. Of S. krijgt iets aan wat een maat te klein is of het past niet bij elkaar. Ik leg altijd kleding klaar als ik een keer vroeg de deur uit moet. Wel is mijn vriend zo dat zijn kleding en gezichtje schoon moet zijn als we ergens naar toe gaan. Maargoed zo ben ik zelf ook

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  *Lookie* di 28 aug 2012 - 7:06

Flower_L schreef:in hoeverre houdt jouw vriend/man zich bezig met het uiterlijk van jullie kind(eren)?

mijn vriend zegt heel soms 'L. ziet er superleuk/stoer/schattig oid.... uit'. Vind toch wel leuk om te horen, ook al heeft hij geen snars verstand van kleding. Maar vaak genoeg ziet hij ook niet dat L. iets nieuws aan heeft. Hij vindt het prima wanneer ik kleding koop, zolang L. het maar wel draagt en het niet in de kast blijft hangen.

Maar ik las hier ook een keer dat een vader met dochter kleding ging kopen voor dochter (Rejoy als ik goed herinner?). Vond zo leuk om te lezen!
Zou haast voor de grap eens willen doen...vriend met L. middagje op pad sturen, en kijken waar ze mee thuis komen. Cool

Hier ongeveer hetzelfde als jouw man. Hij zegt er niet heel vaak wat van maar af en toe zegt hij dat H er stoer of schattig uitziet, of een leuk setje aanheeft of iets dergelijks. Vandaag gingen we samen shoppen en toen keek hij ook geinteresseerd mee naar kleertjes voor H en pakte af en toe ook zelf iets uit het rek. Dat vind ik dan wel leuk!

Mijn vriend kleed onze zoon ongeveer 1x per week aan, meestal vind ik het wel leuke combi's.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum