voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Helaas zeg!
Ik had wel verwacht dat er minstens één zwangere zou zijn, maar volgende maand beter dan!
Ik had wel verwacht dat er minstens één zwangere zou zijn, maar volgende maand beter dan!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Tuinstoel schreef:Helaas zeg!
Ik ben nog aan het afwachten tot 11-9 hoor
Balen Razz!!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Oh ja, maar ik bedoelde van de hele groep die nu ging testen .
Ik ben ook nog aan het wachten, geen idee alleen op welke datum precies, het was allemaal enigszins vaag. Volgens mij zijn we de enige twee moeders uit het topic eind 2011 / begin 2012 die hier nu ook meeschrijven .
Ik ben ook nog aan het wachten, geen idee alleen op welke datum precies, het was allemaal enigszins vaag. Volgens mij zijn we de enige twee moeders uit het topic eind 2011 / begin 2012 die hier nu ook meeschrijven .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Tuinstoel schreef:Oh ja, maar ik bedoelde van de hele groep die nu ging testen .
+ Poison ook
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Jammerrazz!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Star007 schreef:Tuinstoel schreef:Oh ja, maar ik bedoelde van de hele groep die nu ging testen .
+ Poison ook
En ik ook hoor, maar hou het hier niet zo goed bij!
(dus eigenlijk toch best wel druk!)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ah balen razz...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Razz balen.
Ik.ben ook van de mama's van 2011/begin 2012 inderdaad
Hier nog steeds geen duidelijkheid. Nog steeds niet ongesteld. Ik hoop inderdaaddt dat geen vloed is goee opgaat
Mijn man denkt dat ik zwanger ben.
Ik.ben ook van de mama's van 2011/begin 2012 inderdaad
Hier nog steeds geen duidelijkheid. Nog steeds niet ongesteld. Ik hoop inderdaaddt dat geen vloed is goee opgaat
Mijn man denkt dat ik zwanger ben.
Gast- Gast
ook ik ben van januari 2012;) maar ik schrijf op het moment niet zoveel mee omdat ik al een lange tijd op het wachtbankje zit.
Razz wat jammer dat je ongesteld bent geworden zeg!
en ook de anderen, jammer dat het bij niemand nog raak is deze maand.
Onze hoop is gevestigd op Star, Poison en hopelijk ook Linnie als ze te vroeg heeft getest. Lijkt me echt vreselijk zenuwslopend om negatief te hebben getest maar toch het vermoeden hebben dat je te vroeg was. Ik zou de hele dag nergens anders aan kunnen denken vrees ik.
Snoes hoe is het met jou intussen? Het schiet al mooi op ofniet?
Ik heb morgen een echo. Heb er niet zo'n goed gevoel bij. Vorige keer had ik erg veel buikpijn dus ik had echt het idee dat er iets aan het groeien was. Dat was toen overigens niet zo. Maar ik heb nu echt nergens last van, ook al zegt dat misschien niks. Gelukkig morgen om 8 uur al aan de beurt dus dan weet ik het meteen.
Nu weer aan het werk. Het is erg rustig vandaag dus ik kan het forum vandaag goed in de gaten houden Fijne dag allemaal!
Razz wat jammer dat je ongesteld bent geworden zeg!
en ook de anderen, jammer dat het bij niemand nog raak is deze maand.
Onze hoop is gevestigd op Star, Poison en hopelijk ook Linnie als ze te vroeg heeft getest. Lijkt me echt vreselijk zenuwslopend om negatief te hebben getest maar toch het vermoeden hebben dat je te vroeg was. Ik zou de hele dag nergens anders aan kunnen denken vrees ik.
Snoes hoe is het met jou intussen? Het schiet al mooi op ofniet?
Ik heb morgen een echo. Heb er niet zo'n goed gevoel bij. Vorige keer had ik erg veel buikpijn dus ik had echt het idee dat er iets aan het groeien was. Dat was toen overigens niet zo. Maar ik heb nu echt nergens last van, ook al zegt dat misschien niks. Gelukkig morgen om 8 uur al aan de beurt dus dan weet ik het meteen.
Nu weer aan het werk. Het is erg rustig vandaag dus ik kan het forum vandaag goed in de gaten houden Fijne dag allemaal!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Razz, wat jammer meis
Boekenwurm, spannend de echo morgen! Dat je niets voelt, wil niets zeggen hoor! Succes. Bij mij schiet het inderdaad al aardig op, ik ben nu 6 maanden zwanger. Het komt stilaan toch dichterbij, ik vind mijn zwangerschap echt heel snel gaan.
Boekenwurm, spannend de echo morgen! Dat je niets voelt, wil niets zeggen hoor! Succes. Bij mij schiet het inderdaad al aardig op, ik ben nu 6 maanden zwanger. Het komt stilaan toch dichterbij, ik vind mijn zwangerschap echt heel snel gaan.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mijn vriend zei dat hij ergens had gelezen dat de meeste vrouwen pas na 2 weken overtijd testen, ik weet niet waar hij het vandaan heeft
Hier nog steeds niks, ik had vanochtend wel wat kraampjes in mn buik, maar dat was maar even
Hier nog steeds niks, ik had vanochtend wel wat kraampjes in mn buik, maar dat was maar even
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
De meeste vrouwen hebben dat geduld niet hoor, om te wachten met testen tot ze 2 weken overtijd zijn .
Snoes- Lady Post-a-lot
@Boekenwurm; spannend morgen! Denk inderdaad dat het weinig zegt dat je nu niks voelt.
@Razz; jammer!!!
@Snoes; Zo wat gaat het hard bij jou zeg... Alweer een half jaar! Voor mijn gevoel duren 9 maanden altijd heel lang.
Nog aardig wat meiden die binnenkort kunnen testen. Ik verwacht het ook vrijdag
Nog geen tekenen van een ongesteldheid ofzow...
ook niet echt van een zwangerschap...
Wel wat meerafscheiding maar of dat voorteken is voor naderende ongi of niet dat weet ik niet...
Wacht het rustig af. Al vind ik het wel HEUL spannend!!!
Mijn man zei gisteren nog ik hooop zo dat je niet ongesteld wordt
Vind het soms wel lastig, omdat ik het nu steeds niet weet zeg maar.
En in mijn werk kom ik wel in aanraking ook met chemo's enz. En officieel als je zwanger bent mag je niet naar die mensen toe. Mja het komt nog niet zo heel vaak voor, maar zeker nu in deze weken dat je het afwacht, doe ik het liever niet.
@Razz; jammer!!!
@Snoes; Zo wat gaat het hard bij jou zeg... Alweer een half jaar! Voor mijn gevoel duren 9 maanden altijd heel lang.
Nog aardig wat meiden die binnenkort kunnen testen. Ik verwacht het ook vrijdag
Nog geen tekenen van een ongesteldheid ofzow...
ook niet echt van een zwangerschap...
Wel wat meer
Wacht het rustig af. Al vind ik het wel HEUL spannend!!!
Mijn man zei gisteren nog ik hooop zo dat je niet ongesteld wordt
Vind het soms wel lastig, omdat ik het nu steeds niet weet zeg maar.
En in mijn werk kom ik wel in aanraking ook met chemo's enz. En officieel als je zwanger bent mag je niet naar die mensen toe. Mja het komt nog niet zo heel vaak voor, maar zeker nu in deze weken dat je het afwacht, doe ik het liever niet.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
De buikpijn was dus n andere oorzaak . Ben dus nog steeds niet ongesteld.
Linnie1985- Kletskop
Ow spannend Linnie! Ik hoop het zo voor je!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Spannend dames! Ik duim voor jullie!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
@ Razz; Jammer
@ Linnie; Toch nog spannend!
@ Boekenwurm; Succes morgen!
@ Sleepingbeauty; Spannend zeg!
@ Linnie; Toch nog spannend!
@ Boekenwurm; Succes morgen!
@ Sleepingbeauty; Spannend zeg!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Linnie en SB, spannend! Ik duim voor jullie.
Snoes- Lady Post-a-lot
Linnie, mijn vriend dacht dat je als je zwanger was elke dag zin had in seks, kwam hij even van een koude kermis thuis!
De klachtjes die jij beschrijft komen meestal wel pas voor in een verder gevorderd stadium van een zwangerschap (zoals maagzuur bijv, je baarmoeder is nu nog zò klein), en je cyclus kan na een miskraam flink van slag zijn, heb ik hier wel eens gelezen. Ik hoop het absoluut voor je dat je te vroeg hebt getest, maar ik wil je geen valse hoop geven!
De klachtjes die jij beschrijft komen meestal wel pas voor in een verder gevorderd stadium van een zwangerschap (zoals maagzuur bijv, je baarmoeder is nu nog zò klein), en je cyclus kan na een miskraam flink van slag zijn, heb ik hier wel eens gelezen. Ik hoop het absoluut voor je dat je te vroeg hebt getest, maar ik wil je geen valse hoop geven!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Linnie, mijn vriend dacht dat je als je zwanger was elke dag zin had in seks, kwam hij even van een koude kermis thuis!
I know, ik zat zelf ook nog aan een langere cyclus te denken. Heb wel al dagen ontzettende honger steeds. Maar nog steeds geen menstruatie klachten. Die buikpijn was een andere oorzaak . En had het al vermeld, maar mocht ik 2 weken overtijd gaan, moest ik een afspraak bij de gyn maken om te kijken.
Linnie1985- Kletskop
Even een snelle reactie want moet eigenlijk aan het werk.
Net controle gehad en er is weer niks gegroeid Maandag nog een keer controle want het kan natuurlijk nog komen, maar ik ga er maar vanuit dat dat niet het geval is. Dus dan op naar de clomid 150. Ik baal er wel een beetje van. Als de 150 ook niet aanslaat moet ik aan de spuiten, maar goed, ik probeer positief te blijven en niet op de zaken vooruit te lopen.
Vanmiddag lekker vrij dus lekker van het zonnetje genieten. Fijne dag allemaal!
En Linnie ik duim nog steeds voor je!
Net controle gehad en er is weer niks gegroeid Maandag nog een keer controle want het kan natuurlijk nog komen, maar ik ga er maar vanuit dat dat niet het geval is. Dus dan op naar de clomid 150. Ik baal er wel een beetje van. Als de 150 ook niet aanslaat moet ik aan de spuiten, maar goed, ik probeer positief te blijven en niet op de zaken vooruit te lopen.
Vanmiddag lekker vrij dus lekker van het zonnetje genieten. Fijne dag allemaal!
En Linnie ik duim nog steeds voor je!
boekenwurm83- Prater
Boekenwurm, wat ontzettend balen. Ik snap je gevoel helemaal, ik was er ook elke keer echt niet goed van als ik hoorde dat het weer niet aansloeg. Al bleef ik ook altijd wel optimistisch. Ik hoop natuurlijk van harte voor je dat de 150 mg wel aanslaat, sterkte meid!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Boekenwurm, wat ontzettend balen. Ik snap je gevoel helemaal, ik was er ook elke keer echt niet goed van als ik hoorde dat het weer niet aansloeg. Al bleef ik ook altijd wel optimistisch. Ik hoop natuurlijk van harte voor je dat de 150 mg wel aanslaat, sterkte meid!
Dank je! Ik probeer ook positief te blijven en dat gaat ook wel lukken. Alleen vandaag mag ik van mezelf even een beetje verdrietig zijn en daarna gaan we er weer voor!
boekenwurm83- Prater
Precies Boekenwurm, ik was ook altijd een dag echt flink verdrietig, maar ik herpakte me ook altijd snel en ging dan weer positief de volgende ronde in. Welke dag zit je nu ook alweer?
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012