Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie hiervan....?

+11
Fearie
Viva
loesje
Sophiee
Annemie
vlinder-2011
CCC
hellowkitty
Snoes
Floor
LDJ
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 2:30

Dat geraakt worden herken ik heel goed! Dikke knuffel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  LDJ vr 24 aug 2012 - 3:28

Viva schreef:Wat rot zeg!
Ik heb geen vriendinnen meer over van voor de zwangerschap van onze dochter.
Nu was ik toen 17, dus dan krijg je echt hele andere levens, gesprekken etc.
Maar ik vind het wel jammer, voel me nog altijd koos vriendloos.

Wie weet is het inderdaad dat, omdat hun nog geen kinderen hebben/zwanger zijn geweest, ze er te makkelijk over denken?
Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 699888
Ahh lieve Viva. Je lijkt me altijd zo'n leuke meid.
Heb je nu wel andere vriendinnen dan?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Viva vr 24 aug 2012 - 3:55

Ah das lief van je!
Nee, eigenlijk hebben wij geen vrienden.
Het staat een beetje stom als ik het zo typ.
Wel geprobeerd hoor, met nog een jong stel, maar die stelden dan niet een afspraak terug voor, of die konden nooit.
Dus dat is vrij snel weer afgevlakt.
En met nog een meisje geprobeerd leuk contact op te bouwen, maar we waren zo verschillend.
Dus nou maar hopen dat er een leuke jonge mama deze kant op verhuisd ofzo, haha.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 4:51

[


Laatst aangepast door Lotje op di 25 sep 2012 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Fearie vr 24 aug 2012 - 5:32

LDJ, wat een vriendinnen zeg?! Jammer hoor, ik zou als ik jou was een keer met ze allemaal afspreken, bij elkaar. En dan heel eerlijk zijn over wat je gevoelens zijn, jullie beweegredenen voor het GP en dat je zwangerschap dingen verandert.

Ik hoop dat het helpt en dat ze zullen bij draaien Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 699888(als je dat nog wilt gezien de situatie).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Viva vr 24 aug 2012 - 6:57

Lotje schreef:
Viva schreef:Ah das lief van je!
Nee, eigenlijk hebben wij geen vrienden.
Het staat een beetje stom als ik het zo typ.
Wel geprobeerd hoor, met nog een jong stel, maar die stelden dan niet een afspraak terug voor, of die konden nooit.
Dus dat is vrij snel weer afgevlakt.
En met nog een meisje geprobeerd leuk contact op te bouwen, maar we waren zo verschillend.
Dus nou maar hopen dat er een leuke jonge mama deze kant op verhuisd ofzo, haha.
Jammer he dat dat zo gaat. Hier ook wel herkenbaar, ook niet echt mensen die je vrienden kunt noemen. Wij hebben we 1 stel waar we regelmatig contact mee hebben. De man is een oud collega en toen ik ergens weg moest kreeg ik veel contact met zijn vrouw. En nu dus nog steeds, dat is dus wel leuk. Maar ik zou ook wel graag meer mama's in de buurt leren kennen. Ken eigenlijk niemand met kindjes. Lijkt me voor mn zoontje ook zo leuk.
Ja inderdaad jammer, kan ook echt jaloers zijn om meiden/mama's met goede vriendschappen.
Wel leuk dat je nu contact hebt met dat stel, hopelijk groeit dat uit in een leuke vriendschap!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Star007 vr 24 aug 2012 - 9:07

@ LDJ: Wat een rot situatie. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er zo mee in je maag zit. Ik denk dat die opmerkingen meer zeggen over hoe zij in een vriendschap staan dan over jou. Een zwangerschap veranderd heel je leven en ja je hebt dan wat minder energie en zin(?) om telkens wat af te spreken.Dat zal straks als de kleine er is toch ook zijn. Dat moeten ze naar mijn idee maar begrijpen! en zo niet, dan zijn ze jou niet waard. Ik zou ze inderdaad eens uitnodigen voor een verhelderend gesprek.

Ik heb zelf 2 goede vriendinnen, maar verder ook niet echt . Ja we spreken ook geregeld af met vrienden van mijn vriend en en hun vriendin, maar dat is toch anders. Ik zie die meiden nooit alleen zeg maar. Het is op zich een kleine moeite om eens voor te stellen wel samen iets te gaan doen. Maar ik denk dat ik het ook niet zoek, aangezien vriendinnen nou eenmaal ook tijd kosten en ik die niet altijd heb en ook tijd aan mijn gezinnetje wil besteden. Plus daarbij zijn ze niet bepaald allemaal mijn type qua karakter. Ik ben overigens ook de enige met een kindje van al die meiden en mijn vriendinnen. Ik zou wel graag een leuke jonge mama tegen willen komen voor een vriendschap, dan deel je toch andere dingen dan met mijn vriendinnen nu denk ik.

@ Viva: Je komt inderdaad als een leuke meid over hier. Jammer dat jullie niet echt vrienden hebben. Ik kan me voorstellen dat je niet echt vriendinnen over hebt gehouden van voor de eerste zwangerschap. Omdat jullie natuurlijk allemaal erg jong waren en jouw leven helemaal op zijn kop stond. Waar woon je Laughing haha.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Viva vr 24 aug 2012 - 9:18

Star007, lief van je! Fijn dat ik hier in ieder geval leuk overkom Wink, kan nogal onzeker zijn over mezelf!
Dat opzoeken/tijd kosten herken ik ook wel, mijn gezinnetje gaat toch echt als eerste, dan hou je ook al minder tijd over.
En waar ik woon Laughing tussen amersfoort en veenendaal in Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Star007 vr 24 aug 2012 - 9:23

Viva schreef:Star007, lief van je! Fijn dat ik hier in ieder geval leuk overkom Wink, kan nogal onzeker zijn over mezelf!
Dat opzoeken/tijd kosten herken ik ook wel, mijn gezinnetje gaat toch echt als eerste, dan hou je ook al minder tijd over.
En waar ik woon Laughing tussen amersfoort en veenendaal in Wink

Oh dat is wel een eindje van eindhoven af haha Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 394967
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  LDJ vr 24 aug 2012 - 9:30

Haha, dat is nou jammer voor jullie Star en Viva.
Ja straks als de kleine er is zal ik wel niet meer alle tijd van de wereld hebben.
Ben benieuwd of dat dan begrepen zal worden, ben er bang voor als het nu al zo gaat.
Mijn man zei ook al dat ik nog wel even een gesprek met ze aan moet gaan, ook voor mezelf.
Ik denk dat ik dan wel van alles over me heen zal krijgen, maar nu voelt het ook niet goed.
En idd, ik denk ook dat als we straks ons kindje mogen krijgen dat je eigen leven dan ook al wel
behoorlijk zal veranderen en dan zou het fijn zijn als je vrienden dat begrijpen.
En tuurlijk draait het dan niet alleen maar daarom, want hun zijn er ook nog.
We zullen zien hoe dit verder gaat.
In dit soort dingen ben ik altijd zoooow ontzettend slecht.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Star007 vr 24 aug 2012 - 9:37

Ik ben daar ook altijd slecht in hoor LDJ! En reken maar van yes dat je leven straks nog meer veranderd. Ik heb altijd gezegd geen burgelijke tr*t te worden, maar zit nu ook het liefst op zaterdagavond samen met mijn vriend op de bank voor de tv Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 394967 i.p.v. een avondje stappen ofzo. Ik vind het nog wel heel leuk om iets met vriendinnen te doen hoor ( stappen, bios, bij elkaar thuis met een drankje of theetje kletsen) , maar dat doe ik nu gemiddeld 1 x in de 2 weken , soms wat vaker. Voorheen was het wel 3 x per week.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Viva vr 24 aug 2012 - 9:48

Sja, dat is wel ff wat van eindhoven vandaan...
Geen verhuis plannen? Wink

LDJ, ik zou ook zeker nog een gesprekje met ze aanknopen, wie weet bedoelen ze het helemaal niet zo slecht.
En wil niemand meer energie erin steken of 1 / 2 oid, van je vriendinnen?
Hopelijk valt het allemaal heel erg mee!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Star007 vr 24 aug 2012 - 9:56

Viva schreef:Sja, dat is wel ff wat van eindhoven vandaan...
Geen verhuis plannen? Wink

Haha we zijn net 2 maanden geleden verhuisd naar dit huis Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 394967
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  rapa nui vr 24 aug 2012 - 10:33

Ik kan het eigenlijk van je vriendinnen ook wel begrijpen dat ze zich buitengesloten voelen bij belangrijke momenten in jullie leven zoals het GP. Aan de ene kant begrijp ik best wel dat mensen daar voor kiezen om het klein te houden maar aan de andere kant zou het mij ook steken dat je bv niet later als vriendengroep nog een avond mag komen voor bv een etentje/klein feestje. Misschien hebben zij juist wel het gevoel dat je hun buitensluit en dat ze daarom hebben besloten om er geen energie meer in te steken. Jij bent momenteel ook druk bezig met andere dingen / andere fase in je leven dus misschien heb je ook niet altijd tijd en zin voor hun. Ik heb dat bij vriendinnen van me ook wel gehad en op zich zijn we nu na een aantal jaar best weer meer naar elkaar toegegroied. Ik kan me dus best voorstellen dat je je gepikeerd voelt maar er zijn altijd 2 kanten aan het verhaal.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  kwak vr 24 aug 2012 - 18:21

LDJ schreef:
Viva schreef:Wat rot zeg!
Ik heb geen vriendinnen meer over van voor de zwangerschap van onze dochter.
Nu was ik toen 17, dus dan krijg je echt hele andere levens, gesprekken etc.
Maar ik vind het wel jammer, voel me nog altijd koos vriendloos.

Wie weet is het inderdaad dat, omdat hun nog geen kinderen hebben/zwanger zijn geweest, ze er te makkelijk over denken?
Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 699888
Ahh lieve Viva. Je lijkt me altijd zo'n leuke meid.
Heb je nu wel andere vriendinnen dan?

Viva is echt een hele lieve meid, ken d'r van een ander forum en hebben nu 2x gemeet. We hebben heel veel gemaild, we zaten allebei een beetje in het zelfde schuitje voordat we zwanger waren, dat vond ik altijd heel fijn.
het is gewoon jammer dat we zo ver van elkaar af wonen!
maar ik kom in november op kraambezoek viva! hoog zwanger of niet, ik kom!
dus bijdeze viva een dikke knuffel hug omdat je z'n lieve meid bent!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Viva vr 24 aug 2012 - 20:10

kwak schreef:
LDJ schreef:
Viva schreef:Wat rot zeg!
Ik heb geen vriendinnen meer over van voor de zwangerschap van onze dochter.
Nu was ik toen 17, dus dan krijg je echt hele andere levens, gesprekken etc.
Maar ik vind het wel jammer, voel me nog altijd koos vriendloos.

Wie weet is het inderdaad dat, omdat hun nog geen kinderen hebben/zwanger zijn geweest, ze er te makkelijk over denken?
Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 699888
Ahh lieve Viva. Je lijkt me altijd zo'n leuke meid.
Heb je nu wel andere vriendinnen dan?

Viva is echt een hele lieve meid, ken d'r van een ander forum en hebben nu 2x gemeet. We hebben heel veel gemaild, we zaten allebei een beetje in het zelfde schuitje voordat we zwanger waren, dat vond ik altijd heel fijn.
het is gewoon jammer dat we zo ver van elkaar af wonen!
maar ik kom in november op kraambezoek viva! hoog zwanger of niet, ik kom!
dus bijdeze viva een dikke knuffel Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 699888 omdat je z'n lieve meid bent!
Ik voel me helemaal gevleid in dit topic :P
Inderdaad jammer dat we zo ver uit elkaar wonen.
En inderdaad, lekker op kraambezoek komen! Leuk!
Als alles goed gaat, wil ik ook wel proberen bij jou op kraambezoek te komen, lekker een poos met het ov (of manlief zien te charteren :P).
Zie ik jouw huisje ook nog eens.Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Viva vr 24 aug 2012 - 20:11

Oh en star, ja dat is wel wat als je net 2mnd geleden verhuisd bent Laughing
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  sanne-84 vr 24 aug 2012 - 20:25

Oh wat vervelend..
Het eerste doet me wel aan mn eigen situatie denken; hele goede vriendin van me werd geopereerd en ik moest t viavia horen.. Was ook wel een beetje een klap. Nu is er van beide kanten wat te zeggen (zij miskraam met wat gevolgen, ik net zwanger) en was mn eerste reactie ook; jeetje waarom zo? Ook ondanks feit dat ze me ook niet gefeliciteerd had. Maar ik kan wel boos blijven, maar snap ergens ook wel dat zij het moeilijk heeft. En dus laat ik haar zeker niet links liggen.
Da doen goede vriendinnen, ze zijn er voor elkaar, ook al is het niet altijd even gemakkelijk.
En dat vind ik zo jammer aan die vriendinnen van jou LDJ
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  LDJ za 25 aug 2012 - 0:35

rapa nui schreef:Ik kan het eigenlijk van je vriendinnen ook wel begrijpen dat ze zich buitengesloten voelen bij belangrijke momenten in jullie leven zoals het GP. Aan de ene kant begrijp ik best wel dat mensen daar voor kiezen om het klein te houden maar aan de andere kant zou het mij ook steken dat je bv niet later als vriendengroep nog een avond mag komen voor bv een etentje/klein feestje. Misschien hebben zij juist wel het gevoel dat je hun buitensluit en dat ze daarom hebben besloten om er geen energie meer in te steken. Jij bent momenteel ook druk bezig met andere dingen / andere fase in je leven dus misschien heb je ook niet altijd tijd en zin voor hun. Ik heb dat bij vriendinnen van me ook wel gehad en op zich zijn we nu na een aantal jaar best weer meer naar elkaar toegegroied. Ik kan me dus best voorstellen dat je je gepikeerd voelt maar er zijn altijd 2 kanten aan het verhaal.
Tuurlijk, ik ben helemaal met je eens dat er 2 kanten aan een verhaal zitten.
En ik begrijp dat ook wel, maar in 1e instantie wilden we er helemaal niks aan doen, maar omdat onze ouders
getuige waren hebben we op het laatst besloten om dan onze families toch maar even uit te nodigen. En ja, misschien hadden we hun ook wel uit moeten nodigen achteraf, maar toen zagen we dat niet zo.
Omdat we het gedaan hebben om de boel goed op papier te hebben en we het later nog een keer over willen doen.

Als ze ergens mee zitten dan kunnen ze dat gewoon tegen me zeggen en dan zal ik er zeker iets mee doen.
Andersom doe ik dat ook.
Maar om nou meteen alle deuren dicht te smijten dat vind ik toch wel erg raar.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan....? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan....?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum