voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: voor een kindje 2012
boekenwurm83 schreef:Hmmm gerbera vreemd. Ik zou inderdaad nog een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. wie weet!!
Ik zit enorm in twijfel. M'n vriend is weer thuis en ik wil enorrrrrm graag de test doen. Alleen vraag ik me af of het 's avonds wel zo betrouwbaar is. Ik drink overdag heeeel veel water en enorm vaak naar de wc. Is het beter om te morgenvroeg te wachten?
Als er al enige hcg in je lichaam zit, dan zou dat nu ook wel tevoorschijn moeten komen. Je kunt nu even testen, en blijft ie echt omowit, dan weet je wel genoeg denk ik.
Spannend hoor meis, ook voor jou en Gebera ga ik duimen draaien. En uiteraard voor iedereen die momenteel op het wachtbankje zit.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ Lipton; Ik vind het ook knap van je hoor, ga zo door! En je vriend rookt niet? Dat helpt wel mee bij het stoppen denk ik zo.
@ Nana; Wat ontzettend fijn dat de uitslag goed was!
@ Maia; Zolang je nog niet ongesteld bent duim ik nog even door!
@ Filoria; Spannend, mijn duimen draaien echt overuren voor je!!!! Met mij gaat het goed hoor! Ik heb de rust in mijn hoofd om te kunnen wachten tot na de scopie op 9 november, dus dat scheelt een hoop frustratie dat het nu weer even stil staat.
@ Nillis; Ik hoop op een negatieve test morgen voor jou! Zou fijn zijn als het uit je lichaam is en je een eisprong kan gaan verwachten.
@ Gerbera; Spannend!!! Ik wil je geen valse hoop geven, maar heb ook wel eens na de afleestijd een streep gehad wat een zwangerschap bleek te zijn.
@ Boekenwurm; Ik zou tot morgenochtend wachten met ochtenurine. Of je moet 2 testen hebben en het anders morgenochtend opnieuw kunnen doen?!
@ Linnie; Ik heb er geen ervaring mee!
@ Birgit; Komt nu echt dichtbij dan, spannend! Heb je al enig idee van je cyclus?
@ Nana; Wat ontzettend fijn dat de uitslag goed was!
@ Maia; Zolang je nog niet ongesteld bent duim ik nog even door!
@ Filoria; Spannend, mijn duimen draaien echt overuren voor je!!!! Met mij gaat het goed hoor! Ik heb de rust in mijn hoofd om te kunnen wachten tot na de scopie op 9 november, dus dat scheelt een hoop frustratie dat het nu weer even stil staat.
@ Nillis; Ik hoop op een negatieve test morgen voor jou! Zou fijn zijn als het uit je lichaam is en je een eisprong kan gaan verwachten.
@ Gerbera; Spannend!!! Ik wil je geen valse hoop geven, maar heb ook wel eens na de afleestijd een streep gehad wat een zwangerschap bleek te zijn.
@ Boekenwurm; Ik zou tot morgenochtend wachten met ochtenurine. Of je moet 2 testen hebben en het anders morgenochtend opnieuw kunnen doen?!
@ Linnie; Ik heb er geen ervaring mee!
@ Birgit; Komt nu echt dichtbij dan, spannend! Heb je al enig idee van je cyclus?
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Birgit schreef:Linnie1985 schreef:Ik wilde weten waar jullie goedkoop ovulatietesten hebben besteld/gekocht. Vraag het nog maar een keer, aangezien niemand heeft gereageerd.
Ik heb ze vandaag binnen gehad en had deze besteld http://www.drogistplein.nl/gezondheid/ovulatietesten/clearblue+digital+ovulatietest/G3_H138_C1365_P756395/
Niet echt goedkoop maar ik heb liever goed materiaal dan dat ik moet gaan prutsen
Volgende week gaan we ervoor.
Die heb ik gehad, en die vond ik niks. Als je die teststaafjes nou los kon kopen, oké. Maar dat kan dus niet, en heb geen zin om steeds meer dan 30 euro neer te tellen en je maar 7 teststaafjes erbij hebt.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Birgit schreef:Linnie1985 schreef:Ik wilde weten waar jullie goedkoop ovulatietesten hebben besteld/gekocht. Vraag het nog maar een keer, aangezien niemand heeft gereageerd.
Ik heb ze vandaag binnen gehad en had deze besteld http://www.drogistplein.nl/gezondheid/ovulatietesten/clearblue+digital+ovulatietest/G3_H138_C1365_P756395/
Niet echt goedkoop maar ik heb liever goed materiaal dan dat ik moet gaan prutsen
Die heb ik gehad, en die vond ik niks. Als je die teststaafjes nou los kon kopen, oké. Maar dat kan dus niet, en heb geen zin om steeds meer dan 30 euro neer te tellen en je maar 7 teststaafjes erbij hebt.
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Birgit schreef:Linnie1985 schreef:Ik wilde weten waar jullie goedkoop ovulatietesten hebben besteld/gekocht. Vraag het nog maar een keer, aangezien niemand heeft gereageerd.
Ik had de dipsticks van sensitest, en dan de extra gevoelige. Vond ze fijn in gebruik.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Linnie1985 schreef:Ik wilde weten waar jullie goedkoop ovulatietesten hebben besteld/gekocht. Vraag het nog maar een keer, aangezien niemand heeft gereageerd.
Ik had ze van testjezelf.nu
Fijn en makkelijk in gebruik en niet heel duur!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Oeps dubbel gepost.
Linnie1985- Kletskop
Die had Roos inderdaad, ik heb ze nu Nog bedankt voor het toesturen lieve Roos!Roos schreef:Linnie1985 schreef:Ik wilde weten waar jullie goedkoop ovulatietesten hebben besteld/gekocht. Vraag het nog maar een keer, aangezien niemand heeft gereageerd.
Mocht ik deze ronde zwanger worden, dan stuur ik ze door naar jou Linnie, als je dat wilt
En Gerbera: ik heb nog nooit een streep gehad als ik niet zwanger was. Ook niet na 20 minuten. Nog een keer testen lijkt me een goed plan
De spanning stijgt wel he?
Weegschaal: wat goed dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hoe is het hier meiden? Ik zit nu met J aan de borst, zijn net terug van de SEH. Ze was van de trap gevallen en heeft haar beide botjes in haar onderarms gebroken. Ik ben er echt beroerd van, arm meisje...
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ach nee Maia, wat sneu voor je dochter. Hoe is ze eronder? Heeft ze veel pijn?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Linnie1985 schreef:Birgit schreef:Linnie1985 schreef:Ik wilde weten waar jullie goedkoop ovulatietesten hebben besteld/gekocht. Vraag het nog maar een keer, aangezien niemand heeft gereageerd.
Dit zijn er 20
Gast- Gast
Nana schreef:Hoi meiden!
Vanaf nu gaan we er echt voor! Mijn uitstrijkje was helemaal goed (pap 1). Ben echt opgelucht zeg, was toch wel bang voor een slechte uitslag.
4 september is mijn spiraal verwijderd maar ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik heb dus geen idee of ik een cyclus heb. Zijn er hier meiden die ook hun spiraal hebben laten verwijderen? Hoelang duurde het voordat je een cyclus had?
Maia, wat spannend testen! Hoop op een positieve test *duim duim *.
Mijn spiraal is 3 september verwijderd en ik was 5 september al ongesteld! Heb ook echt altijd al een hele regelmatige cyclus gehad!
sanna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10
Gerbera schreef:Hmmm... er is hier weer verwarring en onzekerheid haha.
Toen ik vanochtend na 20 minuten nog eens op de test keek, zag ik een heel lichte streep.
Nu haal ik 'm net uit de vuilnisbak (haha) en nu staat er een duidelijke streep!!
Vestig er niet teveel hoop op, ik heb dit nl. regelmatig gehad terwijl ik niet zwanger was. Gewoon afwachten (alhoewel gewoon...) en later nog eens testen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Goeiemorguh meiden,
Hoe gaat het met de meiden die vanochtend hebben getest????
Ik ga morgenochtend weer testen, begin steeds meer krampjes/steken in m'n buik te krijgen dus zal wel ongesteld worden.
Maia, wat erg zeg!
Linnie, ik heb deze: http://www.zwangerenkids.nl/ovulatietesten-dipstick Vind ze erg fijn en goedkoop.
Hoe gaat het met de meiden die vanochtend hebben getest????
Ik ga morgenochtend weer testen, begin steeds meer krampjes/steken in m'n buik te krijgen dus zal wel ongesteld worden.
Maia, wat erg zeg!
Linnie, ik heb deze: http://www.zwangerenkids.nl/ovulatietesten-dipstick Vind ze erg fijn en goedkoop.
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Linnie1985 schreef:Ik wilde weten waar jullie goedkoop ovulatietesten hebben besteld/gekocht. Vraag het nog maar een keer, aangezien niemand heeft gereageerd.
Via sensitest. Bevallen erg goed.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
@ Gerbera, ik heb ook weleens te laat gekeken en kreeg een streep, maar was niet zwanger. Ze zeggen niet voor niets dat ze na 5 minuten niet meer betrouwbaar zijn, maar wel spannend. Zal duimen dat die morgen positief is.
@ Maia, wat schrikken zeg. hoe gaat het nu met J. Ben jij al ongesteld.
@ all, hier een tets gedaan en was iets te laat met kijken. Zat nog wel een licht streepje, dus zal nog wel wat zwangerschapshormoon in mijn lichaam hebben.
@ Maia, wat schrikken zeg. hoe gaat het nu met J. Ben jij al ongesteld.
@ all, hier een tets gedaan en was iets te laat met kijken. Zat nog wel een licht streepje, dus zal nog wel wat zwangerschapshormoon in mijn lichaam hebben.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Filoria schreef:Die had Roos inderdaad, ik heb ze nu Nog bedankt voor het toesturen lieve Roos!Roos schreef:Linnie1985 schreef:Ik wilde weten waar jullie goedkoop ovulatietesten hebben besteld/gekocht. Vraag het nog maar een keer, aangezien niemand heeft gereageerd.
Graag gedaan!!! Mijn duimen draaien voor je dat je niet nodig zult hebben!!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Goeiemorgen allemaal.
Nou hier helaas ook een negatieve test. Ik ben wel blij dat ik even heb gewacht met testen zodat ik nu niet meer in onzekerheid hoef te zitten of ik misschien te vroeg getest zou hebben. Ik vind het wel erg jammer maar ben er niet heel erg verdrietig onder omdat het pas ronde 1 is en ik ook niet had verwacht dat het zo snel raak zou zijn.
Waar ik wel van baal is dat ik nog steeds die vage klachten heb en nog steeds niet het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden. Daardoor wordt m'n cyclus natuurlijk alleen maar weer langer. Dus ik denk eigenlijk dat de dosis clomid niet hoog genoeg was, omdat het eitje ook al aan de kleine kant was. De uitslag van het bloed krijg ik pas als ik ongesteld ben geworden en weer een afspraak moet maken dus ik hoop dat het snel doorzet en anders ga ik maandag bellen of ik niet sowieso een afspraak kan krijgen. Zou het ook mogelijk zijn dat je door een te lage dosis clomid wel een (vroege) eisprong hebt maar niet ongesteld wordt?
Nou hier helaas ook een negatieve test. Ik ben wel blij dat ik even heb gewacht met testen zodat ik nu niet meer in onzekerheid hoef te zitten of ik misschien te vroeg getest zou hebben. Ik vind het wel erg jammer maar ben er niet heel erg verdrietig onder omdat het pas ronde 1 is en ik ook niet had verwacht dat het zo snel raak zou zijn.
Waar ik wel van baal is dat ik nog steeds die vage klachten heb en nog steeds niet het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden. Daardoor wordt m'n cyclus natuurlijk alleen maar weer langer. Dus ik denk eigenlijk dat de dosis clomid niet hoog genoeg was, omdat het eitje ook al aan de kleine kant was. De uitslag van het bloed krijg ik pas als ik ongesteld ben geworden en weer een afspraak moet maken dus ik hoop dat het snel doorzet en anders ga ik maandag bellen of ik niet sowieso een afspraak kan krijgen. Zou het ook mogelijk zijn dat je door een te lage dosis clomid wel een (vroege) eisprong hebt maar niet ongesteld wordt?
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Filoria test jij vandaag of morgen? Spannend meid, ik hoop het zo voor je!
boekenwurm83- Prater
Nillis, J heeft er flinke last van. Ze heeft al eerder haar arm gebroken (erg he?) maar toen waren het 2 twijgbreukjes nu zijn beide botjes echt door dus dat haar pijn. Ze heeft een hoge pijngrens, dus ze trekt het goed, maar zielig is het wel.
Boekenwurm, wat jammer van je negatieve test.... maar je bent ook nog niet ongesteld?
Filoria, morgen testen, spannend!!
Ik heb vanmorgen nogmaals getest (geduld is niet mijn ding) weer negatief helaas... ook nog niet ongesteld. Ik vind het maar vreemd, ik heb altijd een regelmatige cyclus van 29 of 30 dagen. Nu zit ik op dag 32. Maar zoals ik eerder schreef, bij N testte ik pas positief op dag 36. Misschien maak ik niet zo snel HCG aan? Mijn beste vriendin vond me er anders uitzien in mijn gezicht, ze weet dat we graag een derde kindje willen, maar het viel haar wel op. Tjongejonge best vervelend die onzekerheid. Nu test ik denk ik pas over een paar dagen weer hoor, moet het maar even naast me neerleggen denk ik.
Boekenwurm, wat jammer van je negatieve test.... maar je bent ook nog niet ongesteld?
Filoria, morgen testen, spannend!!
Ik heb vanmorgen nogmaals getest (geduld is niet mijn ding) weer negatief helaas... ook nog niet ongesteld. Ik vind het maar vreemd, ik heb altijd een regelmatige cyclus van 29 of 30 dagen. Nu zit ik op dag 32. Maar zoals ik eerder schreef, bij N testte ik pas positief op dag 36. Misschien maak ik niet zo snel HCG aan? Mijn beste vriendin vond me er anders uitzien in mijn gezicht, ze weet dat we graag een derde kindje willen, maar het viel haar wel op. Tjongejonge best vervelend die onzekerheid. Nu test ik denk ik pas over een paar dagen weer hoor, moet het maar even naast me neerleggen denk ik.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Nee ik ben ook nog niet ongesteld maar ik ga er vanuit dat dat nog komt of dat het wegblijft door de waarschijnlijk te lage dosis clomid. Ik ga er nu ook vanuit dat de bloeduitslag ook niet helemaal goed is. Een andere verklaring heb ik er niet voor. Wel vervelend he die onzekerheid. Ik vind het niet erg om niet zwanger te zijn maar ik zou zooo graag willen dat m'n cyclus nu eens is op de rit was. Maar goed geduld is een schone zaak he!
boekenwurm83- Prater
Balen Maia. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Boekenwurm: Voor jou ook balen. Logisch dat je nu gaat twijfelen of de Clomid zijn werk wel doet. Wanneer heb je weer een afspraak bij de gynaecoloog?
Boekenwurm: Voor jou ook balen. Logisch dat je nu gaat twijfelen of de Clomid zijn werk wel doet. Wanneer heb je weer een afspraak bij de gynaecoloog?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ja dat is het punt. Zodra ik ongesteld word moet ik meteen bellen en dat ook op dag 1, 2 of 3 langskomen. Maarja dan moet ik wel eerst ongesteld worden. Daarom ben ik van plan om maandag sowieso te bellen ook als ik nog niet ongesteld ben.
boekenwurm83- Prater
Wat balen Boekenwurm
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
balen Boekenwurm!! Wat een gedoe ook allemaal he! Geduld hebben is niet makkelijk met dit soort zaken..
Maia, wat zielig voor J! Het is dat ik geen testen meer in huis had, anders had ik vanochtend ook nog wel gedaan denk ik.
Nu heb ik ze wel weer in huis en moet me echt inhouden om er nu niet een te doen. Morgenochtend natuurlijk wel weer gelijk!!
Is het alweer bijna morgenochtend???
Maia, wat zielig voor J! Het is dat ik geen testen meer in huis had, anders had ik vanochtend ook nog wel gedaan denk ik.
Nu heb ik ze wel weer in huis en moet me echt inhouden om er nu niet een te doen. Morgenochtend natuurlijk wel weer gelijk!!
Is het alweer bijna morgenochtend???
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012