voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Oh Maia wat erg
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Maia, ik heb een reactie in het andere topic geschreven.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Nog even een vraagje van mijn kant. Ik ben van woensdag op donderdagnacht ongesteld geworden. Ben donderdag dus de hele dag ongesteld geweest. Maar vrijdag was het al bijna weg en daarna niks meer. Normaal gesproken is een menstruatie toch wel iets langer dan ruim 1 dag dacht ik. Na gebruik van duphaston was ik ook steeds 4 a 5 dagen ongesteld. Is dat een probleem denken jullie? Of maakt het verder niks uit?
boekenwurm83- Prater
Boekenwurm, ik denk niet dat dat heel veel uitmaakt hoor. Je bent wel duidelijk ongesteld geweest, toch? En je hebt toch ook een echo gehad bij de gyn he?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Boekenwurm, ik denk niet dat dat heel veel uitmaakt hoor. Je bent wel duidelijk ongesteld geweest, toch? En je hebt toch ook een echo gehad bij de gyn he?
Ja ik was 1 dag wel normaal ongesteld en de echo was ook goed. Alleen was op de echo duidelijk te zien dat ik nog wel aardig wat bloed moest verliezen en dat is daarna eigenlijk amper meer gebeurd. Misschien kan het ook wel geen kwaad hoor. Anders vraag ik er volgende week bij de echo wel even naar.
boekenwurm83- Prater
Maia, wat erg zeg
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Oh maia wat naar
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
@ maia, wat naar veel sterkte
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Maia: Veel sterkte, wat ontzettend naar zeg!
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Ooooo Maia wat balen. Je was zo blij. Had je het al aan mensen verteld, behalve je man? Heel veel sterkte
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Maia wat erg!!
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
bedankt voor al jullie lieve woorden, dat doet me echt goed!
Filoria ik had het alleen mijn beste vriendin verteld, vandaag zijn we gezellig samen met onze kinderen bij de snackbar gaan eten dus wel een leuke afleiding. Wij vertellen elkaar eigenlijk alles, zij heeft zelf (ook) een mk gehad, dus ik kon er wel fijn met haar over praten.
Vanaf 14:00 heb ik geen bloed meer verloren, dus dat geeft weer een beetje hoop. Als ik 2 dagen geen bloed verloren heb, dan test ik nog een keer. Het lijkt me dat als het mis is gegaan ik dan niet meer zo positief test dus hopelijk is het streepje dan nog duidelijker en heb ik dan meer duidelijkheid.
Filoria ik had het alleen mijn beste vriendin verteld, vandaag zijn we gezellig samen met onze kinderen bij de snackbar gaan eten dus wel een leuke afleiding. Wij vertellen elkaar eigenlijk alles, zij heeft zelf (ook) een mk gehad, dus ik kon er wel fijn met haar over praten.
Vanaf 14:00 heb ik geen bloed meer verloren, dus dat geeft weer een beetje hoop. Als ik 2 dagen geen bloed verloren heb, dan test ik nog een keer. Het lijkt me dat als het mis is gegaan ik dan niet meer zo positief test dus hopelijk is het streepje dan nog duidelijker en heb ik dan meer duidelijkheid.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een goed teken dat het bloeden is gestopt. Wat een rare dag moet dit zijn voor jou. Goed dat je er met je vriendin over kunt praten.
Filoria- Ratel
ik heb idd niet mijn beste dag. Net een telefoontje van mijn moeder gehad, ze heeft een longfoto gehad omdat ze al maanden hoest. Nu was er 1 plekje die ze niet goed konden beoordelen dus ze moet terug komen voor een CTG scan. Dokter zegt dat ze zich geen zorgen hoeft te maken, maar toch doe je dat.... ook al vervelend nieuws dus. Ik zei al tegen haar, over 2 weken heb ik een goede echo gehad en jij een goede uitslag van de CTG.
maiadebij- Kletskop
Hoi Meiden,
Ik heb af en toe meegelezen, maar reageren op mijn mobiel gaat niet zo makkelijk.
En onze laptop is erg traag dat ik daar meestal het geduld niet voor heb.
@Maia; wat een nare dag voor jou. Nou hopelijk lopth et voor jullie beiden goed af!
Volgende week heb ik mijn NOD. Merk dat we het beiden erg spannend vinden!
Nog geen klachten of symptomen in ieder geval.
We wachten rustig af. Als ik uitga van mijn korte cyclus dan zou ik over 3 dagen ongesteld kunnen worden...
Dus wordt weer spannend hier!
Hoorde van de week dat 2 vrienden van ons ook zwanger zijn. Allebei volgend voorjaar uitgerekend
Moet zeggen dat ik eerst wel ff gemengde gevoelens had, ik wilde ook al zo graag...
Mja 1 stel heeft er ook lang op moeten wachten, en ik gun het hun natuurlijk ook van harte.
Maar je eigen gevoelens zijn dan wel heel heftig ineens merk ik .
Ik heb af en toe meegelezen, maar reageren op mijn mobiel gaat niet zo makkelijk.
En onze laptop is erg traag dat ik daar meestal het geduld niet voor heb.
@Maia; wat een nare dag voor jou. Nou hopelijk lopth et voor jullie beiden goed af!
Volgende week heb ik mijn NOD. Merk dat we het beiden erg spannend vinden!
Nog geen klachten of symptomen in ieder geval.
We wachten rustig af. Als ik uitga van mijn korte cyclus dan zou ik over 3 dagen ongesteld kunnen worden...
Dus wordt weer spannend hier!
Hoorde van de week dat 2 vrienden van ons ook zwanger zijn. Allebei volgend voorjaar uitgerekend
Moet zeggen dat ik eerst wel ff gemengde gevoelens had, ik wilde ook al zo graag...
Mja 1 stel heeft er ook lang op moeten wachten, en ik gun het hun natuurlijk ook van harte.
Maar je eigen gevoelens zijn dan wel heel heftig ineens merk ik .
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Maia: hoe gaat het vandaag?
Sleepingbeauty ik heb ook volgende week mijn nod, denk ik want vorige maand was mijn super stabiele cyclus ineens veel langer...
Filoria hoe is het bij jou?
Annemoontje en Loes welkom. Leuk!
Shally Ik hoop dat de medicatie helpt!
Nillis hoe is het nu verder met je?
Star007 Zit jij alweer op het wachtbankje?
Hier verder alles goed. Lekker binnendagje ivm regen en mega verkoudheid van J.ason. Ik verwacht volgende week mijn NOD te hebben dus, maar helemaal zeker ben ik er na vorige maand niet meer van... We zien wel
Sleepingbeauty ik heb ook volgende week mijn nod, denk ik want vorige maand was mijn super stabiele cyclus ineens veel langer...
Filoria hoe is het bij jou?
Annemoontje en Loes welkom. Leuk!
Shally Ik hoop dat de medicatie helpt!
Nillis hoe is het nu verder met je?
Star007 Zit jij alweer op het wachtbankje?
Hier verder alles goed. Lekker binnendagje ivm regen en mega verkoudheid van J.ason. Ik verwacht volgende week mijn NOD te hebben dus, maar helemaal zeker ben ik er na vorige maand niet meer van... We zien wel
Gast- Gast
Poison, na gistermiddag 14:00 geen bloed meer verloren. Vannacht nog misselijk geweest en vandaag erg moe. Ik heb vanmorgen getest en die was lichter als die was gister, dus niet zo'n goed teken. Niet enorm lichter, maar iets... Ik kan dus niets anders als afwachten.
maiadebij- Kletskop
Maia ik heb dat bij deze zwangerschap ook gehad in het begin. De allereerste test was duidelijker dan de rest die ik gedaan heb daarna. Dus het hoeft niets te betekenen
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
kdit had ik ook inderdaad. Inclusief veeeeel helderrood bloedverlies maarsnap je gevoelens helemaal. Heb je al rrn afspraak met vk gemaakt of nog niet?Mom-Of-2 schreef:Maia ik heb dat bij deze zwangerschap ook gehad in het begin. De allereerste test was duidelijker dan de rest die ik gedaan heb daarna. Dus het hoeft niets te betekenen
Gast- Gast
Maia, ik duim heel hard voor je dat het goed blijft gaan!
Poison, hopelijk is je cyclus deze maand weer normaal!
Sleeping beauty, jullie zijn nu ook al een tijd bezig toch? Herken de gevoelens inderdaad dat het wel even steekt als er weer iemand in je omgeving zwanger blijkt te zijn.
Loes en Annemoontje, welkom!
Shally, hopelijk werken de medicijnen snel!
Filoria, mijn cyclus is inderdaad ook een beetje een rommeltje Heb ook echt geen idee wanneer mijn eisprong is, dus we maken het sinds dag 19 al weer om de dag gezellig samen. Ben deze maand begonnen met tempen, maar kan er echt helemaal geen wijs uit worden. Als ik ongesteld ben geworden moet ik hiermee naar de huisarts terug en wordt ik als het goed is doorgestuurd. Hoe is het nu bij jou? hopelijk heb je je eisprong goed benut deze maand
Nillis, hoop dat jij ook snel weer zwanger mag zijn!
Weegschaal, hoe is het nou met jou? Bijna je afspraak bij de gyn toch?
Gerbera, weet niet of ik je al gefeliciteerd had, dus bij deze in ieder geval nog een keer!
All, sorry dat ik even niet meer zo actief meeschrijf. Ben een beetje ingestort na al het rotnieuws van de afgelopen tijd, dus heb even niet zoveel puf om hier te reageren. Lees via mijn telefoon nog wel steeds mee, dus ik duim voor iedereen heel hard dat ze snel positief mogen testen. 1 voordeel, ben nu ook niet zo hard bezig met zwanger worden, wel netjes om de dag sex, en elke ochtend ook nog tempen. Al kan ik daar nog niet echt wijs uit worden. Hopelijk lukt het me om snel weer mee te schrijven, maar ik beloof niks
Poison, hopelijk is je cyclus deze maand weer normaal!
Sleeping beauty, jullie zijn nu ook al een tijd bezig toch? Herken de gevoelens inderdaad dat het wel even steekt als er weer iemand in je omgeving zwanger blijkt te zijn.
Loes en Annemoontje, welkom!
Shally, hopelijk werken de medicijnen snel!
Filoria, mijn cyclus is inderdaad ook een beetje een rommeltje Heb ook echt geen idee wanneer mijn eisprong is, dus we maken het sinds dag 19 al weer om de dag gezellig samen. Ben deze maand begonnen met tempen, maar kan er echt helemaal geen wijs uit worden. Als ik ongesteld ben geworden moet ik hiermee naar de huisarts terug en wordt ik als het goed is doorgestuurd. Hoe is het nu bij jou? hopelijk heb je je eisprong goed benut deze maand
Nillis, hoop dat jij ook snel weer zwanger mag zijn!
Weegschaal, hoe is het nou met jou? Bijna je afspraak bij de gyn toch?
Gerbera, weet niet of ik je al gefeliciteerd had, dus bij deze in ieder geval nog een keer!
All, sorry dat ik even niet meer zo actief meeschrijf. Ben een beetje ingestort na al het rotnieuws van de afgelopen tijd, dus heb even niet zoveel puf om hier te reageren. Lees via mijn telefoon nog wel steeds mee, dus ik duim voor iedereen heel hard dat ze snel positief mogen testen. 1 voordeel, ben nu ook niet zo hard bezig met zwanger worden, wel netjes om de dag sex, en elke ochtend ook nog tempen. Al kan ik daar nog niet echt wijs uit worden. Hopelijk lukt het me om snel weer mee te schrijven, maar ik beloof niks
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
SleepingBeauty: wow das even een babyboom dan! Kan me je gemixte gevoelens voorstellen. Hopelijk mag je ze gauw volgen. Heb je het idee dat je deze ronde zwanger zou kunnen zijn?
Poison: is jouw zoon ook al zo verkouden? Hier is het ook feest We kunnen onderhand wel een abonnement op de neusspray nemen.
Stitch: fijn dat je gauw een doorverwijzing kunt krijgen. Het is niks zo he? Ik heb zelf het idee dat mijn lichaam meerdere keren probeert om een eisprong op gang te brengen, maar dat dat dan niet lukt. Ik had deze cyclus bijvoorbeeld twee keer vruchtbaar slijm en twee keer ovulatiepijn. De tweede keer was alleen veel heftiger.
Zou het wel gezellig vinden als je hier vaker mee komt kletsen! Bedoel je met het rotnieuws al die miskramen van de laatste tijd? Ik vind dat ook erg moeilijk om te lezen altijd
Ik heb twee kindjes van een vriendin te logeren hier, een jongetje van 4 en een meisje van 1,5. Erg leuk. Morgenochtend wordt wel druk, want dan moet de oudste om 8.15 naar school gebracht. En ik ben niet gewend om drie kinderen te moeten verzorgen op de vroege ochtend Spannend!
Poison: is jouw zoon ook al zo verkouden? Hier is het ook feest We kunnen onderhand wel een abonnement op de neusspray nemen.
Stitch: fijn dat je gauw een doorverwijzing kunt krijgen. Het is niks zo he? Ik heb zelf het idee dat mijn lichaam meerdere keren probeert om een eisprong op gang te brengen, maar dat dat dan niet lukt. Ik had deze cyclus bijvoorbeeld twee keer vruchtbaar slijm en twee keer ovulatiepijn. De tweede keer was alleen veel heftiger.
Zou het wel gezellig vinden als je hier vaker mee komt kletsen! Bedoel je met het rotnieuws al die miskramen van de laatste tijd? Ik vind dat ook erg moeilijk om te lezen altijd
Ik heb twee kindjes van een vriendin te logeren hier, een jongetje van 4 en een meisje van 1,5. Erg leuk. Morgenochtend wordt wel druk, want dan moet de oudste om 8.15 naar school gebracht. En ik ben niet gewend om drie kinderen te moeten verzorgen op de vroege ochtend Spannend!
Filoria- Ratel
@ ShallY; Ik duim voor je dat de medicatie aan zal slaan!
@ Filoria; Wanneer heb je de afspraak bij de gyn, of had je deze niet gepland staan om de clomid te bespreken? Maar wie weet is het bespreken niet nodig omdat het nu raak is, ik duim! En nu kan je vast oefenen met 3 kinderen voor als er een tweeling komt
@ Nillis; 9 november is de scopie, ik ben al aan het aftellen. Wat een heftige baan heb je toch, kan me voorstellen dat het je soms echt teveel wordt. En natuurlijk mag je wel 'zeuren'; een jaar is ontzettend lang als je iets graag wilt. En daarbij heb je nu ook het nodige meegemaakt.
@ Maia; Nee toch?!?! Ik duim mee voor de goede uitslagen van jou en je moeder!
@ Boekenwurm; Mijn menstruatie stelt ook nooit veel voor, volgens de gyn is dat geen probleem.
@ Sleepingbeauty; Spannend! En ik begrijp je gevoelens wel, hopelijk mag je snel samen met ze zwanger zijn!
@ Stitch; Zijn de huidklachten al minder? Ik duim dat je hier niet eens meer mee hoeft te schrijven, ga ons maar lekker snel zwanger verlaten
Met mij gaat het naar omstandigheden goed. Heb mijn leven weer lekker opgepakt, maar heb nog vaak dipmomentjes. Vind het toch wel heftiger nu er om me heen mensen zwanger zijn. En ik moet echt weer vertrouwen krijgen. Merk dat ik een stuk minder hoop en vertrouwen heb, wat me ook weer verdrietig maakt. Ben zo bang om het nog (veel) vaker mee te moeten maken... Volgende week heb ik de afspraak met de gyn, hoop dat ik daar weer wat positiviteit uit kan halen.
@ Filoria; Wanneer heb je de afspraak bij de gyn, of had je deze niet gepland staan om de clomid te bespreken? Maar wie weet is het bespreken niet nodig omdat het nu raak is, ik duim! En nu kan je vast oefenen met 3 kinderen voor als er een tweeling komt
@ Nillis; 9 november is de scopie, ik ben al aan het aftellen. Wat een heftige baan heb je toch, kan me voorstellen dat het je soms echt teveel wordt. En natuurlijk mag je wel 'zeuren'; een jaar is ontzettend lang als je iets graag wilt. En daarbij heb je nu ook het nodige meegemaakt.
@ Maia; Nee toch?!?! Ik duim mee voor de goede uitslagen van jou en je moeder!
@ Boekenwurm; Mijn menstruatie stelt ook nooit veel voor, volgens de gyn is dat geen probleem.
@ Sleepingbeauty; Spannend! En ik begrijp je gevoelens wel, hopelijk mag je snel samen met ze zwanger zijn!
@ Stitch; Zijn de huidklachten al minder? Ik duim dat je hier niet eens meer mee hoeft te schrijven, ga ons maar lekker snel zwanger verlaten
Met mij gaat het naar omstandigheden goed. Heb mijn leven weer lekker opgepakt, maar heb nog vaak dipmomentjes. Vind het toch wel heftiger nu er om me heen mensen zwanger zijn. En ik moet echt weer vertrouwen krijgen. Merk dat ik een stuk minder hoop en vertrouwen heb, wat me ook weer verdrietig maakt. Ben zo bang om het nog (veel) vaker mee te moeten maken... Volgende week heb ik de afspraak met de gyn, hoop dat ik daar weer wat positiviteit uit kan halen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Het sintverhaal
Wat vertellen jullie de kindje(s) of gaan jullie hen vertellen, mbt sinterklaas.
L is nog te jong, maar ben wel benieuwd wat jullie als verhaal aanhouden.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Wat vertellen jullie de kindje(s) of gaan jullie hen vertellen, mbt sinterklaas.
Volgens mij hoort dit hier niet
En wat bedoel je qua verhaal?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mom-of-2 en Poisen, dat geeft weer hoop! Bloed laat natuurlijk alle alarmbellen rinkelen, en het was niet een beetje maar gewoon echt flink wat helder rood bloed. Maar jullie verhalen geven me weer hoop!
Stitch, ik heb ook wel eens momenten dat ik echt de puf niet heb om mee te schrijven, dat komt wel weer als alles weer een beetje gezakt is en je beter in je vel zit. Lastig dat het tempen niet helemaal lukt, hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid mbt je cyclus.
Filoria, succes met al die kinderen morgen haha, is nog een hele organisatie hoor, ik vind 2 kinderen op tijd de deur uit hebben soms al een uitdaging. Scheelt dat J vaak 5:30 al wakker is dus ik heb de tijd . Vroeg opstaan in ieder geval anders ga je tegen de klok racen, en 1 ding is zeker als jij haast hebt heeft je peuter dat niet
Weegschaal, ik zal voor je duimen dat je wat duidelijkheid krijgt bij de gyn, 4 keer een miskraam is gewoon onmenselijk, ik kan me voorstellen dat je daardoor moeite krijgt met zwangeren om je heen. Je gunt het een ander natuurlijk wel, maar jezelf ook. Ik hoop echt voor je dat je snel weer zwanger bent en het dan goed blijft gaan.
All, ik heb vanmorgen en tegen de avond getest. Die van vanmorgen was lichter dus als gister maar die van net was weer donkerder als vanmorgen en lijkt zelfs wel donkerder als die van gister. Ik ga morgen de vk bellen voor een afspraak, dat is het enige wat me duidelijkheid kan geven denk ik. Maar daar moet ik dan wel 1,5 week op wachten verwacht ik.
Stitch, ik heb ook wel eens momenten dat ik echt de puf niet heb om mee te schrijven, dat komt wel weer als alles weer een beetje gezakt is en je beter in je vel zit. Lastig dat het tempen niet helemaal lukt, hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid mbt je cyclus.
Filoria, succes met al die kinderen morgen haha, is nog een hele organisatie hoor, ik vind 2 kinderen op tijd de deur uit hebben soms al een uitdaging. Scheelt dat J vaak 5:30 al wakker is dus ik heb de tijd . Vroeg opstaan in ieder geval anders ga je tegen de klok racen, en 1 ding is zeker als jij haast hebt heeft je peuter dat niet
Weegschaal, ik zal voor je duimen dat je wat duidelijkheid krijgt bij de gyn, 4 keer een miskraam is gewoon onmenselijk, ik kan me voorstellen dat je daardoor moeite krijgt met zwangeren om je heen. Je gunt het een ander natuurlijk wel, maar jezelf ook. Ik hoop echt voor je dat je snel weer zwanger bent en het dan goed blijft gaan.
All, ik heb vanmorgen en tegen de avond getest. Die van vanmorgen was lichter dus als gister maar die van net was weer donkerder als vanmorgen en lijkt zelfs wel donkerder als die van gister. Ik ga morgen de vk bellen voor een afspraak, dat is het enige wat me duidelijkheid kan geven denk ik. Maar daar moet ik dan wel 1,5 week op wachten verwacht ik.
maiadebij- Kletskop
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012