Wat voor auto heb jij?
+57
Mom-Of-3
mzcharlotte
Flip Fluitketel
Raindrop
LDJ
Tsjip
Rose
Sarah1985
ExpressoB
Plien84
Mari
Zwerver
Mizz_S
Bosjesvrouw
Ooh La La!
Cato
Shisha
Roodkapje
Mermaid
Catwoman79
Blond
Elliot
Barbabella
Jelin
Puggle
TukTuk
Kreeftje
JustMeDaan
Happydobby
M@niek
zwaai zwaai
Sayuri
ekiaam87
Caramba
Rush
Femmem
Rouxxxe
Beachgirl
Zininzon
Sazzle
Thunder
PrimaBella
Kqip
Rumble
Dennenappel
applestar
Arwyn
Shopelle
Snack a Jack
Chocolate Cookie
Zonnetje
patjuhhh
Marin
kajaka88
Sanne
Highway
Snoes
61 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat voor auto heb jij?
Rejoy. schreef:Een c1, omdat dit de perfecte gezinsauto is
En hij rijdt super goedkoop (1 op 20, geen wegenbelasting, lage verzekeringskosten)
+1!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Volkswagen golf. We vinden allebei dat het een mooie auto is. Er is genoeg ruimte voor onze dochter en het is een automaat. dat wilde mijn man erg graag.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Een Audi A6. Heerlijke auto ! genoeg ruimte, hij is mooi, ben er echt verliefd op
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb deze:
Uiteindelijk is het deze geworden omdat ik een zuinige auto zocht voor mezelf om mee naar het werk te gaan. En, heel belangrijk: hij ís zuinig, rijdt gemiddeld 1 op 25. Dus ideaal. Ik heb 'm nou bijna 1.5 jaar en hij bevalt hartstikke goed. Het is een automaat, wat voor mij ook wel fijn is.
Ik heb er wel aan moeten wennen dat het zo;n 'kort' autootje is. Vooral in het begin is het wel eens beangstigend als je een voorbumper van een vrachtwagen zo dicht in je achteruitkijkspiegel hebt. En het is ook zo dat mensen over het algemeen niet veel respect voor een Smart hebben, dat merk bijv. ik als ik wil invoegen op de snelweg, ik merk dat ik er minder snel tussen word gelaten dan als ik in de auto van mijn vriend rijd (Honda Civic hybrid). Maar zo heb ik wel wat 'brutaler' leren rijden, dus een bijkomend voordeel.
Uiteindelijk is het deze geworden omdat ik een zuinige auto zocht voor mezelf om mee naar het werk te gaan. En, heel belangrijk: hij ís zuinig, rijdt gemiddeld 1 op 25. Dus ideaal. Ik heb 'm nou bijna 1.5 jaar en hij bevalt hartstikke goed. Het is een automaat, wat voor mij ook wel fijn is.
Ik heb er wel aan moeten wennen dat het zo;n 'kort' autootje is. Vooral in het begin is het wel eens beangstigend als je een voorbumper van een vrachtwagen zo dicht in je achteruitkijkspiegel hebt. En het is ook zo dat mensen over het algemeen niet veel respect voor een Smart hebben, dat merk bijv. ik als ik wil invoegen op de snelweg, ik merk dat ik er minder snel tussen word gelaten dan als ik in de auto van mijn vriend rijd (Honda Civic hybrid). Maar zo heb ik wel wat 'brutaler' leren rijden, dus een bijkomend voordeel.
Gast- Gast
Wij hebben twee auto's, twee oudjes, dat wel.
Ik heb een Honda Civic uit 1992, deze:
Mijn vriend heeft een VW Golf uit 1997.
Beide auto's zijn niet al te best meer, dus we willen ze allebei verkopen en één goede auto terugkopen. Omdat ik niet met de auto naar mijn werk ga/kan, hebben we daar genoeg aan.
Ik heb een Honda Civic uit 1992, deze:
Mijn vriend heeft een VW Golf uit 1997.
Beide auto's zijn niet al te best meer, dus we willen ze allebei verkopen en één goede auto terugkopen. Omdat ik niet met de auto naar mijn werk ga/kan, hebben we daar genoeg aan.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Een Toyota Aygo uit 2007. Ik ben zelf wel Toyota minded en wilde toen ik voor een auto ging kijken wel graag een Aygo of een Yaris. Gekozen voor deze Aygo omdat hij allerlei extra's heeft, 5-deurs is, een goede kilometerstand had, zuinig is, ik er geen wegenbelasting voor hoef te betalen en ik kreeg er een jaar garantie op.
Nog steeds heel blij mee
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Een VW Passat. We wilden een ruime auto waarin we ook prettig zaten op lange afstanden.
We zitten soms 2,5 uur in de auto als we naar vrienden gaan bv.
En we wilden best wel wat luxe, dus ja ...
We zitten soms 2,5 uur in de auto als we naar vrienden gaan bv.
En we wilden best wel wat luxe, dus ja ...
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Geen, ik heb ook geen rijbewijs
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik rij in een blauwe mazda demio. En waarom?
Ehm ja, omdat ik die heb?
Ik heb hem gekocht omdat ik vroeger de auto van mijn moeder had over genomen (een zwarte mazda demio) samen met mijn broer en zusje, maar toen ik het huis uit ging had ik een eigen auto nodig. Dit model beviel me goed en was tweedehans voor een leuke prijs te krijgen.
Hij ziet er zo uit, maar ik heb er nu reclame op (en een dikke kras)
Gast- Gast
Wij hebben er 3
Mazda 121, daar rij ik nu in.. Passen we niet met het hele gezin in maar goed genoeg voor naar en van school. Is niet de mooiste maar rijdt goed en komt altijd zonder problemen door de APK ook fijn:)
Maar omdat ik toch wat meer ruimte nodig heb met 4 kids hebben we een nieuwe auto voor mij gekocht. Die staat op de oprit en is tijdelijk geschorst omdat daar nog een hele nieuwe motor in moet en setje nieuwe banden enzo. Was gepland voor deze zomer maar J. besloot eerder te komen dus wordt een najaarsprojectje denk ik of misschien nog wel later.. Ik ben al heel blij dat ik mijn Mazda'tje nog niet had verkocht.
Ik heb zometeen deze:
Mijn man heeft zo'n auto: Passen we met het hele gezin in en dan zijn er nog 3 lege plekken over voor vriendjes/ vriendinnetjes, vakantietroep etc:P
Mazda 121, daar rij ik nu in.. Passen we niet met het hele gezin in maar goed genoeg voor naar en van school. Is niet de mooiste maar rijdt goed en komt altijd zonder problemen door de APK ook fijn:)
Maar omdat ik toch wat meer ruimte nodig heb met 4 kids hebben we een nieuwe auto voor mij gekocht. Die staat op de oprit en is tijdelijk geschorst omdat daar nog een hele nieuwe motor in moet en setje nieuwe banden enzo. Was gepland voor deze zomer maar J. besloot eerder te komen dus wordt een najaarsprojectje denk ik of misschien nog wel later.. Ik ben al heel blij dat ik mijn Mazda'tje nog niet had verkocht.
Ik heb zometeen deze:
Mijn man heeft zo'n auto: Passen we met het hele gezin in en dan zijn er nog 3 lege plekken over voor vriendjes/ vriendinnetjes, vakantietroep etc:P
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik wil ook nog graag een oude VW Golf Cabrio kopen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wij hebben een Citroën Xantia:
We zijn aan het sparen voor een andere want deze krijgt steeds meer kuurtjes.
We zijn aan het sparen voor een andere want deze krijgt steeds meer kuurtjes.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wij hebben een vw golf en een vw polo omdat we beide met de auto naar het werk moeten.
Voor omdat het leuk is en allebij van oldtimers houden hebben we een 2cv ( lelijke eend) en een vw kever
Voor omdat het leuk is en allebij van oldtimers houden hebben we een 2cv ( lelijke eend) en een vw kever
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Cato schreef:Wij hebben een vw golf en een vw polo omdat we beide met de auto naar het werk moeten.
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Wij hebben een Saab 900.
Vorig jaar gekocht voor we op kampeervakantie gingen. We wilden er niet teveel aan uitgeven omdat we een auto hooguit 2x in de maand gebruiken en de rest op de fiets doen. Als we rijden, rijden we wel lange stukken dus het moest wel een comfortabele auto zijn.
Vorig jaar gekocht voor we op kampeervakantie gingen. We wilden er niet teveel aan uitgeven omdat we een auto hooguit 2x in de maand gebruiken en de rest op de fiets doen. Als we rijden, rijden we wel lange stukken dus het moest wel een comfortabele auto zijn.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Dennenappel schreef:Hier nog eentje. Blij iets minder, maar ik hoop dat het binnenkort verholpen wordt!applestar schreef:Jaya schreef:Een Ford Ka. Ik was op zoek naar een leuke, niet te grote auto, en toen zag ik deze.Ben er nog steeds erg blij mee.
+1
Hoezo ben je er nu niet blij mee dan?
Gast- Gast
Wij hebben een 107 omdat hij zuinig en lekker rijdt
en een swift omdat we een auto er bij moesten en deze niet duur was.
en een swift omdat we een auto er bij moesten en deze niet duur was.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Wij hebben een Toyota Starlet.
Waarom? Hij was goedkoop, rijdt fijn, rijdt zuinig, het zijn betrouwbare auto's die niet al te veel onderhoud nodig hebben over het algemeen en je betaalt weinig wegenbelasting.
Waarom? Hij was goedkoop, rijdt fijn, rijdt zuinig, het zijn betrouwbare auto's die niet al te veel onderhoud nodig hebben over het algemeen en je betaalt weinig wegenbelasting.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Peugeot 106, mijn eerste autotje!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Een Opel Corsa, omdat ik ze er leuk uit vind zien, en ze goed rijden. I love my car
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Sinds kort deze, een seat ibiza uit 2011, helemaal blij mee!
En als tweede autootje hebben we nog een gele fiat punto uit 2002
En als tweede autootje hebben we nog een gele fiat punto uit 2002
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Behalve nieuwe banden ben ik aan onderhoud nog niets kwijt. Hij is 3 jaar en ik heb hem nu 2 jaar. Hij slurpt wel veel maar hoeveel weet ik niet precies. Ik ben er wel heel blij mee. Hij rijdt fijn en er past genoeg troep in en heeft de ideale maten.Dennenappel schreef:Francaise schreef:Een rode Mito.
Hoe bevalt hij? Ben je veel kwijt aan onderhoud e.d.? Op hoeveel rij je ongeveer?
Ik zit er aan te denken om deze over 1 a 2 jaar te kopen.
Gast- Gast
Doedel schreef:_MamaRosa_ schreef:Doedel schreef:_MamaRosa_ schreef:Doedel schreef:Een Toyota verso, omdat het een goede gezinsauto is en wij 3 autostoelen kwijt moesten en dat kan bij deze.
Wij ook. 7-zits dus, net als Doedel, omdat we anders niet passen.
Wij hebben ook een 7-zits Hij is alleen niet zuinig!
Weet ik;)
En die zuinigheid, ik weet niet, ik rij geloof ik zelf niet zo zuinig. Mijn man rijdt zuiniger.
Die rijdt langere stukken zeker?
Ik gebruik 'm idd vooral voor naar school en het centrum bijv. Als hij er in rijdt, is het naar mn schoonouders, een uur rijden ongeveer. Dus ja, dat scheelt dan wel weer.
Alhoewel, als ik er alleen heen rij, rij ik alsnog minder zuinig. Ligt aan mijn rijstijl dus...
Gast- Gast
Een blauwe seat ibiza uit 1998. Mijn broer had hem gekocht voor de handel, ik heb hem overgenomen.
Ik vind als je kinderen hebt en je ze ook vervoert in je auto, je een veilige auto moet hebben. Dus bijv. geen suzuki alto. Er moeten airbags in zitten en een beetje neus en kont, ik heb het meegemaakt dat ik ben aangereden met 140km per uur, van de zijkant geramd, blij geweest met een stevige auto (opel vectra).
Met van die kleine autootjes, 1 kop/staart botsing en je zit opgevouwen.
Ik vind als je kinderen hebt en je ze ook vervoert in je auto, je een veilige auto moet hebben. Dus bijv. geen suzuki alto. Er moeten airbags in zitten en een beetje neus en kont, ik heb het meegemaakt dat ik ben aangereden met 140km per uur, van de zijkant geramd, blij geweest met een stevige auto (opel vectra).
Met van die kleine autootjes, 1 kop/staart botsing en je zit opgevouwen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor een auto heb jij?
» Hoe ver ga je voor een auto?
» Wat voor auto?
» speelgoed voor in de auto
» Spiegeltje voor in de auto
» Hoe ver ga je voor een auto?