voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Even een kort berichtje (weinig tijd)
Wij zijn bij de huisarts geweest en deze heeft gezegd dat we echt met de internist moeten overleggen voor andere maatregelen maar helaas kan die pas eind oktober Mocht die niet mee willen werken dan krijgen we een second opinion.
Jammer voor de dames die negatief hebben getest.! Hier inmiddels licht ongesteld aan het worden zoals te verwachten was..
Wij zijn bij de huisarts geweest en deze heeft gezegd dat we echt met de internist moeten overleggen voor andere maatregelen maar helaas kan die pas eind oktober Mocht die niet mee willen werken dan krijgen we een second opinion.
Jammer voor de dames die negatief hebben getest.! Hier inmiddels licht ongesteld aan het worden zoals te verwachten was..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
@Nillis; hopen kunnen jullie er ook snel weer voor gaan.
@boekenwurm; balen!
@all
ff snel berichtje van mij. Ik heb net avonddienst gehad, dus kan nog niet rcht slaapen en ben nu op mijn telefoon dus.
Hier nog geen nieuws. Heb alleen onwijs veel trek! Haha kan de hele dag wel eten, normaal heb ik dat een week voor mijn menstruatie, maar zover ist nog niet.
Zit net weer op het wachtbankje :-(
@boekenwurm; balen!
@all
ff snel berichtje van mij. Ik heb net avonddienst gehad, dus kan nog niet rcht slaapen en ben nu op mijn telefoon dus.
Hier nog geen nieuws. Heb alleen onwijs veel trek! Haha kan de hele dag wel eten, normaal heb ik dat een week voor mijn menstruatie, maar zover ist nog niet.
Zit net weer op het wachtbankje :-(
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb J net gevoed en kan ook even niet slapen, dus ben ook ff mobiel aan het forummen. Hier nog steeds geen ongesteldheid, ook geen test in huis dus morgenochtend ga ik ook niet testen, ik denk zaterdag pas als ik het volhoud!! Gerbera, ik heb dat ook, als er een test in huis is kan ik me niet bedwingen!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Filoria en gerbera nog 5 uurtjes, en dan testennnn
maiadebij- Kletskop
Euhmm.... dit is toch een streep of nie???????
Ben een beetje van slag haha
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
JAAAAAA dat is een overduidelijke streep!!
GEFELICITEERD meid!!
maiadebij- Kletskop
Gefeliciteerd, ik zie duidelijk een streep!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, dat is duidijk een streep! Gefeliciteerd!!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Dat is zeker een duidelijke streep, gefeliciteerd!!
Nu hoop ik nog op een hele positieve test van Filoria!!
Nu hoop ik nog op een hele positieve test van Filoria!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dat is absoluut een streep Gerbera! Gefeliciteerd!!!!
Filoria: en, en? Ik hoop het zo!
Filoria: en, en? Ik hoop het zo!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Gerbera, gefeliciteerd zeg! Overduidelijk Wat goed!
Hier helaas een negatieve test.
Verder had ik gisteren plotseling heel veel vruchtbaar slijm? Misschien is mijn eisprong toch nog niet geweest.
Ik ga zo een afspraak met de gyn maken. Wil toch wel Clomid gaan proberen denk ik. En het lijkt me ook wel fijn om steeds echo's te krijgen om te kijken of ik een eisprong heb. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Al die twijfels en dat wachten... ik ben het zat
Hier helaas een negatieve test.
Verder had ik gisteren plotseling heel veel vruchtbaar slijm? Misschien is mijn eisprong toch nog niet geweest.
Ik ga zo een afspraak met de gyn maken. Wil toch wel Clomid gaan proberen denk ik. En het lijkt me ook wel fijn om steeds echo's te krijgen om te kijken of ik een eisprong heb. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Al die twijfels en dat wachten... ik ben het zat
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja Gerbera, dat is zeker een streep! Gefeliciteerd meis.
Filoria, wat balen. Misschien idd goed idee om contact op te nemen met de gyn. Succes
Filoria, wat balen. Misschien idd goed idee om contact op te nemen met de gyn. Succes
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Gefeliciteerd Gerbera!
Filoria wat jammer
Filoria wat jammer
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Gerbera, gefeliciteerd!!!!! Hè hè, eindelijk weer eens een positieve test in dit topic. Ik hoop dat er gauw meerdere mogen volgen.
Filoria, balen zeg!!
Filoria, balen zeg!!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Inderdaad! Allemaal in polonaise achter Gerbera aan straksLinda schreef:Hè hè, eindelijk weer eens een positieve test in dit topic. Ik hoop dat er gauw meerdere mogen volgen.
Hoe reageerde je man Gerbera? Dringt het al een beetje tot jullie door?
Filoria- Ratel
Filoria, wat balen zeg En dat vruchtbaar slijm zou wel overeen kunnen komen met wat je ticker zegt, toch?
Ik denk dat het voor jou misschien inderdaad wel fijn is om een afspraak te maken met je gynaecoloog zodat je inderdaad Clomid kan proberen en opgevolgd kan worden.
Ik denk dat het voor jou misschien inderdaad wel fijn is om een afspraak te maken met je gynaecoloog zodat je inderdaad Clomid kan proberen en opgevolgd kan worden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ach joh, die ticker heb ik voor de vorm. Of en wanneer ik een eisprong heb is compleet willekeurig bij mij. Soms heb ik er helemaal geen, soms heel snel, soms pas heel laat...
Toen ik de vorige keer zwanger werd had ik een eisprong rond cyclusdag 19. Deze ronde heb ik rond die 19e dag compleet witte ovulatietesten gehad en verder ook geen tekenen van een eisprong.
Regelmaat zit er gewoon echt niet in bij mij
Toen ik de vorige keer zwanger werd had ik een eisprong rond cyclusdag 19. Deze ronde heb ik rond die 19e dag compleet witte ovulatietesten gehad en verder ook geen tekenen van een eisprong.
Regelmaat zit er gewoon echt niet in bij mij
Filoria- Ratel
Gerbera gefeliciteerd
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Gerbera, gefeliciteerd!!!!
Filoria, wat balen zeg
Filoria, wat balen zeg
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
gefeliciteerd Gerbera!!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Gerbera gefeliciteerd meid! wat een supergoed nieuws. Het is een duidelijke streep dus begin het maar te geloven!
Filoria, wat jammer meid! ik zou inderdaad een afspraak maken met de gyn en eventueel met clomid beginnen. Je weet nu echt niet waar je aan toe bent, lijkt me vreselijk frusterend.
Ik ben vannacht toch onverwachts ongesteld geworden dus ik ben helemaal blij. Toch nog een redelijke cyclus van 33 dagen. Morgen heb ik alweer een afspraak bij de kliniek en dan krijg ik de uitslag van m'n bloed en een echo en aan de hand daarvan wordt bepaald of ik naar 150 clomid ga of op 100 blijf.
Filoria, wat jammer meid! ik zou inderdaad een afspraak maken met de gyn en eventueel met clomid beginnen. Je weet nu echt niet waar je aan toe bent, lijkt me vreselijk frusterend.
Ik ben vannacht toch onverwachts ongesteld geworden dus ik ben helemaal blij. Toch nog een redelijke cyclus van 33 dagen. Morgen heb ik alweer een afspraak bij de kliniek en dan krijg ik de uitslag van m'n bloed en een echo en aan de hand daarvan wordt bepaald of ik naar 150 clomid ga of op 100 blijf.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Wow gerbera!!!! Wat gaaf!! Gefeliciteerd, geniet ervan!
Filoria; wat balen dat je een negatieve test had zeg....
Boekenwurm; blij dat je dan toch ongesteld bent geworden... Ben benieuwd wat er morgen uit het gesprek komt!!
Hier alles goed, nog steeds gestopt met roken
Filoria; wat balen dat je een negatieve test had zeg....
Boekenwurm; blij dat je dan toch ongesteld bent geworden... Ben benieuwd wat er morgen uit het gesprek komt!!
Hier alles goed, nog steeds gestopt met roken
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Meiden ik denk dat ik jullie moet gaan verlaten.
Ik kom net terug uit het ziekenhuis en ik ben inderdaad clomid resistent. Ik moet nu dus gaan spuiten. Wat in mijn ogen hoort bij het topic waarbij het niet zo vlot gaat.
Ik ben even vol emoties dus ik kom later nog wel even terug
Ik kom net terug uit het ziekenhuis en ik ben inderdaad clomid resistent. Ik moet nu dus gaan spuiten. Wat in mijn ogen hoort bij het topic waarbij het niet zo vlot gaat.
Ik ben even vol emoties dus ik kom later nog wel even terug
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Samantha wat een vervelend nieuws! Maar hou de moed erin. Dat je moet gaan spuiten betekent niet dat het niet vlot kan gaan! Als de spuiten wel aanslaan dan kan het zo zijn dat je op zeer korte termijn weer een kans hebt om zwanger te raken! Zo ken ik verschillende mensen bij wie de hormoonspuiten direct werkten en ze niet lang daarna zwanger raakten! Neemt niet weg dat het natuurlijk hartstikke rotnieuws is. Succes meid!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
@ Samantha, wat een rot nieuws. Hopelijk werkt het spuiten wel heel goed. Dikke
@ Gerbera, super dat is een duidelijke streep, gefeliciteerd.
@ Filoria, balen zeg. hopelijk komt je ei nog.
@ Maia, hoe gaat het met J. heeft ze nog veel pijn? En al ongesteld?
@ Boekenwurm, fijn dat je ongesteld bent geworden. Succes morgen met het gesprek.
@ all, hier weer een shit dienst gehad. Jeetje wat een agressie weer en ze moesten mij allemaal hebben. Gelukkig kon ik het goed volhouden en lijkt de moeheid wat minder te worden. Hier bij de gyn geweest en alles was goed en ook een goede uitslag van het vruchtje wat ze hebben verwijderd. Ze hoopte ons snel weer te zien. We mochten er gelijk weer voor gaan en als we zwanger zijn met 7 weken een echo komen maken en dan naar de vk door. We zullen zien. heb veel last van slijm, dus was al aan het testen en er was wel een tweede streepje maar denk ook dat het door het hcg komt. heb volgens mij ook last van een schimmel, dus daar kan het slijm ook weg komen. Wil morgen nog 1 testen en dan zie ik wel weer, maar lijkt me wel handig om een beetje te weten wanneer mijn ei is, zodat ik ook een beetje weet wanneer ik ongi kan worden.
@ Gerbera, super dat is een duidelijke streep, gefeliciteerd.
@ Filoria, balen zeg. hopelijk komt je ei nog.
@ Maia, hoe gaat het met J. heeft ze nog veel pijn? En al ongesteld?
@ Boekenwurm, fijn dat je ongesteld bent geworden. Succes morgen met het gesprek.
@ all, hier weer een shit dienst gehad. Jeetje wat een agressie weer en ze moesten mij allemaal hebben. Gelukkig kon ik het goed volhouden en lijkt de moeheid wat minder te worden. Hier bij de gyn geweest en alles was goed en ook een goede uitslag van het vruchtje wat ze hebben verwijderd. Ze hoopte ons snel weer te zien. We mochten er gelijk weer voor gaan en als we zwanger zijn met 7 weken een echo komen maken en dan naar de vk door. We zullen zien. heb veel last van slijm, dus was al aan het testen en er was wel een tweede streepje maar denk ook dat het door het hcg komt. heb volgens mij ook last van een schimmel, dus daar kan het slijm ook weg komen. Wil morgen nog 1 testen en dan zie ik wel weer, maar lijkt me wel handig om een beetje te weten wanneer mijn ei is, zodat ik ook een beetje weet wanneer ik ongi kan worden.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012