Wat voor auto heb jij?
+57
Mom-Of-3
mzcharlotte
Flip Fluitketel
Raindrop
LDJ
Tsjip
Rose
Sarah1985
ExpressoB
Plien84
Mari
Zwerver
Mizz_S
Bosjesvrouw
Ooh La La!
Cato
Shisha
Roodkapje
Mermaid
Catwoman79
Blond
Elliot
Barbabella
Jelin
Puggle
TukTuk
Kreeftje
JustMeDaan
Happydobby
M@niek
zwaai zwaai
Sayuri
ekiaam87
Caramba
Rush
Femmem
Rouxxxe
Beachgirl
Zininzon
Sazzle
Thunder
PrimaBella
Kqip
Rumble
Dennenappel
applestar
Arwyn
Shopelle
Snack a Jack
Chocolate Cookie
Zonnetje
patjuhhh
Marin
kajaka88
Sanne
Highway
Snoes
61 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat voor auto heb jij?
Een alfa romeo 159, omdat we een gezinsauto wilden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Een c1, omdat dit de perfecte gezinsauto is
En hij rijdt super goedkoop (1 op 20, geen wegenbelasting, lage verzekeringskosten)
En hij rijdt super goedkoop (1 op 20, geen wegenbelasting, lage verzekeringskosten)
Gast- Gast
Ford Ka speciale uitvoering.
Omdat ik acht jaar geleden nog niet zo oud was als ik nu ben en een gezinsauto absoluut nog niet zag zitten.
Omdat ik acht jaar geleden nog niet zo oud was als ik nu ben en een gezinsauto absoluut nog niet zag zitten.
Gast- Gast
een mitsubishi lancer, omdat het een automaat is, hij lekker rijdt en goedkoop was
(niet de mijne maar ik heb vrijwel dezelfde)
(niet de mijne maar ik heb vrijwel dezelfde)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Een Renault Megane, station. Onze vorige auto kapte ermee en toen zijn we toch maar voor de gezinsauto gegaan, omdat we er zo'n 8 jaar mee willen rijden. We hopen dat ons gezin dan nog wat groter is. Verder wilden we een zuinige auto omdat we veel rijden. Dit is een eco-model, we rijden gemiddeld 1 op 22, niet slecht voor zo'n grote auto.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
VW Lupo, heerlijk autootje. Mijn vriend heeft een Freelander, omdat hij die over kon nemen.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Hier ook een Alfa Romeo, namelijk de Giulietta, in het Nero Etna (zwart met paarsrode glans in de zon)
Deze foto zijn wij zelf:
Maar de auto is niet van mij hoor en ik mag er ook nog niet in rijden, maar ben wel verliefd op 'onze Juultje'. Zo'n mooie auto! M'n vriend heeft haar op uiterlijk en geluid uitgezocht. Hij is nogal auto gek.
Alleen iiiiets minder zuinig dan aangegeven staat ;-)
Ik wil zelf heel graag een Fiat 500 maar tegen de tijd dat ik een auto kan kopen is een vijfdeurs vast handiger.
Deze foto zijn wij zelf:
Maar de auto is niet van mij hoor en ik mag er ook nog niet in rijden, maar ben wel verliefd op 'onze Juultje'. Zo'n mooie auto! M'n vriend heeft haar op uiterlijk en geluid uitgezocht. Hij is nogal auto gek.
Alleen iiiiets minder zuinig dan aangegeven staat ;-)
Ik wil zelf heel graag een Fiat 500 maar tegen de tijd dat ik een auto kan kopen is een vijfdeurs vast handiger.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Toyota Aygo. Deze is betrouwbaar en rijd heel erg zuinig. En een grotere auto heb ik gewoon niet nodig.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Een zwarte Toyota Aygo, omdat deze fijn rijdt, betrouwbaar is, zuinig rijdt en ik hoef geen wegenbelasting te betalen.
We hebben ook een zilvergrijze Ford Focus stationwagon. Die rijdt ook fijn en is handig als we veel spullen mee moeten nemen en mijn vriend gebruikt hem voor zijn bedrijf.
@Patjuhh: we posten tegelijk hetzelfde over onze Aygo's
We hebben ook een zilvergrijze Ford Focus stationwagon. Die rijdt ook fijn en is handig als we veel spullen mee moeten nemen en mijn vriend gebruikt hem voor zijn bedrijf.
@Patjuhh: we posten tegelijk hetzelfde over onze Aygo's
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Volkswagen Lupo, omdat ik voor ik mijn rijbewijs haalde er al verliefd op was. En nu nog steeds
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Een Ford Fiesta. Heerlijke auto!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Een Ford Ka. Ik was op zoek naar een leuke, niet te grote auto, en toen zag ik deze. Ben er nog steeds erg blij mee.
Gast- Gast
Een Renault Twingo!! Ik was er meteen verliefd op. De kleur.. alles maakte hem compleet. Na overwegingen met andere kleinere modellen is het toch dit model gebleven.
Laatst aangepast door Shopelle op ma 27 aug 2012 - 8:21; in totaal 1 keer bewerkt
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Een Ford Fiesta uit 2007. Het is een paar maanden echt onze auto geweest, man heeft inmiddels auto van de zaak (alleen zakelijk voor nu). Hierdoor is het meer mijn auto, ik vind hem heerlijk. We hebben gekozen voor een vijfdeurs, met ruimte op de achterbank. Zo kunnen er makkelijk mensen meerijden en kan er later een autostoeltje in. Daarnaast biedt deze auto genoeg ruimte voor een kampeervakantie samen.
En ik vind hem gewoon leuk
En ik vind hem gewoon leuk
Gast- Gast
Een Susuki Alto. Omdat ik eigenlijk een (oude) Fiat Panda maar dat allemaal roestbakken bleken te zijn en ik deze voor 850 incl apk kon kopen. En hij rijdt zuinig.
Gast- Gast
Een Toyota verso, omdat het een goede gezinsauto is en wij 3 autostoelen kwijt moesten en dat kan bij deze.
Gast- Gast
Wij hebben een Golf 2 (die geschorst/verkocht gaat worden) en een Seat Leon.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Jaya schreef:Een Ford Ka. Ik was op zoek naar een leuke, niet te grote auto, en toen zag ik deze. Ben er nog steeds erg blij mee.
+1
Hier nog eentje. Blij iets minder, maar ik hoop dat het binnenkort verholpen wordt!applestar schreef:Jaya schreef:Een Ford Ka. Ik was op zoek naar een leuke, niet te grote auto, en toen zag ik deze.Ben er nog steeds erg blij mee.
+1
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Een Peugeot 106, omdat ik die over kon nemen van een vriendin voor maar 500 euro nadat ik mijn leasebak weg moest doen.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb een oud Ford Fiesta'tje. Heb hem toendertijd gekozen door de goede prijs/kwaliteitverhouding, het niet een te grote/te kleine auto is, met genoeg laadruimte en dat ding is echt onverwoestbaar . Als hij uiteindelijk sneuvelt wil ik graag weer een Fiesta!
Gast- Gast
Een Subaru Impreza uit 1998. Gekocht van een vader (de man was 92 en kon niet meer rijden) van goede vrienden van mijn ouders..voor een prikkie kunnen kopen anders had ik hem niet gekocht. Nu rijden mijn vader en broer er het meeste in en ik als ik hem nodig heb dan haal ik hem op. Mijn vader betaald inmiddels de wegenbelasting van het ding. Daarnaast hebben we nog een Volvo C30 Rdesign. Die rijden we omdat het nu nog kan, over 2 jaar (=lease) zal die waarschijnlijk plaatsmaken voor een praktischer exemplaar (kijkende naar de toekomst)
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Een oud Ford Ka'tje! En waarom? Omdat het gewoon een kleine, schattige auto is die prima rijd..
Daarbij is de mijne ook nog eens paars met knal roze bloemen erop
Even een (onduidelijke) foto ter illustratie
De motorkap heeft trouwens een grote bloem erop!
Daarbij is de mijne ook nog eens paars met knal roze bloemen erop
Even een (onduidelijke) foto ter illustratie
De motorkap heeft trouwens een grote bloem erop!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor een auto heb jij?
» Hoe ver ga je voor een auto?
» Wat voor auto?
» speelgoed voor in de auto
» Spiegeltje voor in de auto
» Hoe ver ga je voor een auto?