Hoe het nu gaat
+58
Eris
Cow
Marsy28
mzcharlotte
Lejow
Burn
Mamsie
Sea of Trees
Stranger
May
mezzoforte
Zininzon
Gympie
Katrien
Caro
L!ND@
Pommes
Atelier Madame
SparklingEyes
slaatje
Marin
baboeska
Bossebol33
liesje
Lavendel
Suus
Antibes
SoGood
June
Paper Crown
Lousanne
Gompycat
Snoopy
Bisq
Rapunzel
bolus26
Tummy
TNMN
Merai
Koffieleut
_Lacey_
Raindrop
Sjaantje
Mysterious
ShallY
Sarah1985
Poubelle
Pompoen
Lady4
Ibbeltje
Rumble
Tania
rapa nui
Kowalski
Lonely Goatherd
Minx
Marie
sterremaan
62 plaatsers
Pagina 2 van 9
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Hoe het nu gaat
Sterremaan, ook ik had het vermoeden dat het de laatste tijd niet bepaald soepel verliep. Nu zie ik je verhaal staan en kan ik alleen maar denken: jeetje, wat heb jij veel doorzettingsvermogen en lef! Je bent zo begaan met iedereen en zo ontzettend zorgzaam en lief. Ik hoop echt met heel mijn hart dat je goed door deze operatie(s) komt en dat we daarna nog een hele poos van je attente acties, je opgewekte, maar ook de pijnlijke en 'met je voeten op de grond' verhalen kunnen genieten en meeleven.
Een heel dikke knuffel, lieve, dappere Sterremaan
Een heel dikke knuffel, lieve, dappere Sterremaan
Gast- Gast
ik las op facebook af en toe al verslagen van jou.Maar jemig he wat maak jij wat mee. Geen woorden voor
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Lieve sterremaan, heel veel sterkte gewenst!!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve Sterremaan, ik vind het verschrikkelijk voor je. Heel veel sterkte. En wat ben je dapper.
Gast- Gast
Ik krijg tranen in mijn ogen van je verhaal Sterremaan. Wat ben je sterk en positief!
Ik wil je ook heel veel sterkte wensen!
Ik wil je ook heel veel sterkte wensen!
Gast- Gast
Lieve Sterremaan,
Wat een rotnieuws! Ik heb zoveel bewondering voor je! Echt waar. Je bent zo een sterke, positieve, opgewekte vrouw. Ondanksnjeneigen situatie altijd weer anderen opvrolijken. Ook k kom je graag opzoeken in Nijmegen, als je dat wil! Hele dikke knuffel
Wat een rotnieuws! Ik heb zoveel bewondering voor je! Echt waar. Je bent zo een sterke, positieve, opgewekte vrouw. Ondanksnjeneigen situatie altijd weer anderen opvrolijken. Ook k kom je graag opzoeken in Nijmegen, als je dat wil! Hele dikke knuffel
Gast- Gast
Jeetje Sterremaan, wat een vreselijke tegenvaller! Ik lees steeds je weblog om te kijken hoe het met je gaat. Het was natuurlijk al vreemd dat je zo afviel en nu is dan de oorzaak bekend, alleen een hele heftige! Je baarmoeder er uit is natuurlijk niet niks, het is toch een stukje van jou. Ik hoop heel erg dat dat de operatie goed uitpakt en dat je snel weer op je oude niveau zult zijn zonder al te veel tegenslagen. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Lieve Sterremaan,wat ben je toch een kanjer! Ondanks alle tegenslag tóch eruit halen wat erin zit!
Mijn eerste gedachte was: ik kom je opzoeken in Nijmegen! Als je dat leuk vindt, natuurlijk En helaas ook afhankelijk van wanneer je hier ligt, want ik mag binnenkort zelf ook weer gaan logeren in het ziekenhuis in Nijmegen, maar dan in een andere.
Hou je taai! Dikke knuffel
Mijn eerste gedachte was: ik kom je opzoeken in Nijmegen! Als je dat leuk vindt, natuurlijk En helaas ook afhankelijk van wanneer je hier ligt, want ik mag binnenkort zelf ook weer gaan logeren in het ziekenhuis in Nijmegen, maar dan in een andere.
Hou je taai! Dikke knuffel
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Lieve sterremaan, wat heftig allemaal. Ik heb tranen in m'n ogen van je verhaal. Wat ben jij een sterke en dappere vrouw, ik heb zoveel bewondering voor je. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik kan niets anders doen dan mij aansluiten bij alle anderen, lieve Sterremaan.
Wat ben jij toch een sterke vrouw!
Heel veel sterkte de komende tijd
Wat ben jij toch een sterke vrouw!
Heel veel sterkte de komende tijd
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Lieve Sterremaan, ik kan me alleen maar aansluiten bij wat de rest schrijft. Wat een rotnieuws, maar wat ben je sterk! Wees wel jezelf hoor, als jij eens een rotdag hebt willen je vrienden dat ook weten en er voor je zijn. Heel veel sterkte lieverd en een hele dikke knuffel van mij.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Wat ontzettend heftig weer allemaal Sterremaan! Ik vind het echt knap dat je zo positief blijft! Sterkte!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Lieve Sterremaan,
Ik wil even zeggen dat ik je echt bewonder. Ondanks alle tegenslagen blijf je zo positief mogelijk en ben je altijd geïnteresseerd in andere mensen. Ik vind dat echt heel knap van je.
En net als wat Maple (volgens mij) zegt, ook ik maak me druk om kleine stomme dingen, en dan lees ik jouw verhaal en denk ik; 'doe normaal M, zo groot zijn je problemen dan helemaal niet', terwijl ik weet dat iedereen zo zijn eigen rugzakje heeft, zoals jij dat noemt.
In ieder geval heel veel sterkte met alles wat nog komen gaat, hoop dat je nog lang met ons op het forum mee mag kletsen!
Liefs, Jaya
Ik wil even zeggen dat ik je echt bewonder. Ondanks alle tegenslagen blijf je zo positief mogelijk en ben je altijd geïnteresseerd in andere mensen. Ik vind dat echt heel knap van je.
En net als wat Maple (volgens mij) zegt, ook ik maak me druk om kleine stomme dingen, en dan lees ik jouw verhaal en denk ik; 'doe normaal M, zo groot zijn je problemen dan helemaal niet', terwijl ik weet dat iedereen zo zijn eigen rugzakje heeft, zoals jij dat noemt.
In ieder geval heel veel sterkte met alles wat nog komen gaat, hoop dat je nog lang met ons op het forum mee mag kletsen!
Liefs, Jaya
Gast- Gast
Veel sterkte lieve sterremaan, wat ben je sterk! Verder eens met Maple
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Lieve Sterremaan,
Ik heb nooit veel gereageerd, ik las meestal mee, maar ik heb zo in de loop der jaren wel jouw verhaal gevolgd. Nu reageer ik wel, want ik wil je laten weten dat ik je een ontzettend sterke en positieve vrouw vind. Je hebt zoveel moeten doorstaan en daarom is het dubbel zo bijzonder hoe je er voor anderen bent en bij veel mensen een lach op het gezicht tovert. Heel veel sterkte!
Ik heb nooit veel gereageerd, ik las meestal mee, maar ik heb zo in de loop der jaren wel jouw verhaal gevolgd. Nu reageer ik wel, want ik wil je laten weten dat ik je een ontzettend sterke en positieve vrouw vind. Je hebt zoveel moeten doorstaan en daarom is het dubbel zo bijzonder hoe je er voor anderen bent en bij veel mensen een lach op het gezicht tovert. Heel veel sterkte!
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Lieve allemaal,
Jullie lieve woorden doen mij goed. En vergeet niet, dat ik die kaarten niet kan sturen als jullie mij niet zo'n goed gevoel geven. Jullie zijn eigenlijk net zo belangrijk in dit proces.
Het klinkt misschien niet goed, om het Forum als een echt leven te zien. Maar voor mij speelt dat iets anders. En, jullie zouden net zo goed mijn vriendinnen in mijn dagelijkse leven kunnen zijn.
Afgelopen vrijdag naar Zwolle geweest voor de pomp. Een heel gedoe voor 5 minuten werk. Daar krijg je een flink punthoofd van.
Gelukkig lieve mensen op de ambulance. Maar zelf daarna compleet gebroken.
Ben met toeters en bellen er heen gegaan. En terug gekomen. Omdat het anders teveel zou vragen. Ik schaam me dood in de ambu. Maar, aan de andere kant zo blij.
Helaas te horen gekregen dat de pomp nog niet laag genoeg stond, om deze te opereren:(.
Dus nu weer overleggen met Leiden, en Nijmegen. Of ik dan niet in de versnelde route van afbouwen kan komen. Zodat ik maar een grote operatie hoef. In plaats van twee grote.
Ik voel mij niet uit mijn veld geslagen door dit nieuws hoor. Ik voel mij in Nijmegen begrepen. En heb daar een fijne arts. Die het goed met mij voor heeft.
Dus kijken wat ze over ander halve week al aan informatie heeft weten in te winnen. Want ik ben tenslotte niet haar enigste patiënte,
Van het weekend wel even gezellig de stad in geweest, met een buurvrouwtje.
En, vandaag mijn haren weer gekleurd, haha het is nu echt rood. Maar wel een mooie kleur.
En vanavond heerlijk gezongen, met een vaste jam vriend. Heerlijk gewoon, eigen geschreven nummers, en bestaande nummers te zingen. Even mijn emoties weg zingen.
En, de buren vinden het nog leuk ook. Sommigen gaan speciaal in de tuin zitten op hun balkon. Dan doen we het toch nog zo slecht nog niet.
Morgen nog even op pad voor mijn vrijwilligers werk. en dan mezelf opsluiten voor rust, haha ga jullie wel bestoken. Want vrijdagmiddag naar de hobbybeurs, En zaterdag sta ik voor het goede doel op een rommelmarkt in mijn oude woonplaats Vaassen.
Ik heb daar verschrikkelijk veel zin in. En hoop echt veel geld met mijn kaarten binnen te halen voor stichting ambulance wens. Mijn eind doel van dit jaar staat op een bepaald bedrag en alle kleine beetjes helpen. Maar het word ook gewoon gezellig.
Dus ja mijn kaarten maak ik nog steeds. En haal daar nog veel plezier uit. Soms samen met een andere buurvrouw bezig. Of met een vriendin.
Ik, had graag jullie een ander verhaal willen vertellen. Dat het wel goed ging dat alles stabiel is. Dat vind ik soms wel lastig. Maar, als ik alle lieve reacties weer lees, dan krijg ik een brok. En denk ja ik mag het delen met jullie. Dank jullie wel daarvoor.
Jullie lieve woorden doen mij goed. En vergeet niet, dat ik die kaarten niet kan sturen als jullie mij niet zo'n goed gevoel geven. Jullie zijn eigenlijk net zo belangrijk in dit proces.
Het klinkt misschien niet goed, om het Forum als een echt leven te zien. Maar voor mij speelt dat iets anders. En, jullie zouden net zo goed mijn vriendinnen in mijn dagelijkse leven kunnen zijn.
Afgelopen vrijdag naar Zwolle geweest voor de pomp. Een heel gedoe voor 5 minuten werk. Daar krijg je een flink punthoofd van.
Gelukkig lieve mensen op de ambulance. Maar zelf daarna compleet gebroken.
Ben met toeters en bellen er heen gegaan. En terug gekomen. Omdat het anders teveel zou vragen. Ik schaam me dood in de ambu. Maar, aan de andere kant zo blij.
Helaas te horen gekregen dat de pomp nog niet laag genoeg stond, om deze te opereren:(.
Dus nu weer overleggen met Leiden, en Nijmegen. Of ik dan niet in de versnelde route van afbouwen kan komen. Zodat ik maar een grote operatie hoef. In plaats van twee grote.
Ik voel mij niet uit mijn veld geslagen door dit nieuws hoor. Ik voel mij in Nijmegen begrepen. En heb daar een fijne arts. Die het goed met mij voor heeft.
Dus kijken wat ze over ander halve week al aan informatie heeft weten in te winnen. Want ik ben tenslotte niet haar enigste patiënte,
Van het weekend wel even gezellig de stad in geweest, met een buurvrouwtje.
En, vandaag mijn haren weer gekleurd, haha het is nu echt rood. Maar wel een mooie kleur.
En vanavond heerlijk gezongen, met een vaste jam vriend. Heerlijk gewoon, eigen geschreven nummers, en bestaande nummers te zingen. Even mijn emoties weg zingen.
En, de buren vinden het nog leuk ook. Sommigen gaan speciaal in de tuin zitten op hun balkon. Dan doen we het toch nog zo slecht nog niet.
Morgen nog even op pad voor mijn vrijwilligers werk. en dan mezelf opsluiten voor rust, haha ga jullie wel bestoken. Want vrijdagmiddag naar de hobbybeurs, En zaterdag sta ik voor het goede doel op een rommelmarkt in mijn oude woonplaats Vaassen.
Ik heb daar verschrikkelijk veel zin in. En hoop echt veel geld met mijn kaarten binnen te halen voor stichting ambulance wens. Mijn eind doel van dit jaar staat op een bepaald bedrag en alle kleine beetjes helpen. Maar het word ook gewoon gezellig.
Dus ja mijn kaarten maak ik nog steeds. En haal daar nog veel plezier uit. Soms samen met een andere buurvrouw bezig. Of met een vriendin.
Ik, had graag jullie een ander verhaal willen vertellen. Dat het wel goed ging dat alles stabiel is. Dat vind ik soms wel lastig. Maar, als ik alle lieve reacties weer lees, dan krijg ik een brok. En denk ja ik mag het delen met jullie. Dank jullie wel daarvoor.
lieve sterremaan,
ik lees altijd vol bewondering je posts.Wat knap dat je er positief tegen aan kunt kijken en ipv te balen dat je ziekenhusi bezoek niet helemaal ging zoals je gehoopt had ben je blij dat je begrepen wordt door je arts en het ziekenhuis. Ik denk dat je dat begrip en respect van mensen ook gewoon verdient en dat als je arts bent van zo een lieve patient dat je er alles aan doet om zoveel mogelijk rekening met je te houden en het proces zo aangenaam mogelijk te maken!
ik hoop dat je as zaterdag een hele leuke dag hebt met een goede opbrengst natuurlijk!
ik lees altijd vol bewondering je posts.Wat knap dat je er positief tegen aan kunt kijken en ipv te balen dat je ziekenhusi bezoek niet helemaal ging zoals je gehoopt had ben je blij dat je begrepen wordt door je arts en het ziekenhuis. Ik denk dat je dat begrip en respect van mensen ook gewoon verdient en dat als je arts bent van zo een lieve patient dat je er alles aan doet om zoveel mogelijk rekening met je te houden en het proces zo aangenaam mogelijk te maken!
ik hoop dat je as zaterdag een hele leuke dag hebt met een goede opbrengst natuurlijk!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
soms heb je een week, dat als iemand maar boe roept, je in janken kunt uitbarsten. Volgende week, dan hoor ik weer meer. Dan hoop ik eindelijk duidelijkheid te krijgen. En ook weer de juiste medicatie. Want, de beste arts was dat even vergeten te regelen voor haar vakantie. Erg irritant. Maar wat doe je eraan? Niet zo heel veel.
Ik probeer nu zoveel mogelijk te genieten, van de goede momenten op een dag. Of leuke dingen die op mijn pad komen. Of druk zijn met de kaarten. Die ik nog steeds probeer te maken. En zeker omdat, het nog steeds voor het goede doel maak. Dat geeft voldoening.
Verder op zoek, naar nummers die ik dinsdag avond kan zingen, aangezien mijn gitarist echt werkelijk alles kan spelen. Ik ben zo blij met alle lieve mensen om mij heen. Ik mag mijzelf echt in de handen knijpen, hoe veel mensen er om mij heen staan. En mij lijken te dragen.
Waar ik wel een enorme sik van begin te krijgen zijn de ritjes naar Zwolle. Ik ben het zo zat. en elke keer weet ik ook dat ik inlever. En dat maakt het steeds moeilijker om te gaan. Maar ik moet wel. aangezien de pomp er toch echt uit moet. Moest vorige week wel lachen. Want we hadden het in de ambulance het er zo over, het was zo heerlijk strand weer. Maar tja hier geen strand echt te bekennen. Zegt de chauffeur bij terug komst. 'Ja dacht rij wel even langs het kanaal, dan heb je toch een beetje het idee van het strand."Geniaal toch, hoe ze mee denken.
Nu erg druk nog bezig met een uitje die ik organiseer met de vrijwilligers van het Rode Kruis. Aangezien ik daar nog steeds coordinator ben. We gaan naar de Apenheul, en ik ben natuurlijk eindverantwoordelijk. En wil graag dat alles echt goed verloopt. We gaan met 37 mensen het park in. Wel heel bijzonder, omdat we vorig jaar echt met een te kort aan deelnemers zaten. En wij nu bijna een deelnemers stop erop moeten zetten. Maar ik geniet ervan. Als het dan toch gelukt is, met alle vrijwilligers.
En natuurlijk jullie gezelligheid, wat zouden jullie nou een nummer voor mij vinden, om te zingen op de dinsdag avond? Ik ben veelzijdig op stem gebied en stijl. Van musical tot de country haha. Maar misschien, hebben jullie nog ideeen?
Ik probeer nu zoveel mogelijk te genieten, van de goede momenten op een dag. Of leuke dingen die op mijn pad komen. Of druk zijn met de kaarten. Die ik nog steeds probeer te maken. En zeker omdat, het nog steeds voor het goede doel maak. Dat geeft voldoening.
Verder op zoek, naar nummers die ik dinsdag avond kan zingen, aangezien mijn gitarist echt werkelijk alles kan spelen. Ik ben zo blij met alle lieve mensen om mij heen. Ik mag mijzelf echt in de handen knijpen, hoe veel mensen er om mij heen staan. En mij lijken te dragen.
Waar ik wel een enorme sik van begin te krijgen zijn de ritjes naar Zwolle. Ik ben het zo zat. en elke keer weet ik ook dat ik inlever. En dat maakt het steeds moeilijker om te gaan. Maar ik moet wel. aangezien de pomp er toch echt uit moet. Moest vorige week wel lachen. Want we hadden het in de ambulance het er zo over, het was zo heerlijk strand weer. Maar tja hier geen strand echt te bekennen. Zegt de chauffeur bij terug komst. 'Ja dacht rij wel even langs het kanaal, dan heb je toch een beetje het idee van het strand."Geniaal toch, hoe ze mee denken.
Nu erg druk nog bezig met een uitje die ik organiseer met de vrijwilligers van het Rode Kruis. Aangezien ik daar nog steeds coordinator ben. We gaan naar de Apenheul, en ik ben natuurlijk eindverantwoordelijk. En wil graag dat alles echt goed verloopt. We gaan met 37 mensen het park in. Wel heel bijzonder, omdat we vorig jaar echt met een te kort aan deelnemers zaten. En wij nu bijna een deelnemers stop erop moeten zetten. Maar ik geniet ervan. Als het dan toch gelukt is, met alle vrijwilligers.
En natuurlijk jullie gezelligheid, wat zouden jullie nou een nummer voor mij vinden, om te zingen op de dinsdag avond? Ik ben veelzijdig op stem gebied en stijl. Van musical tot de country haha. Maar misschien, hebben jullie nog ideeen?
Ha Sterremaan, spannend joh volgende week!
Nu vanavond maar eens lekker van je afzingen dan!
Lekkere liedjes om te zingen vind ik bijvoorbeeld:
Make you feel my love van Adele?
Jessie van Joshua Kadison
Lemon Treevan Fools Garden
People help the People van Birdy
My aphrodisiac is in me van Katie Melua
You've got a friend (Carole King)
Misschien zit er wat tussen! Ik ben momenteel met zangles bezig met Make you feel my love!
Geniet er van he!
Nu vanavond maar eens lekker van je afzingen dan!
Lekkere liedjes om te zingen vind ik bijvoorbeeld:
Make you feel my love van Adele?
Jessie van Joshua Kadison
Lemon Treevan Fools Garden
People help the People van Birdy
My aphrodisiac is in me van Katie Melua
You've got a friend (Carole King)
Misschien zit er wat tussen! Ik ben momenteel met zangles bezig met Make you feel my love!
Geniet er van he!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Hey hey,
Er zit inderdaad wat tussen. Wij doen Precious cild van Karen Taler good, Testify the love van wynonna Judd, Someone like you adele, feels like home Edwina Hayes, Dust in de wind, But i Still haven't found what i'm looking for, Michel en sacrfice anouk,
Dus, best breed he maar sommige nummers van jou passen er zeker tussen. Ga even people van Birdy doorsturen, En ik wilde wat Nederlandstalig doorsturen. en het nummer van jewel, stond ook nog op mijn lijstje. Aangezien hij tweede stem meezingt. Moet ik wel een beetje rekening houden dat het geen al te hoge nummers zijn voor hem. Haha, maar we vormen een leuk duo zo.
Wat gaaf zeg zangles, heerlijk geniet ervan. Goed nummer heb je gekozen. Want het lijkt een heel makkelijk nummer Make you Feel my love, maar dat is het totaal niet. Omdat je bij sommige stukken echt terug moet kunnen vallen om je, ademsteun.
Er zit inderdaad wat tussen. Wij doen Precious cild van Karen Taler good, Testify the love van wynonna Judd, Someone like you adele, feels like home Edwina Hayes, Dust in de wind, But i Still haven't found what i'm looking for, Michel en sacrfice anouk,
Dus, best breed he maar sommige nummers van jou passen er zeker tussen. Ga even people van Birdy doorsturen, En ik wilde wat Nederlandstalig doorsturen. en het nummer van jewel, stond ook nog op mijn lijstje. Aangezien hij tweede stem meezingt. Moet ik wel een beetje rekening houden dat het geen al te hoge nummers zijn voor hem. Haha, maar we vormen een leuk duo zo.
Wat gaaf zeg zangles, heerlijk geniet ervan. Goed nummer heb je gekozen. Want het lijkt een heel makkelijk nummer Make you Feel my love, maar dat is het totaal niet. Omdat je bij sommige stukken echt terug moet kunnen vallen om je, ademsteun.
Lieve Sterremaan, ik vind het heel erg dat je zo ziek bent en heb veel bewondering voor de manier waarop jij in het leven staat. Veel sterkte met alles !
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
sterremaan schreef:Hey hey,
Leuk dat je er nog steeds zo fanatiek mee bezig bent hoor! Heerlijk dat je dat vast als uitkijkpunt in de week hebt! Ik vind zangles superleuk inderdaad! Maar ook nog steeds een beetje eng. Ben zo verschrikkelijk perfectionistisch dat ik soms niet eens durf te zingen. Maar ik heb een geweldige zangjuf die altijd met een paar grapjes me weer met beide voeten op de grond zet. En make you feel my love is een heerlijk nummer om te zingen, maar ik ga vooral de mist in met de timing. Ik ga eigenlijk altijd de mist in qua timing. Het gaat wel steeds beter, pik het steeds sneller op, maar ik blijf er mee rommelen. En als ik zit te rommelen met mijn timing dan vergeet ik ook vaak echt te zingen.
Had donderdag inderdaad bij zangles dat ik dus mijn ademsteun vergat en daardoor ga je dan een beetje onzuiverder zingen. Dus toen ik mijn ademsteun er bij had weer toen klonkt het gelijk zo veel beter. Echt superleuk om te merken!
Ik vergelijk zangles maar gewoon met autorijles. Daarvan dacht ik ook dat ik het nooit zo kunnen, veel te veel te gelijk. Maar ook dat heb ik geleerd!
Wel leuk zeg dat hij dan een tweede stem erbij zingt! Lijkt me echt heerlijk om zo met iemand met een gitaar erbij te zingen. Ik kan dat dus gewoon echt niet, omdat ik dan de kluts kwijt raak. Maar ach, zo heeft ieder zijn ding. Ik zing tenminste niet vals, nou ja meestal niet, maar als ik het wel doe hoor ik het gelijk. En ik heb ook een net bereik en geen vreselijke stem. Ik hoef The Voice toch niet te winnen dus ik ben heel tevreden over wat ik tot nu toe geleerd heb en ik boek ook steeds vooruitgang dus voorlopig ga ik nog lekker door met les! En met koor elke maandagavond, ook zo ontzettend fijn om te doen!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoi! Hoe gaat het met jou?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoi! Hoe gaat het met jou?
Pagina 2 van 9
Permissies van dit forum: