Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe het nu gaat

+58
Eris
Cow
Marsy28
mzcharlotte
Lejow
Burn
Mamsie
Sea of Trees
Stranger
May
mezzoforte
Zininzon
Gympie
Katrien
Caro
L!ND@
Pommes
Atelier Madame
SparklingEyes
slaatje
Marin
baboeska
Bossebol33
liesje
Lavendel
Suus
Antibes
SoGood
June
Paper Crown
Lousanne
Gompycat
Snoopy
Bisq
Rapunzel
bolus26
Tummy
TNMN
Merai
Koffieleut
_Lacey_
Raindrop
Sjaantje
Mysterious
ShallY
Sarah1985
Poubelle
Pompoen
Lady4
Ibbeltje
Rumble
Tania
rapa nui
Kowalski
Lonely Goatherd
Minx
Marie
sterremaan
62 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Hoe het nu gaat  - Pagina 7 Empty Re: Hoe het nu gaat

Bericht  Gympie wo 23 jan 2013 - 10:14

Moeilijk om te horen dat nog een operatie niet goed zou zijn. Ben je nu al overgeplaatst? En hoe voel je je?

Heb je daar nog een postadres waar kaartjes heen kunnen?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Burn wo 23 jan 2013 - 11:09

Dikke knuffel! Hoe het nu gaat  - Pagina 7 699888

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 20:04

Wat een toestand weer, Sterre-lief...

Het is zo naar dat jij, terwijl je al zoveel pijn hebt moeten doorstaan de laatste jaren, nu weer pijn moet hebben die niet te doen is.... Ik wou dat we allemaal een stukje van je konden overnemen....

*liefs*

Gast
Gast

Bericht  Katrien wo 23 jan 2013 - 21:00

Hoe het nu gaat  - Pagina 7 699888
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Raindrop za 26 jan 2013 - 0:14

Hoe gaat het nu met je, Sterremaan? Wat naar om te horen trouwens dat nog een operatie niet goed zou zijn Hoe het nu gaat  - Pagina 7 699888 Is de overplaatsing goed gegaan? Hopelijk zijn ze daar ook net zo vriendelijk Hoe het nu gaat  - Pagina 7 561177
Heb je een postadres waar we een kaartje heen kunnen sturen?

Een dikke knuffel Hoe het nu gaat  - Pagina 7 699888
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  bolus26 za 26 jan 2013 - 0:39

hug
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Zininzon zo 27 jan 2013 - 7:22

Hé Sterremaan, hoe gaat het nu? hug
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Lejow zo 27 jan 2013 - 7:25

hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  sterremaan wo 30 jan 2013 - 11:47

Lieve allemaal,

Als eerste bedankt, voor de enorme kaarten stroom, lieve woorden, en het medeleven.
De rit was pittig, en moest ik flink van bijkomen. Daarnaaast, een gedoe in het weekend met een blaadontsteking, en een buurvrouw op een kamer hietnaast.
Mijn lijf, kan ik niet spasme vrij houden, en om heel eerlijk te zijn heb ik hier heel erg veel moeite mee.

Wel, te weten dat ik hier goed in de gaten word gehouden, maar mijn energielevel is erg laag. Fysiotherapie aan bed gehad, ik had gehoopt iets sneller op te mogen bouwen maar helaas, mijn ligstoel mag hier nog niet geen, en ik moet echt langzaam opbouwen. Ga ik te ver dan laat mijn lichaam het meteen merken.

Zelfstandig, eten en drinken gaat nu even niet, dus Moët eigenlijk veel overgeven, aan iemand anders. Ik heb dit iets verkeerd ingeschat. Ik, dacht dat ik het makkelijker zou doen. Alsof het nog niet genoeg was, schoot mijn knie uit de kom, gelukkig ook weer terug. Hij had zin in een ommetje. Morgen komt de arts en fysiotherapie ernaar kijken, ook omdat het mijn transfere been is. Morgen hoop ik ook meer te horen.

Verder heb, ik de map in mogen kijken. En ja ik heb lichamelijk veel ingeleverd herstel duurt lang. De dystrofie en dystonie stond nu het woordje progessief voor. Dat vond ik lastig.
De, pathaloog is nog bezig met alles te onderzoeken, en 20 februari hoor ik de ins en outs.

De pomp mis, helaas ook zichtbaar. Ik doe mijn best, en zou willen dat ik meer kon posten. Omdat jullie er altijd voor mij zijn. Ik doe mijn best om mee te lezen. En, alles bij te houden. Want mis jullie heel erg.

Als jullie een kaart willen sturen dat kan naar.
Parc spelderholt
Alma Bosman
Spelderholt 9
7361 DA Beekbergen
Kamer 3.

Allemaal, een hele dikke KNUFFEL, deze kunnen jullie ook gebruiken denk ik zo.
Ik hoop dat het niet al teveel vol staat met typefouten. Maar ik hoop dat jullie mij dat vergeven. Op bezoek komen mag uiteraard ook voor de mensen die zich dat af vroegen.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 19:37

Heb niet zoveel woorden, lieve Sterre. Het is zoveel narigheid....
Ik hoop dat het toch uiteindelijk steeds een klein beetje beter mag gaan, dat hoop ik echt heel hard..

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 2 feb 2013 - 8:23

He Sterremaan, wat vervelend dat het je zo tegenvalt. Ik hoop dat je je er aan kunt overgeven, je hebt het nodig om goed verzorgd te worden. Ik denk aan je en hoop dat je stapje voor stapje herstelt!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  sterremaan za 2 feb 2013 - 10:02

Dankje wel voor je lieve woorden PC,

En nog wat dames bedankt voor jullie lieve kaarten. Ze hangen hier gezellig,
Aan de kastdeuren.

@zininzon, jij ook bedankt. Ik probeer mijn best te doen om me over te geven. Maar mijn hoofd wil sneller dan mijn lijf. Dus, af en toe mot, Haha aard van het beestje laten we maar zeggen. Maar goed ik kan niet meer doen dan mijn best.

Maandag weer gesprek met arts en Fysio, want knie gaat niet goed. Ook mijn energie nog niet. En daar heb ik flink de balen van. Dus denk foto, en dan kan ik meteen bloedprikken.

Wel iets leuks, mijn zusje gaat trouwen, en dat is dinsdag ik kan er helaas niet bij zijn. Vind ik ook erg moeilijk. Maar, ik zie nu steeds foto s van mijn broertje in pak. En net mijn vader, en zijn trotse blik. Och, wat kan ik daar van genieten ondanks mijn verdriet dat ik er niet bij kan zijn. Dus ik hoop dat er flink wat apjes met fotos worden gestuurd door mijn broers en zussen. En ze wachten met alle mensen op de trouwfoto als ik er ook bijop kan. Ik heb wel een stille hoop dat ze even hier heen komt. Dan kan ik haar mijn cadeau ook geven. Maar och die trotse foto van mijn vader vond ik zo mooi en ontroerend.

Warme groeten
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Gympie za 2 feb 2013 - 10:38

He, wat moeilijk dat je niet bij de bruiloft van je zusje kan zijn. Maar typerend mooi van jou dat je er zo'n mooie draai aan geeft door te genieten van de foto's en van hoe anderen genieten. Ik hoop dat je er toch een beetje bij kan zijn door contact te hebben en door de foto's.

Sterkte. Volgens mij doe je het echt geweldig en put je veel kracht uit zoveel dingen, heel bijzonder.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte za 2 feb 2013 - 20:15

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Veel sterkte en kracht toegewenst. hug
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Marsy28 za 2 feb 2013 - 21:12

dikke kus
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  sterremaan ma 4 feb 2013 - 11:53

@mzcharlotte dankje wel.

Vanavond de hele avond op de SEH doorgebracht. Vorige werk was in een spasmeijn knie uit de kom. En ik was eigenwijs en wilde het aankijken. Afgelopen donderdag gaf de arts aan dat het een knie was waar beter naar gekeken moest worden. Maar, ik het lichamelijk niet trok. Nu kwam ik er niet meer onderuit.. dus fotos van de knie, maar omdat het laat was, kon ze niet veel doen. Dan mij terug sturen met zwaardere medicatie ahum, daar moeten we toch nog even mee doctoren. En een spoed afspraak bij de MRI en een Orthopeed. Dus kon ik weer terug. Veel energie verspeeld, en dan moet ik van de week nog een keer.

Morgen trouwt mijn zusje. Ik merk nu familielefen op Facebook berichten schrijven, ik er voor mijn gevoelniet echt bij hoor. Zet morgen een gedicht voor hun online op mijn Facebook. En probeer vol te houden. Al valt dat niet altijd mee. Maar, ik doe mijn best.

Ben benieuwd hoelang ik het moet uitzingen tot de MRI. En dan hoop ik dat ze de knie gerichter kunnen behandelen.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  sterremaan di 5 feb 2013 - 10:04

Gisteren avond moest ik een. Bezoekje brengen aan de SEH. Omdat de knie er niet beter op werd. Hij is dik, en je ziet duidelijk dat de banden niet goed zitten. Maar nu moesten ze mij toch weer terug sturen, want moest een MRI van de knie laten malen. De eerste hulp arts zei dat het met spoed moest en nog deze week en zelfs het liefst vandaag. Maar nadat ze van hier gebeld hadden konden ze pas een afspraak krijgen op 13 feb. Dus nu moet donderdag de arts van hier er achteraan bellen.
Verder, moest er meer rust komen voor mij. Ik ben te moe, zit nu onder nog zwaardere pijnmedicatie wat mij niet echt veel goed doet. Dus nu hebben ze bedacht dat ik elke dag een uurtje moet gaan snoezelen. Op zich voelt dat wel goed. Zeker omdat het waterbad zorgt dat ik minder drukpijn heb. En jet is lekker warm. Dat, gaan we dus proberen.

Vandaag was het een bijzondere dag. Ook moeilijk maar mijn zusje ging trouwen. Ik kon hier niet bij zijn. Maar ik gunde haar een geweldige dag. Als verassing kwam ze hier heen. Dat vond ik zo lief. En ze trouwde in het roze.

Ik had dit voor hun geschreven. En daarna nog een voor mijn eigen gevoel. Il heb haar een armbandje gegeven. En gezegd, dat als de foto s er zijn. Ik ze graag voor haar in wilde plakken op de scrapmanier.

Trouwen
Warme vriendschap, werd liefde
Warme liefde
Word vandaag met Ja beantwoord.
Het, volmondig ja zeggen betekend:
In goede en slechte tijden er voor elkaar zijn.
In blijheid, maar ook in momenten van pijn
Wat kan liefde dan mooi zijn.
@Alma

Regenboogketting
Confronterend, maar zo aanwezig
Mijn tranen van vandaag, heb ik verhard, en aan een ketting geregen.

Als de zon erop schijnt
Is daar een mooie regenboog die verschijnt.

En zo krijgt elke traan, een kleur een pracht.
Het is iets, dat het leed verzacht.

Ik moet iets heel belangrijks in het leven voorbij laten gaan.
Omdat, je lijf niet mee kan, dat gaat ook niet zonder traan.

Daarom kijk ik nu naar, de regenboog en warmte, naar iets moois.
Dan naar het geketende gevoel, het gevoel van uitzichtloos,

In gedachten ben ik bij deze bijzondere dag.
En samen met mijn tranen bekijk ik het met een lach.
@alma

Warme groetjes
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 10:29

Dikke respect, en wat een mooie aangrijpende gedichten. De laatste is zo precies Sterremaan.

hug

Gast
Gast

Bericht  bolus26 di 5 feb 2013 - 10:31

Wat fijn dat ze geweest zijn en wat lief/ mooi dat je zo met hun meegeleefd hebt ook met je gedicht! Voor haar hoor je er dus zeker wel helemaal bij!

Hopelijk helpt t snoezelen voor rust en ontspanning!xx
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 20:46

Lieve Sterremaan, wat leuk dat je zus nog bij je is geweest op haar trouwdag. Heb je er toch nog iets van mee kunnen maken. En wat een prachtige gedichten, ze zijn zo treffend voor hoe ik jou zie, wat ben jij toch een sterke vrouw!

Gast
Gast

Bericht  Zininzon wo 6 feb 2013 - 10:32

Wat leuk dat je zus is geweest, ook al had je het stiekem al gehoopt Wink
Kon je haar toch bewonderen en feliciteren. Mooie gedichten heb je geschreven, heel raak!

Hou je haaks!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  sterremaan zo 10 feb 2013 - 12:06

Lieve allemaal,

We zijn inmiddels weer een paar dagen verder. Maar het ziet er naar uit dat kamer 3 voorlopig nog wel even mijn kamer gaat blijven. Ookal had ik anders gehoopt. Ik had voor de knie pijnstillers gekregen, en opeens kreeg ik meer en zwaardere aanvallen. Nu denken we dat het aan die pijn medicatie voor mijn knie ligt. Flink balen, omdat ik woensdag de MRI heb, waarbij gekeken word wat ze met de knie gaan doen. Ik krijg gelukkig, wel meteen de uitslag van de orthopeed.
Nu, is het allemaal nog uitzingen. Het verplichte snoezelen werkt wel de rust het water bed waardoor minder druk op mijn lijf. Betekend ook minder pijn. En beter voor de doorligplekken.

Wat ik wel heel moeilijk vind zijn de opmerkingen van mijn ouders. Ik had al, een verpleegkundige laten bellen, zodat mijn ouders het beter zouden begrijpen. Dat meelopen beter zou werken als tegen mij in lopen. Het is nu eenmaal zo dat ik alleen inlever, maar hun opmerkingen waren gewoon pijnlijk. Hoe zouden jullie daar mee om gaan Ik heb, dan de verpleegkundige laten bellen. Ik heb voor mezelf een brief aan mijn ouders geschreven, maar deze is nog voor mezelf. En ja hier zeggen ze de ene oor in de andere uit. Maar het blijven je ouders.

Woensdag dan de MRI achterkomen wat er kapot is, en wat ze er aan gaan doen. Heb met de arts al besproken wat te doen met de trillingen van het MRI apparaat. Dus krijg dan al de zware medicatie, zodat het hopelijk te doen is. Voor dat laatste gaan we dan ook maar even. Ik hoef gelukkig niet alleen er gaat iemand van hier mee.
En, dan hoop ik dat we gerichter richting een datum kunnen toe werken. En ik wil zo graag, maar mijn lichaam laat het wat af weten.

Vanmorgen kwam mijn broer met mijn nichtjes spontaan aan. En dat vond ik moeilijk want was gezellig maar erg druk. Mijn ouders kwamen ook nog dus gelukkig wisselden ze wel af. storm was er helaas niet bij. Hij was niet fit, het arme schaap. Dus vanmiddag de hele middag in droomland door gebracht. Ik wil een ieder nog bedanken voor de lieve woorden de kaartjes die ik mocht ontvangen.
Dank jullie wel.!!!.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Gympie do 14 feb 2013 - 4:46

Ik heb even gemist wat er met je ouders is?

Hoe gaat het nu? Fijn dat je zo'n bed hebt, lijkt me inderdaad beter tegen doorligplekken.
Is het wel 'fijn' daar? En hoe was de MRI en uitslag?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  sterremaan do 14 feb 2013 - 5:34

Hey gympie, dank je wel voor de lieve kaart. Mijn ouders vinden het allemaal een beetje lastig en weten er niet zo goed mee om te gaan wat ook logisch is. Maar daardoor zeggen ze dingen die soms ja behoorlijk pijnlijk en kwetsend over komen. Je had niet veel gemist dus. Ze vinden het gewoon lang duren. Het waterbed is alleen maar in de snoezel, maar dat is al heel erg fijn om daar gebruik van te mogen maken.

De MRI was gunstig, gelukkig het zijn de kniebanden. Dus net met de fysio door bewogen. Om te kijken of we de knie weer functioneel kunnen maken. Maar verder gaat een revalidatiearts, botox spuiten, om de spieren meer rust te gunnen, en een spalk zodat hopelijk het been mee wil werken. Op zich positief. Verder weten ze even niet zo goed welk opbouw schema het beste werkt voor mij. Maar, daarover gaan ze nu mijn huisarts benaderen. Dus ik heb hoop in de stijgende lijn. Kijken wat er nu besloten gaan worden. Ook omdat ik zelf.zo graag verder wil.

Zijn er nog mensen verast met valetijn?. Ik kreeg gisteren een mooie hartjes slinger, dus het is heel vrolijk hier.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Gympie do 14 feb 2013 - 7:15

Graag gedaan.

Fijn dat het op zich positief is. Moeilijk dat je ouders niet goed weten hoe ermee om te gaan. Maar misschien helpt je brief wel, heb je die laten lezen?

Sterkte wederom.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud