Wie trouwt mijn zoon
+35
Sugarfall
Jilke
Lady Starstruck
luisa
May
Atelier Madame
Siem
Shisha
Jeanette
studiebol
Ibbeltje
Viva
tweeling
tuttebel
Appeltje
loura
Rizzo
Shopelle
Mermaid
Mari
Ella
Lies
Zininzon
love
ijsjemeisje
Lenthe
Summerlovin
ExpressoB
schuddebuikje
Niekske
Didi
Marin
Minx
Mamsie
Blond
39 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Wie trouwt mijn zoon
Ze is echt heel erg verdrietig in haar leven en ik denk dat ze niet meer uit het verdriet kan komen. Dat is erg sneu voor Sebastiaan want die jongen word zo heel erg heen en weer getrokken. Ik snap dat hij het zijn moeder naar de zin wilt maken maar gelukkig gaat hij er de volgende aflevering wel tegenin. Jammer dat het leuke meisje er nu uit is daardoor. Ik hoop dat die moeder in ziet dat ze nu zijn geluk tegen zit.
Ik vind die ene jongen met die vader echt een slettenbak eerste klas. Ik zou als ik 1 van die andere meiden was meteen opstappen. Beetje terwijl ze met zn allen uit zijn, er alleen op uittrekken met een meid en half naakt in de zee rollenbollen.
Ik vind die ene jongen met die vader echt een slettenbak eerste klas. Ik zou als ik 1 van die andere meiden was meteen opstappen. Beetje terwijl ze met zn allen uit zijn, er alleen op uittrekken met een meid en half naakt in de zee rollenbollen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Loura ik sluit mij bij jou aan.
Echt die gozer die ook naar andere meiden ging en die ene mee naar de zee nam gatver....ik zou idd zelf al opstappen. Zo iemand zou ik niet hoeven.
En van Sebastiaan is erg sneu.
Echt die gozer die ook naar andere meiden ging en die ene mee naar de zee nam gatver....ik zou idd zelf al opstappen. Zo iemand zou ik niet hoeven.
En van Sebastiaan is erg sneu.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb het programma nog nooit gezien maar ik kon niet slapen gsiteren dus ik zat de herhaling te kijken. Maar mijn god, dit kan toch niet goed zijn? Die vrouw heeft een vreselijk verlies mee gemaakt wat natuurlijk vreselijk is maar moet ze dan zo met mensen om gaan? Ik vind het echt heel triest voor die jongen hoor..
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Aflevering 4 was nu de laatste toch die is uitgezonden?
Heb het gister gekeken.
Haha die vader van Jesper in het huis van Daisy. Die opmerkingen van die buren, dat kwam niet helemaal geloof waardig over vond ik. Irritant mannetje die Jesper, dat die vrouwem niet opstappen.
Omg Sabrina met d'r outfitje aan het stofzuigen. Erg overdreven en niet zo smakelijk haar kont steeds in beeld.
Benieuwd of de vriendin (zal naam niet noemen) van Ijsjemeisje straks een trouwerij heeft :p :p
Och och die sebastiaan, geef je moeder op dr klote, dit pik je toch niet. Respectloos. Ik kreeg ook geen begrip voor haar nav het verhaal van haar overleden kind.
Ben benieuwd of hij achter stefanie aangaat. Je zag hem echt opbloeien als hij het over haar had of als ze samen waren. Over dat eten zei hij ook van die lieve dingen.
Heb het gister gekeken.
Haha die vader van Jesper in het huis van Daisy. Die opmerkingen van die buren, dat kwam niet helemaal geloof waardig over vond ik. Irritant mannetje die Jesper, dat die vrouwem niet opstappen.
Omg Sabrina met d'r outfitje aan het stofzuigen. Erg overdreven en niet zo smakelijk haar kont steeds in beeld.
Benieuwd of de vriendin (zal naam niet noemen) van Ijsjemeisje straks een trouwerij heeft :p :p
Och och die sebastiaan, geef je moeder op dr klote, dit pik je toch niet. Respectloos. Ik kreeg ook geen begrip voor haar nav het verhaal van haar overleden kind.
Ben benieuwd of hij achter stefanie aangaat. Je zag hem echt opbloeien als hij het over haar had of als ze samen waren. Over dat eten zei hij ook van die lieve dingen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hahaha, op de site staat een kort filmpje; flirtles voor sebas met de presentator.
Zie trouwens nu ook een fout, er staat; Welk geheimverbertgt Angelo
Zie trouwens nu ook een fout, er staat; Welk geheim
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Gisteren voor het eerst gezien en wat een giller!! Maar die moeder van die Sebastiaan, wat een triest figuur. Ik snap ook niet dat die Sebastiaan er niet eerder op in is gegaan. Geen wonder dat hij nog geen vrouw heeft.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Je zal maar zo'n schoonmoeder hebben zoals de moeder van Sebastiaan. Verschrikkelijk.. ik vind het erg jammer dat ze Stephanie niet eens een kans geeft, terwijl Stephanie zo haar best heeft gedaan met het eten etc.
Ze jaagt zo iedereen weg.. zielig voor Sebastiaan.
Ze jaagt zo iedereen weg.. zielig voor Sebastiaan.
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Wat is die moeder van Sebastiaan toch verschrikkelijk! Ik heb echt medelijden met die jongen. Volgens mij wil ze helemaal niet dat hij iemand vindt en dat hij gewoon thuis blijft omdat ze anders helemaal alleen is.
Die Liv ken ik trouwens ergens van maar ik weet niet meer waarvan!?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Die moeder is inderdaad erg aanwezig om het maar even mild te zeggen. Maar toch denk ik dat ze gelijk heeft ergens. Persoonlijk zie ik echt niet in waarom stephanie heeft geschreven op sebastiaan.. Weet ook niet goed waarom, want ze lijkt heel oprecht maar ergens geloof ik het gewoon niet zo..
Dat de meiden nog steeds bij Jesper blijven snap ik echt niet, maar dat begreep ik al niet na de eerste dag in dat kasteel toen hij al met 2 meiden in bed lag. Dan is het duidelijk dat hij het niet serieus neemt.
Dat de meiden nog steeds bij Jesper blijven snap ik echt niet, maar dat begreep ik al niet na de eerste dag in dat kasteel toen hij al met 2 meiden in bed lag. Dan is het duidelijk dat hij het niet serieus neemt.
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Shisha schreef:Wat is die moeder van Sebastiaan toch verschrikkelijk! Ik heb echt medelijden met die jongen. Volgens mij wil ze helemaal niet dat hij iemand vindt en dat hij gewoon thuis blijft omdat ze anders helemaal alleen is.
Ik ken haar ook ergens van idd! Geen idee waarvan
loura- Ratel
loura schreef:Shisha schreef:Wat is die moeder van Sebastiaan toch verschrikkelijk! Ik heb echt medelijden met die jongen. Volgens mij wil ze helemaal niet dat hij iemand vindt en dat hij gewoon thuis blijft omdat ze anders helemaal alleen is.
Ik ken haar ook ergens van idd! Geen idee waarvan
Ik heb het idee dat ze al een keer eerder ergens aan mee heeft gedaan maar op internet kan ik niks vinden.
Shisha- Ratel
Ik heb hem ook gezien, pff die moeder van Sebastiaan zeg.... Zo jammer dat die Stephanie eruit is. Die Sebastiaan is echt kansloos met zo'n moeder..... dit wordt niks
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik dacht liv Ook te kennen, heeft ze vorig jaar niet met de bachelor meegedaan?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Pff die Monique. "Ik kan beter bij mijn zoon op het kerkhof gaan liggen''.
Ik zeg doen, kan je andere zoon eindelijk eens gaan leven zonder belemmert te worden. Bij die moeder is wel meer dan 1 steekje los.
Ik zeg doen, kan je andere zoon eindelijk eens gaan leven zonder belemmert te worden. Bij die moeder is wel meer dan 1 steekje los.
Laatst aangepast door Chance op do 20 sep 2012 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Atelier Madame schreef:Ik dacht liv Ook te kennen, heeft ze vorig jaar niet met de bachelor meegedaan?
Er staat geen Liv tussen de kandidaten maar misschien was ze daarvoor al afgevallen?
http://www.rtl.nl/programma/debachelorcuracao/dames/
Gast- Gast
http://www.rtl.nl/programma/debachelorcuracao/dames/[/quote[/url]]Birgit schreef:Atelier Madame schreef:Ik dacht liv Ook te kennen, heeft ze vorig jaar niet met de bachelor meegedaan?
Er staat geen Liv tussen de kandidaten maar misschien was ze daarvoor al afgevallen?
[url=http://www.rtl.nl/programma/debachelorcuracao/dames/
Via google gevonden dat ze mee heeft gedaan aan daten in het donker
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
[quote="Billy"]
Dan zal ik haar daar wel van kennen!
Birgit schreef:Atelier Madame schreef:Ik dacht liv Ook te kennen, heeft ze vorig jaar niet met de bachelor meegedaan?
http://www.rtl.nl/programma/debachelorcuracao/dames/[/quote]
Shisha- Ratel
Dat heb ik nooit gekeken dus daarom ging er hier geen lichtje branden .
Gast- Gast
[quote="Shisha"]
Owjaaa daar ken ik haar idd ook van!
Billy schreef:Birgit schreef:Atelier Madame schreef:Ik dacht liv Ook te kennen, heeft ze vorig jaar niet met de bachelor meegedaan?
http://www.rtl.nl/programma/debachelorcuracao/dames/[/quote]
Owjaaa daar ken ik haar idd ook van!
loura- Ratel
Zitten we er al weer klaar voor? Ben benieuwd naar Monique vanavond. Sensatietelevisie. Tja, ben er wel van.
Gast- Gast
Jaaa ik zit er klaar voor! Ben benieuwd of Sebastiaan echt de waarheid gaat zeggen tegen zijn moeder!
loura- Ratel
ik zit er ook weer klaar voor. ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat met Monique en Sebastiaan.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Ik ga ook kijken nu.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Hij staat hier ook op