Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiegeltje voor in de auto

4 plaatsers

Ga naar beneden

Spiegeltje voor in de auto Empty Spiegeltje voor in de auto

Bericht  Sanne di 29 mei 2012 - 8:56

Wie heeft er een spiegeltje in de auto waarmee je je kindje goed kan zien als het kindje in de Maxi-Cosi zit? En welke heb je dan? Zit op internet wat te zoeken, maar weet niet wat echt een fijn spiegeltje is.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegeltje voor in de auto Empty Re: Spiegeltje voor in de auto

Bericht  mickey di 29 mei 2012 - 9:02

Wij hebben er een bij babydump gekocht, die kun je aan de hoofdsteun vastmaken. Hij is ongeveer even groot als de hoofdsteun, en een beetje bol, waardoor je overal goed zicht heb, zowel als bestuurder als bijrijder.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sanne di 29 mei 2012 - 9:04

mickey schreef:Wij hebben er een bij babydump gekocht, die kun je aan de hoofdsteun vastmaken. Hij is ongeveer even groot als de hoofdsteun, en een beetje bol, waardoor je overal goed zicht heb, zowel als bestuurder als bijrijder.

Bedoel je deze, Mickey?

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=17673&groep_id=145&merk=6753

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  mickey di 29 mei 2012 - 9:20

Ja! Die bedoel ik inderdaad. Die raad ik je echt aan! Ik kan F goed zien vanaf de bijrijdersstoel, door me om te draaien en mijn vriend kan hem goed zien vanaf de bestuurdersstoel, via de achteruitkijkspiegel.
Ik heb ook een tijdje geleden een ander spiegeltje gekocht, die je vast zou kunnen klemmen, maar das echt een onding.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sanne di 29 mei 2012 - 9:24

mickey schreef:Ja! Die bedoel ik inderdaad. Die raad ik je echt aan! Ik kan F goed zien vanaf de bijrijdersstoel, door me om te draaien en mijn vriend kan hem goed zien vanaf de bestuurdersstoel, via de achteruitkijkspiegel.
Ik heb ook een tijdje geleden een ander spiegeltje gekocht, die je vast zou kunnen klemmen, maar das echt een onding.

Ok, dank je. Binnenkort moet ik weer aan het werk en gaat H. een aantal dagen naar het KDV. Dat is dus elke dag een half uur heen en een half uur terug in de auto. Dan vind ik het wel fijn haar te kunnen zien.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  mickey di 29 mei 2012 - 9:29

F zit overigens achter mijn vriend, bij hem in de auto. Bij mij zit hij naast me. Ik heb een drie-deurs auto. Het lukt wel om hem achterin te zetten, heel makkelijk zelfs. Maar ik kan de airbag uitzetten en vind het handiger als hij naast me zit, als ik alleen met hem weg ga.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor di 29 mei 2012 - 9:35

http://www.prenatal.nl/shop/Speelgoed-Speelgoed-diversen/Prenatal-Fp-autospiegel-leeuw-85117.htm?id=85117

Ik heb deze in mijn auto, die maak je om de hoofdsteun heen vast. We hebben hem al in 3 verschillende auto's gehad, past bij allemaal goed.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Funk di 29 mei 2012 - 20:47

Floor schreef:http://www.prenatal.nl/shop/Speelgoed-Speelgoed-diversen/Prenatal-Fp-autospiegel-leeuw-85117.htm?id=85117

Ik heb deze in mijn auto, die maak je om de hoofdsteun heen vast. We hebben hem al in 3 verschillende auto's gehad, past bij allemaal goed.
De hebben wij ook. L. vindt hem heel leuk en hij 'werkt' prima!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud