Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

papa's en uiterlijk van kind(eren)

+23
Roodkapje
loesje
yes1984
Twellie
Thunder
Happydobby
Parisienne
Floor
mauwmauw
Tania
Annie24
Muis
Fearie
kwak
Bloempjuh23
Parel
Linda
Susan
-Ieniemienie-
Annemie
Flip Fluitketel
Ayla
Flower_L
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Flower_L ma 27 aug 2012 - 8:06

in hoeverre houdt jouw vriend/man zich bezig met het uiterlijk van jullie kind(eren)?

mijn vriend zegt heel soms 'L. ziet er superleuk/stoer/schattig oid.... uit'. Vind toch wel leuk om te horen, ook al heeft hij geen snars verstand van kleding. Maar vaak genoeg ziet hij ook niet dat L. iets nieuws aan heeft. Hij vindt het prima wanneer ik kleding koop, zolang L. het maar wel draagt en het niet in de kast blijft hangen.

Maar ik las hier ook een keer dat een vader met dochter kleding ging kopen voor dochter (Rejoy als ik goed herinner?). Vond zo leuk om te lezen!
Zou haast voor de grap eens willen doen...vriend met L. middagje op pad sturen, en kijken waar ze mee thuis komen. Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 8:10

Hier heeft mijn man laatst ook alleen de lief! winkel leeg gekocht voor onze kinderen smile

Hij vind het ook leuk om de kinderen leuk aan de kleden, en als hij ze smorgens bijv in het weekend aankleed zien ze er ook allebei leuk uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 8:11

mijn vriend is kleurenblind, dus liever niet....... haha..

Als hij de meiden aan kleed dan is dat vaak een spijkerbroek met sweater erop, jurkjes kan hij echt niets mee...als ze dat zelf kiezen vind hij het prima hoor

Hij zal niet snel zeggen wat zien ze er leuk uit. Maar goed heb er ook nog nooit bij stil gestaan tot je topic :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Flower_L ma 27 aug 2012 - 8:13

ik vergeet overigens weleens in alle haast sokken klaar te leggen, dan moet vriend die er zelf bij zoeken. Of dan ben ik op het werk en dan bedenk ik mij dat het toch niet zo warm is...of juist te warm voor de kleding die ik heb klaargelegd. Bel ik op om omschrijving te geven wat bij elkaar past....en dan is het toch weer een (soms wat minder aangename) verrassing als ik eind vd dag op kdv kom....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Ayla ma 27 aug 2012 - 8:15

Dan wil je dochter niet zien, als papa haar aankleed papa's en uiterlijk van kind(eren) 394967 maar ach, dat is alleen in het weekend, dus mij maakt het niet uit!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 8:15

Haha, ja, mijn man koopt regelmatig wat voor onze dochter. Meestal via internet, maar laatst was hij inderdaad op een zaterdagochtend met haar de stad in geweest om te winkelen. Zijn smaak is wel wat anders dan de mijne, hij ziet get graag wat stoerder en ik wat truttiger, maar ik vind het wel heel leuk dat hij zich daar ook mee bezig houdt.

Maargoed, aan de andere kant neemt ie haar ook rustig met ongekamde haren en een pastasmoel mee op visite hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Flip Fluitketel ma 27 aug 2012 - 8:17

Ik moet altijd kleren klaar leggen als ik s'ochtends niet thuis bent als hij haar aankleed. Hij heeft wel oog voor leuke kleding, maar weet het absoluut niet te combineren. Meestal shop ik voor J. maar als hij erbij is of als ik het gekocht heb laat hij wel weten of hij het leuk vind of niet. Maar meestal liggen we wel op 1 lijn.

Hij zegt trouwens vaker tegen zijn dochter dat ze er leuk/lief etc uitziet dan tegen mij Very Happy Very Happy Very Happy . Het is maar waar het hart vol van is........ Wink Wink Wink
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Annemie ma 27 aug 2012 - 8:19

Flower_L schreef:ik vergeet overigens weleens in alle haast sokken klaar te leggen, dan moet vriend die er zelf bij zoeken. Of dan ben ik op het werk en dan bedenk ik mij dat het toch niet zo warm is...of juist te warm voor de kleding die ik heb klaargelegd. Bel ik op om omschrijving te geven wat bij elkaar past....en dan is het toch weer een (soms wat minder aangename) verrassing als ik eind vd dag op kdv kom....

Haha heel herkenbaar.

Mijn vriend ziet het niet als mijn zoontje nieuwe kleding aan heeft, maar hij zegt soms weleens tegen mijn zoontje, wauw wat zie je er stoer/leuk uit.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  -Ieniemienie- ma 27 aug 2012 - 8:20

Ik kleed ze eigenlijk altijd aan. Mijn man is er zoizo bijna nooit morgens.
Hij zegt regelmatig dat ze er leuk uit zien, en ziet soms wel als er iets nieuws is. Soms ook niet haha.
Hing koopt wel af en toe iets voor de kids. Bin M deed hij dat de eerste maanden elke maand. Dan kocht hij een setje voor haar. Dat is wel wat verwaterd en gebeurd niet zo vaak meer.
Hij kan wel goed combineren en als hij ze dan eens aankleed ziet het er altijd goed uit.

Hoe doen de meisjes papa de haren? Dat is hier echt drama haha! Als ik geluk heb doet ie er een speldje in maar vaak niks haha.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Susan ma 27 aug 2012 - 8:20

Niet. Hij koopt nooit kleren voor ze, het interesseert hem ook niet echt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 8:26

Ik ben altijd degene die M. aankleed, mijn vriend zou hem inderdaad gewoon met ongekamde haren en een vies gezicht ergens mee naartoe nemen papa's en uiterlijk van kind(eren) 394967 denk ik.
Dat vind ik eigenlijk niet leuk, maar ja, wat doe je eraan. Hij zegt overigens wel eens dat M. er leuk uitziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Flower_L ma 27 aug 2012 - 8:29

Vriend is trouwens ook weleens met L in de pyama (nog niet eens een bij elkaar horend broekje en truitje) naar de Multimate gewandeld....slapen doe je in pyama volgens vriend, tja....dan kan een baby beter hele dagen pyama aan hebben papa's en uiterlijk van kind(eren) 561177

aan de haren van L doet vriend niets. Ik smeer er soms wel lotion in en kam ze plat, maar doe er zelf ook weinig mee. L heeft rothaar. Halfkrullend en half sluik.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Susan ma 27 aug 2012 - 8:31

*


Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 10:51; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Linda ma 27 aug 2012 - 8:33

Mijn man vindt het leuk om kleren te kopen voor onze dochter. We doen dat ook altijd samen. Als hij dan iets uitkiest wat ik niet zo leuk vind en wat later blijkt dat het toch heel leuk staat, dan moet ik dat 100 keer blijven horen. Laughing

Gister ochtend had hij zelf haar haren in een staartje gedaan!

Nagels knippen doet hij ook altijd, dat heb ik nog nooit gedaan. Embarassed

Bij ons in huis zijn de rollen meestal omgedraaid, bijv ook wat huishouden betreft

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Parel ma 27 aug 2012 - 8:35

Mijn vriend wil dat ze er leuk uit ziet, en verzoekt vaak dingen, zoals lekker veel roze kopen.. Ik leg de kleren klaar als hij haar aan moet kleden, dat vraagt ie zelf. Haar haren doet ie niet, maar ja ze heeft dan ook nauwelijks haar Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Bloempjuh23 ma 27 aug 2012 - 8:40

Haha leuk topic!

Ik leg eigenlijk altijd alles klaar, rompers, kleertjes en sokjes.
En als er niks pakt hij altijd beetje de setjes wat ze anders ook aan hebben.
Dat durft hij wel aan.. al heeft dat soms ook rare combi's met 3 soorten roze.

Kleren kopen geeft hij helemaal niks om, ook niet voor zichzelf.
Maar hij ziet wel altijd gelijk als ze iets nieuws hebben.
Hij vindt ze gelukkig altijd er leuk uit zien en vindt dat ik ze leuk kleed.

Edit: man heeft haren leren kammen op zo'n kappop. Op zijn papadag moet mijn dochtertje er wel een staart of iets dergelijks in. Eerst ging het echt tegen zijn zin maar ik heb een hekel aan ongekamde haren! Dus hij moest wel.. en hij is nu heel trots op zijn staartjes en mijn dochters langer blonde haar!

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  kwak ma 27 aug 2012 - 8:44

mijn man gaat echt niet naar de winkel, niet voor onze dochter maar ook niet voor zich zelf.
Ik koop voor ons hele gezin maar de kleding want mijn man krijg ik met geen stok de winkel in.

Ik leg eigenlijk 9/10 keer kleding klaar voor D. als mijn man haar moet aankleden, doe ik dat niet dat pakt hij gewoon het bovenste van de stapel. meestal is het een spijkerbroek met een shirtje maar soms is het wat anders.
stiekem hoop ik maar dat hij bij zijn zoon straks wel wat gaat kopen maar ik vrees het ergste.
Wel "moet" hij van mij straks minimaal 1 setje kopen voor de baby, dat moest hij ook voor D.
maar dat zal wel een keer zijn als we een keer samen in de prenatal zijn, 1x in de zwangerschap dus onder veel protest Wink

hij kan trouwens wel een staartje in D. haar haar maken! dat vind ik best knap.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Fearie ma 27 aug 2012 - 8:45

Het is hier zo erg dat ik D soms moet omkleden als het aan mijn vriend ligt omdat hij niet stoer genoeg is gekleed, ik durf mijn vriend dan ook later wel met D de stad in te laten gaan om kleding te shoppen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Muis ma 27 aug 2012 - 9:17

Ik ben dan nog niet bevallen, maar mijn vriend koopt nu al kleren voor onze dochter. Hij kan goed combineren, heeft alleen een dure smaak. Gelukkig zitten we wel op 1 lijn wat betreft style.

Haren kammen en in een staartje doen wordt toch een stuk lastiger denk. Helaas voor hem gok ik dat ze hetzelfde krullende haar als mama krijgt en dan zal hij toch echt aan de slag moeten haha.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Annie24 ma 27 aug 2012 - 9:21

Y. heeft veel kleding die zijn papa ook heeft, bv gekleurde chino's, felgekleurde shirts, spijkeroverhemd, all stars, colbertje. Papa vindt het ook leuk om kleding te kopen en kan gerust op zijn papa dag met Y. naar de stad fietsen om iets leuks te gaan kopen.

Papa doet ook altijd Y. zijn haartjes. Ondanks dat Y. een jongetje is en je zou denken dat het makkelijk is om dat haar in model te krijgen met wat gel, lukt het mij gewoon écht niet. Als papa er dus niet is gaat Y. gewoon zonder gel naar buiten laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Tania ma 27 aug 2012 - 9:24

Mijn man koopt niks uit zichzelf maar als ik hem naar de winkel stuur voor tshirtjes ofzo dan koopt hij wel leuke. Toen J. te vroeg geboren was moesten we kleertjes in een kleinere maat hebben en toen heeft hij de halve prenatal leeg gekocht en een lading rompertjes bij de hema gekocht en echt allemaal leuke dingetjes.

Hij vindt verder alles wel prima wat ik koop. Alleen J. z'n haar vindt hij vreselijk, hij heeft z'n haar nu vrij lange met (hele mooie) krullen. Mijn man zou het het liefst heel kort willen maar dat vind ik dan weer niks.

Ik leg wel vaak kleding klaar als ik moet werken want mijn man is kleurenblind. Maar als er niks ligt pakt hij een jurkje voor M. of een spijkerbroek met een shirtje voor allebei want daar kan weinig aan fout gaan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Susan ma 27 aug 2012 - 9:26

*


Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 10:52; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Tania ma 27 aug 2012 - 9:38

Susan schreef:
Tania schreef:

Hij vindt verder alles wel prima wat ik koop. Alleen J. z'n haar vindt hij vreselijk, hij heeft z'n haar nu vrij lange met (hele mooie) krullen. Mijn man zou het het liefst heel kort willen maar dat vind ik dan weer niks.

Oh nee, dat kan ik me voorstellen. Soms moet er bij Ezra ook een stukje van zijn haar af, dat doet mijn moeder dan, maar dan zit ik er echt als een havik bovenop om te controleren of er niet teveel af gaat.

Ja ik snap het ook echt niet. Echt iedereen zegt altijd als eerste "oooh wat een mooie krullen" alleen mijn man vindt het dus niks. Terwijl het hem heel erg leuk staat. Ik weiger echt om het kort te laten knippen, de meeste dingen zijn best te overleggen hoor en ik wil echt niet altijd m'n zin hebben maar J. z'n krullen gaan niet weg Evil or Very Mad .
Ik vind het nooit zo erg als er een stuk afgeknipt wordt want het groeit best hard maar het moet wel lang genoeg blijven zodat er nog mooie krullen inzitten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  mauwmauw ma 27 aug 2012 - 9:38

Als mijn vriend zijn papa dag heeft,dan kleed hij V ook aan,ik leg geen kleding klaar,meestal valt het mee wat ie aan heeft,pas geleden had ik V s'ochtends een mouwloos rompertje aan gedaan met een mouwloos shirtje,kon ik even later thuis(vriend was dus even met hem alleen geweest)heeft V een romper aan met mouwen en zijn mouwloos shirtje,moest er wel om lachen toen ik hem zag.vriends reactie"ach wat maakt dat nou uit"
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Susan ma 27 aug 2012 - 9:45

*


Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 10:52; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en uiterlijk van kind(eren) Empty Re: papa's en uiterlijk van kind(eren)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum