Wie trouwt mijn zoon
+35
Sugarfall
Jilke
Lady Starstruck
luisa
May
Atelier Madame
Siem
Shisha
Jeanette
studiebol
Ibbeltje
Viva
tweeling
tuttebel
Appeltje
loura
Rizzo
Shopelle
Mermaid
Mari
Ella
Lies
Zininzon
love
ijsjemeisje
Lenthe
Summerlovin
ExpressoB
schuddebuikje
Niekske
Didi
Marin
Minx
Mamsie
Blond
39 plaatsers
Pagina 8 van 8
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Wie trouwt mijn zoon
Dirk is 48! jezus... en wat sniekie zeg bah bah, op die boot steeds achter hun rug kussen. Ik dacht dat zijn keuze naar die andere jongen zou gaan ivm zijn verhaal van trouwen en kinderen krijgen.
Ik had wel verwacht dat Sebastiaan voor Leonie zou gaan. Hij durft stap niet te nemen voor het 'spannende' leven van Stefanie en vast ook niet omdat zijn moeder dan altijd dwars zal blijven.
Tessa neemt de ring niet aan, dat kon je zo al raden.
Nou die Jesper....hij weet vast niet dat het allemaal gefilmd is, want wat daar allemaal gebeurd in dat bad..
Ik had wel verwacht dat Sebastiaan voor Leonie zou gaan. Hij durft stap niet te nemen voor het 'spannende' leven van Stefanie en vast ook niet omdat zijn moeder dan altijd dwars zal blijven.
Tessa neemt de ring niet aan, dat kon je zo al raden.
Nou die Jesper....hij weet vast niet dat het allemaal gefilmd is, want wat daar allemaal gebeurd in dat bad..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wie heeft er zitten kijken gister???
Leonie en Sebastiaan dan had ik echt wel verwacht.
Leonie en Sebastiaan dan had ik echt wel verwacht.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik heb gekeken, was allemaal verwacht.
Hoorde trouwens dat decmoeder van Sébastiaan uit de familie is gekickt door de uitsprakenop tv ( dat ze niet gesteund is door haar familie bij verlies zoon). En dat Sébastiaan en Leonie elkaar niet meer hebben gezien.
Dirk 48 jaar,
Hoorde trouwens dat decmoeder van Sébastiaan uit de familie is gekickt door de uitsprakenop tv ( dat ze niet gesteund is door haar familie bij verlies zoon). En dat Sébastiaan en Leonie elkaar niet meer hebben gezien.
Dirk 48 jaar,
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Echt waar AD? Ik vond het ook wel een verschrikkelijke mens. Wat ben ik blij dat ik niet zo'n (schoon)moeder heb zeg!
En ik moest ook wel lachen hoe Sebastiaan die ring gaf. Leonie: Oh leuk! En toen 3 zoenen.
En ik moest ook wel lachen hoe Sebastiaan die ring gaf. Leonie: Oh leuk! En toen 3 zoenen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Echt waar AD? Ik vond het ook wel een verschrikkelijke mens. Wat ben ik blij dat ik niet zo'n (schoon)moeder heb zeg!
Ja dat zag er zo onbeholpen uit! En hoe knullig ze daarna een date planden in de auto 'dan en dan kan ik niet, maar zondag kunnen we wel iets gaan doen'. Die moeder moet eens echt hulp gaan zoeken voor haar problemen, ze jaagt alleen mensen tegen zich in het harnas... 'de keuze voor Leonie voelde als een overwinning.' Wtf?? Het gaat er toch om dat je zoon gelukkig wordt?
AM, waar heb je die informatie van? Ik ben wel benieuwd wat er geworden is van de overgebleven stelletjes
Dat jesper voor zijn pa zou kiezen had ik wel verwacht. Jammer dat Lesley zich zo liet kennen 'ik hoop dat ie iemand treft met een kut-karakter...' beetje sneu. Ze wilde hem dus wel heel graag! Dat Joey flink op zijn nummer is gezet kan ik ook wel waarderen die andere meiden die hij weggestuurd had, hadden de grootste lol, haha!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Atelier Madame schreef:Ja ik heb gekeken, was allemaal verwacht.
Dirk 48 jaar,
Die moeder spoorde ook echt niet hoor. Oh dat had ik niet verwacht dat Sebastiaan en Leonie elkaar niet meer zouden zien. Ik vind het jammer dat je niet meer ziet hoe het hierna met ze gaat.
Ella- Ratel
Op de Facebook van ma Tokkie staat dat Sjeffrie en Sabrien niet meer samen zijn. Agossie!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dat was van korte duur dan haha!
Ik heb ook ergens gelezen dat Sebastiaan ook al met iemand anders gespot is en Angelo zoenend met Abdel.
Ik heb ook ergens gelezen dat Sebastiaan ook al met iemand anders gespot is en Angelo zoenend met Abdel.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik wil ook al die roddels lezen waar halen jullie die vandaan?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ella schreef:Atelier Madame schreef:Ja ik heb gekeken, was allemaal verwacht.
Dirk 48 jaar,
Die moeder spoorde ook echt niet hoor. Oh dat had ik niet verwacht dat Sebastiaan en Leonie elkaar niet meer zouden zien. Ik vind het jammer dat je niet meer ziet hoe het hierna met ze gaat.
Ik moest zo lachen toen Sebastiaan en Leonie in de auto zaten als laatste scène en dat laura vroeg wanneer ze gingen afspreken en Sebastiaan zei.. Ik moet nog aan mijn Harley sleutelen maar misschien eventueel zondag. Hahah! Zielig voor die meid, zo haar best gedaan al die tijd en hij vind haar helemaal niet eens leuk . Ik dacht toen al die gaan elkaar echt niet meer zien.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik hoop wel dat Sebatiaan wel wat geleerd heeft van dit programma en niet in zijn oude patroon (relatie tot zijn moeder) terug valt. En meer voor zichzelf gaat kiezen
Ella- Ratel
Niekske schreef:Ik wil ook al die roddels lezen waar halen jullie die vandaan?
Die van Jeffrey, dat ie niet meer samen is, op de fb van zijn moeder;
"zoals jullie waarschijnlijk al bij Jeffrey Hendrix hebben gelezen...was dit alles van korte duur... hij is op dit moment gelukkig en werkt hard aan zijn toekomst ...met .... iemand anders .... Ik hoop dat ze heel gelukkig worden samen maar dat zal wel lukken...."
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Zo, en sabrina via twitter; https://twitter.com/missmoltini
Over dat het uit is etc.
Over dat het uit is etc.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:Zo, en sabrina via twitter; https://twitter.com/missmoltini
Over dat het uit is etc.
hahahha heb het ff zitten lezen...
nou niet veel liefdes koppeltjes dus ... ze doen wel weer een oproep voor nieuwe afleveringen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Ik vind de moeder van Sebastiaan zo'n verschrikkelijk mens, dat ik vaak niet eens naar haar kon kijken gedurende de afleveringen. Zo negatief, bah. En verder zaten er ook niet echt leuke types tussen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Nee het was echt duidelijk dat SBS6 het programma dit jaar had gemaakt. Dit programma had al weinig klasse, maar dit seizoen was nog dramatischer dan het eerste. Hoewel ik Mister Jacketti het wel leuker vond presenteren dan Robert ten Brink.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Wie trouwt mijn zoon
» Foto's van mijn zoon.
» Mijn zoon is al aan het wisselen!
» Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet
» Ecrits trouwt vandaag!
» Foto's van mijn zoon.