Hoe het nu gaat
+58
Eris
Cow
Marsy28
mzcharlotte
Lejow
Burn
Mamsie
Sea of Trees
Stranger
May
mezzoforte
Zininzon
Gympie
Katrien
Caro
L!ND@
Pommes
Atelier Madame
SparklingEyes
slaatje
Marin
baboeska
Bossebol33
liesje
Lavendel
Suus
Antibes
SoGood
June
Paper Crown
Lousanne
Gompycat
Snoopy
Bisq
Rapunzel
bolus26
Tummy
TNMN
Merai
Koffieleut
_Lacey_
Raindrop
Sjaantje
Mysterious
ShallY
Sarah1985
Poubelle
Pompoen
Lady4
Ibbeltje
Rumble
Tania
rapa nui
Kowalski
Lonely Goatherd
Minx
Marie
sterremaan
62 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Hoe het nu gaat
Gompycat schreef:Allereerst ken ik Sterremaan al ruim 15 jaar en er zijn meer twijfelachtige verhalen geweest van haar kant.
Ik denk echt dat je gewoon een beetje te ver gaat! En wat win jij er mee dat wij haar als een faker gaan zien? En wilde je soms ontkennen dat Sterremaan héél erg ziek is? In een rolstoel ligt? Weinig kan? Heel veel problemen heeft? Wilde je ontkennen dat ze niet vanalles en nog wat heeft?
Nou dan moet je wat mij betreft wel heel sterk in je schoenen staan want ik geloof Sterremaan dus 100x eerder dan iemand die nu gewoon hier eens even binnen komt wandelen om haar zwart te maken. Wat heeft ze je misdaan?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Tja, ik dacht zou ik hier nu wel op antwoorden of niet. Maar ik heb dit topic zelf geopend. Dus, eigenlijk vind ik dat ik wel zou moeten reageren.
Ookal doe ik dat met tranen in mijn ogen. Ik vind het jammer dat vragen niet gewoon gesteld worden. Mensen die mij al zo lang denken te kennen. Moeten weten dat ze de vragen gewoon kunnen stellen. In mijn ogen ben ik altijd heel eerlijk, soms te eerlijk. En nu baal ik dan ook dat ik ooit dit topic heb geopend. Maar ik heb dit topic geopend om een andere niet te bevuilen. En andere dames hier wel graag wilden weten hoe het zit.
Als iemand mij al 15 jaar kent zou ze het ongeluk mee moeten hebben gemaakt. Toen was ik nog niet lid van het forum.
Maar om de vraag te beantwoorden waarom alles lang duurt, is om het volgende. Omdat Nijmegen voor mij niet naast de deur ligt. Voor mij de ritten te zwaar zijn. Wil de arts alles op een dag plannen, en alle artsen konden dus op 14 november. Ik vond dit overigens ook te lang duren. Daarnaast klopt het dat ze mij vorig jaar ook verdachten hier in het ziekenhuis. Alleen hebben ze toen volgehouden dat het dus om endometeriose zou gaan. Toen ik in Augustus terecht kon in Nijmegen bleek wat anders waar. Ik had het liever ook anders gezien.
Maar doordat, alles nogal gecompliseerd ligt zoals met dystrofie iemand operen voorkomen ze dat liever, en willen ze eventuele complicaties voorkomen. Dus moeten met alle behandelaars plannen gemaakt worden. Want om mij zomaar "even" te opereren, daar komt veel bij kijken. ten eerste reageer ik niet goed op operaties. Dit blijkt uit eerder operatie verslagen. En, dan opereren ze je al liever niet. Daarnaast het flinke medicatie gebruik. En de dystrofie, en dystonie. Plus, dat mijn gezondheid niet veel meer te wensen over laat. Als ik "gezond'zou zijn geweest, dan was het gewoon allemaal makkelijker te doen. Daarnaast heb ik nog de pomp, die net voor het operatie gebied ligt. Natuurlijk wat kwaadaardig is moet er meteen uit. Dat doen ze ook het liefst. Dat geld sowieso, maar als dat niet zomaar mogelijk is. Moet het dus op de manier waarop ik alles heb omschreven.
Daarnaast zouden dus nog meer medische dingen aan mij niet kloppen, ik zou graag horen welke dingen dit zijn. Daarnaast verhalen rondom mij wat niet zou kloppen zou ik ook graag horen.
Waarom ik nu zo verdrietig ben, is dat ik nooit zou liegen. Dit kan ik ook niet. Niet tegenover mezelf maar ook niet tegen over andere mensen. En ook niet tegen mensen die om mij geven.
Ik ben in het tv programma geweest, om te laten zien hoe mijn leven eruit ziet. Het doet pijn als het lijkt alsof je jezelf steeds moet verdedigen. Hier kies ik nu overigens zelf voor, omdat ik nu reageer. Maar pijn ja dat doet het. Ik heb en wil nooit iemand kwetsen. Ik plaats niet gauw dingen over mezelf. Ik weet dat ik dat in het begin veel meer deed dan nu. Omdat ik in het begin nogal zeikerig overkwam.
Dus heb ik een poos niet gepost. In iedergeval niet over mezelf, maar meegelezen en gereageerd op andere forum leden.
Ik snap best dat mensen vraagtekens hebben, maar ik ga uit van de goedheid van een mens, en had dan graag een "gewone"vraag gezien. Dan mij bijna uit maken voor faker. Als ik kon dan gooide ik nu mijn gehele medische dossier open. Om te laten zien, wat mij mankeerd wat er speelt. En hoe er gehandeld word.
Wat ik nu zou willen vragen is als jullie vraagtekens hebben, of vragen stel ze gerust? Ik zou na alle eerlijkheid antwoorden. Twijfel je aan me, heb je een probleem met me probeer dat via een prive berichtje uit te spreken.
En, verder ja vraag ik mij af, als ik al niet eens meer mijn eigen stukje kan plaatsen ookal blijf ik nog zo positief of ik dan hier nog wel thuis hoor? Ik heb met jullie allemaal lieve en mooie momenten meegemaakt, verdrietige momenten, en ik heb gewoon veel aan jullie gehad. De leuke verhalen, over uitgaan statten nieuwe dingen die zijn gekocht. Of iemand helpen in de topic persoonlijk.
Is het dan tijd dat ik het forum moet gaan verlaten? Omdat, mensen aan mij twijfelen. Ik vind dat heel erg lastig. En heel moeilijk en vooral heel erg verdrietig. Want ik heb nooit en dan nog nooit iemand kwaad aan willen doen, of gedaan. Ik ben oprecht en durf mezelf in de spiegel aan te kijken. Dus ik zou niet weten wat ik moet doen, om mij niet als faker te laten betitelen. Want ik ben verre van dat.
Ookal doe ik dat met tranen in mijn ogen. Ik vind het jammer dat vragen niet gewoon gesteld worden. Mensen die mij al zo lang denken te kennen. Moeten weten dat ze de vragen gewoon kunnen stellen. In mijn ogen ben ik altijd heel eerlijk, soms te eerlijk. En nu baal ik dan ook dat ik ooit dit topic heb geopend. Maar ik heb dit topic geopend om een andere niet te bevuilen. En andere dames hier wel graag wilden weten hoe het zit.
Als iemand mij al 15 jaar kent zou ze het ongeluk mee moeten hebben gemaakt. Toen was ik nog niet lid van het forum.
Maar om de vraag te beantwoorden waarom alles lang duurt, is om het volgende. Omdat Nijmegen voor mij niet naast de deur ligt. Voor mij de ritten te zwaar zijn. Wil de arts alles op een dag plannen, en alle artsen konden dus op 14 november. Ik vond dit overigens ook te lang duren. Daarnaast klopt het dat ze mij vorig jaar ook verdachten hier in het ziekenhuis. Alleen hebben ze toen volgehouden dat het dus om endometeriose zou gaan. Toen ik in Augustus terecht kon in Nijmegen bleek wat anders waar. Ik had het liever ook anders gezien.
Maar doordat, alles nogal gecompliseerd ligt zoals met dystrofie iemand operen voorkomen ze dat liever, en willen ze eventuele complicaties voorkomen. Dus moeten met alle behandelaars plannen gemaakt worden. Want om mij zomaar "even" te opereren, daar komt veel bij kijken. ten eerste reageer ik niet goed op operaties. Dit blijkt uit eerder operatie verslagen. En, dan opereren ze je al liever niet. Daarnaast het flinke medicatie gebruik. En de dystrofie, en dystonie. Plus, dat mijn gezondheid niet veel meer te wensen over laat. Als ik "gezond'zou zijn geweest, dan was het gewoon allemaal makkelijker te doen. Daarnaast heb ik nog de pomp, die net voor het operatie gebied ligt. Natuurlijk wat kwaadaardig is moet er meteen uit. Dat doen ze ook het liefst. Dat geld sowieso, maar als dat niet zomaar mogelijk is. Moet het dus op de manier waarop ik alles heb omschreven.
Daarnaast zouden dus nog meer medische dingen aan mij niet kloppen, ik zou graag horen welke dingen dit zijn. Daarnaast verhalen rondom mij wat niet zou kloppen zou ik ook graag horen.
Waarom ik nu zo verdrietig ben, is dat ik nooit zou liegen. Dit kan ik ook niet. Niet tegenover mezelf maar ook niet tegen over andere mensen. En ook niet tegen mensen die om mij geven.
Ik ben in het tv programma geweest, om te laten zien hoe mijn leven eruit ziet. Het doet pijn als het lijkt alsof je jezelf steeds moet verdedigen. Hier kies ik nu overigens zelf voor, omdat ik nu reageer. Maar pijn ja dat doet het. Ik heb en wil nooit iemand kwetsen. Ik plaats niet gauw dingen over mezelf. Ik weet dat ik dat in het begin veel meer deed dan nu. Omdat ik in het begin nogal zeikerig overkwam.
Dus heb ik een poos niet gepost. In iedergeval niet over mezelf, maar meegelezen en gereageerd op andere forum leden.
Ik snap best dat mensen vraagtekens hebben, maar ik ga uit van de goedheid van een mens, en had dan graag een "gewone"vraag gezien. Dan mij bijna uit maken voor faker. Als ik kon dan gooide ik nu mijn gehele medische dossier open. Om te laten zien, wat mij mankeerd wat er speelt. En hoe er gehandeld word.
Wat ik nu zou willen vragen is als jullie vraagtekens hebben, of vragen stel ze gerust? Ik zou na alle eerlijkheid antwoorden. Twijfel je aan me, heb je een probleem met me probeer dat via een prive berichtje uit te spreken.
En, verder ja vraag ik mij af, als ik al niet eens meer mijn eigen stukje kan plaatsen ookal blijf ik nog zo positief of ik dan hier nog wel thuis hoor? Ik heb met jullie allemaal lieve en mooie momenten meegemaakt, verdrietige momenten, en ik heb gewoon veel aan jullie gehad. De leuke verhalen, over uitgaan statten nieuwe dingen die zijn gekocht. Of iemand helpen in de topic persoonlijk.
Is het dan tijd dat ik het forum moet gaan verlaten? Omdat, mensen aan mij twijfelen. Ik vind dat heel erg lastig. En heel moeilijk en vooral heel erg verdrietig. Want ik heb nooit en dan nog nooit iemand kwaad aan willen doen, of gedaan. Ik ben oprecht en durf mezelf in de spiegel aan te kijken. Dus ik zou niet weten wat ik moet doen, om mij niet als faker te laten betitelen. Want ik ben verre van dat.
Je moet jezelf blijven en gewoon blijven komen, kom nou, je moet je niet laten wegpesten. Je komt hier al hartstikke lang, heel veel mensen leven met jou mee, dat is toch veel belangrijker? Je hebt wel meer aan je hoofd dan je druk te maken om zulke sneue mensen. Echt niet doen hoor!
Laatst aangepast door Pippa op zo 14 okt 2012 - 6:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Eens met Pippa.
Laatst aangepast door Zelda op zo 14 okt 2012 - 6:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahaha, ik had het nog niet eens gezien ik zal de quote eruit halen, dan heb je nog tijd ze te verbeterenPippa schreef:Ik wilde net mijn typefouten verbeteren
Gast- Gast
Ik heb de reactie van Sterremaan zelf nog niet gelezen, maar ik heb een collega die inmiddels al zéker een jaar of 6 vleesbomen in haar baarmoeder heeft. Ze is er zelfs zwanger mee geweest en pas nu zijn ze een operatie na het inplannen. Dus het hoeft niet allemaal snel, en ik denk dat zéker in Sterremaan d'r situatie haastige spoed zelden goed is.Gompycat schreef:Misschien ligt het aan mij, ben toch al een pratende ***, maar ik snap iets echt niet.
Je kan nu 14 november voor het gesprek maar dat duurt nu nog ruim 4 weken. En vanaf begin augustus gerekend is het dan zelfs ruim 2 maanden later. En dan is de operatie nog niet ingepland dus dat zal met dit tempo waarschijnlijk niet eerder zijn als half/eind januari.
In je eerste bericht in dit topic zei je het volgende:sterremaan schreef:
Ik ben al een jaar aan het tobben, met mijn buik, en veel bloed verlies, en een hoop bijkomende ellende. Nu ben ik doorgestuurd naar Nijmegen. En weet ik nu 3 weken dat mijn baarmoeder geheel verwijderd moet worden. Omdat daar vleesbomen in groeien. En er twee omheen zijn gegroeid. Die kwaad aardig zijn. En, bij die operatie word ook gekeken, of mijn eierstokken kunnen blijven zitten. Of dat deze er ook uit moeten.
Nu heb ik altijd geleerd dat wanneer er iets kwaadaardigs ontdekt wordt dit zo snel mogelijk moet worden verwijderd.
Als je alleen voor het multidisiciplinair al zo lang moet wachten is er duidelijk geen grote haast bij en dat doet mij twijfelen aan de kwaadaardigheid van die vleesbomen .
Ik zal echt niet ontkennen dat je vleesbomen hebt maar het verhaal verder komt nogal onwaarschijnlijk over.
Sorry...
Daarnaast vind ik jou een verschrikkelijk naar en misselijk mens dat je iemand die je al 15 jaar kent en waarvan je weet hoe zwaar ze het heeft, dat je haar verhaal op een forum in twijfel gaat trekken. Als je haar kent ga dan op de koffie en vraag het haar dán.
Gast- Gast
Sterremaan, niet balen dat je dit topic hebt geopend! Laat je niet verdrietig maken door één persoon, terwijl een heel groot gedeelte meiden 100% achter je staat. Je bent een lieverd en je hoeft je niet te verdedigen
Gast- Gast
Nou inderdaad Sterremaan, ik denk dat er weinig mensen zijn die jou niet zullen geloven!
Haast iedereen "kent" jou, waarom zouden we dan iemand die we niet kennen maar zomaar dingen over jou zegt, geloven?
Het is dat het onderwerp er niet naar is, anders had ik diegene keihard willen lachen.
Haast iedereen "kent" jou, waarom zouden we dan iemand die we niet kennen maar zomaar dingen over jou zegt, geloven?
Het is dat het onderwerp er niet naar is, anders had ik diegene keihard willen lachen.
Gast- Gast
Lieve Sterremaan, ik denk niet dat het tijd is om het forum te verlaten.. Ik vind dat je een aanwinst bent op het forum. Daarnaast vind ik dat je hier gewoon, net als iedereen je verhaal moet kunnen doen! Laat je niet terug houden door zo'n rotte appel hier. Helaas duiken die eens in de zoveel tijd op, maar ik weet zeker dat alle forumsters hier jou het allerbeste gunnen en graag op de hoogte willen blijven over hoe het met je gaat. Ben daarom niet verdrietig en probeer je te richten op de leuke forumsters!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Volgens mij is het gewoon tijd dat ene Gompy het forum verlaat! En ga alsjeblieft niet aan jezelf twijfelen Sterremaan, 1 rotte appel probeert het hier voor jou te verzieken en zoals je ziet neemt de rest het hier voor je op. Wie die rotte appel is weten wij ook niet, maar laat die rotte appel niet bepalen dat jij hier weg moet. De plek waar jij zo welkom bent om je hart te luchten, je verhaal kwijt te kunnen en steun te krijgen.
Stop met jezelf verdedigen en zo nog meer van jezelf prijs te geven terwijl dat misschien eigenlijk helemaal niet is wat je wil. Wij geloven jou ook wel zonder jouw verdediging en deze vage Gompy ga je toch niet kunnen overtuigen want ze is hier blijkbaar gekomen om jou eens even lekker het leven zuur te maken. Ik snap serieus niet waar je dát aan verdiend hebt!
Stop met jezelf verdedigen en zo nog meer van jezelf prijs te geven terwijl dat misschien eigenlijk helemaal niet is wat je wil. Wij geloven jou ook wel zonder jouw verdediging en deze vage Gompy ga je toch niet kunnen overtuigen want ze is hier blijkbaar gekomen om jou eens even lekker het leven zuur te maken. Ik snap serieus niet waar je dát aan verdiend hebt!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Volgens mij is het gewoon tijd dat ene Gompy het forum verlaat! En ga alsjeblieft niet aan jezelf twijfelen Sterremaan, 1 rotte appel probeert het hier voor jou te verzieken en zoals je ziet neemt de rest het hier voor je op. Wie die rotte appel is weten wij ook niet, maar laat die rotte appel niet bepalen dat jij hier weg moet. De plek waar jij zo welkom bent om je hart te luchten, je verhaal kwijt te kunnen en steun te krijgen.
Helemaal plus 1
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
trek je niks aan van die nare meid! er zitten hier zoveel meiden die oprecht in je geinterreseerd zijn en die je waarderen om wie je bent. Ik ben er 1 van!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Eens met Pompoen.
Daarnaast, get your facts straight Gompy. Mijn moeder had ook kwaadaardige vleesbomen en dat duurt toch ff hoor, voor je aan de beurt bent. Het is geen agressieve kanker oid.
Hou je taai meid!
Daarnaast, get your facts straight Gompy. Mijn moeder had ook kwaadaardige vleesbomen en dat duurt toch ff hoor, voor je aan de beurt bent. Het is geen agressieve kanker oid.
Hou je taai meid!
Gast- Gast
Als je dan toch mierrenneukt: vleesbomen zijn per definitie niet kwaadaardig.
Het hele gedoe is dat je maligne tumoren hebt, die zijn kwaadaardig, zaaien uit, het hele enge "gevaarlijke kanker"-verhaal. Dan heb je gevaar van metastasen, dan moet je het er zo snel mogelijk uitkrijgen.. Maar iets dat goedaardig is, kan ook best op den duur ook weefsel verdrukken/verstoren en op die manier toch kwaardaardig zijn. Maar dat hoeft dan geen kwestie van a la minute opereren te zijn, zeker niet als er meerdere factoren meespelen en de boel goed uitgedacht en gepland moet worden.
Het hele gedoe is dat je maligne tumoren hebt, die zijn kwaadaardig, zaaien uit, het hele enge "gevaarlijke kanker"-verhaal. Dan heb je gevaar van metastasen, dan moet je het er zo snel mogelijk uitkrijgen.. Maar iets dat goedaardig is, kan ook best op den duur ook weefsel verdrukken/verstoren en op die manier toch kwaardaardig zijn. Maar dat hoeft dan geen kwestie van a la minute opereren te zijn, zeker niet als er meerdere factoren meespelen en de boel goed uitgedacht en gepland moet worden.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Lekker hier blijven komen hoor, Sterremaan! Ik ben het helemaal eens met de reacties boven mij.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Gompycat waarom heb je nu niet even het fatsoen om te reageren op Sterremaan?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lieve Sterremaan, twijfel alsjeblieft niet aan jezelf en blijf lekker hier komen hoor!
Wanneer je in Nijmegen opgenomen ligt, wil ik je graag op komen zoeken als je dat leuk vindt! Tenminste, als ik zelf tegen die tijd weer opgeknapt en mobiel ben maar dat zal vast wel.
Dikke knuffel voor jou, je bent een kanjer!
Wanneer je in Nijmegen opgenomen ligt, wil ik je graag op komen zoeken als je dat leuk vindt! Tenminste, als ik zelf tegen die tijd weer opgeknapt en mobiel ben maar dat zal vast wel.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Lieve Sterremaan, twijfel alsjeblieft niet aan jezelf en blijf lekker hier komen hoor!
Anders kan ik misschien wel met je gaan? Ik weet helemaal niet of ik tegen die tijd nog fit ben überhaupt, maar het is wellicht een optie?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Lavendel schreef:Gompycat waarom heb je nu niet even het fatsoen om te reageren op Sterremaan?
Dat begrijp ik ook niet inderdaad.
Gast- Gast
Youandi schreef:Lavendel schreef:Gompycat waarom heb je nu niet even het fatsoen om te reageren op Sterremaan?
Dat begrijp ik ook niet inderdaad.
Ik persoonlijk heb liever dat ze niet terugkomt, ook niet om te reageren, er zelf toch weer niets aardigs uitkomen en daarmee heeft Sterremaan alleen maar meer verdriet. Ik zeg: laat maar lekker zitten!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Gezellig!тыквашка schreef:Sjaantje schreef:Lieve Sterremaan, twijfel alsjeblieft niet aan jezelf en blijf lekker hier komen hoor!
Anders kan ik misschien wel met je gaan? Ik weet helemaal niet of ik tegen die tijd nog fit ben überhaupt, maar het is wellicht een optie?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sterremaan: hoe gaat het nu? Ben je 14 november naar het ziekenhuis geweest? of lig je daar nog? Ik hoop dat het allemaal goed afgelopen is. Ben wel benieuwd wat er uitgekomen is.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ben ook benieuwd hoe het met je is!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
ik heb het topic niet helemaal doorgelezen maar ik vind het knap hoe je in het leven staat de positiviteit vooral. en je moet gewoon hier blijven komen en laat je niet wegjagen door 1 persoon. heel veel sterkte
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoi! Hoe gaat het met jou?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoi! Hoe gaat het met jou?
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: