Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie trouwt mijn zoon

+35
Sugarfall
Jilke
Lady Starstruck
luisa
May
Atelier Madame
Siem
Shisha
Jeanette
studiebol
Ibbeltje
Viva
tweeling
tuttebel
Appeltje
loura
Rizzo
Shopelle
Mermaid
Mari
Ella
Lies
Zininzon
love
ijsjemeisje
Lenthe
Summerlovin
ExpressoB
schuddebuikje
Niekske
Didi
Marin
Minx
Mamsie
Blond
39 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Wie trouwt mijn zoon - Pagina 6 Empty Re: Wie trouwt mijn zoon

Bericht  Atelier Madame wo 26 sep 2012 - 9:17

Niekske schreef:Heerlijke sensatie weer gisteren Very Happy ik heb het idee dat het programma heeft ingegrepen bij het vertrek van Stephanie en die andere twee. Ik vond het wel mooi dat dat meisje dat nu weggestuurd werd daar (Sanne..?) door het programma ook 'het andere meisje' genoemd werd, van haar heb je echt niks gezien de afgelopen afleveringen! Van die Leonie krijg ik echt jeuk, vreselijk hoe ze mee stond te springen in die biertent met dat ding in dr decolleté. Ik hoop niet dat Sebastiaan nog van gedachten veranderd, ligt eraan hoe belangrijk hij het vindt dat zijn aanstaande meegaat naar dergelijke feesten... laat dat maar een mannen aangelegenheid blijven Wink

Die Joey is ook lekker sneaky, ik vind hem een gluiperd. Hoe hij zijn keus bekend maakte, Tessa op nummer één en dan Chantal ook nog. En ze was zo blij dat ze nog een kans kreeg laughcry hoezo blij? Het gaat niet om een baan ofzo waarvoor je nog in de running bent, het gaat om een kerel die verliefd is op iemand anders!

Ik vind dat er dit seizoen wat extremere types inzitten, ik weet niet of ik het wel zo geslaagd vind als het eerste seizoen... maar ik wil toch weten hoe het eindigt, haha!

Nou zeg ik sta ook vaak zat in een biertent je springen op dit soort liedjes! Ja oké niet met een ding tussen m'n tieten maar toch. Vet gezellig hoor! Very Happy :P

Maar voor de rest vind ik het ren geniaal programma, ben benieuw voor wie ze uiteindelijk kiezen. Denk dat jesper helemaal niet serieus is. Joey wel een klein beetje gluiperig ook al is hij wel knap. Vind die Tessa ook niet zo leuk, die staat veel te uitdagend te frisbeen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 9:21

Atelier Madame schreef:
Niekske schreef:Heerlijke sensatie weer gisteren Very Happy ik heb het idee dat het programma heeft ingegrepen bij het vertrek van Stephanie en die andere twee. Ik vond het wel mooi dat dat meisje dat nu weggestuurd werd daar (Sanne..?) door het programma ook 'het andere meisje' genoemd werd, van haar heb je echt niks gezien de afgelopen afleveringen! Van die Leonie krijg ik echt jeuk, vreselijk hoe ze mee stond te springen in die biertent met dat ding in dr decolleté. Ik hoop niet dat Sebastiaan nog van gedachten veranderd, ligt eraan hoe belangrijk hij het vindt dat zijn aanstaande meegaat naar dergelijke feesten... laat dat maar een mannen aangelegenheid blijven Wink

Die Joey is ook lekker sneaky, ik vind hem een gluiperd. Hoe hij zijn keus bekend maakte, Tessa op nummer één en dan Chantal ook nog. En ze was zo blij dat ze nog een kans kreeg Wie trouwt mijn zoon - Pagina 6 394967 hoezo blij? Het gaat niet om een baan ofzo waarvoor je nog in de running bent, het gaat om een kerel die verliefd is op iemand anders!

Ik vind dat er dit seizoen wat extremere types inzitten, ik weet niet of ik het wel zo geslaagd vind als het eerste seizoen... maar ik wil toch weten hoe het eindigt, haha!

Nou zeg ik sta ook vaak zat in een biertent je springen op dit soort liedjes! Ja oké niet met een ding tussen m'n tieten maar toch. Vet gezellig hoor! Very Happy Wie trouwt mijn zoon - Pagina 6 253468018

Maar voor de rest vind ik het ren geniaal programma, ben benieuw voor wie ze uiteindelijk kiezen. Denk dat jesper helemaal niet serieus is. Joey wel een klein beetje gluiperig ook al is hij wel knap. Vind die Tessa ook niet zo leuk, die staat veel te uitdagend te frisbeen.

Wat deed ze met haar lichaam??Rolling Eyes Ze had een hele rare houding.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 26 sep 2012 - 18:05

Denk dat ze indruk probeerde te maken. Ze zei dat ze zich ook erg zelfverzekerd voelde volgens mij Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Niekske wo 26 sep 2012 - 23:24

Atelier Madame schreef:
Niekske schreef:...

Nou zeg ik sta ook vaak zat in een biertent je springen op dit soort liedjes! Ja oké niet met een ding tussen m'n tieten maar toch. Vet gezellig hoor! Very Happy :P

Waha, ik sta ook wel eens vaker zo te springen op zulke feesten hoor! Very Happy alleen wil ik graag geloven dat ik dat iets meer ladylike doe dan Leonie deed angel het zag er zo boers en onbeholpen uit... ze past veel beter bij Sebastiaan dat Stephanie, maar ik ga er niet vanuit dat Stephanie het niet meent ofzo, waarom zou zo'n meisje niet voor hem kunnen vallen? Wat je op tv ziet is zo'n klein deel, als er echt een klik is tussen hun...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond do 27 sep 2012 - 5:02

Die relatie van Angelo en mammie is trouwens ook bizar...

En hij heeft toch wel bewezen wel degelijk een sletje te zijn haha!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mermaid ma 1 okt 2012 - 7:40

wat een simpele pauper die jeffrey.

en die Leonie past toch beter bij sebastiaan volgens mij.. in ieder geval ook bij die moeder.. beide ook lekker simpel.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Ella ma 1 okt 2012 - 7:51

Ik ben hem aan het opnemen, straks als mijn man thuis is gaan we hem kijken. Ben benieuwd!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Niekske ma 1 okt 2012 - 8:14

Ik vind die zonen steeds vervelender worden... wat een idioot is die jeffrey! Hij wilde al kids sinds zijn 17e... volgens mij moet zo iemand zich echt niet gaan voortplanten! Ik vind het accent van de Lesley van Jesper trouwens gruwelijk irritant. Dat ie maar bij haar blijft, Marjolein is te leuk voor hem. En die mama van Sebastiaan... ik heb echt medelijden met haar zoon. Ben benieuwd of hij Stephanie terug gaat vinden en wat er gaat gebeuren...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sugarfall ma 1 okt 2012 - 8:41

Ik vond Stephanie deze aflevering vervelender dan Sebastiaan zijn moeder eerlijk gezegd. Beetje een dramaqueen.

Jeffrey vind ik gewoon zo asociaal dat het niet leuk meer is.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Viva ma 1 okt 2012 - 8:57

Jeffrey is inderdaad behoorlijk asociaal!

Het is wel zo dat Leonie beter bij Sebastiaan lijkt te passen, ik snap echt niet wat Stephanie in hem ziet.
Daarbij, dit keer leek wel alsof ze zelf erg snel boos werd, al zou ik ook chagrijnig worden van zo'n moeder.

Ben benieuwd waarom Jesper en zijn vader "volgende week" ruzie hebben...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Minx ma 1 okt 2012 - 18:37

Ik zou ook chaggie worden van die moeder van sebastiaan, serieus staat die kop ook wel eens niet op onweer. Ik zou daar zo klaar mee zijn. Ben het nu terug aan het kijken, erg romantisch idd, Salou.....
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Ibbeltje ma 1 okt 2012 - 18:41

Ik vond het ook zielig voor dat meisje dat zat te wachten tot dat, hoe heet ie Joey?, terug was laat met die blonde meid met krullen. Wel weer een goeie dat zij haar af wees om te blijven slapen :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady Starstruck ma 1 okt 2012 - 21:57

Ibbeltje schreef:Ik vond het ook zielig voor dat meisje dat zat te wachten tot dat, hoe heet ie Joey?, terug was laat met die blonde meid met krullen. Wel weer een goeie dat zij haar af wees om te blijven slapen :P

Ja die blonde meid ik weet niet ze heeft een beetje een air over zich ofzo. En die moeder van Sebastiaan, het zou je schoonmoeder wezen of worden pfff.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Ibbeltje ma 1 okt 2012 - 22:42

Lady Starstruck schreef:
Ibbeltje schreef:Ik vond het ook zielig voor dat meisje dat zat te wachten tot dat, hoe heet ie Joey?, terug was laat met die blonde meid met krullen. Wel weer een goeie dat zij haar af wees om te blijven slapen Wie trouwt mijn zoon - Pagina 6 253468018

Ja die blonde meid ik weet niet ze heeft een beetje een air over zich ofzo. En die moeder van Sebastiaan, het zou je schoonmoeder wezen of worden pfff.

Ja ze zei tijdje terug dat ze zich zo zelfverzekerd voelde dus zal daar wel van komen hahah.

En jeetje ja zeg het zal je schoonmoeder maar wezen. Er zit geen lol in dat mens, geen lachje heb ik gezien nog volgens mij. Ik snap wel dat ze zo zit met het verlies van je kind, maar het leven gaat verder en het is zo jammer dat ze zo negatief is.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB di 2 okt 2012 - 1:20

Tessa is een vriendin van een forummer hier. Dus denk er misschien een beetje om met wat er gezegd word.

Ben ook benieuwd waar de ruzie precies over gaat bij Jesper&zijn vader.

Hahaha die opmerking van Dirk: "Nemen we weer een hond". Vind die Dirk wel beter bij Angelo passen als die andere jongen. Hoe oud is die Dirk eigenlijk?

Ik denk dan Sabrina naar huis gaat. Terwijl ze toch in het begin zijn favoriet was. Vind die andere meid wel bij hem passen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549

Bericht  Ella di 2 okt 2012 - 2:19

Expresso: ik denk niet dat het de bedoeling is dat de naam van de vriendin van een forummer hier staat. De forummer zelf heeft die naam namelijk verwijderd uit dit topic omdat ze niet wilde dat dit bleef staan.

Ik ben benieuwd naar volgende week. In ieder geval waar die ruzie om gaat bij Jesper en zijn vader. En wat Sebastiaan gaat doen. Voor wie hij kiest.

Ik denk dat Dirk met het het verhaal over die hond geen punten gescoord heeft. Hij heeft duidelijk geen kinderwens en Angelo wel.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 2:19

Angelo is zelf net een kind. Wie trouwt mijn zoon - Pagina 6 827601
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  ijsjemeisje di 2 okt 2012 - 3:16

Geeft niet hoor dat haar naam hier staat.
En je mag van mij gewoon reacties met je mening hier plaatsen over haar hoor.
Ik heb mijn eigen mening ook tegen haar gezegt.Wink
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849

Bericht  Ella di 2 okt 2012 - 3:22

ijsjemeisje schreef:Geeft niet hoor dat haar naam hier staat.
En je mag van mij gewoon reacties met je mening hier plaatsen over haar hoor.
Ik heb mijn eigen mening ook tegen haar gezegt.Wink

Oke dan heb ik niets gezegd Wink

Ben wel benieuwd of er uiteindelijk 1 van de zoons gaat trouwen of misschien wel niemand
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Niekske di 2 okt 2012 - 3:25

Ik zou nog wel eens willen zien hoe het met de setjes van het vorige seizoen is. 'Een jaar na wie trouwt mijn zoon', zoiets smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Niekske di 2 okt 2012 - 3:26

En die Angelo moet lekker bij mammie in bed blijven slapen. Klein kind...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ella di 2 okt 2012 - 3:26

Niekske schreef:En die Angelo moet lekker bij mammie in bed blijven slapen. Klein kind...

helemaal +1, hoe oud ben je zeg
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje di 2 okt 2012 - 3:27

Niekske schreef:Ik zou nog wel eens willen zien hoe het met de setjes van het vorige seizoen is. 'Een jaar na wie trouwt mijn zoon', zoiets Wie trouwt mijn zoon - Pagina 6 561177
jaa idd!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB di 2 okt 2012 - 4:28

Ella schreef:Expresso: ik denk niet dat het de bedoeling is dat de naam van de vriendin van een forummer hier staat. De forummer zelf heeft die naam namelijk verwijderd uit dit topic omdat ze niet wilde dat dit bleef staan.

Ik wou net gaan zeggen; "Ik noem toch niet de naam van de forummer".. las daarna de reacties van ijsjemeisje;)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB di 2 okt 2012 - 4:30

Niekske schreef:En die Angelo moet lekker bij mammie in bed blijven slapen. Klein kind...

Hahaha ja echt he, niet gezond! blegh... en dat terwijl ze hem zou loslaten.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud