Wie trouwt mijn zoon
+35
Sugarfall
Jilke
Lady Starstruck
luisa
May
Atelier Madame
Siem
Shisha
Jeanette
studiebol
Ibbeltje
Viva
tweeling
tuttebel
Appeltje
loura
Rizzo
Shopelle
Mermaid
Mari
Ella
Lies
Zininzon
love
ijsjemeisje
Lenthe
Summerlovin
ExpressoB
schuddebuikje
Niekske
Didi
Marin
Minx
Mamsie
Blond
39 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Wie trouwt mijn zoon
Die moeder van sebastiaan komt inderdaad over als een heks, zo'n schoonmoeder wens je niemand toe. Leonie ben ik ook echt beu, hoop dat ie voor dat meisje gaat met dat lieve gezichtje.
Die moeder van die Joey vind ik echt een betweter, vind ik ook niet zoveel aan en ik vind hem echt een beetje gay.
Ik lach me helemaal rot om die moeder van Jeffrey, wat een figuur zeg.
Die moeder van die Joey vind ik echt een betweter, vind ik ook niet zoveel aan en ik vind hem echt een beetje gay.
Ik lach me helemaal rot om die moeder van Jeffrey, wat een figuur zeg.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb het vanmiddag terug gekeken. Die angelo was lekker bezig zeg op die boot.. Vraag mij af of hij uiteindelijk met 1 man over blijft of dat het toch een no go word.
Nou inderdaad zeg, die moeder van Sebastiaan, die stem alleen al! Hoe ze zich opstelt, vreselijk!!!
Vader Jesper heeft zijn mening bij gedraaid over negerinnen hahaha, denk niet dat zij het uiteindelijk word.
Vond het wel grappig dat Joey tegen zijn moeder in ging; "nee je gaat even normaal doen, dit vind ik niet leuk" hahaha.
Grote kans dat die Sabrina het wel word of ze moet iets fout doen of dat ze ergens achter komen.
Wat had die griet nou precies gedaan dan? Ik lette niet helemaal op. Hij werd iniedergeval goed kwaad.
Nou inderdaad zeg, die moeder van Sebastiaan, die stem alleen al! Hoe ze zich opstelt, vreselijk!!!
Vader Jesper heeft zijn mening bij gedraaid over negerinnen hahaha, denk niet dat zij het uiteindelijk word.
Vond het wel grappig dat Joey tegen zijn moeder in ging; "nee je gaat even normaal doen, dit vind ik niet leuk" hahaha.
Grote kans dat die Sabrina het wel word of ze moet iets fout doen of dat ze ergens achter komen.
Wat had die griet nou precies gedaan dan? Ik lette niet helemaal op. Hij werd iniedergeval goed kwaad.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Als ik het nog goed weet (was namelijk niet heel goed verstaanbaar vond ik) heeft Sabrina achter zijn rug om info gevraagd bij een vriend van hem via FB.
Maar ik denk dat weer dat hij zooooo reageren dan heeft hij toch iets te verbergen????
Maar ik denk dat weer dat hij zooooo reageren dan heeft hij toch iets te verbergen????
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ella schreef:Als ik het nog goed weet (was namelijk niet heel goed verstaanbaar vond ik) heeft Sabrina achter zijn rug om info gevraagd bij een vriend van hem via FB.
Nee dat was Sabrina niet.
Mag allemaal op tv dat gekk... Verbaas ik mij wel is over. Dat ze dat niet 'wegpiepen'
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Ella schreef:Als ik het nog goed weet (was namelijk niet heel goed verstaanbaar vond ik) heeft Sabrina achter zijn rug om info gevraagd bij een vriend van hem via FB.
Mag allemaal op tv dat gekk... Verbaas ik mij wel is over. Dat ze dat niet 'wegpiepen'
Dat was idd niet Sabrina maar Desiree.
Hij reageerde wel erg overdreven!
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Appeltje schreef:ExpressoB schreef:Ella schreef:Als ik het nog goed weet (was namelijk niet heel goed verstaanbaar vond ik) heeft Sabrina achter zijn rug om info gevraagd bij een vriend van hem via FB.
Dat was idd niet Sabrina maar Desiree.
Hij reageerde wel erg overdreven!
Oh dan ben ik even in de waar en weet ik niet wat je bedoel
Ella- Ratel
Stomme SBS6, gaan ze het ineens uitzenden om 20.30 terwijl mijn recorder het pas om 21.30 gaat opnemen.
Gelukkig bestaat er uitzending gemist .
Jesper: Dat jullie je ergeren aan Liv, ik erger me juist kapot aan die Daisy. De dingen die ze zei, dat zeg je toch niet. Daarnaast vind ik Jesper echt een smeerlap en zijn vader trouwens ook.
Sebastiaan: Die moeder..pff. Alleen van de stem krijg je al de rillingen. En dan zit er ook al zo'n misselijk hoofd op.
Jeffrey: Die ging ineens heel stoer doen . Met dat gespring op de bank en die grote bek. En die rijdt ook nog eens in een VW Golf, te hilarisch. Ik denk dat die lapdanseres prima bij hem past.
Gelukkig bestaat er uitzending gemist .
Jesper: Dat jullie je ergeren aan Liv, ik erger me juist kapot aan die Daisy. De dingen die ze zei, dat zeg je toch niet. Daarnaast vind ik Jesper echt een smeerlap en zijn vader trouwens ook.
Sebastiaan: Die moeder..pff. Alleen van de stem krijg je al de rillingen. En dan zit er ook al zo'n misselijk hoofd op.
Jeffrey: Die ging ineens heel stoer doen . Met dat gespring op de bank en die grote bek. En die rijdt ook nog eens in een VW Golf, te hilarisch. Ik denk dat die lapdanseres prima bij hem past.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb even de laatste twee afleveringen ingehaald pff heerlijk vermakelijke tv, maar wat een figuren!
Die moeder van Sebastiaan, ik was daar echt gillend weggerend. Ik vind het aso dat zij Linda gewoon wegstuurde en ik vind het op het zieke af hoeveel invloed zij heeft op haar 29 jarige zoon. Hij moet eens wat meer tegen zijn moeder ingaan. Volgens mij heeft die moeder echt nul sociale vaardigheden, ze weet zich geen houding te geven bij een paar mensen in huis, ik denk dat ze niet helemaal honder is... en die Leonie vind ik echt vreselijk, ik hoop echt dat Sebastiaan niet voor haar kiest. Ik vind die Stefanie wel erg leuk.
Die moeder van Angelo is echt erg, er werd gezegd dat Angelo thuis nog steeds bij zijn moeder in bed slaapt :S dat geloof je toch niet? Ik vraag me af of hij ooit los komt van haar...
Ik vind Jeffrey en Carine en tikje tokkie moet ik zeggen. Jeffrey nog erger dan zijn moeder. Al dat gevloek en popie-jopie gedrag... en die combinatie die hij aanhad was ook echt vreselijk trouwens, daar moet ik zijn moeder gelijk geven, haha! Dat shirt stond echt niet op die broek. Hij reageerde ook wel behoorlijk overdreven op Desiree, maar ik denk dat ze beter af is zonder hem... zo'n lap-danseres past beter bij hem denk ik
Die Jesper vind ik een enorme womanizer en zijn vader vind ik eng. Rare ideeën heeft die man... volgens mij wil hij wel dat zijn zoon settelt, maar wil zoonlief dat helemaal niet.
En Joey is een beetje te gelikt, maar hem en zijn moeder vind ik eigenlijk nog wel het leukste... hij gaat tenminste tegen zijn moeder in en maakt zijn eigen keuzes. Ben erg benieuwd naar de nieuwe uitzending van maandag!
Die moeder van Sebastiaan, ik was daar echt gillend weggerend. Ik vind het aso dat zij Linda gewoon wegstuurde en ik vind het op het zieke af hoeveel invloed zij heeft op haar 29 jarige zoon. Hij moet eens wat meer tegen zijn moeder ingaan. Volgens mij heeft die moeder echt nul sociale vaardigheden, ze weet zich geen houding te geven bij een paar mensen in huis, ik denk dat ze niet helemaal honder is... en die Leonie vind ik echt vreselijk, ik hoop echt dat Sebastiaan niet voor haar kiest. Ik vind die Stefanie wel erg leuk.
Die moeder van Angelo is echt erg, er werd gezegd dat Angelo thuis nog steeds bij zijn moeder in bed slaapt :S dat geloof je toch niet? Ik vraag me af of hij ooit los komt van haar...
Ik vind Jeffrey en Carine en tikje tokkie moet ik zeggen. Jeffrey nog erger dan zijn moeder. Al dat gevloek en popie-jopie gedrag... en die combinatie die hij aanhad was ook echt vreselijk trouwens, daar moet ik zijn moeder gelijk geven, haha! Dat shirt stond echt niet op die broek. Hij reageerde ook wel behoorlijk overdreven op Desiree, maar ik denk dat ze beter af is zonder hem... zo'n lap-danseres past beter bij hem denk ik
Die Jesper vind ik een enorme womanizer en zijn vader vind ik eng. Rare ideeën heeft die man... volgens mij wil hij wel dat zijn zoon settelt, maar wil zoonlief dat helemaal niet.
En Joey is een beetje te gelikt, maar hem en zijn moeder vind ik eigenlijk nog wel het leukste... hij gaat tenminste tegen zijn moeder in en maakt zijn eigen keuzes. Ben erg benieuwd naar de nieuwe uitzending van maandag!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik vond het vooral heel raar hoe Linda weg moest. Misschien hebben ze het zo gedaan voor tv hoor, maar dat Linda wegstrompelde op haar krukken met zware tas vond ik echt een beetje raar. Dan breng je haar toch even weg. Maarja, vind Sebastian en z'n moeder echt wel de meest vreemde moeder en zoon in het programma. Hoop dat hij voor stefanie kiest. Dat vind ik wel een lieve meid voor hem
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Ja brr die moeder van Sebastiaan, vreselijk.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Oh mijn god, ze is echt niet in ordeBirgit schreef:Wat gaat die moeder van Sebastiaan nu weer doen?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik schakel net in, maar die moeder van Sebastiaan is gewoon een labiel wijf! Ze chanteert hem!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ze doet me denken aan de moeder van mn ex.. en das niet goed.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Aan het voorstukje te zien denk ik dat ze iemand verloren is. Ze komt op mij een beetje depressief over.
Gast- Gast
Ze is inderdaad iemand verloren. Haar jongste zoon. En daarom houdt ze vast aan haar zoon en ziet ze snel iets in mensen of juist absoluut niet.
Maar ik vind haar ronduit onbeschoft en kan geen respect voor haar opbrengen.
Maar ik vind haar ronduit onbeschoft en kan geen respect voor haar opbrengen.
Gast- Gast
sjonge jonge, de moeder van Sebastiaan weet de sfeer er echt in te houden . 'k vraag me toch af of ze het wel had gegeten als Leonie de maaltijd had bereid.
tuttebel- Fluisteraar
Ik geloof dat ik nu beter op het kerkhof kan gaan liggen bij mijn eigen zoon.......?
WTF, je hebt nog een zoon! Zorg dan tenminste dat hij een leuk leven heeft!
Gast- Gast
Oefff... ik kan die moeder van Sebastiaan wel villen, wat een vreselijk mens is dat. Een egoistisch kreng. (zo wat heb ik me druk zitten maken net).
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Birgit schreef:Ik geloof dat ik nu beter op het kerkhof kan gaan liggen bij mijn eigen zoon.......?
ik dacht precies hetzelfde! wat een aandachtszoeker.
Je zag toen stefanie wegliep ook zo'n achterbaks lachje op haar gezicht. T was daardoor wel erg duidelijk dat ze wel trots was dat ze ook stefanie aan het wegpesten was.
tuttebel- Fluisteraar
Ik heb de aflevering van vanavond nog niet gezien. Maar als ik terug denk aan de vorige afleveringen dan komt die moeder van Sebastiaan echt op mij over alsof ze geen plezier heeft in het leven. Zo negatief enzo
Ella- Ratel
Ik heb hem zojuist teruggekeken, maar volgens mij zou echt niemand zo'n schoonmoeder willen hebben als de moeder van sebastiaan.
Ook wel zielig voor hem dat, juist het meisje die hij het leukst vond, weggepest is door zijn moeder.
Heel kinderachtig zoals ze doet met het niet eten, niet aankijken etc.
Ze wil haar zin echt helemaal doordrijven zeg.
Ook wel zielig voor hem dat, juist het meisje die hij het leukst vond, weggepest is door zijn moeder.
Heel kinderachtig zoals ze doet met het niet eten, niet aankijken etc.
Ze wil haar zin echt helemaal doordrijven zeg.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Wie trouwt mijn zoon
» Foto's van mijn zoon.
» Mijn zoon is al aan het wisselen!
» Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet
» Ecrits trouwt vandaag!
» Foto's van mijn zoon.