Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie hiervan?

+4
Discordia
Stuiterbal
Lenthe
heartsdale
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  heartsdale vr 1 jun 2012 - 9:11

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik weet niet zo goed wat ik moet...
Mijn vriend heeft een vriendin waar ie al heel lang bevriend mee is, al een paar jaar.

Toen ze beide vrijgezel waren spraken ze vaak af omdat ze altijd goed met elkaar konden praten, maar ze hebben ook sex gehad samen, vaak.
Dat kwam zo ter sprake eigenlijk wou ik het helemaal niet weten.

Maar goed mijn vriend heeft mij, en zij heeft ook een nieuwe lover, dus de vriendschap tussen hun is op een laag pitje gekomen, nu kwamen we ze afgelopen week tegen op de markt en nu hebben ze weer contact via sms en hebben ze besproken dat we samen ff moeten afspreken om te visiten.
Dat wil ik op zich wel, maar ik heb tegen mn vriend gezegd dat ik het raar vind dat ze samen sex hebben gehad, en dat we dan samen ' gezellig' met zn vieren moeten visiten.

Ik ben best jaloers aangelegd hoor door mn vorige relatie, altijd maar bedrogen en bedrogen, en mn vriend snapt dat wel, en ik vertouw hem echt volledig maar dat stukje kan ik even niet loslaten. Van het afspreken dan.
Ze hadden altijd heel veel erotische aantrekkingskracht, en ik ben bang dat dat terugkomt na de een of andere manier.

Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Denken van gebeurt is gebeurt? En gewoon afspreken?\

Sorry voor mijn warrige verhaal maar ben echt even advies nodig!
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Lenthe vr 1 jun 2012 - 9:14

Ik ben soms best jaloers aangelegd, dus zoiets zou ik ook niet leuk vinden.
Het is niet dat ze gewoon vrienden waren, maar ze hebben ook seks gehad. Dan zou ik niet graag met de ex-scharrel op visite zitten.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Stuiterbal vr 1 jun 2012 - 9:15

Mmmm ik zou het zelf ook niet fijn vinden. Dus ik kan me je gevoel wel voorstellen.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 9:16

Ik begrijp je volkomen.

Gaan jullie haar vriend ook ontmoeten dan? Of alleen haar?

Ik zou heel afwachtend zijn met dit soort dingen. Misschien eerst nogmaals goed doorspreken met je vriend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Discordia vr 1 jun 2012 - 9:17

Goed van je vriend dat hij dit wél eerlijk heeft gezegd (ook al wilde je het nu direct weten). Als je er later of op een andere manier achter was gekomen, had je het hem ongetwijfeld kwalijk genomen want voor ons vrouwen doet dat soort informatie er vaak wel toe.

Ik zou voorstellen om als twee stelletjes af te spreken.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  heartsdale vr 1 jun 2012 - 9:18

Pfff nou ik ben blij dat er meerder mensen zijn die me snappen.
Ze komt dan met haar vriend op visite.

Ik heb dit zo vaak doorgesproken met mijn vriend... en ze zijn nooit verliefd geweest het was alleen de lust volgens hem dan.
Ze ziet er ook niet uit maar dat doet er verder niet toe.

Ik zou niet jaloers worden om haar, maar gewoon het idee dat ze aan mijn vent heeft gezeten en gelikt en weet ik veel allemaal nog meer...
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  heartsdale vr 1 jun 2012 - 9:18

Discordia schreef:Goed van je vriend dat hij dit wél eerlijk heeft gezegd (ook al wilde je het nu direct weten). Als je er later of op een andere manier achter was gekomen, had je het hem ongetwijfeld kwalijk genomen want voor ons vrouwen doet dat soort informatie er vaak wel toe.

Ik zou voorstellen om als twee stelletjes af te spreken.

Ja hij speelt wel open kaart met me, dat vind ik ook goed hoor, en we gaan ook als stelletjes...
maar dan nog vind ik het een raar idee...
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 9:20

heartsdale schreef:Pfff nou ik ben blij dat er meerder mensen zijn die me snappen.
Ze komt dan met haar vriend op visite.

Ik heb dit zo vaak doorgesproken met mijn vriend... en ze zijn nooit verliefd geweest het was alleen de lust volgens hem dan.
Ze ziet er ook niet uit maar dat doet er verder niet toe.

Ik zou niet jaloers worden om haar, maar gewoon het idee dat ze aan mijn vent heeft gezeten en gelikt en weet ik veel allemaal nog meer...

Laughing

Een keer afspreken zou ik dan misschien nog wel door de vingers willen zien, maar het moet dan geen terugkerend evenement worden. Als je durft, kun je ook je zorgen tegenover háár duidelijk maken op dat moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Lenthe vr 1 jun 2012 - 9:20

heartsdale schreef:Pfff nou ik ben blij dat er meerder mensen zijn die me snappen.
Ze komt dan met haar vriend op visite.

Ik heb dit zo vaak doorgesproken met mijn vriend... en ze zijn nooit verliefd geweest het was alleen de lust volgens hem dan.
Ze ziet er ook niet uit maar dat doet er verder niet toe.

Ik zou niet jaloers worden om haar, maar gewoon het idee dat ze aan mijn vent heeft gezeten en gelikt en weet ik veel allemaal nog meer...
Verliefd of niet, er was blijkbaar wel seksuele aantrekkingskracht, want volgens mij deel je het bed niet met iemand die je echt he-le-maal niks vindt. Dan moet er toch wel íets zijn tussen hen
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  heartsdale vr 1 jun 2012 - 9:21

Lenthe schreef:
heartsdale schreef:Pfff nou ik ben blij dat er meerder mensen zijn die me snappen.
Ze komt dan met haar vriend op visite.

Ik heb dit zo vaak doorgesproken met mijn vriend... en ze zijn nooit verliefd geweest het was alleen de lust volgens hem dan.
Ze ziet er ook niet uit maar dat doet er verder niet toe.

Ik zou niet jaloers worden om haar, maar gewoon het idee dat ze aan mijn vent heeft gezeten en gelikt en weet ik veel allemaal nog meer...
Verliefd of niet, er was blijkbaar wel seksuele aantrekkingskracht, want volgens mij deel je het bed niet met iemand die je echt he-le-maal niks vindt. Dan moet er toch wel íets zijn tussen hen

Ja dat was toen, ze hadden allebei geen relatie, en wel zin in sex.
En dat is gebeurt met een borrel op...
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  heartsdale vr 1 jun 2012 - 9:22

Youandi schreef:
heartsdale schreef:Pfff nou ik ben blij dat er meerder mensen zijn die me snappen.
Ze komt dan met haar vriend op visite.

Ik heb dit zo vaak doorgesproken met mijn vriend... en ze zijn nooit verliefd geweest het was alleen de lust volgens hem dan.
Ze ziet er ook niet uit maar dat doet er verder niet toe.

Ik zou niet jaloers worden om haar, maar gewoon het idee dat ze aan mijn vent heeft gezeten en gelikt en weet ik veel allemaal nog meer...

Laughing

Een keer afspreken zou ik dan misschien nog wel door de vingers willen zien, maar het moet dan geen terugkerend evenement worden. Als je durft, kun je ook je zorgen tegenover háár duidelijk maken op dat moment.

Nee ik kijk het gewoon 1 keer aan, en als het me niet aanstaat kunnen ze gewoon opdonderen, daar ben ik heel gemakkelijk in, ik wil me niet ongemakkelijk voelen in mn eigen huis!
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Lenthe vr 1 jun 2012 - 9:24

heartsdale schreef:
Lenthe schreef:
heartsdale schreef:
Verliefd of niet, er was blijkbaar wel seksuele aantrekkingskracht, want volgens mij deel je het bed niet met iemand die je echt he-le-maal niks vindt. Dan moet er toch wel íets zijn tussen hen

Ja dat was toen, ze hadden allebei geen relatie, en wel zin in sex.
En dat is gebeurt met een borrel op...

Ja, maar je zegt zelf dat het meerdere keren is geweest. En ik snap wel dat ze geen relatie hadden en wel seks wilden, maar als je daadwerkelijk iemand totaal niet aantrekkelijk vindt, ga je er volgens mij geen seks mee hebben. Ja, misschien een keer in een dronken bui, maar niet heel vaak.
Maar goed, dat zou ik zelf vinden, als jij dat niet zo erg vindt en er geen probleem van maakt, vind ik dat knap Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  heartsdale vr 1 jun 2012 - 9:27

Lenthe schreef:
heartsdale schreef:
Lenthe schreef:
heartsdale schreef:
Verliefd of niet, er was blijkbaar wel seksuele aantrekkingskracht, want volgens mij deel je het bed niet met iemand die je echt he-le-maal niks vindt. Dan moet er toch wel íets zijn tussen hen

Ja dat was toen, ze hadden allebei geen relatie, en wel zin in sex.
En dat is gebeurt met een borrel op...

Ja, maar je zegt zelf dat het meerdere keren is geweest. En ik snap wel dat ze geen relatie hadden en wel seks wilden, maar als je daadwerkelijk iemand totaal niet aantrekkelijk vindt, ga je er volgens mij geen seks mee hebben. Ja, misschien een keer in een dronken bui, maar niet heel vaak.
Maar goed, dat zou ik zelf vinden, als jij dat niet zo erg vindt en er geen probleem van maakt, vind ik dat knap Wink

Nou ik kan er niet over, hij vind dat ik jaloers gedrag vertoon... het liefst wil ik gewoon dat hij het contact met haar verbreekt maar dat kan ik niet vragen. Ze was er wel altijd voor hem, hij had verder niet veel...
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 9:31

Ik snap je best heel goed.
Mijn ex heeft mij 6 jaar lang belogen en bedrogen dus was het in het begin best moeilijk om nijn (inmiddels) man "los" te laten.
Zijn ex (waar hij dus ook sex mee gehad heeft) zat in dezelfde vriendengroep en toch deerde me dat totaal niet.
Ik vond mezelf echt zoveel leuker dan haar hahahaha.

Wat youandi ook zegt, het moet geen wekelijks terugkomend iets worden.
Wacht eerst deze keer eventjes af. Misschien valt het wel reuze mee. Ze waren vrijgezel dus de situatie was toen al heel anders.
Blijf er wel met je vriend over praten. Dat is echt heel belangrijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  heartsdale vr 1 jun 2012 - 9:34

TBIB schreef:Ik snap je best heel goed.
Mijn ex heeft mij 6 jaar lang belogen en bedrogen dus was het in het begin best moeilijk om nijn (inmiddels) man "los" te laten.
Zijn ex (waar hij dus ook sex mee gehad heeft) zat in dezelfde vriendengroep en toch deerde me dat totaal niet.
Ik vond mezelf echt zoveel leuker dan haar hahahaha.

Wat youandi ook zegt, het moet geen wekelijks terugkomend iets worden.
Wacht eerst deze keer eventjes af. Misschien valt het wel reuze mee. Ze waren vrijgezel dus de situatie was toen al heel anders.
Blijf er wel met je vriend over praten. Dat is echt heel belangrijk.

Nee dat is ook niet de bedoeling, gewoon even met zn vieren kletsen even wat eten weet ik veel.
Dat mens ziet er niet uit, totaal niet waar mn vriend van houd, ik ben zelf tig keer mooierWat vinden jullie hiervan? 3079029344 en vrouwelijker!

En inderdaad ze waren vrijgezel, en daarna kreeg ze met haar vriend en was mijn vriend alleen, toen ze in een relatie zat is het nooit meer gebeurt. En daar vertrouw ik ook op. Maar inderdaad wat je zegt misschien valt het allemaal wel mee.
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  heartsdale vr 1 jun 2012 - 9:41

Pfff maar ik voel me wel kloten hoor..
Mijn vriend heeft gezegd dat ie het uit wil stellen tot dat ik eraan toe ben. Dat is dan wel weer lief van hem:lol: Laughing

Maar eigenlijk wil ik het gewoon doorzetten om ook mn eigen angst te doorbreken, dat wantrouwen moet weg, hij is mn ex niet en ik kan hem volledig vertrouwen, hij gaat voor me door het vuur!

En toch ben ik bang dat die sexuele aantrekkingskracht terug komt op de een of andere manier....Wat vinden jullie hiervan? 1270000679 Wat vinden jullie hiervan? 1270000679 Wat vinden jullie hiervan? 2441965372
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 19:23

Oh nee hoor, dat hoeft van mij niet. Ik hoef niet te dubbel-daten met zijn seks-ex en haar nieuwe vriend. Hahah ben niet gek. Eerst wil ik iemand leren kennen, wil ik überhaupt dubbel-daten. Hou er sowieso al niet van, dat hele 'we moeten een keer wat met zijn vieren gaan doen' ding. Als het klikt dan merkt ik dat vanzelf wel, en dan komt dat ook vanzelf wel. Dit is zo geforceerd. En hij wil wel wachten tot jij er aan toe bent? Waarom accepteert hij niet gewoon dat je er geen zin in hebt? Ik zou bedanken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 22:36

Ik weet ook niet of ik er zin in zou hebben. Maar als je het doet, misschien is het dan beter om op 'neutraal terrein' af te spreken. Dus uit eten gaan ofzo? Dan komen ze ook niet zo in je priveleven (je huis) en je weet wanneer het voorbij is en je kunt het vrij kort houden. Als ze op visite komen blijven ze misschien langer dan dat jij wilt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  RYW za 2 jun 2012 - 2:36

Mja, ik zou er dan weer niet zoveel problemen mee hebben. Ik heb ook de ex van mijn vriend ontmoet en die zal ik wel blijven ontmoeten omdat ze samen een zoontje hebben, en mijn vriend zal ook met mijn ex moeten omgaan. En daar hebben we toch ook respectievelijk 14 en 5 jaar seks mee gehad.

Maar ik kijk zo helemaal niet naar haar. Nou is het wel zo dat ik heel goed weet hoe mijn vriend over zijn ex denkt (niet posiitief), maar ik zie haar niet als ex-sekspartner. En daarbij vind ik mezelf ook 10x mooier, dus ik kan er niet mee zitten. En zij wilde hem wel graag terug enzo, en ik ben ook bedrogen in het verleden, maar toch.

Ik vind het wel vertrouwen geven dat jouw vriend niet alleen met haar afspreekt maar met jou erbij. Geen stiekem gedoe achter je rug, gewoon eerlijk. Ik vind het wel netjes van hen. Het is aan jou om er ja of nee op te zeggen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Aletta za 2 jun 2012 - 8:53

heartsdale schreef:Pfff maar ik voel me wel kloten hoor..
Mijn vriend heeft gezegd dat ie het uit wil stellen tot dat ik eraan toe ben. Dat is dan wel weer lief van hem:lol: Laughing

Maar eigenlijk wil ik het gewoon doorzetten om ook mn eigen angst te doorbreken, dat wantrouwen moet weg, hij is mn ex niet en ik kan hem volledig vertrouwen, hij gaat voor me door het vuur!

En toch ben ik bang dat die sexuele aantrekkingskracht terug komt op de een of andere manier....Wat vinden jullie hiervan? 1270000679 Wat vinden jullie hiervan? 1270000679 Wat vinden jullie hiervan? 2441965372
Goed van je vriend dat hij hier rekening mee houdt! Ik vind het zelf helemaal niet gek dat je je er ongemakkelijk bij voelt. Ik heb niet zo'n relatie achter de rug waarin ik ben bedrogen, maar ik zou er ook niet staan te springen om een dubbeldate met de ex-sekspartner van mijn vriend. Je hoeft je daar volgens mij niet schuldig te voelen, hoor!

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Aletta za 2 jun 2012 - 8:55

RYW schreef:Mja, ik zou er dan weer niet zoveel problemen mee hebben. Ik heb ook de ex van mijn vriend ontmoet en die zal ik wel blijven ontmoeten omdat ze samen een zoontje hebben, en mijn vriend zal ook met mijn ex moeten omgaan. En daar hebben we toch ook respectievelijk 14 en 5 jaar seks mee gehad.

Maar ik kijk zo helemaal niet naar haar. Nou is het wel zo dat ik heel goed weet hoe mijn vriend over zijn ex denkt (niet posiitief), maar ik zie haar niet als ex-sekspartner. En daarbij vind ik mezelf ook 10x mooier, dus ik kan er niet mee zitten. En zij wilde hem wel graag terug enzo, en ik ben ook bedrogen in het verleden, maar toch.

Ik vind het wel vertrouwen geven dat jouw vriend niet alleen met haar afspreekt maar met jou erbij. Geen stiekem gedoe achter je rug, gewoon eerlijk. Ik vind het wel netjes van hen. Het is aan jou om er ja of nee op te zeggen.
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar aan de andere kant is jouw situatie wel heel anders. Als je vriend een kind heeft, is het haast onvermijdelijk dat je zijn ex wel eens ontmoet. Maar in veel gevallen zullen een huidige vriendin en de ex-vriendin toch niet zoveel met elkaar omgaan, juist omdat het ongemakkelijk is.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  RYW za 2 jun 2012 - 21:02

Mwah ik weet niet, ik stond er vroeger net zo in met de ex van mijn ex, zegmaar. Zij hadden geen kinderen samen maar we zagen elkaar wel eens, en ik mocht haar graag. Waarom zou ik haar haten, me ongemakkelijk voelen of iets dergelijks, alleen maar omdat ze ooit mijn vent leuk genoeg vond om mee naar bed te gaan? Dan heeft ze toch hoogstens een goeie smaak ik mannen smile

Ik vind het feit dat iemand een ex(scharrel) is niet automatisch een reden om me ongemakkelijk te voelen of bozig te zijn. Dat zit veel meer in haar gedrag richting mijn vriend en mij, dan in het feit dat ze ooit met hem naar bed geweest is. Van mij hoeft zo iemand niet per se vermeden te worden.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 21:08

Oke even een vraag? Je bent ontzettend jaloers maar je vertrouwd je vriend wel? Klinkt dat niet een beetje tegenstrijdig! Ik snap dat bedonderen zoveel pijn doet etc, hier nog eentje en ik denk wel veel meiden meer hier. Maar probeer toch die achterdocht en jaloezie los te laten en dat kan alleen als jij je vriend vertrouwd maar ook als je vriend je het vertrouwen geeft en je hierin steund door je onzekerheid te begrijpen maar jij maar alleen jij bent degene die hieraan werken kan, je vriend kan niet voor jou op zijn tenen lopen door bv niet met deze goede vriendin niet af te spreken of desnoods samen met jou erbij. Ondanks je rotte verleden, probeer toch te genieten en afspreken als een positief iets te zien, als hebben ze een verleden samen, je hebt nu wel beeld van het meisje en je weet hou zij zich zal gedragen, dat heeft een vreder gevoel dan dat jij je altijd zit op tevreden wie of wat ze doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Sugarfall za 2 jun 2012 - 23:19

Ik zou dit niet leuk vinden, en denk ik ook niet gaan. Ik zou het ook wel een beetje raar vinden als mijn vriend dan perse wel zou willen gaan, helemaal als de vriendschap toch al op een laag pitje stond. Wel fijn dat hij rekening met je houdt, maar dat betekent niet dat je maar moet gaan, al kun je wel een keer kijken of het gezellig is, maar ik weet niet, vind het gewoon een beetje een raar idee.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Puggle za 2 jun 2012 - 23:25

nee dat zou ik niet doen. zou me er totaal niet prettig bij voelen en het ook niet op prijs stellen dat mijn vriend dit echt zou willen eigelijk.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum