Wie trouwt mijn zoon
+35
Sugarfall
Jilke
Lady Starstruck
luisa
May
Atelier Madame
Siem
Shisha
Jeanette
studiebol
Ibbeltje
Viva
tweeling
tuttebel
Appeltje
loura
Rizzo
Shopelle
Mermaid
Mari
Ella
Lies
Zininzon
love
ijsjemeisje
Lenthe
Summerlovin
ExpressoB
schuddebuikje
Niekske
Didi
Marin
Minx
Mamsie
Blond
39 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Wie trouwt mijn zoon
ijsjemeisje schreef:Geeft niet hoor dat haar naam hier staat.
En je mag van mij gewoon reacties met je mening hier plaatsen over haar hoor.
Ik heb mijn eigen mening ook tegen haar gezegt.
Wil je je mening delen hier?
Wel netjes dat ze hem niet op haar kamer liet slapen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Ella schreef:Expresso: ik denk niet dat het de bedoeling is dat de naam van de vriendin van een forummer hier staat. De forummer zelf heeft die naam namelijk verwijderd uit dit topic omdat ze niet wilde dat dit bleef staan.
Ik wou net gaan zeggen; "Ik noem toch niet de naam van de forummer".. las daarna de reacties van ijsjemeisje;)
Nee die noemde je ook niet, maar die is wel terug te lezen in het begin van dit topic. Vandaar mijn reactir.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
ijsjemeisje schreef:Geeft niet hoor dat haar naam hier staat.
En je mag van mij gewoon reacties met je mening hier plaatsen over haar hoor.
Ik heb mijn eigen mening ook tegen haar gezegt.
Is het programma pas opgenomen of al wat langer geleden?? dat zal jij vast weten ;-)
Ella- Ratel
Programma is half/ eind augustus opgenomen.
In het programma vind ik haar anders en soms niet echt overkomen.
Ik ken haar al mijn halve leven dus ik ken ook haar andere kant gelukkig.
Maar ik snap dat mensen een beeld van haar krijgen zo die is zelf verzekerd.
Ze vertelde ook dat die camera mensen de kandidaten erg pushen om zo mooie tv te krijgen.
Sommige stukjes zijn ook in elkaar geplakt.
In het programma vind ik haar anders en soms niet echt overkomen.
Ik ken haar al mijn halve leven dus ik ken ook haar andere kant gelukkig.
Maar ik snap dat mensen een beeld van haar krijgen zo die is zelf verzekerd.
Ze vertelde ook dat die camera mensen de kandidaten erg pushen om zo mooie tv te krijgen.
Sommige stukjes zijn ook in elkaar geplakt.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
ExpressoB schreef:Tessa is een vriendin van een forummer hier. Dus denk er misschien een beetje om met wat er gezegd word.
Ben ook benieuwd waar de ruzie precies over gaat bij Jesper&zijn vader.
Hahaha die opmerking van Dirk: "Nemen we weer een hond". Vind die Dirk wel beter bij Angelo passen als die andere jongen. Hoe oud is die Dirk eigenlijk?
Ik denk dan Sabrina naar huis gaat. Terwijl ze toch in het begin zijn favoriet was. Vind die andere meid wel bij hem passen.
Is Tessa die blonde vrouw dan? Naja ik ken haar verder niet maar zo komt ze over op TV. Ze kent mij ook niet dus mij maakt het niet uit ik zet gewoon mijn mening hier neer. Maar gelukkig heeft de vriendin zelf ook al gereageerd dat het niet erg is.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ibbeltje schreef:jaa idd!Niekske schreef:Ik zou nog wel eens willen zien hoe het met de setjes van het vorige seizoen is. 'Een jaar na wie trouwt mijn zoon', zoiets
Ik weet van Elmer dat hij een paar maanden daarna een vriendin heeft gekregen. Niet iemand van het programma in ieder geval.
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Miccie schreef:Ibbeltje schreef:jaa idd!Niekske schreef:Ik zou nog wel eens willen zien hoe het met de setjes van het vorige seizoen is. 'Een jaar na wie trouwt mijn zoon', zoiets
Ik weet van Elmer dat hij een paar maanden daarna een vriendin heeft gekregen. Niet iemand van het programma in ieder geval.
Oh ja die! met die vreselijke moeder!! omg hahaha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Ik zit er straks weer klaar voor.. Ik ben benieuwd!
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Shopelle schreef:Ik zit er straks weer klaar voor.. Ik ben benieuwd!
Ik ook!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik ben hem aan het opnemen, ik kijk hem morgen met mijn man. Hoeveel afleveringen komen er nog?
Ella- Ratel
Ik heb geen idee.. ik denk dat het nu er nog max. 2 komen..
Hoe vinden jullie Stefanie vandaag?
Hoe vinden jullie Stefanie vandaag?
Shopelle- Fluisteraar
Wat een mens die Stephanie. "ik wil minimaal 2x per week uit eten". Ik vind dr nogal verwaand. Volgens mij wil ze het spel gewoon winnen en vind ze sebastiaan niet echt leuk. Denk dat het andere meisje beter bij hem past.
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Guusje schreef:Wat een mens die Stephanie. "ik wil minimaal 2x per week uit eten". Ik vind dr nogal verwaand. Volgens mij wil ze het spel gewoon winnen en vind ze sebastiaan niet echt leuk. Denk dat het andere meisje beter bij hem past.
Ja, dat bedoelde ik precies hetzelfde.. En die Jesper vind ik echt vreselijk!
Shopelle- Fluisteraar
Shopelle schreef:Guusje schreef:Wat een mens die Stephanie. "ik wil minimaal 2x per week uit eten". Ik vind dr nogal verwaand. Volgens mij wil ze het spel gewoon winnen en vind ze sebastiaan niet echt leuk. Denk dat het andere meisje beter bij hem past.
Ja, dat bedoelde ik precies hetzelfde.. En die Jesper vind ik echt vreselijk!
Ja Jesper vind ik een echte player. Enne die Jeffrey vind ik aardig ordinair haha. Hmm volgens mij heb ik wel over bijna alle mannen een mening
Guusje- Fluisteraar
Ja, ik heb ook bij iedere jongen een mening. Mijn ware zit er niet bij
Ik zit echt vol ERGENIS naar Jesper te kijken.
Ik zit echt vol ERGENIS naar Jesper te kijken.
Shopelle- Fluisteraar
Die medley, wat een slet zeg. Past prima bij Jesper. En die Jeffrey? Die in Salou zitten. Mijn god, hoe kan je daar opvallen? Een ordinaire tokkie vind ik het. Vind joey geloof ik nog wel leuk. Tessa ook een leuke meid, vind haar zelfverzekerd maar niet arrogant.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Leonie? Die zag ik niet aankomen.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Summerlovin schreef: Leonie? Die zag ik niet aankomen.
Beetje dwang van mams kan veel doen (en hem het gevoel geven dat hij z'n eigen keuze maakt ). Al vind ik leonie ook wel het beste bij hem passen.
Guusje- Fluisteraar
Guusje schreef:Summerlovin schreef: Leonie? Die zag ik niet aankomen.
Beetje dwang van mams kan veel doen (en hem het gevoel geven dat hij z'n eigen keuze maakt ). Al vind ik leonie ook wel het beste bij hem passen.
Leonie vind het ook niet nodig dat hij zich een beetje losweekt van mams en bij Stefanie had dat wel gemoeten. Veiligheid vs spanning noemde hij het, volgens mij is hij gewoon te onzeker om te kiezen voor zo'n zelfverzekerd meisje, terwijl hij haar zoveel leuker vindt.
Ik ben erg benieuwd hoe het volgende week gaat. In het voorstukje leek het alsof Tessa de ring van Joey niet accepteerde. Ik vond de omschrijving van Joey die Chantal gaf wel zeer op zijn plek 'de god met de gouden piemel' arrogante kerel, hij had zijn keuze al lang gemaakt. En maar roepen hoe mooi haar innerlijk is, terwijl hij haar waarschijnlijk gewoon ontzettend lekker vindt. Ik hoop dat ze die ring inderdaad niet accepteert. Ik vind de keuzes die de mannen gemaakt hebben allemaal niet zo eigenlijk... Angelo wil ontzettend graag kinderen, en kiest toch voor de man die er echt geen wil. Maar die Abdel vond ik ook wel weer veel te jong en volgens mij was die niet zo snugger. Jesper kiest voor de grootste slet van de twee, ik denk dat dat ook geen blijvertje wordt. Sebastiaan doet wat zijn moeder zegt en Meneer Tokkie kiest uiteraard voor de lap danseres. Hij ging deed ook echt een aanzoek zag je in het voorstukje! Vage kerel... ben benieuwd hoeveel setjes er over blijven.
Niekske- Kletskop
Summerlovin schreef: Leonie? Die zag ik niet aankomen.
Ik ook niet. Maar na deze uitzending vind ik Stephanie ook een stuk minder leuk
Ella- Ratel
Ella schreef:Summerlovin schreef: Leonie? Die zag ik niet aankomen.
Ik ben juist wel blij, vind Stephanie echt niet bij hem passen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Atelier Madame schreef:Ella schreef:Summerlovin schreef: Leonie? Die zag ik niet aankomen.
Ik vond Stephanie ook niet echt bij hem passen, maar vond haar wel leuker dan Leonie
Ella- Ratel
Ik keek vandaag toevallig een 'deleted scene' op de site en daarin heeft sebastiaan het met de presentator over zijn onzekerheid. Daarin zegt hij wel eens gezoend te hebben met een meisje en wel meer dingen gedaan heeft, maar nog nooit een relatie heeft gehad. De presentator geeft ook zijn visie op de drie dames: Sanne is net zo onzeker als hij is, Stefanie kan hem bij de hand nemen en veel dingen leren en Leonie walst waarschijnlijk over hem heen. Leonie neemt dus gewoon de rol van mama over...
Niekske- Kletskop
Ik begreep het eigenlijk anders Qua Leonie, dat die er iets meer bovenop zit. Ma wat is erger altijd bij het handje worden genomen of Mss iemand hebben met een sterkere mening. Leonie komt mij niet over als een blaaskaak, eerder onzeker en wat boers. Ik miste bij Stephanie gewoon de oprechtheid voor Sébastiaan, qua gevoelens ging het meer over de haat naar de schoonmoeder. Ben benieuwd hoe het volgende week verder gaat.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Ella schreef:Atelier Madame schreef:Ella schreef:Summerlovin schreef: Leonie? Die zag ik niet aankomen.
Ik vond Stephanie ook niet echt bij hem passen, maar vond haar wel leuker dan Leonie
Ik gun Stephanie een leukere familie om in thuis te komen, dit is toch niks voor haar. Die Leonie, bleh, vind er niks aan, maar dat vind ik van Sebastiaan en zn mams ook niet, dus in dat opzicht passen ze prima bij elkaar.
Ik vraag me wel af of een een koppeltje echt verliefd is, want veel vonken kwamen er niet vanaf.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Wie trouwt mijn zoon
» Foto's van mijn zoon.
» Mijn zoon is al aan het wisselen!
» Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet
» Ecrits trouwt vandaag!
» Foto's van mijn zoon.