Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op vakantie, wie pakt de spullen?

+22
Twellie
Pussycat
Fearie
iloverose
Linda
Flower_L
Mamsie
Fiwen
Steep
Tania
SarahKey
Darius
Parisienne
Juutjepetuutje
Liadan
kwak
Floor
Annie24
Jazzlyn
Thunder
Caulfield
studiebol
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Op vakantie, wie pakt de spullen? - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie, wie pakt de spullen?

Bericht  Pussycat do 23 aug 2012 - 9:37

Wel grappig om die verdelingen te lezen.
Hier pakken we beiden tegelijk onze eigen koffer in zodat we elkaar kunnen checken of we alles hebben.
Daarna pakken we samen de spullen van onze dochter in die we onder verdelen in onze koffers.
Dan loopt hij (controlfreak) nog eens het huis door en dan hebben we alles wel. En zo niet dan kopen we het wel meestal gaat het dan om iets kleins, maar ben nog nooit iets belangrijks vergeten. *klopt af*

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie, wie pakt de spullen? - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie, wie pakt de spullen?

Bericht  Twellie do 23 aug 2012 - 10:28

Wij pakken onze eigen tas in, mijn vriend regelt daarnaast de gemeenschappelijke dingen (als er bijvoorbeeld handdoeken, dekens en dergelijke mee moeten) en ik regel alles voor de kinderen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Sophiee do 23 aug 2012 - 18:08

Ik. Maar dan moet hij wel doen wat ik zeg Very Happy. Dat houdt in dat hij zijn was optijd in de mand gooit en vertelt wat hij precies mee wilt nemen. En inderdaad, geen gezeur op vakantie!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 18:12

Ik. Hij mag alles in de auto zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 18:31

studiebol schreef:Het valt mij er op dat mijn vriend zich totaal niet bezig houd met wat er mee moet op vakantie Op vakantie, wie pakt de spullen? - Pagina 2 561177 Ik wel, al weken, heb al heel veel spullen op de logeerkamer verzameld die mee moeten, ben erg bang dat ik spullen vergeet..

En mijn vriend die maakt zich nergens druk om net vroeg ik hem om mee te denken en zijn antwoord was oooh je hebt vast alles wel.. Haha nou lekker dan daar kan ik dus weinig mee.

Wie pakt bij jullie de spullen als jullie weg gaan/op vakantie gaan?

Hier precies t zelfde.

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- do 23 aug 2012 - 18:38

Hij voor zichzelf, ik voor mij en de kids.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 18:46

Ik pak de spullen in, hij legt alles strategisch in de auto.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 20:37

Liadan schreef:Ik pak alles in en maak ruim van tevoren een lijst van wat er allemaal mee moet. Vriend pakt meestal wel zijn eigen spullen die ik dan in een koffer doe. Ik zet ook alles in de auto.

Waarom pak jij ook zijn koffer in en zet je ook alles in de auto? Je vriend kan toch ook wel een handje helpen of niet dan?

Edit: het staat er een beetje cru zo smile Maar ik snap niet waarom men de koffers voor hun man in zou pakken, als ze dat ook prima zelf kunnen doen.

Gast
Gast

Bericht  Liadan do 23 aug 2012 - 20:51

Carrie schreef:
Liadan schreef:Ik pak alles in en maak ruim van tevoren een lijst van wat er allemaal mee moet. Vriend pakt meestal wel zijn eigen spullen die ik dan in een koffer doe. Ik zet ook alles in de auto.

Waarom pak jij ook zijn koffer in en zet je ook alles in de auto? Je vriend kan toch ook wel een handje helpen of niet dan?

Edit: het staat er een beetje cru zo smile Maar ik snap niet waarom men de koffers voor hun man in zou pakken, als ze dat ook prima zelf kunnen doen.
Omdat wij samen doen met een koffer. Hij pakt zijn eigen spullen en ik doe zijn spullen erin. Als hij ze er zelf in doet, kan ik veel minder meenemen. En ik doe het in de auto omdat het maar net in de auto past en mijn ruimtelijk inzicht wat beter is. Als we alleen een paar koffers mee zouden nemen dan zou hij het in de auto mogen zetten, maar hier moet nog veel meer mee (aan spullen voor de kinderen vooral).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  loesje do 23 aug 2012 - 21:15

hij pakt zijn spullen ik de mijne en voor a.lex en hij legt vervolgens alles in de auto.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Dolphinne do 23 aug 2012 - 22:28

Ik pak mijn spullen en de spullen voor mijn zoontje in.
Mijn zoontje pakt zelf zijn speelgoed in (heb hem 1 bak gegeven die vol mag. Meer kan er niet mee)
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: