Wat voor auto heb jij?
+57
Mom-Of-3
mzcharlotte
Flip Fluitketel
Raindrop
LDJ
Tsjip
Rose
Sarah1985
ExpressoB
Plien84
Mari
Zwerver
Mizz_S
Bosjesvrouw
Ooh La La!
Cato
Shisha
Roodkapje
Mermaid
Catwoman79
Blond
Elliot
Barbabella
Jelin
Puggle
TukTuk
Kreeftje
JustMeDaan
Happydobby
M@niek
zwaai zwaai
Sayuri
ekiaam87
Caramba
Rush
Femmem
Rouxxxe
Beachgirl
Zininzon
Sazzle
Thunder
PrimaBella
Kqip
Rumble
Dennenappel
applestar
Arwyn
Shopelle
Snack a Jack
Chocolate Cookie
Zonnetje
patjuhhh
Marin
kajaka88
Sanne
Highway
Snoes
61 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat voor auto heb jij?
Een blauwe Opel Meriva (2005). Heerlijke auto.
Laatst aangepast door Kenya op di 28 aug 2012 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wij hebben er 2. Een grote station, waarom omdat mijn man altijd veel mee moet nemen naar zijn werk
En voor mij een clio uit 94 omdat ik altijd veel moet rijden voor mijn werk
En voor mij een clio uit 94 omdat ik altijd veel moet rijden voor mijn werk
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
- Peugeot 106 uit 1996 (diesel) gebruikt mijn vriend dagelijks van en naar werk.
- Suzuki swift uit 1995 (benzine, automaat) mijn autootje, wij wonen in een dorp net te ver weg van een stad dus dan is een auto voor beide handig.
- VW transsporter uit 2001 (diesel) de 'oude' auto van mijn vriend, word op het moment 'verhuurd' en gaat straks na de APK weg.
- Suzuki swift uit 1995 (benzine, automaat) mijn autootje, wij wonen in een dorp net te ver weg van een stad dus dan is een auto voor beide handig.
- VW transsporter uit 2001 (diesel) de 'oude' auto van mijn vriend, word op het moment 'verhuurd' en gaat straks na de APK weg.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Wij hebben een Seat Leon uit 2006. Waarom? We wilden een grotere auto (Eerst hadden we een Ibiza uit 1995) en deze vonden we allebei erg mooi. Al was het een lange zoektocht want mijn man heeft altijd veel eisen. Bepaalde soort bekleding, bepaalde soort velgen, minimaal zoveel PK, elektrische ramen, cruise control en zo kan ik nog wel even doorgaan. Oh hij wilde ook mistlampen voorin maar dat heeft deze niet.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een zwarte peugeot 106.
Ben er helemaal blij mee.
Ben er helemaal blij mee.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik heb er (nog) geen maar mijn vriend heeft deze:
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Wij hebben 2 auto's een Renault Megane Station uit 2008 waarom omdat we toen we hem aanschafte een grotere gezinsauto wilde hebben op dat moment was ik ook zwanger van de 1e.
En sinds kort hebben we een Peugeot 107 uit 2008 erbij. Omdat we een kleine, zuinige 5deurs auto met toch wat ruimte wilde hebben en ruimte voor beide kinderen achterin. De Peugeot 107 gebruiken we meestal voor woon werkverkeer (met name gebruikt door mijn man) en als we op stap gaan met kind(eren) gebruiken we de Renault.
En sinds kort hebben we een Peugeot 107 uit 2008 erbij. Omdat we een kleine, zuinige 5deurs auto met toch wat ruimte wilde hebben en ruimte voor beide kinderen achterin. De Peugeot 107 gebruiken we meestal voor woon werkverkeer (met name gebruikt door mijn man) en als we op stap gaan met kind(eren) gebruiken we de Renault.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Kia Rio, geen keuze, is van de zaak. Maar wat ben ik er blij mee
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Straks met 3 kinderen vraag ik me af of dat past in onze auto.
Doedell en mamarosa hebben jullie een plaatje van jullie auto?
Doedell en mamarosa hebben jullie een plaatje van jullie auto?
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Wij hebben een opel zafira. Waarom? Man vindt het een mooie auto, en ik praktisch de paardentrailer kan erachter en alle spullen voor zoonlief passen erin.
Zo een als deze alleen in een andere kleur:
Plaatje doet het niet via mijn tel.
En we hebben een corsa, daar rijdt mijn man in.
En ikzelf heb nog een motor.
Zo een als deze alleen in een andere kleur:
Plaatje doet het niet via mijn tel.
En we hebben een corsa, daar rijdt mijn man in.
En ikzelf heb nog een motor.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Veel problemen mee. Ik heb hem nu twee jaar en er is al zoveel aan vervangen.. Echt niet goed! Qua model, stoelen, vering, e.d. vind ik het wel een fijne auto.Jaya schreef:Dennenappel schreef:Hier nog eentje. Blij iets minder, maar ik hoop dat het binnenkort verholpen wordt!applestar schreef:Jaya schreef:Een Ford Ka. Ik was op zoek naar een leuke, niet te grote auto, en toen zag ik deze.Ben er nog steeds erg blij mee.
+1
Hoezo ben je er nu niet blij mee dan?
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Kijk dat klinkt goed, geen onderhoud! Jammer dat hij slurpt, ik wil juist een zuinige auto. Het scheelt wel weer dat je geen wegenbelasting hoeft te betalen. Ik ga nog eens opzoeken op hoeveel hij rijdt! Bedankt voor de informatie.Francaise schreef:Behalve nieuwe banden ben ik aan onderhoud nog niets kwijt. Hij is 3 jaar en ik heb hem nu 2 jaar. Hij slurpt wel veel maar hoeveel weet ik niet precies. Ik ben er wel heel blij mee. Hij rijdt fijn en er past genoeg troep in en heeft de ideale maten.Dennenappel schreef:Francaise schreef:Een rode Mito.
Hoe bevalt hij? Ben je veel kwijt aan onderhoud e.d.? Op hoeveel rij je ongeveer?
Ik zit er aan te denken om deze over 1 a 2 jaar te kopen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Een Volkswagen Polo uit 2005, heerlijk ding!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Een blauwe Fiat Punto uit 1997. Omdat ik destijds met spoed een andere auto moest, omdat mijn Ka voor slechts 1800 euro door de keuring kon komen, en ik op dat koment geen geld had voor iets duurders.
Mijn vriend heeft een Aygo van 1 jaar oud. Tzt willen we samen een grotere auto kopen, dus ik tuf nog even lekker verder in mijn oude scheurbak.
Mijn vriend heeft een Aygo van 1 jaar oud. Tzt willen we samen een grotere auto kopen, dus ik tuf nog even lekker verder in mijn oude scheurbak.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
ExpressoB schreef:Een blauwe seat ibiza uit 1998. Mijn broer had hem gekocht voor de handel, ik heb hem overgenomen.
Ik vind als je kinderen hebt en je ze ook vervoert in je auto, je een veilige auto moet hebben. Dus bijv. geen suzuki alto. Er moeten airbags in zitten en een beetje neus en kont, ik heb het meegemaakt dat ik ben aangereden met 140km per uur, van de zijkant geramd, blij geweest met een stevige auto (opel vectra).
Met van die kleine autootjes, 1 kop/staart botsing en je zit opgevouwen.
Aan airbags heb je weinig met kinderen.
Gast- Gast
Vader/moeders wel. Hoop ook altijd dat mensen hun kinderen in de gordels/veilige stoeltjes hebben.
Zo ook een inzittenden verzekering hebben. Ik stap niet zo graag bij andere mensen in de auto.
Zo ook een inzittenden verzekering hebben. Ik stap niet zo graag bij andere mensen in de auto.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wij hebben een zwarte VW Polo, omdat we dat een mooie en stoere auto vinden. En we hebben een witte VW Kever omdat ik dol ben op Kevertjes Dat is echt een beetje mijn autootje, ik rijd er het meest in en gebruik 'm als extra auto indien nodig. En gewoon om lekker mee rond te rijden, picknicken of om naar Kever meetings te gaan.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor een auto heb jij?
» Hoe ver ga je voor een auto?
» Wat voor auto?
» speelgoed voor in de auto
» Spiegeltje voor in de auto
» Hoe ver ga je voor een auto?