Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor auto?

+7
_*Blondgirl*_
Flippin' Bitch
Jeanette
Zininzon
Baby
TukTuk
Snoes
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor auto? Empty Wat voor auto?

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:08

Ik rij sinds 4 jaar in een Ford Ka uit 2000, maar ik ben hem inmiddels spuugzat. Al sinds ik hem heb, kost hij me elke keuring een paar honderd euro. Ik heb er nooit pech mee ofzo, maar blijkbaar is er met de keuring altijd wel weer iets mis. Daarnaast doet de verwarming het niet, hij blaast constant stikhete lucht, waardoor het binnen 10 min 45 graden is in mijn auto (midden in de winter rijden met het raampje open, nu zweten als een otter, echt heel erg vervelend). Die verwarming is al 4x gemaakt, maar begeeft het steeds weer (met als record binnen 10 min na reparatie).
Het voordeel van mijn Ka is, dat hij nog geen enkel roestplekje heeft. Dat is juist een echte Ka-kwaal, dus een ka zonder roest brengt meer op dan een zonder roest. Ik heb even zitten zoeken, en denk dat ik er dan nog best 2000 euro voor kan vragen. De verwarming doet het de laatste dagen opeens weer normaal, dus dat is ook mooi meegenomen (het is alleen afwachten wanneer hij weer heet gaat worden).

Dus ik zit te overwegen de Ka weg te doen en een andere auto te kopen. Ik heb alleen niet echt een budget. Ik kan nog wel 1000 euro bijleggen, maar dan houdt het wel ongeveer op. Wat zijn nou goede auto's voor ca 3000 euro? Ik denk zelf aan een Japanner, maar die zijn natuurlijk wel duur (en kwalitatief heel goed dus minder kosten aan reparaties).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto? Empty Re: Wat voor auto?

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 5:11

Ik ben pro-peugeot haha.