voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Samantha, wat een rot nieuws zeg... Maar aan de andere kant wel fijn dat ze weten wat er aan de hand is zodat er de juiste actie ondernomen kan worden. Ik duim voor je dat je snel zwanger bent!
Nillis, heb je nu weekend? Wat voor werk doe je? Lastig hè van die zware diensten. En hopelijk mag je snel weef een afspraak maken met de gyn, maar nu voor een leuke afspraak!
Filoria, wat jammer dat je negatief getest hebt. vlug maar weer aan de slag als je vruchtbaar slijm denkt te hebben! Hoe gaat het met T?
Gerbara, is het nieuws al wat bezonken? Jij zal de hele dag wel gehuppeld hebben haha.
Met J gaat het wel wat, het doet gewoon echt pijn bij alles wat ze doet, zo sneu... Ze heeft haar arm in een mitella zodat ze hem niet belast en het dus minder pijnlijk is. Volgende week moeten we terug voor een foto, gelukkig heelt het snel bij kleine kinderen.
Ik heb vandaag BHV gehad en sta nu bij mijn man zijn werk te wachten, dan lekker naar huis. Ik ben ff langs de kruidvat geweest, nieuwe testen gehaald. Ik wilde wachten tot zaterdag, maar hee er zitten er 2 in dus ik kan morgen ook net zo goed testen toch? Nog steeds niet ongesteld dus, dag 33 volgens mij vandaag. Officieel 2 dagen overtijd.
Nillis, heb je nu weekend? Wat voor werk doe je? Lastig hè van die zware diensten. En hopelijk mag je snel weef een afspraak maken met de gyn, maar nu voor een leuke afspraak!
Filoria, wat jammer dat je negatief getest hebt. vlug maar weer aan de slag als je vruchtbaar slijm denkt te hebben! Hoe gaat het met T?
Gerbara, is het nieuws al wat bezonken? Jij zal de hele dag wel gehuppeld hebben haha.
Met J gaat het wel wat, het doet gewoon echt pijn bij alles wat ze doet, zo sneu... Ze heeft haar arm in een mitella zodat ze hem niet belast en het dus minder pijnlijk is. Volgende week moeten we terug voor een foto, gelukkig heelt het snel bij kleine kinderen.
Ik heb vandaag BHV gehad en sta nu bij mijn man zijn werk te wachten, dan lekker naar huis. Ik ben ff langs de kruidvat geweest, nieuwe testen gehaald. Ik wilde wachten tot zaterdag, maar hee er zitten er 2 in dus ik kan morgen ook net zo goed testen toch? Nog steeds niet ongesteld dus, dag 33 volgens mij vandaag. Officieel 2 dagen overtijd.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Dank jullie wel allemaal, erg lief!
Moest gelijk door naar 't werk en een drukke dag gehad, dus geen tijd om te reageren...
Ik heb de test vanochtend samen met m'n man gedaan, konden het allebei niet geloven. Veel geknuffeld en de glimlach ging niet van ons gezicht. Maar ook vaak gezegd dat we er ons niet teveel op willen verheugen, stel dat het toch niet zo is of misgaat ofzo..
Wel al een aantal Whats'appjes vandaag over en weer met zwanger vrouwtje enz. haha.
Verder dringt het nog niet tot me door, want ik voel me niet anders en m'n borsten ofzo doen geen pijn. Af en toen wat steekjes onderin m'n buik..
M"n beste vriendin is ook m'n collega, dus vind het wel lastig om niks te laten merken aangezien ik haar elke dag zie. Ik ga het haar wel al volgend weekend vertellen denk ik
Jammer Filoria, kan me zo voorstellen dat je dat wachten zat bent. Ik zei het nog tegen m'n man vanochtend, hoe zenuwslopend dit allemaal is. En dan ben ik nog redelijk snel zwanger...
Boekenwurm, fijn dat je een goede cyclus hebt gehad. Succes morgen in de kliniek!
Samantha, wat een kut nieuws!! Veel sterkte!
Nilis, wat voor 'n werk doe je met zoveel agressie?? Ik werk in het speciaal onderwijs en heb ook redelijk agressieve kids in de klas die ik vaak vast moet pakken in zo'n speciale greep. Maar als ik verder bent in je zwangerschap mag ik dat niet meer, dus ik moet nog even bekijken hoe ik dat ga doen..
Maia, ik hoop zo dat jij morgen of overmorgen nog wel gewoon een positieve test in hadden hebt! Ik zou gewoon lekker morgen weer testen en zaterdag nog een keer. haha. zo duur zijn ze toch nie
Moest gelijk door naar 't werk en een drukke dag gehad, dus geen tijd om te reageren...
Ik heb de test vanochtend samen met m'n man gedaan, konden het allebei niet geloven. Veel geknuffeld en de glimlach ging niet van ons gezicht. Maar ook vaak gezegd dat we er ons niet teveel op willen verheugen, stel dat het toch niet zo is of misgaat ofzo..
Wel al een aantal Whats'appjes vandaag over en weer met zwanger vrouwtje enz. haha.
Verder dringt het nog niet tot me door, want ik voel me niet anders en m'n borsten ofzo doen geen pijn. Af en toen wat steekjes onderin m'n buik..
M"n beste vriendin is ook m'n collega, dus vind het wel lastig om niks te laten merken aangezien ik haar elke dag zie. Ik ga het haar wel al volgend weekend vertellen denk ik
Jammer Filoria, kan me zo voorstellen dat je dat wachten zat bent. Ik zei het nog tegen m'n man vanochtend, hoe zenuwslopend dit allemaal is. En dan ben ik nog redelijk snel zwanger...
Boekenwurm, fijn dat je een goede cyclus hebt gehad. Succes morgen in de kliniek!
Samantha, wat een kut nieuws!! Veel sterkte!
Nilis, wat voor 'n werk doe je met zoveel agressie?? Ik werk in het speciaal onderwijs en heb ook redelijk agressieve kids in de klas die ik vaak vast moet pakken in zo'n speciale greep. Maar als ik verder bent in je zwangerschap mag ik dat niet meer, dus ik moet nog even bekijken hoe ik dat ga doen..
Maia, ik hoop zo dat jij morgen of overmorgen nog wel gewoon een positieve test in hadden hebt! Ik zou gewoon lekker morgen weer testen en zaterdag nog een keer. haha. zo duur zijn ze toch nie
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
@ Gerbera, ik werk op een woonlocatie waar de kids bij jou uit de klas wonen. Werken dus denk ik wel een beetje met dezelfde doelgroep. Lastig dan je mond houden als ze je beste vriendin is. Leuk dat je vriend ook zo blij is.
@ Maia, ik heb nu nog geen weekend, want moet het weekend werken. Heb zaterdag op zondag een slaapdienst. Dus van zaterdag 17.30 uur tot zondag 13.00 uur. Volgend weekend heb ik vrij en bijna alle weekenden in oktober, dus dat is een goed vooruitzicht.
@ Maia, ik heb nu nog geen weekend, want moet het weekend werken. Heb zaterdag op zondag een slaapdienst. Dus van zaterdag 17.30 uur tot zondag 13.00 uur. Volgend weekend heb ik vrij en bijna alle weekenden in oktober, dus dat is een goed vooruitzicht.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@ Maia; Schrikken zeg van je dochter, en zielig dat ze zoveel pijn heeft. En vervelend die onzekerheid, maar ik duim dat je gewoon weer later positief test net als bij N!
@ Boekenwurm; Wat jammer zeg! Succes morgen met de afspraak, spannend of het toch aangeslagen was!
@ Vlinder; Wat ontzettend balen! Kan je geen doorverwijzing krijgen naar een gyn, die zou toch moeten samenwerken met de internist lijkt mij in dit geval?!
@ Sleepingbeauty; Vind je het zo vervelend om op het wachtbankje te zitten? Succes met het wachten, duurt lang he.
@ Gerbera; Gefeliciteerd!!
@ Filoria; Dikke , wat ontzettend balen zeg. En goed dat je naar de gyn gaat, die onzekerheid kan je nu zeker niet gebruiken.
@ Lipton; Top!
@ Samantha; Wat erg zeg, neem je tijd en tot hier of in het andere topic! Hele dikke
Vandaag een telefoontje gehad dat er ook uit het onderzoek op het weefsel gekomen is dat het definitief geen mola zwangerschap was, gelukkig maar. Over twee weken mag ik naar de gyn, gaat wel opschieten.
@ Boekenwurm; Wat jammer zeg! Succes morgen met de afspraak, spannend of het toch aangeslagen was!
@ Vlinder; Wat ontzettend balen! Kan je geen doorverwijzing krijgen naar een gyn, die zou toch moeten samenwerken met de internist lijkt mij in dit geval?!
@ Sleepingbeauty; Vind je het zo vervelend om op het wachtbankje te zitten? Succes met het wachten, duurt lang he.
@ Gerbera; Gefeliciteerd!!
@ Filoria; Dikke , wat ontzettend balen zeg. En goed dat je naar de gyn gaat, die onzekerheid kan je nu zeker niet gebruiken.
@ Lipton; Top!
@ Samantha; Wat erg zeg, neem je tijd en tot hier of in het andere topic! Hele dikke
Vandaag een telefoontje gehad dat er ook uit het onderzoek op het weefsel gekomen is dat het definitief geen mola zwangerschap was, gelukkig maar. Over twee weken mag ik naar de gyn, gaat wel opschieten.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | Miskraam |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | 4 miskramen |
Jasmine | April/Mei 2011 | 2e | 3 miskramen | |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | Miskraam |
Nillis | 30/31 | 2011 | 2e | Miskraam |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Stitch | 25/30 | November 2011 | 1e | |
Aardbei | 25/25 | Januari 2012 | 1e | Clomid |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | Clomid resistent |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Gerbera | 27/30 | Juni 2012 | 1e | Zwanger! |
Lipton | 26/43 | Juni 2012 | 1e | |
Lies | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Star007 | 24/26 | Juli 2012 | 2e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | PCO |
Razz_ | 28/28 | Juli 2012 | 2e | |
Vlinder-2011 | 24/25 | Juli 2012 | 1e | |
ShallY | 27/28 | Augustus 2012 | 1e | |
Poison | 26/28 | Augustus 2012 | 2e | |
Nana | 29/ | September 2012 | 3e | |
Sazzle | 24/33 | September 2012 | 1e | |
Takkie | 27/28 | September 2012 | 2e | |
Birgit | 29/31 | September 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Annemoontje | 27/30 | Oktober 2012 | 1e | |
Weegschaal- Kletskop
Ik wil graag ook meeschrijven! Mijn man en ik hebben besloten dat wij er ook voor gaan. Ik ben nu aan de tweede pilweek bezig, en ik maak deze strip nog af en dan stop ik met de pil. Mijn eerste pilloze dag wordt dus 15 oktober. Ik vind het wel erg spannend om er echt voor te gaan, maar wie weet hoe lang het duurt voor dat mijn cyclus goed op gang is en ik dus eventueel zwanger raak. Is het trouwens verstandig om direkt als je stopt met te pil te beginnen met het slikken van foliumzuur?
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Loes236; Welkom! Ik ben na het stoppen met de pil gelijk begonnen met foliumzuur. Mijn cyclus was toen ook gelijk kort en regelmatig, hoop dat dit bij jou ook zo is! Wil je ook met je gegeven in de tabel?
Weegschaal- Kletskop
Ik lees al een tijdje mee en zou ook graag mee willen schrijven. Ik ben in januari gestopt met de pil. Helaas vandaag negatief getest, afgelopen maandag had ik ongesteld moeten worden.
smartie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 13-02-12
Gerbera, moeilijk he om je mond dan te houden tegen je beste vriendin. Ik wist het van een vriendin als eerste toen zij zwanger was, ze MOEST het kwijt ze had toen die ochtend positief getest. Bij mijn eerste zwangerschap zei ik steeds tegen mezelf "ik ben zwanger.... ik ben zwanger" ik kon het gewoon niet geloven, zo'n bijzonder gevoel!
Nillis, ik heb voor deze aan op een woongroep gewerkt met LVG jongeren, ook te maken gehad met agressie, drank en drugs gebruik etc. Ik was toen net 20 en stond soms alleen op een groep van 14 jongeren. Ik vond het te zwaar, ook de wisselende diensten braken me op. Nu heb ik een 9 tot 17 baan op kantoor en vind het heerlijk!
Weegschaal, fijn om te weten dat het echt geen mola zwangerschap was. Erg sneu voor J inderdaad, ze slaapt nu net pas. Ze kan echt haar draai niet vinden in bed en bij elke beweging huilt ze van de pijn... ik zou willen dat ik die pijn van haar over kon nemen, als ouder voel je je dan zo machteloos
Oja mijn man en ik zijn inmiddels beide 31 jaar geworden, wil je dat aanpassen?
Welkom Loes!
Smartie, ook welkom! Je zit in dezelfde onzekerheid als mij dus, heb je een regelmatige cyclus?
Ik heb net al getest, negatief weer. Ik snap er echt niks van. Misschien een bloedtest bij de HA aanvragen?
Nillis, ik heb voor deze aan op een woongroep gewerkt met LVG jongeren, ook te maken gehad met agressie, drank en drugs gebruik etc. Ik was toen net 20 en stond soms alleen op een groep van 14 jongeren. Ik vond het te zwaar, ook de wisselende diensten braken me op. Nu heb ik een 9 tot 17 baan op kantoor en vind het heerlijk!
Weegschaal, fijn om te weten dat het echt geen mola zwangerschap was. Erg sneu voor J inderdaad, ze slaapt nu net pas. Ze kan echt haar draai niet vinden in bed en bij elke beweging huilt ze van de pijn... ik zou willen dat ik die pijn van haar over kon nemen, als ouder voel je je dan zo machteloos
Oja mijn man en ik zijn inmiddels beide 31 jaar geworden, wil je dat aanpassen?
Welkom Loes!
Smartie, ook welkom! Je zit in dezelfde onzekerheid als mij dus, heb je een regelmatige cyclus?
Ik heb net al getest, negatief weer. Ik snap er echt niks van. Misschien een bloedtest bij de HA aanvragen?
maiadebij- Kletskop
Maia, je moet ook niet 's avonds testen natuurlijk..
Gewoon zaterdagochtend en/of zondagochtend nog eens proberen en anders maandag evt de huisarts bellen...
Gewoon zaterdagochtend en/of zondagochtend nog eens proberen en anders maandag evt de huisarts bellen...
Gerbera- Fluisteraar
Maia ik zou inderdaad een dezer dagen even 's sochtends testen, dan heb je wat meer zekerheid.
Ik net bij de gyn geweest. Bloedwaarde was goed. Echo was ook goed allemaal. Dus ik ga morgen weer vrolijk beginnen met een nieuwe ronde clomid100 en dan over 1,5 week beginnen de metingen weer van voor af aan.
Dit weekend lekker bijkomen van alle stress de afgelopen week en heeeerlijk een rood wijntje drinken:D
Fijn weekend allemaal!
Ik net bij de gyn geweest. Bloedwaarde was goed. Echo was ook goed allemaal. Dus ik ga morgen weer vrolijk beginnen met een nieuwe ronde clomid100 en dan over 1,5 week beginnen de metingen weer van voor af aan.
Dit weekend lekker bijkomen van alle stress de afgelopen week en heeeerlijk een rood wijntje drinken:D
Fijn weekend allemaal!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
@boekenwurm; nette cyclus, succes met de volgende ronde. Fijn dat er geen bijzonderheden zijn uitgekomen.
Geniet van je rode wijntje!
@Lipton; Netjes hoor dat je gestopt bent en het volhoudt!!! Heb je het er moeilijk mee??
@samantha; Spannend, hopelijk slaan de spuiten bij je aan.
@Maia; spannend! Denk dat je beter 's ochtends kunt testen. Heb je altijd een regelmatige cyclus. Bij sommige duurt het ook even voordat ze positief testen.
@nillis; lekker dat je in oktober veel weekenden vrij bent. DAt is altijd zo'n heerlijk vooruitzicht!
@weegschaal; Ik vind het inderdaad vervelend, vooral als je net op het wachtbankje zit dan heb je echt nog die 2 weken voor je. Nu is het alweer minder lang.
Het schiet voor jou ook op dat je naar de gynaecoloog kan.
@Loes; Leuk dat je ook mee komt schrijven.
@all;
Hier hebben we verder nog weinig nieus.
Vanavond moet ik werken en heb nog totaal geen zin!!! Mijn man is vanavond vrij en dan vind ik er niks aan, we zien elkaar 's avonds al zo weinig.
Ik zit op het wachtbankje, dus ben heel benieuwd!!! Hoop het zo dat het dit keer een keer raak mag zijn!
Geniet van je rode wijntje!
@Lipton; Netjes hoor dat je gestopt bent en het volhoudt!!! Heb je het er moeilijk mee??
@samantha; Spannend, hopelijk slaan de spuiten bij je aan.
@Maia; spannend! Denk dat je beter 's ochtends kunt testen. Heb je altijd een regelmatige cyclus. Bij sommige duurt het ook even voordat ze positief testen.
@nillis; lekker dat je in oktober veel weekenden vrij bent. DAt is altijd zo'n heerlijk vooruitzicht!
@weegschaal; Ik vind het inderdaad vervelend, vooral als je net op het wachtbankje zit dan heb je echt nog die 2 weken voor je. Nu is het alweer minder lang.
Het schiet voor jou ook op dat je naar de gynaecoloog kan.
@Loes; Leuk dat je ook mee komt schrijven.
@all;
Hier hebben we verder nog weinig nieus.
Vanavond moet ik werken en heb nog totaal geen zin!!! Mijn man is vanavond vrij en dan vind ik er niks aan, we zien elkaar 's avonds al zo weinig.
Ik zit op het wachtbankje, dus ben heel benieuwd!!! Hoop het zo dat het dit keer een keer raak mag zijn!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Weegschaal; wat fijn dat het nu definitief geen mola zwangerschap was! Ik hoop voor jou dat de 2 weken omvliegen!
Maia; het lijkt me inderdaad verstandiger net als de andere zeggen 's ochtens te testen. Wel spannend hoor, ik hoop echt dat je van het weekend gewoon een positieve test hebt!
Boekenwurm; wat fijn dat alles goed was bij de gyn! En alvast een fijn weekend! Dat wijntje zal zeker wel smaken.
SB; ja ben ook wel trots op mezelf haha. Ik heb het er moeilijker mee dan dat ik dacht. Maar Goed iedere keer herinner ik mij er zelf aan wat het doel is en dat ik nu al zoveel dagen gestopt ben dus gewoon vol moet houden. Ik hoop dat als ik wel ongesteld wordt zo sterk in blijven.
Wat balen dat je vanavond moet werken! Ik zit nu ook op het wachtbankje, zou leuk zijn als we allebei zwanger zouden zijn
Maia; het lijkt me inderdaad verstandiger net als de andere zeggen 's ochtens te testen. Wel spannend hoor, ik hoop echt dat je van het weekend gewoon een positieve test hebt!
Boekenwurm; wat fijn dat alles goed was bij de gyn! En alvast een fijn weekend! Dat wijntje zal zeker wel smaken.
SB; ja ben ook wel trots op mezelf haha. Ik heb het er moeilijker mee dan dat ik dacht. Maar Goed iedere keer herinner ik mij er zelf aan wat het doel is en dat ik nu al zoveel dagen gestopt ben dus gewoon vol moet houden. Ik hoop dat als ik wel ongesteld wordt zo sterk in blijven.
Wat balen dat je vanavond moet werken! Ik zit nu ook op het wachtbankje, zou leuk zijn als we allebei zwanger zouden zijn
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Even kort vanaf mijn werk. Ik ben nog steeds niet ongesteld, dus als dat zo blijft test ik denk ik morgen ochtend en als ik me in kan houden zondagochtend... Wachten wachten wachten, en ik heb geen geduld haha!
maiadebij- Kletskop
Maiadebij ik heb een regelmatige cyclus meestal 28 dagen en twee keer 30 dagen. Het is al een week aan het rommelen in mijn buik maar nog steeds niet ongesteld.
smartie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 13-02-12
Dan kunnen we elkaar echt een hand geven! Ik hoop wel snel duidelijkheid te krijgen, of ongesteld of een positieve test, maar dit vind ik niks!
maiadebij- Kletskop
Maia, kan me het heel goed voorstellen dat je hiervan baalt!! Heb je vanochtend weer een test gedaan??
Ik heb weer getest, had er toch nog 1 over haha, en weer postief!! Heb alleen nog nergens last van, dus kan het nog moeilijk beseffen hoor.
Toen ik gisterenavond naar bed ging lag ineens iets onder m'n kussen. Mn man had soort rammelaartje gekocht, super lief!! Dat maakt het weer wat concreter!
Ik ga straks nog even een clearbleu test kopen, zodat we die mee kunnen nemen als we het gaan vertellen
Ik heb weer getest, had er toch nog 1 over haha, en weer postief!! Heb alleen nog nergens last van, dus kan het nog moeilijk beseffen hoor.
Toen ik gisterenavond naar bed ging lag ineens iets onder m'n kussen. Mn man had soort rammelaartje gekocht, super lief!! Dat maakt het weer wat concreter!
Ik ga straks nog even een clearbleu test kopen, zodat we die mee kunnen nemen als we het gaan vertellen
Gerbera- Fluisteraar
Leuk Gerbera! Houd je er wel rekening mee dat de tekst in de digitale cb maar 24 uur zichtbaar blijft?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Leuk Gerbera! Houd je er wel rekening mee dat de tekst in de digitale cb maar 24 uur zichtbaar blijft?
Das een hele goeie tip, wist ik niet! haha. Tnx!
Gerbera- Fluisteraar
Gerbera schreef:Jasmine schreef:Leuk Gerbera! Houd je er wel rekening mee dat de tekst in de digitale cb maar 24 uur zichtbaar blijft?
Je kan er een foto van maken en uitprinten, leuk envelopje eromheen en tadaa leuk cadeautje .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Gerbera schreef:Jasmine schreef:Leuk Gerbera! Houd je er wel rekening mee dat de tekst in de digitale cb maar 24 uur zichtbaar blijft?
Je kan er een foto van maken en uitprinten, leuk envelopje eromheen en tadaa leuk cadeautje .
Ook weer een goeie tip!! hihi. Tnx
Gerbera- Fluisteraar
Gerbera schreef:Goeiemorguh meiden,
Hoe gaat het met de meiden die vanochtend hebben getest????
Ik ga morgenochtend weer testen, begin steeds meer krampjes/steken in m'n buik te krijgen dus zal wel ongesteld worden.
Maia, wat erg zeg!
Linnie, ik heb deze: http://www.zwangerenkids.nl/ovulatietesten-dipstick Vind ze erg fijn en goedkoop.
Hmm jammer, was idd goedkoop, maar ik krijg een waarschuwing op mijn tab dat de website niet veilig is... .
Linnie1985- Kletskop
Gerbera schreef:Linnie1985 schreef:Gerbera schreef:Jasmine schreef:Leuk Gerbera! Houd je er wel rekening mee dat de tekst in de digitale cb maar 24 uur zichtbaar blijft?
Ook weer een goeie tip!! hihi. Tnx
Graag gedaan!
Linnie1985- Kletskop
Linnie, je mag wel wat ovulatietesten van mij overnemen?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Oh, en Gerbera gefeliciteerd!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen